Leather rebellion OOTD

By | 15:00 52 comments



Ahojte :) Dlho nebol žiadny outfit takže už bolo načase to napraviť :) Včera sme sa s priateľom vybrali do nášho obľúbeného motorkárskeho podniku a patrične sme sa k tomu aj obliekli :) Ľudia na nás síce pokuklovali dosť zvláštne no napriek tomu som s a v tomto oblečku cítila veľmi dobre, takže mi to bolo úplne jedno:) Čierna sivá a burgundy sú moje obľúbené farby po celý rok a v spojení s kožou je to skvelá kombinácia. Topánky sú zo stránky shoebou, koženkové legíny Amisu, sveter je zo second-handu a kožená bunda je zo skrine priateľovho synovca :D Vážne! Čítate dobre :)) Keď som ju v nej nedávno zbadala povedala som si, že ju musím vyskúšať a nechápala som ako som sa do nej mohla narvať, pretože on má 9 rokov a už mu je malá :D No ale sadla perfektne a hneď som mala pred očami tento outfit ... takže budničku som si požičala a už aj vrátila čo mi bolo dosť ľúto, ale raz keď budem veľká si takúto jednu do zbierky zabezpečím aj ja :) Fotky vznikli spontánne po ceste a zažili sme pri tom aj veľa vtipných momentov hlavne pri tom stopovaní :D Dúfam, že sa vám tento rockerský štýl bude páčiť, mne sa páči veľmi :) kožené nohavice sú moja tohtoročná láska, krásne obopnú postavu a zahrejú. Líčenie som doladila vínovým rúžom a len jemnučkou linkou a špirálou aby to nepôsobilo vulgárne a doplnky sú tiež jednoduché pretože koženka je sama o sebe výrazný prvok. Lak na nechty je od Catrice v sivom odtieni. Celkovo to pôsobí trochu rebelsky, ale aj keď nevyzerám trochu dravosti a živelnosti vo mne je a mám veľmi rada aj rokovú hudbu, takže ak by bol nejaký koncert v tomto štýle práve nablízku určite som tam ... ale bol iba country festival a tam by ma asi v tomto ani nepustili :D

Krásnu nedeľu kočky naše ;) Missy












52 komentárov: Leave Your Comments

  1. Waau...takýto štýl sa mi velmi páči...a super si zo zladilo... :) palec hore. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit. :)
    Mrkni: http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzeráš super,oufit je super, aj keď až tak moc rockové to nieje, aby to bolo niečo výnimočné :) tým narážam na to ako si písala, že na Vás ľudia pozerali :) ale N.1 :) aj keď to tričko za mňa, buď von alebo dnu ....take to zastrčenie v predu moc nemusím :) ... Vaša čitateľka Domka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Domka :) Heh ani ja si nemyslím, že je to nejaké príliš, ale ľudia sú ľudia :) Ten svetrík som si ani ja nevedela vybrať či dnu alebo von, preto je na jednej fotke aj von, ale myslím, že ani dnu to nevyzerá zle :)

      Odstrániť
  4. a odkiaľže tie nohavice sú? ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. NewYorker :) Kupovala som ich ešte na jar takže netuším či ich ešte majú :(

      Odstrániť
  5. pekne fotky a maš fakt krasne vlasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ox ďakujem, škoda, že nevyzerajú tak dobre stále väčšinou sú rozlietané na každú stranu a dať si s nimi rady chce každé ráno nemalé nervy :( ale to už je osud nás kučeravých :)

      Odstrániť
  6. krásny outfit :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Saši som rada, že sa ti páči :)

      Odstrániť
  7. super :) a topanky odkial? chodis do harleya?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :)) jj občas zájdeme :)
      Topánky sú z internetu shoebou.com

      Odstrániť
  8. love leather.. i want a skirt
    Would you like to follow each other via GFC, Bloglovin and Facebook?
    Let me know :)
    http://donttrytoignoreme.blogspot.mx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanx for your comment Carla :) I want the leather skirt too, it´s great piece of clothes this fall :)
      We already join your blog ;) Hope you follow us too ;)

      Odstrániť
  9. wow, skvele fotky ! tebe to velmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pristane ti tento styl.. s tym pokukovanim ako si pisala.. ja si dam le vyrazny ruz a uz po mne babicky v mestkej hromadnej pokukuju :) pride mi to niekedy vtipne.. mne sa paci tricko nezapravene..by ma celkom zaujmalo, ze co mal oblecene priatel..?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dorotka presne ako píšeš babičky sú babičky ja sa na tom už len zasmejem :) A možno nám aj tak trochu závidia :)) Priateľ sa zverejňovať nechcel ale bol na tom dosť podobne :) okrem tých kožených nohavíc :D

      Odstrániť
  11. krásne :) naozaj pekne zladené ...:)))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. velmi pekna bundicka :) moc ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda, že nie je moja aj mne sa veľmi páči a tom som si vždy myslela, žeby mi tento štýl nikdy nepristal :)

      Odstrániť
  13. Such a fashionable outfit!
    Would you like to follow each other via Bloglovin and gfc? I hope to see more of your posts.

    www.modishyou.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for visiting us and following our blog :) We're glad you're our new follower ;) Of course we join to you too :)

      Odstrániť
  14. Wow! I love! Grate!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. presne takovehle kalhoty bych si ted na zimu taky chtela poridit, jsou skvele!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Love those pants! And that you paired them with other edgy and cool pieces.

    ♥ Paula Shoe Fiend.
    http://shoe-fiend.blogspot.co.nz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for the compliment Paula, you´re so sweet :)

      Odstrániť
  17. Odpovede
    1. thanks for stopping by, following via gfc & bloglovin :)

      Odstrániť
    2. You´re welcome Danielle, we´re glad that you´ve joined to us :)

      Odstrániť
  18. Great pants!!!

    http://blondieanchors.com/2013/10/01/passion-for-leather/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Bundička je vážně po devítiletém synovci tvého přítele? Tak to mě dostalo! :D Ale moc ti sluší a ne jen ta bunda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne Zuzi :D Nikto mi to nechcel veriť a to dokonca už sa ani on do nej nevojde!!! :-O Nechápačka :) ale ďakujem za kompliment :o)

      Odstrániť
  20. To mě zarazilo, že se na vás lidé dívali, vždyť tohle není žádná extravagance, jen takový lehce rockový outfit. Přála bych ti někdy vidět jaké pohledy schytávám já po cestě na koncert :-D A moc ti to sluší :-) Vlásky a rtěnka jsou pro mě (i když jde o OOTD) top.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. wow great style honey! i love it!!


    Thanks for stopping by! New post in BLOG.THE.DREAMS.COM kisses!

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GORGEOUS! Your outfit is gorgeous ;)
    Wanna follow each other? Let me know x
    http://www.drownedinfashiondreams.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Wow, tak toto je naozaj vydarene, pacia sa mi ako farby, tak aj materialy, za mna je to 1*. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. no teeeda, Missy ,neskutočne ti to pristane :) tlieskam!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Those leather pants look amazing! I especially love the color of them!
    Such a cool rocker chic outfit!

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. hello hun..cute outfit... wanna follow each other? just tell me if u follow me, then i'll follow u back immediatley.

    Loves
    trokesland.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Great pants , awesome boots .... and cool look!!! :D I wish to have now this three colors drink with me :D:D:D
    Have great blog.... I just gonna stay for longer :D

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Tento outfit je super, pristane ti to! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)