Macadamia natural oil - pomoc pre poškodené, suché a zauzlené vlasy bez života

By | 16:29 23 comments

O bio makadamiovom oleji ako malom zázraku na vlasy sme si už niečo napísali pred nejakým časom. (Článok si môžete prečítať tu.) Dnes si ale povieme niečo o značke Macadamia nautral oil, ktorá je v zahraničí veľmi známa ako zástupca profesionálej a kvalitnej kozmetiky na vlasy a teší nás, že sa táto značka konečne dostala aj na slovenský trh. Macadamia vlasové prípravky sú špecifické tým, že obsahujú zmes Arganového a Makadamiového oleja, ktoré brilantne vyživujú suché, poškodené a zamotané vlasy. Všetky produkty obsahujú vysoko výživné látky, ktoré oživia aj tie najproblémovejšie vlasy. Bez námahy zaručia krásne, zdravé vlasy plné sily od korienkov až po končeky. Po lete sa moje vlasy sa cítili veľmi suché a zničené, takže som dúfala, že tieto dva produkty by mali pomôcť tomu, aby boli opäť hodvábne a poddajné!

KRÉM NA OŽIVENIE VĹN A KUČIER


Vyživujúci krém poskytuje fixáciu, jemnosť a úžasný tvar vlnám a kučerám. Je ideálny na kučeravé a vlnité vlasy, ktoré udržiava hydratované a zároveň zabraňuje vzniku vlhkosti z okolitého prostredia, čím zamedzuje vytvoreniu zvädnutých kučier a vĺn. Vonia nádherne a textúra je krémová. Budete potrebovať len malé množstvo o veľkosti hrášku, pretože ak nanesiete veľké množstvo do vašich kaderí môžu ostať trochu tuhé a zlepené.  Krém najlepšie účinkuje na čistých, vlhkých vlasoch. Malé množstvo krému naneste od stredu dĺžky vlasov až po konce. Môžete ho naniesť aj ku korienkom vlasov. Vôbec sa nemusíte báť, žeby vám vlasy ostali mastné. Následne nechajte vlasy voľne doschnúť alebo vyfénujteZabraňuje krepovateniu vlasov, chráni farbené vlasy pred stratou farby, dodáva hebkosť a pružnosť prirodzeným kučerám a dokonca obsahuje aj UV ochranu pred slnkom a vonkajšími vplyvmi. Cena za 60 ml - 6,50 €. 




KEFA NAPUSTENÁ OLEJOM


Veľké hrebene a kefy zbožňujem, pretože moje kučery len tak hocičo nerozčeše. U mňa zatiaľ vyhráva "tangle teezer" avšak tejto kefe som nemohla ododlať. Táto inovatívna kefa spája Makadamiový liečivý olej so špeciálne vytvorenou živicou, čím vznikol výborný rozčesávač vlasov napustený olejom. Olej vlasy nijako nezaťažuje, nezmasťuje, práve naopak, sú po ňom krásne hebké, vyzerajú zdravo a nádherne sa lesknú. Navyše olejček na vlasoch úžasne vonia. Môžete ho používať s kefou, ale aj samostatne napríklad na suché končeky. Na kefu nakvapkáte zopár kvapiek oleja a jednoducho si rozčešete vaše vlasy ako ste zvyknuté. Tento spôsob zabezepčí rovnomerné nanesiene oleja do vlasov. Rozčesáva aj zauzlené a zachumáčené vlasy a zároveň im dodáva lesk a jemnosť. Telo kefy je veľmi kvalitné, vyrobené z bambusu a je odolné voči poškodeniu a pádom. Jednodltivé ihlice (alebo zúbky, neviem ako to nazvať :D) majú na konci masážne guličky, s ktorými si pokožku hlavy aj jemne vymasírujete a zároveň chránia pred poškriabaním. Sú pevne upevnené, nehrozí, žeby vám niečo odletelo. Balenie navyše obsahuje veľmi peknú cestovnú taštičku a samozrejme 10ml olejček je tiež súčasťou balenia. Cena celého setu je 23 €. Na výber máte aj iné kefy a hrebene z rôznych materiálov na každodenné použitie.




Všetky produkty Macadamia hair oil sú vhodné pre: - poškodené vlasy (chemickými látkami, vetrom, slnkom)- kučeravé vlasy - suché vlasy - farbené vlasy - žehličkou vyrovnávané vlasy - vlasy po trvalej - nepoddajné vlasy - vlasy so sklonom k zamotávaniu - matné vlasy bez života - krehké, lámavé vlasy, ktorým chýba hebkosť - divé, nekontrolovateľné/neovládateľné vlasy - husté vlasy ... Cenovo sú výrobky dostupné pre každého. Ak sa však neviete rozhodnúť, ktorý produkt by vám vyhovoval, môžete si objednať menšie balenia alebo vzorky. Dodanie je veľmi rýchle v priebehu 2 dní.         Vyskúšajte!! Zaručujem, že určite nebudete ľutovať :) Ja tejto značke ostávam verná aspoň čo sa týka stylingu mojich kučierok, len dúfam, že si na tento luxus nezvyknú, lebo už naozaj neviem čo lepšie by som im vedela ponúknuť :) Missy                            


          E-shop: http://www.macadamiahair.sk/      

23 komentárov: Leave Your Comments

  1. môžeš byt taká krásna? :) a vlasy máš dokonalé.o macadamii čítam dosť,asi sa aj ja po nej obzriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-OO ďakujem Lucka za polichotenie, si strašne milá <3
      Určite vyskúšaj, ja som nenašla žiadnu negatívnu recenziu na túto značku a vlasy sú predsa korunou krásy takže treba im občas dopriať trošku luxusu :)

      Odstrániť
  2. to by mohlo byť fakt super pekna kefa, vlasy super:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Kefa je skvelá a olejčekom by som sa kľudne natrela aj celá, vonia tak nádherne :)

      Odstrániť
  3. velmi pekny clanok, ty si krasna, s kuceravymi vlasmi su velke starosti... jeden den su uchvatne a na druhy den sa vyspis a je to bieda... viem to na mojej mamine.. aj ked vzdy obdivujem kucerave hrivy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dorotka :) Presne tak je to aj starosť, ale aj radosť :) Kto by predsa nemal rád také roztomilé kučierky :) Ale ja som vždy snívala o dlhých rovných vlasoch s ktorými si môžem robiť kadejaké účesy, ešte že existujú žehličky na vlasy takže aspoň raz začas si to môžem vymeniť :)

      Odstrániť
  4. kučery ti pristanú :)))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ľubka :) len keby nebolo s nimi toľko starostí :(

      Odstrániť
  5. Ja som caro Macadamie objavila (nastastie pre moje vlasky) uz skoro pred rokom a tvoje slova mozem len potvrdit, je to skvela znacka. ;) Inak ta kefa vyzera naozaj dobre, prave teraz hladam nejaku lepsiu, kedze som asi jedina, ktora sa neskamaratila s TT. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý článek, Macadamia je naprosto úžasná značka, výrobky které od ní vlastním používám naprosto zbožňuji:-). Recenze se ti opravdu vyvedla:-)*
    Jinak pokud ráda soutěžíš, tak se určitě zúčastni GA, která u mě zrovna probíhá:-)
    Růžová GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Love love love! Beautiful
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. o tomto som ešte nepočula, tá kefa ma dostala :O máš krásne vlasy :)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvělý blog! :) Můžu se zeptat, jak dáváš odkaz na Tvůj blog do komentáře, když někomu komentuješ článek? Děkuji! :)

    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. You look gorgeous :)

    http://lilcutie89blog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. wow great products!:)great blog :) I'll be checking back here often! :) follow?: *)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásnučká si tam....vždy som chcela veľmi kučeravé vlasy a vo veku cca 15-16 rokov som bola schopná si ich každý jeden večer natáčať,aby som prišla do školy s natočenými vlasmi...keď som tak potom asi po dvoch rokoch prišla jeden deň bez natočených vlasov, tak sa ma spolužiačka pýtala čo mám s vlasmi, že však ja mám normálne kučeravé vlasy a teraz sú rovné:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Chcela by som sa spýtať na tú kefu. Chcem si ju kúpiť ale stále mi vrtá v hlave či na ňu stále musím kvapkať ten olej, a čo potom keď mi dojde? Ja mám hroznú kefu a stále som mala a preto už chcem s tými lacnými kefami prestať a kúpiť si poriadnu ktorá mi dlho vydrží a nerozpadáva sa. Takže sa chcem spýtať či je to klasická kefa na každodenné používanie, že si s ňou môžem každý deň aj niekoľkokrát rozčesať vlasy (pretože ja si vlasy česem viackrát za deň) a či ju musím stále napúšťať tým olejom alebo ako to vlastne funguje...prosím odpíš mi, nikto mi s týmto nevie poradiť a ty tú kefu máš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem za otázku - určite kefu môžeš používať aj častejšie a vôbec si na ňu nemusíš kvapkať olej aj keď by som to odporúčala aspoň raz za deň - on má svoju hodnotu vlasy vyživí a nelámu sa tak, ale určite to nie je kefa určená iba na ten olejček, je to klasická kefa na vlasy, z prírodného materiálu, neviem aké máš vlasy, či rovné, kučeravé, husté alebo riedke ... Ale ako som aj písala ak chceš investovať do poriadnej kefy tak určite ti odporúčam Tangle Teezer ... je to to naj čo na vlasy môže byť, určite si ho zamiluješ :) Ak si ju teda ešte neskúšala, lebo píšeš, že máš skúsenosti už s rôznymi kefami ... Nájdeš ju napríklad tu: http://www.parfums.sk/kozmetika/?f=1-1-2-5866&gclid=CMT5w-vz6boCFURc3god_SAAxg ... Určite aj táto od macadamie je super, lebo má veľkú hlavicu a jedným ťahom prejdeš väčší prameň vlasov a je super aj pri fénovaní ... tangle teezer je menší, vojde do dlane a tým, že nemá rúčku tak mi občas pri česaní aj vypadne z rúk, ale zase rozčeše moje kučeravé zauzlené vlasy jedna radosť, bez bolesti, a zbytočných chumáčov vlasov ... pri tomto bambusovom to nejde až tak ľahko ... takže už je to na tebe, ale Tangle je u mňa určite na prvom mieste :)

      Odstrániť
    2. A ešte som chcela či používaš viacero druhov kief alebo máš iba Tangle Teezer a od macadamie? Práve v tomto sa nevyznám pretože niekto má doma kopu druhov kief napr. jedna na rozčesanie, druhá na upravu účesu atď. a vlastne mne stačí obyčajná na rozčesanie a urobenie nejakého copu. A vážne chcem do nej zainvestovať. Vlasy mám dlhé, husté a také...no...ani rovné ani kučeravé by som povedala...a chcem takú čo neničí vlasy a nerozštiepuje mi končeky pretože tie končeky sa mi s kefou čo mám teraz rozštiepujú stále viacej a viacej a myslím že mi tie vlasy po nej aj viacej vypadávajú...úplna katastrofa :/ a čítala som že by mala mať prírodné štetinky najlepšie diviačie..neviem...ešte s týmto mi poraď prosím :D asi si skôr kúpim tangle teezer keď hovoríš že je vážne dobrý

      Odstrániť
    3. Ja mám doma originál TT zo stránky ktorú som ti poslala, potom mám kefu od macadamie, hrebeň so širokými zúbkami a aj kefu s diviačími štetinami. Využívam všetky okrem tej z prírodných diviačích štetín, lebo tá je príšerná, a bola aj dosť drahá. Tú ani nikomu neodporúčam, je to len marketingový ťah, žiadne zázraky to nerobí, skôr naopak. Macadamiu využívam ak mám vlasy vyžehlené, vtedy sa s ňou pracuje výborne, lebo jedným ťahom prečešem polku vlasov do hladka, neelektrizujú a olejček im navyše dodá výživu a lesk... Ale tangle je ten, ktorý držím v ruke najčastejšie ... na cop či drdol je ako stvorený, lebo skvele všetky vlásky uhladí a pricapí k hlave, takže ani stopa po hrbolcoch a odstávajúcich vlasoch ... Tým, že máš dlhé a husté vlasy možno bude pre teba nevýhoda že sa ti bude kefa zle držať ale je to len o zvyku ... Našla som aj jedno fórum, kde je viac názorov na túto kefu, aby si si mohla urobiť svoj názor, pretože koľko ľudí toľko chutí ... osobne by som ale už žiadnu inú kefu nechcela, cestuje so mnou všade, ľahko sa čistí od vlasov, dá sa použiť aj za mokra, a hlavne vlasy sa po nej toľko nelámu a nevypadávajú tak ... Myslím, že tá cena nie je nejaká vysoká, určite sú na trhu aj drahšie hrebene a tento má aj veľmi dlhú životnosť ... tak dúfam, že som poradila a rozhodneš sa správne :) Kľudne sa pýtaj ak ešte budeš mať otázky :)

      Odstrániť
    4. Ďakujem ďakujem ďakujem veľmi si mi pomohla a poradila :)) a ešte mám jednu :D dúfam že ťa neotravujem ale ešte by som chcela poradiť so žehličkami vlastne to je iba taká drobnosť či mi nevieš odporučiť nejakú vážne dobrú žehličku na vlasy

      Odstrániť
    5. Na trhu je dnes toľko žehličiek, že ťažko povedať ktorá je naj ... podľa mňa Remington a Rowenta sú najlepšie značky žehličiek na vlasy ... ja mám remingtonku a som spokojná, je to taký multifunkčný pomocník, lebo vlasy aj vyžehlí aj natočí ako kulma ... určite ak budeš vyberať, tak aby mala keramický povrch a nastaviteľnú teplotu, aby si si vlasy zničila čo najmenej a určite nezabudni na nejaký sprej na ochranu vlasov pred teplom (kúpiš v každej drogérií) ... do žehličky treba investovať, ale určite si nemusíš kupovať tú najdrahšiu ... a idú Vianoce takže možno ešte vymákneš nejakú zľavu :)

      Odstrániť
    6. Tiež som si myslela že Rowenta je jedna z tých dobrých značiek. Ďakujem za rady :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)