Make up, ktorý vydrží všetko... 3 kroky pre dlhotrvajúci make up .

By | 15:37 9 comments
Počas leta každý volí čo najjemneší make up, resp. možno rovno nič. Snažíme sa nechať pleť oddýchnúť a vystaviť slnečnému žiareniu aby chytila trošku farby. Sú však obdobia a chvíle, kedy potrebujeme mať dokonalý make up čo najdlhšiu dobu a pritom pleť nezaťažovať viac, než je nutné, aby mohla dýchať a zostala zdravá a žiarivá. Či už pôjdete na nejaký ples, svadbu alebo proste len do práce kde potrebujete vyzerať top po celý deň, mohli by sa vám tieto rady hodiť. Na prvom mieste je preto starostlivosť o pleť, čistenie, hydratácia  a až potom samotné líčenie. O čistení a starostlivosti si povieme niečo nabudúce. 
Keďže sa už nejakú tu dobu líčim, prešla som si mnohými výrobkami, podkladmi, krémami a pod. Bolo dosť ťažké nájsť správnu kombináciu vhodnú pre moju citlivú pleť, ktorá je raz extrémne suchá a raz extrémne mastná..proste extrém za extrémom. Že to bolo náročné aj po finančnej stránke ani nemusím hovoriť. Navyše som veľmi alergická a moja pleť reaguje na rôzne zložky v krémoch, či už chemické alebo prírodné veľmi zle. Preto som hľadala niečo, čo bude mať vysokú alergickú toleranciu a navyše bude spĺňať účel. Verím, že niekomu týmto článkom uľahčím hľadanie, roky testovania a premrhania penazí.



 Začnem mojím miláčikom a tým je krém z radu Matriciane - Rides. Je v podstate jedno či si zvolíte Rides, ktorý je vhodnejší pre suchšiu  pleť, alebo Multi-defense pre mladšiu normálnu až mastnejšiu pleť. Ide o to, že obsahujú 63 telu vlastných látok, ktoré vôbec nedráždia, a telo si ich doslova pýta. Nedráždia ani oči, sú vhodné na starostlivosť o tvár a dekolt. Okrem toho, že hydratujú neuveriteľným spôsobom a pritom vôbec nenechávajú mastný pocit, pleť navyše vypínajú a rozjasňujú a nechávajú dokonale pripravenú pre ďalšie kroky. Sú preto ideálnym podkladom pod make up. Ak trpíte na suchú pokožku, so suchými miestami, a šupinkami, jednoznačne je Matriciane Rides tou správnou voľbou. Neupcháva póry a doslova pleti poskytuje živiny, ktoré potrebuje pre bunkovú regeneráciu. Posilňuje obranné mechanizmy pokožky a dokonca vypĺňa vrásky a ryhy, takže pokožka pôsobí ucelenejšie a dokonalejšie. Prešla som rôznymi krémami od drogérkových cez tie z lekárne. Od drahších, až po tie lacnejšie. Vyskúšala som aj mnoho zahraničných značiek, ale ani jeden sa nevyrovnal tomuto zázraku od Biodermi. Je to už moje asi 6- 7 balenie a vždy keď sa zamyslím nad tým, či ho pre jeho vyššiu cenu naozaj potrebujem a skúsim niečo iné, pleť mi dá do dvoch dní pomyslenú facku a ja sa poslušne a pokorne vrátim späť k tomuto zázraku. Do pleti sa naozaj oplatí investovať a ja si teda zvolím radšej kvalitneší krém, ktorému odpovedá jeho cena, ako škaredú a flekatú tvár plnú vyrážok, ale zato si kúpim nejakú ďalšiu prvoplánová blbosť. Výber je na každom z nás.

  Keď máme pleť správne vyživenú a pripravenú, po vsiaknutí (aspoň 5-10 min.) môžeme pokračovať nanášaním nazvyme to "podkladov" pod make up. Aby make up dlhšie vydržal, potrebuje poriadne základy. Základy sú najdôležitejšie stavebné prvky v každom jednom smere, nevynímajúc ani vytváranie make upu. Potrebujeme docieliť matný vzhľad, ale zároveň svieži. Nepotrebujeme žiadne žmolky, alebo suché miesta. Na to je ako stvorený krém Sébium AKN, ktorý toto všetko poskytuje a navyše má nie jednu, ale celý kopec liečivých schopností.
Vďaka patentovanému komplexu Fluidactiv®,  Sébium AKN obnovuje kvalitu kožného mazu, predchádza zhoršeniu a zahusteniu mazu a účinne obmedzuje výskyt problematických miest. Sébium AKN predstavuje kompletné ošetrenie, vplýva na všetky faktory zodpovedné za problematickú pokožku. Aktívne zložky hĺbkovo čistia póry. Zinkový glukonát, ktorý má čistiacu a maz regulujúcu funkciu, spomaľuje nadmernú tvorbu kožného mazu a rozmnožovanie mikroorganizmov, ktoré sú zodpovedné za problematické miesta. Upokojujúce zložky ošetrujú červené vyrážky. Má skvelú tolarenciu, neupcháva póry a má proste skvelé účinky po každej stránke. Pre mňa zatial najlepší krém z tejto rady. Kto má rád ešte väčšie zmatnenie pri extrémne mastnej pokožke, skvelou alternatívou je Sebium Pore Refiner, ale ten už pod make up nie je ideálny. Sú dni, kedy kroky vymením  a najprv si po očistení pleti nanesiem krém AKN a až po vsiaknuti nanesiem Matrician. Každá pleť je iná a preto sa nebojte kroky obmieňať a skúšať rôzne variácie. 

Posledným krokom pred nanášaním make upu je použiť bázu. Je na každom z nás, či tento krok preskočí, alebo ho zaradí do svojej rutiny pri líčení. Konkrétne táto od Dermacolu Matt control 18h je vážne skvelá a svoj účel dokonale plní. Stačí malinké množstvo, nemusíte toho na seba kydať na kilá, naozaj minimum. Je ocenená asociáciou vizážistov a stylistov a určite oprávnene. Vyskúšala som ich už tiež viacero a ani jedna túto neprekonala. Je lahučká, príjemná a na pleti ju vôbec necítite.
Po takto pripravenej pleti môžete použiť, nebojím sa povedať takmer každý makeup a jeho výdrž s týmto postupom zvýšite o 100%. Ak budete voliť make up, ktorý má v názve že je dlhotrvajúci alebo odolný, prežijete s ním trebars aj masáž, alebo tepidarium (niečo ako sauna, len miernejšie), ako ja na stretnutí s Biodermou, kedy sme mali tak nabitý program že som sa nestihala ani odlíčiť a musela som to všetko absolvovať s make upom a viete čo? Ani sa nepohol :D
Máte nejaké grify, ako make up zafixovať čo najlepšie? Na make up samozrejme patrí ešte púder a pod. ale to je už téma na ďalší článok.

Marry
  ♡

9 komentárov: Leave Your Comments

  1. Díky za typy :) Určite nejaký produkt vyskúšam.

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z Dermacolu Matt control som mala iba vzorku, ale vyzeral dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám dermacol a neměnila bych! udělá úžasný makeup ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Matriciane jsem zkoušela ve vzorečku a vyhovoval mi, je to opravdu lehoučký fluid, který není na pleti ani znát. Od Biodermy mám Pore refiner - všemi tolik chválený produkt, který mě ale moc sklamal. Když Pore refiner nanesu na pleť a chci pokračovat make-upem, vždy se vše začne drolit a make-up prostě nelze přes Pore refiner nanést. Je jedno, jestli make-up nanáším hned, nebo Pore refiner nechám třeba půl hodiny vstřebávat, výsledek je stejný. Navíc se mi nelíbí, když produkty pro problémovou pleť obsahují silikony, protože ty vedou k ucpávání pórů a tak moc dobře nerozumím tomu, proč výrobce na jednu stranu slibuje zlepšení pleti a na druhou do produktu dává složky, které tam nemají co dělat :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár..s pore refinerom som mala presne ten istý problém, každému vyhovoval, ale mne pod make up tiež nesadol..ako píšeš..drolil sa, odpadával, žmolkoval..teraz ho dávam na noc a pod make up volím práve AKN, ten je totiž pod makeup ako stvorený a môžem ti zaručiť že s ním by si tento problém naozaj mať nemala..máme zrejme podoný typ pleti, keďže málo kto mal s pore refinerom takýto problém ako my dve...a čo sa týka zloženia, také parabény sa pridávajú kôli konzervácií a teda na predĺženie doby kedy je produkt ešte vhodné použiť...inak by sa pokazili za pár dní po otvorení...načo sa pridávajú silikóny neviem, ale je možné že krém obsahuje aj inú zložku, ktorá negatívny účinok silikónov potlačí a nechá vyznieť len ten kladný..ťažko povedať...ale póry podľa mňa neupcháva ani pore refiner ani AKN, akurát že pore refiner sa pod make up naozaj nehodí a AKN je naopak ideálny, používam ho denne, takže naozaj nekecám. Je ešte jedna varianta a to AKN fluid, tam sa už zaručiť neviem, či by sa nedrolil akko refiner, ale AKN krém ktorý mám ja je skvelý.

      Odstrániť
  5. Bioderma sebium je urcite pre mna jednotka! dostala som najprv vzorku a hned som si ho zamilovala! bazu pod make up Dermacol urcite vyskusam :) ja mam mastnu plet a vyskusala som uz kadeco,tak som zvedava,kedze zatial som nebola s nicim az tak spokojna :) dakujem za tip,skvely clanok!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Amazing products ;) I love cosmetics Bioderma :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)