Work routine

By | 16:12 11 comments
Svoju prácu mám veľmi rada ... Baví ma, denne sa naučím niečo nové, spoznávam v nej príjemných ľudí, mám super kolegyne, ale občas aj ja mám, svoje dni, kedy by som najradšej ráno nikam nešla, zaliezla pod perinu a na všetko sa vykašľala ... poznáte to - stereotyp :( Celý deň za počítačom, dvíhanie telefónov, papierovačky, medzi to klienti, niekedy ledva stihneme obed. Inokedy sú zasa hluché dni, no vtedy ide čas tak pomaly, že deň má 48 hodín. Napriek pracovnému tempu sa snažím dodržiavať pravidelnosť v strave a pitný režim inak by som bola veľmi nervózny zamestnanec :) A samozrejme moja práca si aj vyžaduje ísť príkladom, takže o svoj jedálniček sa poctivo starám, no doprajem si s mierou všetko na čo mám chuť a čo mi nerobí šarapatu. Po celom dni v práci sa už len ponáhľam do sprchy a do postele. 12 hodinovky dajú poriadne zabrať, keď má potom človek voľno tak len dospáva... Ale má to aj svoje výhody. Zajtra mám celý deň pre seba, už sa veľmi teším ako si poleňoším :) Dúfajme :) Pripájam malý úryvok z môjho bežného pracovného dňa :) Majte krásny zvyšok dňa ;)

Missy




11 komentárov: Leave Your Comments

  1. tie dlhé 12ky veľmi dobre poznám Missy, takže ťa úplne chápem...tak isto mám zajtra voľno, a už všetko pekne naplánované, čo budem pre seba robiť a ako si oddýchnem:)) držím ti palce nech je takých stereotypných dní čo najmenej a nech ťa práca baví :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ďakujem Veronika, voľno som si užila aj keď som nestihla všetko čo som chcela aspoň som sa vyspala konečne do ružova :) Dúfam, že aj ty si si cez voľno oddýchla a plány vyšli :)

      Odstrániť
  2. ja budem tiež pracovať 12stky..dúfam,že to zvládnem :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite áno, aj keď zo začiatku trochu potrvá kým sa tvoje telo nastaví na tento režim ale po čase bude všetko ok :) A zasa budeš mať viac voľných dní :)

      Odstrániť
  3. velmi pekne fotky, to poznam ked som dlho v praci za počitačom a potom doma už nepušťam ani ten moj pretože ho mam dosť, a čo robiš na čo maš zameranie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Romi, tiež nemám chuť zapínať pc keď som doma, ale zasa nechcem zanedbávať blogovanie :)
      Pracujem v oblasti zdravej výživy a nutričného poradenstva :)

      Odstrániť
  4. Super fotky, odpočiň si! :)

    Ráda bych Tě pozvala na giveaway, která probíhá u mě na blogu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No dvanáctky znám...:)...ale o to hezčí jsou ty volné dny! Moc ti to sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mala by som si brať príklad, ja ten správny jedálniček nedodržiavam ani keď mám času dosť:/ Asi by som si mala kúpiť nejakú zdravú kuchárku, ench mám inšpiráciu

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)