Maybelline Big eyes review

By | 15:22 22 comments

Že je značka Maybelline jedna z najobľúbenejších kozmetických značiek je všetkým jasné. Ich reklamy so sloganom: "Možno sa taká narodila ... " sú nezabudnuteľné. Mnoho z Vás však nevie, že prvá riasenka na svete bola práve od tejto značky (1917) a od vtedy prešla rozsiahlym vývojom, vďaka ktorému patria riasenky Maybelline k najpredávanejším. Hovoríme o kvalite drogériovej kozmetiky. Je jasné že existujú oveľa kvalitnejšie značky na trhu no pre bežných spotrebiteľov sú ťažko dostupné a nie každý je ochotný dať za špirálu 30 a viac eur. Teda ja určite nie to si radšej kúpim niečo na seba :) Ale vráťme sa k téme ... Po obľúbených One by One, Rocket a Great lash sa objavila ďalšia špirála, ktorá už za pár dní predaja spôsobila rozruch ...




Maybelline Falsies Big Eyes Mascara (7 €) sľubuje o 360 stupňov viac objemu na horných aj dolných riasach a efekt veľkých otvorených očí. Táto obojstranná riasenka má dve rôzne kefky, jednu na horné riasy a druhú logicky na tie dolné :) Kefka na horné riasy je klasická, má dlhšie nepravidelné štetiny a akoby našuchorený dizajn. Veľmi dobre sa s ňou pracuje neodtláča sa, nenanáša ani málo ani veľa farby, tak akurát. Riasy krásne natočí, predĺži a už po nanesení jednej vrstvy sú oči na pohľad väčšie a prebudenejšie. Osobne mám rada tieto "tučnejšie" a väčšie špirály, ale musia mať aj dlhé štetinky, a táto je pre mňa zlatý stred. Druhá kefka je oproti tej prvej veľmi úzka a tenká, teda prispôsobená na dolné riasy, ktoré pekne oddelí a zvýrazní. Čo mi osobne však vadí je dĺžka kefky. Na spodné riasy by som privítala o polovicu menšiu, ale na druhej strane sa s ním dostanete všade aj tam kde riasy nemáte :) Je to možno len o zvyku.





Resumé: Nikdy som nebola fanúšikom obojstranných riaseniek a už vôbec nie v ružovom obale, ale tak ako pri klasickej Great lash tak aj pri tejto som ostala milo prekvapená. Určite nečakajte zázračný 360 stupňový objem :D To nedokáže žiadna riasenka na svete. Ale rada by som vyzdvihla jej plusy:
+riasy prečeše a zvýrazní,
+perfektne drží celý deň,
+neopadáva a neodtláča sa,
+nezlepuje riasy (pokiaľ jej nepoužijete tonu),
+dobre sa odličuje,
+skutočne vám vyčarí väčšie oči;


Mínusy:
-obal
-horšia manipulácia
-zbytočne dlhá spodná kefka

Výsledný efekt však vždy záleží od toho koľko vrstiev nanesiete, ako s riasenkou pracujete, a či používate aj priehľadnú špirálu ako podklad. Tak ako každá špirála ani táto nemusí vyhovovať každej, ale za vyskúšanie určite stojí. Teraz ju dokonca kúpite v niektorých drogériách v akcii :) 

Vyskúšali ste už túto riasenku? Aká je vaša obľúbená od Maybelline? 
-Missy-

22 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ejha ďalšia recenzia na špirálu.. velmi dobre, pretože sa chystám si nejakú kúpiť.. tak aspoň mám inšpirácie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D No veruže sa s nimi roztrhlo vrece poslednú dobu :) Ale určite sa neriaď iba recenziami a daj aj na intuíciu ;)

      Odstrániť
  2. Mna velmi nenadchla. Este hrubsia kefka ok, ale ten spodok je podla mna nanic.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá hrubšia kefka mi osobne celkom dobre sadla a s tou spodnou sa už učím narábať :) určite by som privítala keby bola kratšia, no spodné riasy mi pekne zvýraznila, takže nemám jej veľmi čo vytknúť. Uvidíme po čase, či sa môj názor nezmení :)

      Odstrániť
  3. Moja obľúbená je colosalka(žltá) tu fakt milujem a mám druhé balenie, teraz však používam tú modrú :) Túto som ešte neskušala, no vyzerá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tú žltú som ešte nemala ale veľa báb si ju chváli tak možno raz :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. :) naozaj robí veľmi pekné prirodzené riasy, na bežný deň úplne ideálne :) Záleží od toho kto čo od špirály čaká no sklamaná som z nej určite nebola :)

      Odstrániť
  5. velmi pekne spracovana recenzia :) mne sa tvoje riasy velmi pacia aj bez spiraly :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Riasy mám síce hustejšie, ale krátke takže sa vždy obzerám po predĺžujúcich špirálach :) a táto mi celkom sadla aj keď je objemová mám pocit že skôr predĺžuje než zhusťuje :)

      Odstrániť
  6. Máš po ní strašně krásné řasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) teda zásluha patrí riasenke :)

      Odstrániť
  7. Riasy spravila veľmi pekné. Ale mne je hrozne nesympatický ten obal :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten obal sa nepáči ani mne :( Pôsobí veľmi nekvalitne ale čo narobíme, aspoň že ten obsah je k svetu :)

      Odstrániť
  8. Mně se moc líbí, a ten obal...znám i horší ;).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. obal určite nie je najhorší, ale myslím, že by si táto riasenka zaslúžila aj niečo lepšie :)

      Odstrániť
  9. krásne ti nalíčila riasy..:) vyzerá fajn :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem za uzasnu recenziu!!!:))))) máš nadhernee oči:))
    http://makeup-fashion-blog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)