Ohliadnutie sa za augustovým ladyboxom

By | 17:56 5 comments
Ahojte, viem, že tento článok asi 90% z vás nebude zaujímať, pretože k ladyboxu sa už vyjadril snáď každý :D My sme o výročnej krabičke krásy už raz všeobecne písali no ešte pred samotným testovaním. Preto sme sa rozhodli, že pred tým než si predstavíme nový septembrový ladybox, vrátime sa ešte na chvíľu k tomu starému a zhrnieme si ako jednotlivé produkty obstáli. Väčšinu produktov z krabičky som od Marry dostala na testovanie ja a začneme tým, čo ma potešilo najviac :)


MARVIS CLASSIC STRONG MINT

A prečo práve zubná pasta bola tým naj??? Pretože si na ňu brúsim zuby už dlhí čas, no keďže nepatrí k tým najlacnejším a zoženiete ju iba v predajniach profimed za cca 7 eur, stále som váhala. No vďaka Ladyboxu a tomuto vzorkovému baleniu som si konečne istá a pastu si rozhodne kúpim. Nielenže zuby dokonale vyčistí, ale nekonečne osvieži. Neobsahuje flouridy a napriek mentolovej príchuti v ústach neštípe. A má ten najkrajší obal aký som kedy na zubnej paste videla :) Bieliaci efekt nie je nejaký zázračný ale určite vybieli zuby viac než obyčajné drogérkové pasty s miliónovými reklamami na hollywoodsky úsmev :) http://www.profimed.cz



                                                                                        KORRES LIP BUTTER/ WILD ROSE


Na druhom mieste je jednoznačne balzam alebo maslo na pery od čoraz populárnejšej značky Korres. Špecifické na tomto balzame je to že nie je vyrobený na báze vody a zostáva tak hygienický aj po kontakte s prstom. Na pohľad vyzerá odtieň Wild rose dosť krvavo, ale po nanesení je to príjemná malinová farba ktorej intenzitu zvyšujete opätovným nanesením no prehnať to skutočne nemôžete. Trochu ma odrádzalo to balenie, nemám rada balzamy, do ktorých musím pchať palec, ale po skúsenostiach viem, že práve tie zvyknú byť najlepšie :D Lip Butter môžete použiť ako balzam na pery, alebo ako lícenku. Má skvelú konzistenciu, a preto sa s ním dobre manipuluje a ešte lepšie sa nanáša. Stačí raz zľahka nabrať maslo na prst a vystačí vám to na natretie celých pier. Nelepí, hydratuje a pery ostávajú krásne hebké. www.korres.com


                                                                                          PURE FIJI coconut milk Shampoo

Tento mini kokosový šampónik už v ladyboxe raz bol, takže už som mala možnosť ho vyskúšať. Kokos moje vlasy milujú takže som vedela, že ma ani tentokrát táto značka nesklame. Podľa popisu obsahuje vysoké množstvo vitamínov a ďalších výživných látok, ktoré dokážu vlasy hydratovať a dodať im všetko potrebné. Ďalšie exotické výťažky vlasy oživia a vyživia aj pokožku hlavy. Vaše vlasy tak budú opäť pružné, lesklé a zdravé. A vôňa je nádherná! Ťažko sa vyjadriť k výsledku, keďže jedno balenie vystačí tak max. na dve umytia, ale určite tento šampón nikoho neurazí, je na prírodnej báze, takže bez akýchkoľvek silikónov, sulfátov a chemikálií, vlasy dôkladne vyčistí, oživí, sú lesklé a voňavé, ale nato, aby bol výsledok dokonalý je určite potrebné použiť viac produktov, minimálne kondicionér, aby ste vlasy ľahšie rozčesali a trochu uhladili. http://pf-kozmetika.sk

BEAUTY UK - Glam nails


V Ladyboxe bolo umiestnených 5 farebných variácií, v skutočnosti ich však Beauty Uk ponúka viac než 40. Ja som našla v krabičke odtieň Pink-No.12, s ktorým som celkom spokojná, pretože ružová nikdy neurazí. Lak má klasický štetec, dobre sa s ním manipuluje. Po nanesení jednej vrstvy trochu presvitá preto je lepšie nanášať ho v dvoch vrstvách. Vtedy vyzerá táto farba presne ako cukrová vata :) Lak celkom rýchlo zasychá, krásne sa leskne a drží tak klasicky 3-4 dni. Značku Beauty UK prirovnávajú k viac známej MUA kozmetike. Ja o nej počujem prvý krát, no ponuka na stránke http://www.beautyukcosmetics.com ma celkom zaujala :)

Takže ak by som to zhrnula žiadny z týchto produktov nevyšiel na zmar, využila som všetky no sklamalo ma to že v krabičke boli len dve plné produkty a to balzam na pery a lak na nechty, čo bolo veľkým sklamaním nielen pre mňa. No ak zvážime že cena týchto produktov je určite dvojnásobne vyššia ako cena za ladybox prižmúrime oči. Už teraz môžme prezradiť, že septembrový ladybox milo prekvapil ;)
-Missy-


5 komentárov: Leave Your Comments

  1. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (bloglovin + GTC) and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com .


    Regards,
    Katherine Unique


    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že toto bol jeden z tých najlepších LadyBoxov :3 Pekné produkty, aj fotografie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lady box som ešte nikdy nemala asi ani nebudem mať ale rada si to vždy pozriem hlavne obrazky že aky balzam na pery sa tam nachadza a tento korres sa mi velmi pači:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. So sptembrovym som bola spokojnejsia ovela viac :)) najviac asi z colgate pasty :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)