Panier Des Sens en Provence OLIVA - nourishing Hand Cream

By | 12:44 19 comments
Výnimočný a luxusný rad telovej kozmetiky Panier des Sens je obohatený o antioxidačný organický olivový olej z Provence. Táto tradičná prírodná kozmetika z Francúzska PANIER DES SENS Vám ponúka kompletnú a luxusnú starostlivosť o celé telo.
Luxusný krém na ruky s olivovým olejom.. Obsah 75 ml.
Obohatený o antioxidačný, organický olivový olej z Provence. Pomáha liečiť suché a popraskané ruky. Účinkuje rýchlo, dôkladne a zanecháva pokožku jemnú a delikátne prevoňanú. Bez parabénov, farbív a phenoxyethanol. Nie je testované na zvieratách!.


 Musíte uznať, že už na pohľad je to luxusom zaliaty poklad. Okrem blahodárneho zloženia krému a jeho účinku na pokožku rúk má aj iné kvality. Jedinečnosť, osobitosť, praktickosť, výnimočnosť a bio kvalita je len zlomok z toho, čo značka  Panier Des Sens en Provence  vkladá do svojích výrobkov. To všetko zabalené v  tom  najluxusnejšom šate. 





Konzistencia je krémová, skôr na spôsob tekutejšieho telového mlieka, ako hutného krému na ruky. Dobre sa rozotiera a pomerne rýchlo vsiakne do útrob pokožky. Hydratuje a zbavuje ruky suchých miest a popraskanej koži. Po minúte je celkom vsiaknutý a vytvorí  ochrannú vrstvu pred vonkajším nepriaznivým vplyvom. Ja však preferujem krémy, ktoré nechávajú pokožku premastenú (na spôsob klasickej modrej indulony), keď mám pocit mastnejších rúk dlhši čas, z tohoto dôvodu mi tento krém tak celkom nesadol. Nájsť krém, ktorý by mi sadol je dnes veľmi ťažké, keďže takmer všetky krémy pracujú práve na princípe vsiaknutia a vytvorenia na povrchu ochrannej bariéry tak, že krém účinkuje zvnútra. Mne ale pocit vŕzgajúceho povrchu rúk vyslovene prekáža. Toto je ale taký zlatý stred. Povrch rúk vyslovene nevŕzga, ale princíp účinku hydratácie zvnútra je tu zachovaný.


 Takýto princíp nie je náhodný, práve naopak cielený. Väčšina ľudí totižto presne toto vyhľadáva nielen v krémoch na ruky, ale aj v telových mliekach. Málo kto má rád mastný povrch pokožky po celý deň. Preferujú skôr rýchle vsiaknutie a teda skrátenie času čakania, kým sa môžu vrátiť k svojej pracovnej činnosti. 
  Z tohto dôvodu ho teda môžem len odporúčať. Kto hľadá kvalitný krém, bude nadšený. Ja však musím hľadať ďalej :) Spomeniem ešte vôňu, ktorá je dosť výrazná olivová.






Táto značka má produkty v piatich podkategóriách. Jedna krajšia ako druhá, čo poviete ? :) Ja by som ich chcela všetky do jedného ! :) Starostlivosť o ruky je veľmi dôležitá. Dávate si  na nej záležať, alebo na starostlivosť o ruky zabúdate? Majte na pamäti, že dnes je už možné v staršom veku upraviť takmer čokoľvek, ale pokožku na chrbáte rúk a na krku vám nevymení ani neupraví žiadny chirurg na svete. Dbajme preto aj o tieto partie nášho tela. Ruky sú totižto prvou vecou, čo si na nás ľudia všímajú a ktorá o nás veľa vypovedá :)
PS: pri fotení som sa pristihla, že na neho čumím viac voľným okom, ako tým foťákovým :D Je proste prekrásny!


Marry

19 komentárov: Leave Your Comments

  1. zaujímavé, ja mám levanduľový a ten je úplne hutný...nepovedala by som, že tá konzistencia môže byť tak odlišná, keby som sama nevidela na obrázku, že ten tvoj je oveľa tekutejší...inak ja ten môj prekrásne vonia...až sa ma priateľ pýtal, čo to mám, keď som si natierala ruky pri ňom:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Missy má iný druh a tiež ho má oveľa hutnejší..tak neviem .. a ten môj olivový má vôňu výraznú olivovú..ale je dosť ťažká a nevyhovuje mi veľmi...ale aspoň cítiť , že tam tie zložky naozaj sú a nie je to len reklama, alebo nadpis a obsah je celkom iný, ako v mnohých iných prípadoch :)

      Odstrániť
  2. má krásny obal :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ľubka, obal je prekráásny, nemohla som sa vynadívať ! :))

      Odstrániť
  3. Hmm, tak krém vypadá opravdu více než luxusně, po všech směrech :-)!
    Glamour and Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj ano, kto si na luxus potrpí, týmto krémom na ruky bude nadšený..Je tu vidieť, ako aj taká banalita ako krém na ruky, môže dotvoriť svojím výzorom celkový obraz o jeho majiteľovi..naozaj skvelý doplnok ! :)

      Odstrániť
  4. nice post!

    wanna follow each other?
    http://thedaydreamings.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá super :) ja práve ten mastný pocit nemám rada, takže sa mi celkom páči

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som asi jediný podivín, ktorý si po nakrémovaní rúk ten vláčny pocit rád vychutnáva čo najdlhšiu dobu :))

      Odstrániť
  6. Vypadá strašně luxusně! :)
    A jestli by si měla zájem, tak se můžeš podívat na naše první video, co jsme s kamarádkou natočili. :) Byli bychom opravdu rádi za každý like, komentář a odběr! :) http://www.youtube.com/watch?v=qE6XaEryf0A

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Lucka, luxus to teda je a videjko si rada pozriem :)

      Odstrániť
  7. Luxus k balení přímo sálá :-), nicméně, za krém na ruce bych tolik peněz nedala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krémov na ruky som mala haldy a utratila som za ne nemalé peniaze, ale už teraz viem, že do toho pravého krému sa naozaj oplati zainvestovať. Nevravím, že by som za krém dala 50 eur a podobne. Ale tých desať je pre mňa tak akurát, ale musí naozaj sadnúť. Nijakými peniazmi si totižto pestované ruky nekúpime a šmejdy za pár drobných sú zbytočne vyhodenými peniazmi. Kvalita nulová...Prichádzam do veku, kedy namiesto kvantity rozhoduje kvalita a radšej si už priplatím za jednu kvalitnú vec, ktorá funguje, je kvalitná o každej stránke, skvelé vyzerá a je proste celkovo na úrovni, ako mať doma po zásuvkách milión hlúposti, ktoré len stoja a človek ich len prepláca a nevyužíva... ďakujem pekne za komentár, veľmi si vážim ak niekto úprimne vyjadrí svoj názor a ja mám na čo reagovať ! :))

      Odstrániť
  8. Vypadá skvěle, má nádherné balení - a to je věc, která mě zaujme nejvíc a často i přesvědčí k nákupu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Má to pekný obal a páči sa mi tiež, ako je to nafotené :) Pekná recenzia :3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak tohle mě moc zaujalo jak vzhledově tak tím co dělá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. balenie je naozaj krasne, aj fotografie, ktore si spravili lahodia oku :) ja si vystacim aj s lacnejsimi a mam rada, ked je su kremy mastne a hutne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. lovely post and photos!
    following now! <3

    from helen at thelovecatsinc

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)