Septembrový LADYBOX

By | 15:16 6 comments
Na testovanie Ladyboxu sme si nechali dlhší čas, keďže jeho obsah bol viac než štedrý. Myslím, že po obsahovej stránke je to jeden z naj ladyboxov doteraz. Po otvorení som konečne zažila ten pocit, ktorý má žena pri pohľade na kopec kozmetiky, ktoré na oko dobre vyzerajú. Také malé Vianoce. Po dlhšej dobe som bola naozaj spokojná. Veď práve počet produktov, plných balení a použiteľnosť patria k veciam, ktoré robia tento box žiadaným. Konkrétne tento bol v znamení značky MUA. Celý svet už hádam obleteli ich paletky očných tieňov. Je to značka ktorú by som zaradila medzi Essence a Catrice a preto by tie, ktoré majú radšej luxus a kvalitu mohli byť sklamané. Nezabúdajte však na cenu krabičky krásy v pomere k počtu použiteľných produktov. A v tomto sa dajú plne využiť naozaj všetky! Poďme pekne nato.




Začnem tým, na čo som sa veľmi tešila, no bohužiaľ jej (ne)kvalita predčila moje tušenie. MUA Lip stain v odtieni Fruitilicious. Obal pekný, odtieň taktiež. No už pri druhom použití som zaznamenala vysychanie špičky hrotu aplikátora. Teraz sa dá použiť už len natieraním pomocou bočných hrán. Aplikácia je dosť na nervy, keďže farba nechytá jednoliato, ale robí mokrejšie, výraznejšie fleky a suchšie miesta bez farby. Čo dodať.. nápad dobrý, dokonca vôňa príjemná ovocná, no kvalita je veľmi slabá.




Praktickým balením zaujali linky na oči. Malinké balenie gélovo-krémových liniek s mini štetčekom ukrytým vo vrchnej časti vrchnáčika  Dobrý nápad, ktorý oceňujeme. Samozrejme že kvalita štetčeka je podpriemerná, čo si budeme hovoriť, ale samotnú funkciu si táto linka plní slušne. Nevydrží všetko, ako je vidieť na fotke nižšie po utretí obrúskom. No v zásade musím povedať, že je to milý produkt s priemernou kvalitou a praktickosťou, ktorá sa vždy zíde. BTW, taký oter obrúskom vydrží málo ktorá linka.





Odličovač od Dermacolu Perfect cleanser 2v1 ma zarazil, keďže sama takýto istý používam a mám doma. Plné balenie mi hneď udrelo do očí. Naozaj super pomocník, ktorý odlíči skoro všetko, pokiaľ to nie je niečo vodeodolné :) Inak nedráždi, je bez parabénov a má jemnú vôňu.



Toto parfúmované telové mlieko Palmer´s CBF Lotion  je skvelé. Zamatové, maslové, krémové, voňavé, z prívlastkov si môžete naozaj vyberať. Mne príde ako vanilkový puding a ak by sa dalo asi ho aj zjem :D Navyše tubička je super využiteľná a tak aj po spotrebovaní mlieka ju môžte naplniť čím chcete a hodiť do kabelky na cesty. Telové mlieko z kakaového masla dokonale hydratuje, zmäkčuje a vyhladzuje suchú pokožku. Naviac pôsobí na regeneráciu pleti a obsahuje vitamín E. Myslím, že si ho zrejme kúpim v plnom balení. Je fantastický. Aj preto sa vždy na nový ladybox teším. Vždy nájdem niečo, o čom som nemala ani tušenie že existuje. K tomuto telovému mliečku by som sa asi len ťažko preklikala sama. A to by bola teda veľká škoda.


Dostávam sa k veci, z ktorej som skoro padla na zadok. MUA tiene na oči teda vážne umí dělat ! Trio univerzálnych odtieňov v praktickom balení. Sú neskutočne pigmentované aj keď sú v zapečenej forme. Aplikácia je jednoduchá a výdrž s bázou skvelá. Najsvetlejší sa dá využiť ako rozjasňovač pod obočie, alebo do vnútorného kútika. Skvelý je aj na celé viečko. Ja vážne nemám viac čo dodať. Fantastikuš, veď sa pozrite samé.




Som zástancom toho, že do kvalitného krému na pleť, podkladovej bázy a make-upu sa oplatí zainvestovať. Primer od Mua stojí pár drobných a musím povedať, že som čakala omnoho horšiu pohromu. Nie je to ten najlepší primer aký som mala, ale ani najhorší. Využitie rozhodne nájde na bežné dni, ale ak by som chcela naozaj trvácny make-up po celý deň, siahla by som po niečom inom. V zásade však spĺňa čo sľubuje a to hodvábna textúra, vyhladenie pleti a predĺženie make-upu. Len to predĺženie je časovo obmedzené :)



Posledným prekvapením bola zubná pasta  Colgate Max White One Luminous v plnom balení. Obsahuje kockovité čiastočky. Pomocou penivých bubliniek čistí celú ústnu dutinu a dokonca aj na ťažko prístupných miestach. Bieliace látky sú aktívne na celom povrchu zubov. Vďaka vysokej penivosti je pasta aktívna už od prvej aplikácie. S tou penivosťou musím súhlasiť. Je to asi najpenivejšia pasta akú som kedy mala. V ústach je aj dosť výrazná a pálivá. Po vyčistení máte pocit dokonalej čistoty a sviežosti.



Myslím, že po augustovom ladyboxe, ktorý bol tak trochu sklamaním sa tentokrát pracovníci firmy rozhodli vyraziť nám dych :) Ak by som sa mala teraz rozhodnúť či si ešte krabičku krásy kúpim, tak by som určite šla do toho. Dúfam, že to takto bude ďalej pokračovať aj naďalej a krabičky budú robiť radosť čoraz väčšiemu počtu ich kupujúcich :) Už teraz môžem prezradiť, že októbrový ladybox je skutočne mythický a opäť sa vydaril ... Mali ste tento ladybox? Boli ste s ním rovnako spokojné??? 

-Marry-

6 komentárov: Leave Your Comments

  1. tiene vyzerajú super :) krásne farby :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú fakt krásne a sýte :) ..npresne takto si predstavujem, ako by kvalitné tiene mali vyzerať.

      Odstrániť
  2. Nejlepší článek na septemberový LB :) Vše tak krásně do detailů napsané :)

    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikolka, teraz si ma veľmi potešila ! :)) ďakujem krásne ;-*

      Odstrániť
  3. Mne sa práveže ten štetček na očnej linke páči :) taký malý, ale praktický

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Opäť pekné vecičky :3 Tie tiene a pastu by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)