TOP 5 prepadákov, alebo čo už NIKDY viac !

By | 14:19 41 comments
V poslednej dobe sa často stretávam s nie príliš pozitívnymi názormi na recenzie na blogoch. Hlavne ak sú recenzované produkty vo väčšine kladne hodnotené samotnou blogerkou. Sama som sa zamyslela nad tými našimi. Nikdy som neuvažovala nad tým recenzovať niečo, čo sama nepoužívam, alebo ma ten produkt tak sklamal, že je zahodený niekde v kúte poslednej poličky. Veď načo aj. Načo mu venovať priestor, keď je tak zlý, že pri každom pohľade naň ma až pichne pri srdci pri pomyslení na to, koľko penazí som si mohla ušetriť. A presne to je ten dôvod, ktorý som si neuvedomovala. Veď predsa informácie čomu sa pri nakupovaní vyhnúť, sú presne tak isto dôležité ako tie, čo si do nákupného košíka vložiť. Keď som sa nad tým pozastavila, pochopila som, akú chybu robím. Sama by som kúpu niekoľkých produktov prehodnotila po prečítaní recenzie na prepadáky. Rozlišujem totiž vyslovene prepadáky a produkty, ktoré mne síce nesadnú ale vo svojej podstate nie sú najhoršie.  
Naše recenzie sú vždy subjektívne, ale nikdy nie vymyslené, alebo prikrášlené len preto, že boli sponzorované
To vyslovene neznášame na iných blogoch. Hlavne ak  aj my samé sme mali možnosť totožný výrobok vyskúšať a zistiť, že žvásty blogeriek sú len zbytočnosťou na ceste k ďalšej spolupráci. Mnoho ponúk na spoluprácu odmietame, ak nemáme dobré skúsenosti so značkou, alebo výrobkami. A odporučíme iba tie, ktoré naozaj stoja zato. Príkladom by mohli byť známe krémy od Garnier a pod. Dnes som teda z kúta poličky vytiahla veci, ktoré hneď po dopísaní článku poputujú do koša, okrem jednej jedinej, ktorej ešte dám šancu :)




Začnem podkladovou bázou od Catrice. Pekné balenie, nízka cena a krásne maslové zloženie ma nalákalo na kúpu. Po nanesení na tvár som sa zhrozila, čo za "šmalec" som si to priniesla domov. Celé zle. Na pleti to sedelo, nevsiaklo sa to..vyslovene ťažká konzistencia upchávala čo sa dalo už na pohľad. Po pol hodine som na tvári mala už len mastné fľaky a stopy po obtretí a podobne. Je to ako keby ste si na tvár naniesli ako podklad maslo vybraté z chladničky, ktoré necháte primerane roztopiť na rovnakú konzistenciu. Využitie by našla hádam len na nejakých 15 minút pri nejakom fotení a podobne, keďže tvár svojou maslovitosťou do istej mieri vyhladí, ale na to kľudne môžete použiť aj to maslo z chladničky :D Make up mi na podklad chytal dosť zle, celé sa to posúvalo a nedržalo. Proste už ani nemám čo dodať, nebudem čakať do dopísania celého článku a už aj ju bežím vyhodiť do koša ! 



Špirála od Loreál - Double Extension ma sklamala o to viac, že som do nej vkladala veľké nádeje. Čím väčšie očakávania, tým väčšie sklamanie. Čítala som na tieto dvojité špirály na internete samú chválu a tak aj napriek vyššej cene som sa rozhodla zainvestovať. Mám niekoľko riaseniek rôznych značiek, ale poznáte to...stále túžite po niečom lepšom, drahšom, exklúzívnejšom. So špirálami zvučných značiek ako YSL, Clinique a podobne som nemala dobré skúsenosti a pri ich cene, mi prišlo vhodnejšie zainvestovať vyššiu cenu napríklad do  kvalitného make upu, ako do špirály ktorá vydrží sotva mesiac. Hľadala som zlatý stred a našla som. Krásne balenie, dvojité kefy a dokonca podpora rastu mihalníc. Nebolo o čom. Po príchode domov a odlepení kodových nálepiek som ostala hneď zarazená. S nálepkou totiž zišiel aj kus zlatej farby obalu. Také niečo sa mi nestalo ani pri 3 evrovej Essence špirálke. Bola to chybička, ktorá mi nedala pokoja. Strašne mi to na tom obale vadí aj keď je to zo spodnej strany. Na obaloch si totižto potrpím. Maskovala som to asi pol dňa lakom, nálepkami hocičím :D V domnení, že tak super maskara nemôže mať na sebe taký kaz. Viem, že sa čudujete, že namiesto vyskúšania som pol dňa riešila obal, ale to som proste ja :D Po vyskúšaní prišla druhá rana pod pás. Biela časť ma milo prekvapila po dôslednom nanesení sa zdalo, že to bude ozaj super kúpa. Pri nanášaní čiernej mi úsmev zamrzol. Neurobila takmer nič, okrem toho že zotrela so sebou aj tú bielu. Riasy nemali svoj tvar, ani farbu, boli v pôvodnom akoby nenamaľovanom stave. Proste nič len veľké veľkéé sklamanie. Sama o sebe je pre mňa nepoužiteľná. Momentálne ju využívam ako finish, to znamená po nanesení jednej - dvoch vrstiev inej riasenky, riasy dočešem tou čiernou časťou. Má to skôr negatívny než pozitívny účinok, no nemám to srdce ju vyhodiť. Stále dúfam, že sa s ňou naučím pracovať, alebo že zmení konzistenciu. Dám jej ešte šancu. Popravde, už by som si ju ale nikdy viac znova nekúpila.


Tento  Astor púder skúšal moje nervy skoro rok. Keďže Astor nepatrí v drogérkovom sortimente k tomu najhoršiemu ani najlacnejšiemu, sklamanie bolo znova o to väčšie.  Môžete ho škrabať ihlou, kefou, umelou hmotou nechtom, čímkoľvek. Jeho povrch po vysypaní naškrabanej "píloviny" ostane nepoužiteľný. Na štetec, prst ani hubku sa nedá nabrať. Proste si tam len tak leží. Povrch akoby zmastnie, stmavý sa a tak dokolečka vrchnú vrstvu zrýpete, vysypete a znova nič. :D Ak sa nudíte, odporúčam. Ak máte kúska zdravého rozumu, bočte od neho ako sa len dá. Možno som narazila na chybný kus a možno nie, ale so značkou Astor nemám dobré skúsenosti. Poslednú dobu to ide s ich výrobkami dole vodou a hlavne tie, ktoré reklamuje Heidi :D Už jej neverím ani nos medzi očami a s touto značkou som skončila. Možno ešte špirály si držia level, ale ostatok ma začína desiť.


Prechádzame k vlasom. Mám dlhé, rovné vlasy a kto také má vie, že je veľmi ťažké udržať v nich aký taký objem. Váha vlasu ich tlačí nadol. Vyhľadávam produkty, ktoré nadvihujú vlasy od korienka. Zatiaľ som žiadny funkčný nenašla. Proste len natupírovať a zalakovať. Mechanicky, ručne-stručne. Vlas sa tým ale veľmi poškodzuje a láme. Lak v prášku, ktorý vytvorí objem až do neba si preto získal moju pozornosť. Vlastním jeden Got2be a druhý Taft. Jeden aj druhý poletí do koša :D Možno na krátkych vlasoch si svoju funkciu ako tak plnia, ale na mojích teda rozhodne nie. Okrem toho že sa mi vlasy zaplietli tak, že som ich ešte týždeň rozčesávala, ma pokožka hlavy veľmi svrbela a doslova pod práškom vysychala. Lepivý pocit je strašne nepríjemný nielen na prstoch pri nanášaní ale aj na samotnom vlase a trení. Pre mňa nevhodný produkt so zlými vlastnosťami. Takže už nikdy viac.


Všade z časopisov sa na mňa valila reklama na Got2be novinku. Volumania, Push up...no iste :D Toto čudo nerobí skoro nič, okrem toho že zanecháva sivastý dojem na vlasoch. Objem s ním nedocielite ani keby ste vystriekali celú fľašu naraz. Podľa mňa to mal byť skôr suchý šampón v spreji. Ale tie existujú aj oveľa lacnejšie a aj lepšie ako tento nepodarok. Navyše, pri streknutí na ruku kôli fotke mi skoro vypálil dieru do ruky. Pálenie a červený fľak mi ostal na chrbáte ruky ešte na druhý deň. Preto sa pýtam, čo asi tak robí s citlivou pokožkou hlavy a vlasov, ak drsný chrbát ruky reagoval ako reagoval. Cena prehnaná, funkčnosť nulová a nadpis na fľaši celkom pomýlený. Výsledok? Got2be si to u mňa pokašľal na celej čiare a okrem ich skvelého laku na vlasy si od nich už nikdy nič nekúpim.


Toto je zoznam mojich terajších piatich prepadákov, ale ďalší adepti neustále pribúdajú a tak možno  časom pribudne ďalší podobný príspevok. A čo vy? Máte skúsenosť s niečím zo zoznamu? Prípadne nás môžete varovať pred nejakými prepadákmi, na ktoré ste narazili. Každá rada, či varovanie je vo svete kozmetiky cenné.

Marry

41 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ani mne sa nikdy nechce do tých negatívnych recenzií púštať, presne ako píšeš, príde mi to zbytočne venovaný priestor na blogu, no ale aj to občas treba..Inak ten púder od Astrou mám a ten môj nie je vôbec taký ztvrdnutý. Mám ho otvorený už asi rok a stále sa veľmi dobre nanáša a aj zmatňuje...možno si len natrafila ne nejaký horší kus:/ Ja som zas dobre neobstála s riasenkou, ktorú Heidi reklamuje:D Ale na ich masielka na pery nedám dopustiť:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým púdrom si to aj ja myslím, ale zaradila som ho práve kôli tomu, že celkovo značka Astor a ich výrobky začínajú kvalitatívne upadať šialeným spôsobom. Či som mala makeup, špírálu alebo niečo iné, všetko bolo takmer nepoužiteľné. Heidi netreba veriť ani slovo :D a čo sa týka masielok..sama nemôžem uveriť tomu, že zatiaľ odolávam :D

      Odstrániť
  2. Mám takéto články rada, pretože aspoň viem, čo si nemám nabudúce kupovať, alebo to ešte raz poriadne zvážiť, aby som zbytočne nevyhadzovala peniaze za takéto veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne to ma dokopalo k tomu, dať si tú námahu a spísať to :) Článkov, ktoré dokážu ušetriť peniaze nikdy nie je dosť ! :))

      Odstrániť
  3. Taky nemám ráda negativní recenze, ale když si řeknu, že tím na výrobky upozorním a někomu ušetřím pár korun, tak proč ne :) Moc hezky si to sepsala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, najlepšie je keď sú články užitočné...ďakujem :)) a btw..nedá mi nespomenúť, ako ti tá blond prospela !! Krása :)

      Odstrániť
  4. šmalec dobry vyraz hehe :))) ešte že nič z toho nevlastním:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi sa teším z článkov, recenzií, v ktorých sú produkty, ktoré som už aj ja sama vyskúšala, pretože môžem porovnávať :) S tým práškom na vlasy úplne súhlasím, jedna katastrofa, vlasy to zlepí horšie ako kilo laku, ale zase tej špirálke by som ešte dala šancu, každá špirála sa poriadne prejaví až po nejakom čase používania :))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vážne neviem ako ten prášok môže niekomu vyhovovať.. jedine na tých kratučkých vlasoch a riedšich, takže sú ľahké samé o sebe a ani zlepiť sa nedajú nejako extrémne...špirálku mám už asi 3 týždne a nezmenila sa ..možno znovu na iný typ mihalníc, ale pre mňa je katastrofálna a pritom by stačilo zmeniť len tú čiernu časť :/

      Odstrániť
  6. ja mám od got2b rada lak na vlasy, ale rockin it. astor celkovo nič moc, hlavne po tej riasenke big & beautiful BOOM, reklama neskutočná, umelé riasy neskutočné a v skutočnosti to takmer ani nefarbilo :-/ pre mňa astor predražená nekvalita, to už aj essence má na viac

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten som presne spomenula aj v článku, ten je super, ale týmito padelkami si to u mňa inak vážne pokašlali....Astor presne tak..celkovo úpadok celého sortimentu

      Odstrániť
  7. Já mám tyhle negativní souhrny docela ráda. Když to vezmu popořadě, tak nad tou bází od Catrice jsem uvažovala, protože vypadala podobně jako báze od L'Orealu, ale stála o hodně méně. Nakonec jsem ale ráda, že jsem nešetřila a sáhla po dražším, protože ta je vážně skvělá. Psala jsem o ní tady. Tu dvojitou řasenku jsem měla už kdysi dávno, jen v černobílé verzi a docela mi vyhovovala, ale tehdy jsem byla uchvácená ze všeho, co bylo o trošku lepší než Miss Sporty :). A je fakt, že L'Oreal má sklony ke smazání nápisů, mně se časem některé věci odřely, že zbyla jen základní barva, ale nevypadalo to zas nejhůř.
    Co se týče pudru, tak s tímhle zkušenosti nemám, ale přesně takto mi ztvrdl věhlasný pudr od NYC, takže i přes nízkou cenu vyšel docela draho. A s pudry na vlasy nemám nejhorší zkušenost, používám občas Got2be a jsem spokojená, mně vlasy nadzvedne a neslepí, takže plní co má. Ale mám vlasy jemné, i když delší.
    Jinak moje propadáky jsou tady a tady.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to si urobila fakt super, že si radšej doložila trochu viac penazí, ale máš kvalitu ktorú využiješ a nie šmejd, ktorý vyhodiš do koša a aj tak budeš musieť na nonovo kúpovať iný. Tá od Loreálu je neporovnateľná :) Tá riasenka možno vyhovuje ľuďom, ktorý majú svoje riasy kratučké a tak sú radi že im ich vôbec trochu niečo zvýrazní, čo je s ňou celkom možné, keďže obsahuje aj bielu časť aj čiernu a tak na dobre chytený biely základ na riasach lepšie chytá druhá vrstva. Ale myslím, že za tie peniaze sú aj lepšie a rovno v dvojnásobnom balení...Kto má ale riasy normálne a potrebuje im dodať poriadnu farbu, hustotu a aby držali tvar, táto špirálka pohorí na celej čiare...:/ zmazaný obal pochopím po dlhšj dobe..to robí každý..ale nepochopím, keď sa hneď na novej po odtrhnutí cenovky odlomí vyslovene kus ztvrdnutej farby a je tam viditeľný hnusný flek, to nezensiem :D no a ten sprej na vlasy objem proste nerobí, možno vlasy trochu vysuší, takže sa zdaju vzdušnejšie, ako čertvo umyté..ale toto by nemala byť jeho funkcia ani omylom...a hlavne nie za tú cenu...:) ďakujem za koment , puder od Nyc mám aj ja, takže ho musím čeknúť :D

      Odstrániť
  8. ja got2be presne tento si kupujem už roky a úplne najviac zbožňujem ten lak a jeho vôňu ... mne objem robí, a to mám 5 ,,chlpov´´ na hlave... sivastý podtón som si nevšimla, ale ak tam aj je, tak super, som blondína do žlta, takže spokojnosť :) ale tak každému sedí niečo iné. Astor je prepadák, ako púder tak aj ich make-upy a aj špirály, zatiaľ som s ničím od nich nebola spokojná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že toto by mala byť novinka..možno sa predával skôr a teraz len zmenil obal? neviem..ale ako som písala vyššie, samotný objem proste robiž nemôže už len svojím zložením a konzistenciou... vlasy vysuší a áno sú vzdušnejšie ako po umytí, ale toto rozhodne nemá byť jeho funkcia a cena nezodpovedá jeho popisu práce :D verím tomu, že ak by si skúsila nejaký dobrý suchý šampón za zlomok tejto ceny, bolo by to to isté a navyše by nebol taký drastický k pokožke ani peňaženke ako tento ružový zákerák :D S Astorom sa zhodneme, vždy som ju pokladala za jednu z naj značiek v drogérke, ale to sa dávno zmenilo..ďakujem za komentár a skúsenosť:))

      Odstrániť
  9. tento puder od Astoru mám, mám dva odtiene a som veľmi spokojná z obidvoma, používam štetec na puder Zoeva, nanáša sa mi dobre a pekne mi zmatní makeup, ja si myslím že si natrafila na špatný kus možno po záruke ktorý je ztvrdnutý

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím že tento púder je celkovo asi dosť náchylný a nestály, keďže viac ľudí s ním malo problém... ale základ je že s anájde pleť, ktorej vyhovuje. Štetec zoeva mám aj ja, takže viem že si si vybrala dobre :)) Rpzhodne by som ale poskúšala aj iné púdre, taký notoricky známy Rimmel stay matte, Mac fix, alebo aj obyčajný tranparentný sypký Essence sú podľa mňa oveľa lepšie..ideálna je kombinácia práve týchto dvoch , tie predčili aj ten MAC, na to urobím recenziu už čoskoro :)

      Odstrániť
  10. Díky za tipy.....ani jednu věc jsem nezkoušela ani nevyzkouším :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) som rada, že článok poslúžil..každý máme iný typ pleti, mihalníc... všetkého..okrem špirály by som ti naozaj odporúčala sa všetkému vyhýbať..špirála je ako som písala vyššie v komente pre tých, ktorý majú mini riasy a sú radi keď im ich aspoň trochu niečo obalí ...,a to pri každej špirálke, ktorá má dve časti a jednu z toho bielu, ide ľahšie vďaka hrubšiemu vrstveniu :)

      Odstrániť
  11. ten púder som mala a bol veľmi fajn, nemala som žiaden problém s nim, určite si ho ešte kupim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sa nájdu aj tie nekazivé kúsky..ale práve u tohto púdru, je až prekvapivo veľa prípadov takéhoto chybného kusu..

      Odstrániť
  12. Ten volume mania sprej a púder som mala medzi hejtami aj ja. Som rada, že nisom jediná, komu to nesadlo. Mali by nám vrátiť peniaze :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD Adrianka ďakujem za koment ! no to by nám teda mohli vrátiť :))

      Odstrániť
  13. ja som zase naopak s tým posledným sprejom veľmi spokojná :)))) používam ho pravidelne ak si nestíham umyť vlasy,ako takú záchranu:) to je práve to, že každému sadne niečo iné...ja som sa takto sklamala napr. v Catrice camouflage, Dermacol invisible powder a Balea Cotton fresh suchý šampón...stáva sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som nevravela že sa nedá použiť ako suchý šampón..ale mňa na tom mrzí hlavne to klamanie zákazníkov...pretože ak by som xcela suchý šampón, tak si ho aj kúpim a oveľa lacnejšie a ešte aj v lepšej kvalite....ide o zavádzanie spotrebiteľov, na čo som vyslovene alergická..reklama miliónová a očakávaný efekt nulový...s ostatným súhlasím..naozaj každému sadne niečo iné, každý sme sám o sebe iný, takže je to jasné..ale jedna vec je ak produkt spĺňa čo má v popise a je to naozaj o tom trafiť sa do typu človeka, a celkom iná, ak sa niečo predáva v celkom inej cenovej hladine pod nálepkou, ktorá mu neprislúcha...to je už takzvaný odrb :D ďakujem pekne za koment ..každý názor si cením :)

      Odstrániť
  14. Pudr Astor Matitude už mám asi potřetí a nemůžu si ho vynachválit.Myslím ,že si měla špatný kousek - vypadá nějak zkaženě... nebo se do něj dostaly bakterie - po a podobně a zatvrdnul... My SMall Happinesses

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite ten môj v poriadku nie je..ale tento druh púdru má takýto kazový kus pomerne dosť často v obehu..takže pozor na to..inak by som vyskúšala aj iné alternatívy..ako som spomínala vyššie v komentoch..podľa mňa by si si určite našla aj niečo lepšie :)

      Odstrániť
  15. skvelý článok aspon viem čo sa neoplatí :) vďaka :))))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ľubka, som rada že to padlo na úžitok :))

      Odstrániť
  16. Super článek :) a souhlasím s pudrem Astor je otřesný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem moc a som rada, že je tu aj takýto názor ! :))

      Odstrániť
  17. great beauty products :)
    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Taft som skusala a mam nan rovnaky nazor.. ja som ho posunula dalej.. ale co sa tyka Catrice bazy, mne vyhovuje a uz som ju skoro celu minula.. mam dost vyrazne pory a tie mi pekne vyhladi, ale je pravda, ze je taka mastnejsie, ale urcite lepsie pre mna ako napr od Dremacolu..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno ti ich aj vyhladí..ale pod tým nánosom "masla" zrejme hneď vytvára aj ďalšie...nemyslím si, že je to konzistencia vhodná na celodenný pobyt na tvári...skúšala si primer baviphat z bb cream shopu? Tiež mám póry a mastnú pleť a prievitný dermacol mi teda tiež vôbec nesadol..toto je tiež taká mliečno - priesvitná konistencia, ale krémová hutnejšia a pleť ostáva po ňom úplne vyhladená a makeup na neho krásne sadne a drží...pritom nie je taký ťažký ako catrice..ak by sa dalo, mohla by si vyskúšať nejakú vzorku alebo niečo, možno by ti tiež sadol. Podľa mňa je fantastický..chystám na neho recenziu :)

      Odstrániť
  19. Z týchto výrobkov mám len ten posledný púdrový sprej na objem, ale ja som s ním veľmi spokojná. Je pravda, že ho nepoužívam často, no svoju službu splní, najlepšie však vtedy, keď si vlasy jemne natupírujem, streknem ho tam, a vtedy je to super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hlavne že ho využiješ a poslúži ti..to je to hlavné :)..u mňa pochopenie nenašiel, pretože na to mi lepšie poslúži lak na vlasy alebo suchý šampón :)

      Odstrániť
  20. Skvelé,že nás upozorňuješ aj na zlé produkty.:) Ten púder ma veľmi prekvapil! A kamarátka si ho nevie vynachváliť.Možno si naozaj mala zlý kus.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zuzka :)) púder má zrejme dve varianty..jedna je vadná a druhá nie, takže pri kúpoe treba byť obzvlášť pozorný...aj tak si ale myslím, že existujú omnoho lepšie kúsky, ako tento od Astor :)

      Odstrániť
  21. Ani s jedním výrobkem zkušenost nemám, v tomhle případě asi naštěstí. A souhlasím s tím, že by blogerky měli psát pravdu nehledě na to jestli výrobek dostali nebo ne. Ačkoli není moc příjemné psát negativní recenze, hold se tomu některé výrobky nevyhnou a i já jsem na blogu už pár produktů musela označit za "nekupovat".

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)