Treatment

By | 13:35 18 comments
Do nového týždňa som nevykročila najlepšou nohou. Ležím v posteli a liečim sa. Nič vážne. Som rada že to nie je žiadna chrípka ani nič podobné, len nádcha. Využívam tento čas viac-menej relaxačne. Podľa toho, ako mi to frekvencia smrkania dovoluje :D Ráno začínam ťažké prebudenie ľahkými raňajkami s mojím obľúbeným mliekom (náhrada klasického). Zázvorový čajík vždy dobre padne a skvele zahreje moje premrznuté telo. Pijem ho na litre. Správne účinkuje ale len vtedy, ak pri zalievaní lejete vodu priamo cez vrecko s čajom.




Časom sa mi nakopilo niekoľko časákov, ktoré som ešte nemala čas ani otvoriť. Na tie sa teda veľmi teším. Nazbieram nové poznatky a novinky vo svete módy a kozmetiky. 


Obrúsky mi robia spoločnosť snáď na každom mojom kroku. Ešte aj v sprche mám na závesnom košíku jeden balík..a že sa mi teda hodil :D  No mojím naj objavom sú tie najvoňavejšie vreckovky aké ste kedy voňali! Pôvodne boli pre môjho malého synovčeka, ale na prvý "čuch" som sa do nich zbláznila. Kupovali sme ich v Hypernove a naozaj neviem koľko stáli, na cenu som sa vôbec nepozerala. Nemohla som sa dočkať, kedy k nim znova privoniam. Trápenie so smrkaním tak nie len že robia znesitelnejším, ale v mojom prípade dokonca pôžitkom :DD 



V najnovšom Ladyboxe sme našli tajomstvo krásnych vlasov. Čítam, prezerám a naberám nové informácie z brožúr Loreálu. Vlásky si zaslúžia našu pozornosť a rozmaznávanie :) Keď sme už pri tej našej korune krásy, neodolala som a z lekárne som si odniesla výhodné balenie novinky Hair Clinic. Obsahuje vlasový aktivátor v spreji a šampón. Reklamu ste už istotne zaregistrovali a mňa hlavne zaujalo to, kto je tvárou tejto novinky. Je ním známy český hairstylista Michal Zapomněl. Máte na výber kapsuly na vnútorné použitie, alebo kombináciu na použitie z vonku, ktorú som si kúpila ja. Cena bola myslím okolo 16 eur a kapsuly stoja niečo okolo 24 eur.. Testujem a dám vedieť ako obstoja :)




Ak je e-shop k zákaznikovi milý a pribalí k zásielke niekoľko milých drobností s pozdravom a nálepkami je to veľké plus. U mňa takéto e-shopy vyhrávaju na plnej čiare. Nedávno som mala veľmi zlú skúsenosť s nákupom na internete a takmer som to úplne zavrhla. Tento eshop ma však prekvapil nielen svojou skvelou modernou ponukou, ale aj komunikáciou, rýchlosťou a spomínanými pozornosťami. Majú skvelé zľavy pre študentov a rôzne iné. Určite odporúčam. Dodám, že s týmto e-shopom  nespolupracujeme ako blog, ani nijak inak  a táto reklama je čisto reakcia na ich profesionálny prístup. Určite sa mrknite. 
Moje časopisy už čakajú, takže sa porúčam. Vy si užite krásny začiatok týždňa a hlavne dávajte si na seba a svoje zdravie pozor :)

Vaša Marry :)


18 komentárov: Leave Your Comments

  1. Já se naštěstí už z nachlazení dostala, ale jak se znám určitě na mě brzy příjde i nějaká ta nemoc , díky změně počasí:/:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Caroline..tie zmeny počasia ma dostávajú rovnako..ale od kedy pravidelne ožívam vitamín D v tabletkách...úspešne odolávam..až doteraz..keď som bez rozumu jedla mrazené veci ako blázon :D...

      Odstrániť
  2. ja som rada ze to na mna nedolahlo, ale prevencie nie je nikdy dostatok!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak..ja som si to spôsobila sama neuváženým konzumom mrazenáho acaica :DD nemohla som odolať..a ja som na tie mrazené veci veľmi háklivá..teda moje hrdlo :D

      Odstrániť
  3. Prajem skoré uzdravenie :) a keď máš tak rada zázvorový čajík, môj obľúbený je od Apotheka, dá sa kúpiť asi len v lekárni, ale to je naozaj ostrá chuť zázvoru :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danielka, ten si akurát vychutnávam :)) rada to obmieňam a tá chuť je teda riadna ! :)) ďakujem za milé slová ;-*

      Odstrániť
  4. Pekné fotografie :) Tiež by som si mala urobiť na blog už nejaký random :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak sa rýchlo uzdrav, aj ja som bola chorá a mne susedka priniesla rovno čerstvý zázvor (nenávidím zázvor!) a mamina ma ho nútila piť. Ale musím uznať, že pomohol;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha :))..pozdravujem maminu, vie čo robí :)) a ďakujem ;*

      Odstrániť
  6. ten čaj je môj obľúbený pijem ho stale!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je taky príjemný, akurát..:D tiež som si ho obľúbila :)

      Odstrániť
  7. včera som ťa lutovala,že si choručká a dnes sa zobudím taká istá :) zázvor mám už postrúhaný,snád zaberie a tebe želám skoré uzdravenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka, vidíš ako sme dopadli :D ..ďakujem pekne za krásne slová, budem na teba myslieť, aby ti to tiež prešlo čím skôr :) ;-*

      Odstrániť
  8. skoré uzdravenie :) a ten čajík mam tiež veľmi rada je výborný :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) ďakujem Ľubka ..a čajík je lahodný :)

      Odstrániť
  9. Jůů, to je věcí, krásných :-) Brzy se uzdrav!

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)