Corset hunter

By | 11:05 34 comments

V predminulom poste som sa zamerala na korzety a prisľúbila vám tak trochu odvážnejší outfit. Stihli sme to nafotiť skôr, ako sa na celom východe zamračilo a začalo neúnavne pršať. Fotili sme to skoro ráno a v tej zime to bol riadny budíček a preberák, takže som potom celý deň doslova fičala :D Všetko podstatné, čo som chcela, som povedala už minule a tak dnes pridávam len fotky bez zbytočných kecov. Veď je Nedeľa a oddychovka vo forme fotiek padne vhod :) Čo sa týka doplnkov, tie nenosím takmer vôbec. Musím na ne mať vyslovene chuť a naozaj nudný outfit, aby sa mi chcelo ho aspoň trochu osviežiť doplnkami. V tomto prípade by boli akékoľvek doplnky už " too much". Je mi jasné, že zasiahnem srdce nejedného kritika, keďže je outfit dosť odvážny, ale presne taký som ho chcela :)
Krásny zvyšok víkendu, vaša Marry 



Mám na sebe / kabát a sukňu z NY/, /korzet z loly.sk/ a topánky Lita

FACEBOOK/INSTAGRAM/GIVEAWAY

34 komentárov: Leave Your Comments

  1. Topáánky ♥! Inak to vyzerá super.
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kabát z ny? to nemyslíš vážne. vyzerá bohovsky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bez tej kožušinky..tá je pôvodne z iného kabátu :)

      Odstrániť
  3. tak som sa tešila na tento outfit s korzetom,a nesklamala si ma..je to jednoducho wow! toto je štýl, ktorý sa mi veľmi páči a s tým kabátikom s kožušinkou je to super! :)))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) veľmi mi odľahlo, že sa outfit páči a že som sa trafila aj do tvojho štýlu ! :)

      Odstrániť
  4. Úžasné! nevěřila bych, jak se může korzet takhle hezky zkombinovat :) fakt krása ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O to mi išlo..ukázať že aj korzet sa dá pekne skombinovať takmer k hocijakému kúsku v šatníku..ďakujem moc :))

      Odstrániť
  5. wow ! dokonalý outfit aj ty ! :) tešila som sa na to ako to zkombinuješ a nesklamala si ! :) krásny korzet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Patty ďakujem ! :)) snažila som sa vymyslieť niečo nezvyčajnejšie a dokázať, že korzet nemusí pôsobiť len vulgárne :)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Je krásny, prepracovaný a zároveň ostal jednoduchý a elegantný..takže sa hodí takmer ku všetkému :)

      Odstrániť
  7. To je užasný outfit ♥

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Odpovede
    1. Wau, ďakujem pekne za tak krásnu lichôtku ! :))

      Odstrániť
  9. Outfit je velmi pekny hoci korzet je pre mna moc odvazny. Chcela by som ta pozvat na moj novo vytvoreny blog. Zacala som len nedavno a tak sa pomaly rozbieham. Bola by som rada, ak by si ho navstivila a nechala napriklad pripomienky, kedze mas viac skusenosti. Prepac za ,,reklamu" a dakujem :)

    www.inlovewithmakeup.weebly.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem..je to len o uhle pohľadu. Hociktorý čipkovaný top je podľa mňa ešte omnoho viac odvážny a viac odhaľuje, ako tento korzet :) V blogovaní ti držím palce, nie je to ľahké, ale pri kvalitných článkoch si ťa ľudia nájdu :)

      Odstrániť
  10. Tak tento outfit je parádny !! Je vyzývavý, ale aj ženský a so štipkou elegancie myslím si. Krásny, fakticky. Páči sa mi a obliekla by som si ho tiež :) Okrem toho neviem, či som to už niekedy niekde v článku spomínala, ale si krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gabrielle, absolútne si vystihla všetko, o čo mi išlo a aký som mala zámer !!! Ďakujem že si vyjadrila svoj názor prostredníctvom komentu a utvrdila ma v tom, aké skvelé a štýlové čitateľky na blogu máme ! Dodala si mi kopu energie a sily ! :)) ďakujem ešte raz :))

      Odstrániť
  11. Moc ti ten outfitt sekne ;-)
    Pozývam ťa ku mne :-) http://susikubalova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. všetko dokonalééé..strašne sa mi to páči..topánky si zvolila úplne najlepšie :) tiež uvažujem nad kúpou korzetu :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ľubka, korzet si určite zadováž..je to niečo, čo využiješ na viacero spôsobov... a teším sa, že sa outfit páči ! :))

      Odstrániť
  13. krasny korzet :))

    konecne niekto, kto vybocuje z nudy :)))

    blog she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj..ďakujem za skvelý a povzbudivý koment !! :))

      Odstrániť
  14. Very nice outfit!!!

    Of course we can follow each other! On Facebook? Blog Lovin?
    Let me know!!!

    xoxo from Dubai

    Jul du monde des petites
    http://www.lemondedespetites.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hey! Followed you on FB via my personal account and on Blog Lovin!!!! xoxo

      Odstrániť
  15. Your are sexy! Make me wanna say Wow! Thanks for your posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. jééé tak to je opravdu krásně zkombinované :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. That fur is perfect of the corset!

    xx
    scarlettandgiselle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ten korzet vyzerá presne ako tento http://www.pushup.sk/korzety-a-podvazkove-pasy/439455-korzet-seventil-midnight-2709339.html

    nie je to náhodou on ??

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)