Dermacol invisible fixing powder - porovnanie odtieňov + líčenie

By | 13:54 17 comments


Transparentný púder od Dermacolu Invisible fixing powder nie je pre mnohé z vás žiadna novinka. Je povinnou výbavou takmer každej beauty blogerky a určite aj mnohých ďalších žien vrátane profesionálnych vizážistiek. My sme tomuto púdru už niekoľko článkov venovali, pretože ho obe používame takmer denne, ale vďaka Dermacolu sme dostali možnosť vyskúšať aj iný odtieň a preto ho teraz môžem porovnať s tým mojím. Najprv by som sa však ešte chcela chvíľu povenovať samotnému púdru.


Moja pleť je suchšia, skôr dehydrovaná, nemastí sa skoro vôbec a leskne sa v závislosti od prostredia v ktorom sa nachádzam. Kompaktný púder mám v prípade núdze stále so sebou no používam ho sporadicky, pretože mám po ňom pocit stiahnutej pleti a tak trochu aj masky... Tento transparentný púder je pre mňa skvelou voľbou pretože po ňom moja leť dýcha!!! Je ľahučký, nepráši sa, krásne splynie s tvárou a pleť je po ňom zamatovo hebká. Jeho prvoradou úlohou je zafixovať make-up a tú spĺňa veľmi dobre. Určite nevydrží na pleti po celý deň, hlave pri mastnej sa treba prepudrovať viac krát no na mojej drží min. tých 6 hodín určite. Balenie obsahuje penovú hubku a malý štetček s ktorým si môžete púder naniesť v prípade, že ho nosíte so sebou. No ja preferujem môj obľúbený hebučký štetec od BEC cosmetics, ktorý by som nevymenila za žiadny iný. Čo viac dodať ... Ešte asi to, že je hypoalergénny a vhodný pre každý typ pleti.



Natural
Púder je dostupný iba v dvoch odtieňov - Natural a Light. Light je úplne svetlunký, vhodný pre každý odtieň pleti, pretože s make-upom akoby splynie bez toho, aby zmenil jeho farbu. Na druhej strane natural je o dosť tmavší a ani zďaleka až taký transparentný. Na fotkách je skvelo vidieť ten rozdiel. Ideálne by bolo obe odtiene zmiešať. Momentále používam light na celú tvár a odtieň natural na kontúrovanie, pretože je na mňa teraz v zime trochu pritmavý. Takže ak hľadáte dobrý hnedý (nie oranžový) bronzer, matný bez trblietok, určite porozmýšľajte aj nad týmto púdrom, pretože si myslím, že to s ním nemôžete prehnať a pritom si vyčariť krásne črty. Navyše jedno balenie (13 g) vám vydrží niekoľko mesiacov ... Mne pri púdrovaní každý deň ráno vydržal vyše roka :)  Zakúpite si ho v drogérií za cenu asi 9-10 eur, alebo lacnejšie na dermacol e-shope, kde si dokonca pri prvom nákupe môžete uplatniť zľavu 4 eurá, takže vás púder výjde za polovičnú cenu a k tomu ešte dostanete milý darček :)


Vľavo natural - vpravo light
Celú tvár som prepudrovala svetlejším odtieňom (light) a na kontúry tváre som použila tmavší (natural)

Natural - pekne sa udrží na štetinách štetca
Líčenie som zafixovala púdrom v tmavšom oditeni natural a vidíte sami, že pokožka má o niečo bronzovejší nádych  ako zvyčajne

Máte skúsenosti s týmto púdrom aj vy? Ak nie aký je váš obľúbený?
-Missy-

17 komentárov: Leave Your Comments

  1. jééj aká si zlatá. :)

    ja som si vždy musela kupovať tie najsvetlejšie pudre.. pretože som ako stena :D
    ale radšej už nepoužívam žiadne púdre.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja používam ten light a je fakt super :) aj ked sa mi mastí pokožka,ale v priebehu dňa prepudrujem a mam po starostiach :))
    a si vážne kočka Missy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám přesně takovýto NATURAL :) je skvělý, dávám si ho na celý obličej a nemůžu si ztěžovat, s odstínem Light bych byla příliš opravdu světlá jako albín. :D))) Tobě to neskutečně sluší, a na té poslední fotce jsi ňuňácká!♥ Uplně jak sluníčkoo..

    ϐlog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :) Ja už najradšej nakupujem transparentné púdre, vyhovujú mi najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten farebný rozdiel medzi odtieňmi je vážne veľký. Ja mám odtieň Light a na pleti je vážne neviditeľný, aspoň pokiaľ sa nanáša v tenkej vrstve :) A tiež sa mi páči ten zamatový efekt, ktorý vytvára. + na poslednej fotka si nádherná! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeej posledna fotka si tam velmi zlata:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. That powder looks splendid & it blends in with your skin perfectly! :) I would really, really want to try it, thanks for sharing the information! :)

    www.callmemaddie.com
    New International giveaway on my blog (Win an item of your own choice!)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherná!<3
    a ja púdre vôbec nepoužívam :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mia ty ani vôbec nemusíš veď tvoja pleť je dokonalááá ;o)

      Odstrániť
  9. Pudr mě čím dál více láká, navíc můj oblíbenec už mi dochází, takže se asi přesunu k tomuhle:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Caroline prezraď aký je tvoj obľúbený? Pretože mne sa zasa míňa môj kompaktný do kabelky, tak by som tiež rada vyskúšala nejaký iný :)

      Odstrániť
  10. Ďakujem Vám baby za vaše názory a komplimenty :) Ste zlatíčka :*
    A som rada, že aj vám tento púder vyhovuje rovnako ako mne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásne líčenie,veľmi ti to pristane :)) s týmto púdrom nemám skúsenosti,dokonca som ho ani na blogoch moc nevidela,asi som pozadu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja som dostala minuly rok ten tmavsi(to si len sestricka nevsimla, co mi kupuje) ale celkom v pohode,ked nedam vela, ani nepoznat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. so beautiful!!!

    http://thedaydreamings.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. It looks great, I think I'm gonna try it out :)

    www.magdalennes.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Thank you for commenting:)
    Maybe you would like to to follow each other with GFC? Let me know xxx

    www.magdalennes.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)