Dermacol dvojfázový odličovač

By | 16:50 4 comments

"Nie je odličovač ako odličovač" ... O tom sa už určite presvedčila každá z nás. Na trhu dostať odličovacie prípravky na báze vody, mlieka či oleja ... Jedna múdra školská poučka hovorí "rovnaké sa rozpúšťa v rovnakom". Teda voda odstraňuje nečistotu a olej zasa mastnotu. Najnovšie sa stretávame s kombináciou vody a oleja teda s dvojfázovými odličovačmi ako je tento od Dermacolu, alebo aj veľmi obľúbený od RyoruVýhodou týchto odličovačov je, že ich zmiešaním vznikne emulzia, ktorá jedným ťahom odstráni všetko a zároveň aj pleť vyčistí. Niekomu môže pocit mastnoty na tvári vadiť. Ale môžem povedať, že pri tomto odličovači žiadnu mastnotu nepocítite iba hebkú, jemnú, vláčnu pokožku. Keďže bežným odičovačom väčšinou s alkoholom pokožku musíme drhnúť tampónmi viac-krát, aby sme z nej dostali preč všetko čo chceme, častokrát z nej dostaneme preč aj to čo by sme nemali, jej ochrannú vrstvu! Tento Eye make-up remover od Dermacolu je ľahučký, odstráni aj vodeodolnú kozmetiku, nepucháva póry. Je určený na oči, ale kľudne ho môžete použiť aj na celú tvár. Stačí poriadne pretrepať naniesť na tampón priložiť si na niekoľko sekúnd na oko alebo oči a potom už len jedným dvoma ťahmi zotrieť. Také jednoduché! Nemusíte si oči zbytočne 10 krát šúchať hore dolu. Keď už sme pri očiach tak ich nijako nedráždi, neobsahuje žiaden alkohol, parfémy a je obohatený o extrakt z nevädze, ktorý tonizuje (uzatvára póry) a osviežuje pleť. Budete prekvapené akú jmenučkú pleť zanechá :) Dlho som používala dvojfázový odličovač od Balei a vyhovoval mi no prevalcovala ho micerálka, ktorá je síce pre mňa nenahraditeľná na bežné použitie ráno aj večer, no na vodeodolnú kozmetiku a nánosy špirály nestačí. Preto som rada, že som mohla vyskúšať túto novinku. Dermacol to proste s pleťou "umí" :) Ich make-upy neustále ospevujeme a o tom, že má aj výborné odličovacie a čistiace prípravky sa Marry už neraz zmienila vo svojich článkoch. Mimochodom jeden z nich môžete ho získať aj v našej práve prebiehajúcej Giveaway :) Za mňa plný počet bodov a ešte spomeniem cenu, tá sa pohybuje okolo 4,50 za 120 ml. A čo váš obľúbený odličovač? Máte svoju stálicu alebo rady testujete novinky? 

Missy 



Test s vodeodolnou tekutou linkou na oči od MaxFactor a špirálou: Naniesť - Priložiť - Pár sekúnd počkať - zotrieť - a už len dočistiť v prípade potreby :)

4 komentáre: Leave Your Comments

  1. skvelý skvelý a skvelý - tak tolko by som dodala k tomuto odličovaču :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlsím Zuzi je fakt skvelý :) Pôvodne som mu nedávala veľké nádeje ale milo ma prekvapil :)

      Odstrániť
  2. super recenze,zrovna mi jeden odličovač dochází, takže tento bude zřejmě další volba :-)
    ChickWithKick and her life

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)