GIVEAWAY o Lipstick Jungle Box - UKONČENÉ!

By | 16:00 140 comments



Krásny víkend prajeme :) Dnes sme si  pre Vás pripravili súťaž o krabičku krásy, pretože za poslednú dobu sme ich mali možnosť vyskúšať niekoľko, ale žiadna nebola úplne podľa nášho gusta. Preto sme sa rozhodli vytvoriť "beauty box" podľa našich predstáv a odmeniť ním jednu z vás naše drahé čitateľky. Balíček obsahuje z každého niečo: Odličovač a bavlnenú vitamínovú masku pre krásnu zdravú pleť, špirálu pre zvodné riasy, make-up a trvácny lesk na pery pre dokonalý look, lak pre zdravé a biele nechty, štýlový náramok a niečo sladké pod zub ;) A pre pracujúce dámy aj nejaký ten rozkošný vizitkovník do kabelky.
Podmienky:
Určite budeme veľmi rady ak nás budete sledovať alebo zdieľať ale nie je to podmienkou! Chceme vás v prvom rade odmeniť, nie podplatiť :) Hlavne v komentoch zanechajte  kontakt na vás (najlepšie email) a ak chcete môžete aj pripísať čo vás na našom blogu zaujalo doteraz najviac, alebo naopak čo najmenej. (makeup, recenzia, outfit, inšpirácia ... jednoducho čo vám najviac utkvelo v pamäti :)).
Súťaž alebo obdaruvávačka končí piatok 6.12, takže to bude taký malý mikulášsky darček :)

Dúfame, že sme sa balíčkom trafili do vášho vkusu drahé lipstick maniačky :)


-Jedna z najobľúbenejších špirál-
-Dlhotrvajúci lesk na pery z limitky od Essence, s nádhernou malinovou vôňou, ktorá pohladí všetky zmysly-

140 komentárov: Leave Your Comments

  1. To je nádherná giveaway :)
    Blog sleduji, líbí se mi třeba propadáky, spotřebováno, recenze pěkný.
    missing.your.touch@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný boxík jste vytvořily, holky :))
    Nejvíc ráda si prohlížím vaše outfitové příspěvky
    snikka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherný box holky :-O. K vám chodím tak ráda :)

    denisavary@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekná giveaway ;) Najviac sa mi páčia recenzie výrobkov, na tie sa teším vždy najviac ;)
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc povedený box!:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvělý box!)) daisy93@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. fakt top giveaway :)
    všetko sa mi u vás páči, máte naozaj skvelé články..ale úplne naj sú recenzie :)

    romanakuzmova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jééj krásne ceny :)
    mne sa tu u vás páčia outfity ale aj recenzie :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wooow, neviem sa dočkať Mikuláša! :)
    Mňa najviac zaujali recenzie, ale dosť sa mi páčia aj outfit posty ;)
    lsedliakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Barborqaaa1@azet.sk
    najradšej mam outfityyy :) a nejaký ten make up

    OdpovedaťOdstrániť
  11. svob.luc@seznam.cz
    Nejvíc asi sleduju vaše krátké tipy a zprávy na facebooku.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. rada vas sledujem nemam nič proti:))
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Najlepšie sú recenzie a outfity :) Len tak ďalej!
    ivkabotkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. skvelý box kočky :) najviac sa mi u vás páčia recenzie :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. sledujem :)
    email: jannnka1@gmail.com
    a vždy sa mi veľmi páčia fotky, ktoré su v každom článku pekné a zaujímavé :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Moc hezké :) Mám ráda recenze:)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. jééé! :) Pravdu holky? Ešte nedávno som na kozmetiku veľmi nebola, capla som si trošku riasenky a bezfarebný balzam, no po vašich recenziách sa normálne mením :D Vďaka vám som nakúpila pár skvelých kúskov a teraz sa skrášľujem jedna radosť, takže len tak ďalej, blogov, na ktorých sú takéto dobré recezie je málo. ♥ U!

    mariaambrozova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Já zbožňuju líčení tady!♥
    ell-e@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. najlepšie su recenzie O:)
    iwka.valova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Holky, sleduji vás už dlouho :) líbí se mi osobitý styl, s jakým tento blog děláte :)) A jste šikovné a krásné baby ♥

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Najsuper recenzie! :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. na tomto blogu sa mi v prvom rade paci nazov, jednoduchy a pekny styl blogu a kvalitne fotky :) tak celkovo :)
    ms_spock@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Najviac sa mi tu u vás páči recenzia a líčenie :))

    n.michelle.k35@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. jeeeej, paci sa mi ta myslienka s boxom, aj to ze ste donho vecicky peclivo vybrali podla svojho gustika
    danka.zimova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. sledujem vás dlho :) páčia sa mi recenzie, vždy ma nalákate na niečo nové :)
    naramky.priatelstva.4ever@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Najradsej mam outfity :)

    jaivjak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Skvelá GA :) Ja na váš blog vždy rada zavítam a nechávam sa inšpirovať recenziami na rôzne výrobky :)
    didala270@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Na vašom blogu sa mi páči všetko! :D Všetko tak ako má byť, krásne fotky, super články, mám rada líčenia, inšpirácie, oufity aj makeupy, ale asi najradšej mám recenzie, alebo kozmetické články. :)
    valentina.oborova@yahoo.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Krásný boxík holky:))
    mám ráda outfity i články o kosmetice:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. krásna giveaway:) určite ma najviac zaujali outfity, mám v pamäti hlavne outfit na 1.školský deň s takými nadkolienkami :)
    veo.baginova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. oooo naozaj luxusná GA :)))
    milujem vaše fotky z Insta :))) a recenzie máte tiež kvalitné :)))
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Jé ten boxík je úžasný :)) Na blogu mám hodně ráda recenze a takové ty články, kde načerpám inspiraci, co si pořídit a tak :)
    lucie.krouzkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Tak to je opravdu dokonalá GA! :)
    Sleduju vás už dlouho a váš blog mám moc ráda :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Mě se moc líbí klasické recenze a fotky na kterých jste :))
    Vymyslely jste úžasnou giveaway, máte plno nápadů :)))
    niki.kachi@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Zatiaľ najlepšia Giveaway akú som kedy videla :)
    Blog sa mi veľmi páči mám veľmi rada vaše recenzie a Random príspevky ale vlastne na random fotky už máte instagram:-P
    simonkasasinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. fíha, to vyzerá zaujímavo... :)
    Rada čítam vaše články. :)
    21lucka88@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  37. ervulenka@seznam.cz
    bavi me recenze, propadaky, instagram :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. perfektny vyber :), super recenzie na blogu
    lucia.viszlaiova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Super věcičky v boxu..:)

    Psisko10@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. tookky@seznam.cz
    Líbí se mi recenze nebo make up inspirace :)
    A GA je nádherná!

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Mě se teda hodně líbí fotky, ty mě sem přilákaly. Kolikrát vidím pěkně psaný blog, ale na první pohled nejvíce zaujmou fotky. Na čtení mě hodně baví recenze :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. recenzie máte super :)
    sima.berkesova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Dokonalý boxík! Kam se hrabe Ladybox sakra, Váš bych si koupila hned!
    Hrozně se mi líbí fotky i psaný projev, je to všechno takové milé a krásně se to čte:)
    janca.randovka@gmail.com
    The Huge Lover

    OdpovedaťOdstrániť
  44. No krása ! Mně se líbí tvoje outfity a to, že se nesnažíš všechny získat za každou cenu, že jsi taková normální :) hodná :D a krásná :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Originálny nápad urobiť si vlastný box :) najviac sa mi tu na vašom blogu páči, že ste dve, ste odlišné a preto každá vždy príde s niečím iným a preto sa mi zdá, že je tu oveľa viac recenzí a majú oveľa širší záber ako inde a aby som nezabudla skvelé, že už máte instagram :)

    karolina.chromikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Jee to je super balíček!:)♥ všechno v něm vypadá výborně!:) můj mail: petralorietta@gmail.com
    Blog sleduji na fb i bloglovin a moc se mi líbil článek o oříšcích a zdravé stravě! takové příspěvky mě vždycky motivují♥

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Blog sleduji :)
    Nejvíce se mi líbí nejvědčí propadáky a recenze.
    terik98@seznam.cz

    PS: Box je moc vydařený a věci v ním vypadají velice lákavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Moc pěkný boxík :)
    LuckaxD@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. moc hezká výhra, líbí se mi propadáky. J.salomounova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. sledujem cez GFC
    mate vydarený blog a najdem si tu vela rôznych informacii , z každeho rožka troška :-)
    henulka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. mne sa páči, že na vašom blogu nájdem všetko - z každého rožka troška... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Moc pěkný box :)
    TRezacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Jééj aky krásny box krásy :-)) ... Váš blog je proste pecka,či outfitty,make-upy,líčenie ... no nejdem to rozpísovať,lebo by bolo toho veľa,proste všetko je bombastické ! :-) I♥your blog !

    susikubalova14@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Ahojte baby, ste fakt super :) Váš blog sledujem už pekne dlho a čo mám najradšej? Vaše wishlisty, outfity, stylingy, recenzie, ... :) všetko :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. denisa.hartmannova@email.cz
    úžasná giveaway, fakt!
    nejradši mám jednoznačně outfity!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  56. skvelá giveaway! bol by to super mikulášsky darček ... a najradšej mám vaše recenzie :)
    jaja.semanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Knedlyk7@seznam.cz
    Jéééé to je boží náramek, moc pěkný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Nejraděi mám určitě kosmetické recenze. :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  59. ja mam rada vas blog pretoze tu je zo vsetkeho nieco aj z kozmetiky aj z mody :) a najradsej mam fotky jedal :D :D
    22ivka11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. janescolours@gmail.com
    No a na blogu se mi líbí krásné, velké, kvalitní fotky u všech článků! :) Hezky se pak na všechny dívá a taky se líííp čtou :))

    OdpovedaťOdstrániť
  61. To je super GA :) Tvoj blog je na úrovni máš tu vážne všetko ale najlepšie sú recenzie na také viac dostupné produkty z kozmetiky, ktoré nájsť bežne v drogérkach :)
    angelity.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Mam rada recenze :-)
    Treba se na me jednou štěstí usměje :-).
    Moc krasnx blog.
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  63. najviac ma zaujal článok Top 5 prepadákov
    maria.galdun@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  64. tak toto je štedrý mikulášsky balíček :) m.cvancigerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Osobna poradkyna ked treba a super outfity a kozmeticke rady a napady :))) Aannie21@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  66. christina.deneuve@gmail.com
    jééé,to je paráda! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Za me jsou nejlepsi propadaky. Kdyz si chci neco koupit tak se hned 2x rozmyslim zda ma cenu investovat.
    Olenakova00@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Za me jsou nejlepsi propadaky. Kdyz si chci neco koupit tak se hned 2x rozmyslim zda ma cenu investovat.
    Olenakova00@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Parádní krabička krásy
    Mě se nejvíc líbí spotřebováno
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  70. m.hausknechtova@gmail.com
    Rada navštevujem tvoj blog lebo tu máš zo všetkého rožku trošku a to sa mi naozaj páči! Keď hľadám na niečo recenziu vždy ju nájdem u teba. Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Moje naj naj blogerky:) od vás si prečítam hocico,od spotrebovane po licenia či recenzie.ste mi sympatické svojim pisanim,i to ako na nás citatelky posobite.ste zlaté kočky :* lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bola som cez mobil a napísalo ma ako anonym :(

      Odstrániť
  72. Váš blog je mi sympatický celkově, proto ho také sleduji :))
    janadvorakova02@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Ja Vás sledujem už dlhšie a Váš blog som si strašne obľúbila. Páči sa mi, akým smerom sa uberá a ako ho vediete. Najviac mám asi rada nejaké inšpirácie a outfity, ale rada si prečítam všetko :)
    adwardd@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Najradšej mám vaše outfity alebo potom rôzne recenzie :)) bowl@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  75. mňa veľmi zaujímajú recencie ktoré mám aj rada :)
    lolekbolekm@gmail.com
    Infinity ?

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Tak to je úplně super nápad, jste skvělé! :)
    Sleduju přes GFC.
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  77. skvelý nápad :))
    lubka.spilakova@gmail.com
    najviac zbožňujem vaše skvelé recenzie, ktoré máte vždy dobre spracované :))

    OdpovedaťOdstrániť
  78. zuzanaballaschova@gmail.com

    Váš blog sledujem hlavne kvôli outfitom, Recenzie kozmetiky nesledujem vo všeobecnosti na žiadnom blogu, zameriavam sa skôr módu. Vaše outfity sa mi páčia, lebo sú iné, hravé a na ulici vás stretnúť, tak si vás hneď všimnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Nejvic se mi libi recenze :3 (y)

    finde555@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Mňa na vašom blogu zaujalo hneď v prvom momente, že je spoločný, prispievajte spolu a robíte spoločné články. Všetky články sú super, každý je v niečom iný a recenzie sú také aké majú byť. Veľmi sa mi páči tento blog a rada čítam všetky príspevky :-)
    zelena_puklica@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Moc pěkný blog :).

    kolodziejova.l@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  82. mne sa veľmi páčia recenzie, pretože som taký drogérkový maniak vždy tam miniem kopec peňazi a potom moja kreditka plače :D tak si vždy rada prečítam recenzie na zaujímavé produkty... :)

    sara.volemanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Moje naj naj blogerky:) od vás si prečítam hocico,od spotrebovane po licenia či recenzie.ste mi sympatické svojim pisanim,i to ako na nás citatelky posobite.ste zlaté kočky :* lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Páčil sa mi napríklad článok o práci v lekárni a tak :)
    vik.ppop@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Nejkrásnější jsou určitě outfity :-)
    littlegirlfromvillage@gmail.com
    sleduji :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  86. Do GA sa veľmi nezapájam, ale táto vaša je taká pekná! Váš blog mám veľmi rada, obidve ste mi sympatické a myslím, že sme aj rovnaká krvná skupina ;) Najradšej mám vaše recenzie a outfity. Vlastne aj zamyslenia, ktoré bývajú vždy "k veci", tak nejako si v nich vždy nájdem niečo aktuálne. Môj kontakt: aknelka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Najlepší článok? Jednoznačne ten o kokosovom oleji :-) Odvtedy je môj nenahraditeľný pomocník.
    princess007@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  88. alenkakrivosudska@gmail.com ..hocičo si rada prečitam hlavne recenzie.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Moc hezká GW :-). Nejvíce se mi za poslední dobu líbil článek Žijeme zdravo aj vďaka nim :).

    Moc ráda čtu tvůj blog a potěšila by mě nějaká radost před zápočty :), třeba se podaří.

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  90. Super :-) Blog sleduju už delší dobu, líbí se mi tvoje články a styl :)
    eliska.s9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  91. vybrali ste veľmi super :)
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  92. najradšej mám recenzie
    pugasko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  93. Ja vás sledujem už dlho, mám veľmi rada vaše články, chodím tu teda hlavne kvôli recenziám :)
    A vybrali ste skvelé veci, takýto balíček by asi potešil každého! :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  94. konečne balíček, ktorý má niečo do seba..:) a najviac sa mi na blogu páčia outfity a tiež recenzie..:)
    aneta.malisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  95. Neda mi nezapojit sa :) Blog je skvely, najradsej mam recenzie samozrejme a velmi chvalim fotky!
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  96. Jeeeeej, vyhrat tak, taky krasny boxik, to by bola parada :) Velmi sa mi pacia Vase recenzie, su uzitocne a aj uotfity su super :)
    zdenka.luptakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  97. Nádherný boxík, krásny, už si len držať všetky palčeky :) Váš blog dlhšie sledujem, mám rada všetky vaše príspevky či už sú to pochvalné recenzie alebo prepadáky, outfitové posty, všetko!! :) Vybrali ste naozaj krásne veci, neexistuje človek, ktorý by sa nepotešil :)
    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  98. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  99. No tak co vám budu vykládat, váš blog je prostě boží :3 A ten box vypadá luxusně! nejsemzadnalama@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  100. obe ste super v tom čo robíte len tak dalej :-))))
    mirka22@atlas.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  101. driecnaslecna@gmail.com
    naj sú recenzie

    OdpovedaťOdstrániť
  102. Ľahšie by bolo povedať, čo ma tu nezaujalo:). Každá recenzia, každý článok, je zaujímavý.
    dallila2809svk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  103. Tak tohle je opravdu box podle mých představ, za toto bych si dokázala klidně i připlatit !! :)
    na blogu mam ráda hlavně recenze :)
    lucieshck@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  104. Tak tohle je rozhodně nejlepší box ever ;-) Dermacol řasenka patří mezi moje nejoblíbenější a zbytek bych taky rozhodně využila! Jinak k blogu výhrady nemám, jen slova chvály :-)

    helluc@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  105. Úžasná giveaway, hlavně na Imperial mám největší zálusk :)

    thuhanguyen.misa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  106. teším sa! je to úplne podľa môjho vkusu! :)
    ludtka002@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  107. wow super ste to vymysleli :) musim sa zapojit hned :) mne sa na vašom blogu pači pomaly každy jeden članoček, mate originalny blog ! :)
    xoxopattymakeup@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  108. íha to je výborný nápad! ste ma prekvapili kočky ! to keby vyhrám som najšťastnejšia :) :) na vašom blogu ma baví každý jeden článok :) !
    spongebobvkalhotach@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  109. Ahoj, nejvíce se mi tu líbí kosmetika, na hadříky jsem taky ale kosmetika je moje :))
    VeronikaHosnedlova@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  110. uzasna GA!!! spiralku milujem,nedam na nu dopustit :)

    denisa.turecekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  111. Skvelý nápad tento box! :))
    Môj mail: tamara.dujsikova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  112. Líbí se mi každý článek, ale nejvíce asi recenze.
    Box vypadá úžasně!
    Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  113. Vyzeraá to úžasne :)
    tinakohanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  114. Odporúčam najmä zostať také aké ste. Len teraz som na vás narazila a váš blog som si okamžite zamilovala :)
    RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  115. Skvelá giveaway :O ja mám veľmi rada recenzie :))
    zuzanadubovicka3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  116. Čítam najradšej recenzie :) Sú super a už som aj vyskúšala pár produktov - som veľmi ovplyvniteľná..,ale bola som vždy spokojná :)

    kristina.foltanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  117. Kedže zbožňujem kozmetiku, tak logicky sa mi najviac páčia vaše recenzie. Ale aj outfity sú super! :) ;)
    andreakomova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  118. Krásný box ;-), mám ráda hlavně recenze.
    tracy.lenka@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  119. Super giveaway! :)
    nicolettevalkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  120. krásne!
    driecnaslecna@gmail.com
    zaujali ma prepadáky.viem,že je to subjektívny názor,ale môže mi pomôcť rozhodnúť sa čo kúpiť..

    OdpovedaťOdstrániť
  121. karolinuska111@gmail.com
    No mne sa hrozne páčia recenzie na bb creamy alebo makeupy...ja som na toto maniak...hlavne čo sa týka dekoratívnej kozmetiky, čiže aj všelijaké blbôstky na ústa atd. :3 :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  122. Ja si tu rada prečítam všetko,teraz ako prvý mi napadol článok tzv.antiwishlist,ktorý si pamätám a u vás som sa inšpirovala k zverejneniu takého článku aj u mňa na blogu :) Páči sa mu tu však naozaj všetko,ako outfity tak aj recenzie a tiež je super,že ste tu dve,takých blogov nie je veľa,ešte k tomu takých skvelých a originálnych ako je ten váš :))
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  123. Super giveaway a moc se mi líbíš, že netlačíš to sledování, i když já tě teda sleduju už dlouho, zvlášť kvůli tvým outfitům:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  124. Krásný boxík, myslím, že nejlepší jsou recenze :))

    digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  125. Mne sa na vasom blogu velmi paci to, ze idete vpred a na zaciatku ma napr. velmi nebavili veci navyse ako boli rozne citaty alebo random stiahnute obrazky..nechcem, aby ste to brali ako kritiku, ale to ma nebavilo, teraz ma velmi zaujmaju recenzie na vyrobky, outfity aj licenia.. obe som si vas oblubila a tento napad s boxikom som mala aj ja, ale som ich este neuskutocnila... pacia sa mi veci, ktore ste dali do boxu.. :)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  126. wau, super veci :)

    hodakova.stana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  127. Nejlepší jsou recenze :)
    vaculik.veronika@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  128. pekne outfity, makeup, super :) nat121@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  129. ste uzasne dievcence a rada si citam vase rady ohladom kozmetiky...co uzivat a co nie,pretoze sama mam obcas velky problem s tym co si kupit...a tym padom mi mnohokrat usetrite kopu casu :) vbavolarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  130. jaja.semanova@gmail.com
    rada si prečítam každý článok na vašom blogu ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)