Welcome Vitamin Well Protect !

By | 18:00 7 comments
Aj vy patríte k zástupu nadšencov nápojov Arizona? Priznám sa, že som ich vyskúšala a mierne povedané, nechápem, čo na tom ľudia vidia. Žbrnda, ako po desiatom použití toho istého vrecka čaju s extrémným množstvom cukru nie je práve na vrcholných priečkach snov mojích chuťových pohárikov. Nemôžem si pomôcť, ale myslím si že ide skôr o titul byť trendy a kráčať s davom, ako vychutnať si naozaj gurmánsky pocit z kvalitného nápoja. Nedávno ma zaujala nová kampaň pritiahnutá k nám zo zahraničia. Ide o nesýtené vitamínové nápoje zo Švédska, ktoré sú obohatené o kopu vitamínov a neobsahujú cukor. Sú sladené prírodným, najzdravším sladidlom -Stéviou-. Chuť nie je prehnane výrazná, ale ani prislabá a čo je u mňa hlavné, nemám pocit že pijem niečo umelé, ako pri Arizone. Vitamínové vody Vitamin Well Protect sú zaradené v ADCC čiselníku ako výživové doplnky, takže to spadá aj pod lekárenský sortiment. Obsah vôd je 500 ml. Existuje niekoľko druhov a kombinácií vitamínov, tá moja sa skladá z vitamínu C+D, selénu a zinku. V zložení som však vitamínov našla omnoho viac :). Pri sledovaní backstages modných prehliadok som si všimla, že je veľmi obľúbená aj u modeliek. Telu dodáva živiny a pritom neobsahuje gram tuku. Čo na ne hovoríte? Za mňa jednoznačne palec hore. Mnoho ľudí totiž nechápe akou je voda podstatnou časťou zdravého životného štýlu. Naše telo je tvorené približne až zo 70% časti vodou. Množstvo presladených nápojov, ktoré do seba denne ľudia v nevedomosti nalejú je až hrôzostrašné. Mnoho z vás ani len netuší, koľko cukru obsahujú jeho obľúbené nápoje. Malý prehľad nájdete TU.  Počuli ste už o týchto vodách? Uvažujete o kúpe? Môžete ich nájsť v predajniach DM, alebo dokonca v niektorých lekárňach a zaplatila som  za ňu okolo 1,99 eur :)  Oficiálnu stránku nájdete TU. Už len doplním, že produkt nebol sponzorovaný, len je to trochu informácií od nás pre vás ako opäť žiť o niečo zdravšie :) Aj keď obyčajnú vodu nedokáže nahradiť nič!

Vitamin Well bola založená v roku 2006 s cieľom rozšíriť ponuku nápojov v Škandinávii. Dovtedy tam bol výrazný nedostatok moderných alternatív nápojov a džúsov na rozdiel od USA a ázijských trhov, kde je veľa nealkoholických nápojov, ktoré majú málo kalórií a obsahujú zdravé látky, ako napr. čajové extrakty, vitamíny a minerály. 
V máji 2008 sa prvé výrobky začali predávať vo švédskych lekárňach.


 
Krásny sobotný večer prajem :)
-Marry-


FACEBOOK/INSTAGRAM/GIVEAWAY

7 komentárov: Leave Your Comments

  1. parádička táto vodička :) na arizone vidím akurát tak peknú fľašu, ale ja uprednostňujem čaj, ktorý si navarím sama. a nesladím!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím sa zastať Arizona zeleného čaju v tom, že je jediný z tých kupovaných, po ktorom ma nepáli záha. Ale priznám sa, že ostatným moc nefandím, a tento zelený Arizonácky si občas kúpim namiesto sladkosti, pretože je naozaj sladký poriadne :) Ale aj tak dávam radšej prednosť ako už v Nina písala v komentári predomnou, že najradšej si uvarím sama, a tiež nesladím :) Tieto vody som tiež vyskúšala, a fajn, len tá cena mi príde dosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja sa musím priznať že arizonu mám veľmi rada...neviem asi to bude tým, že som tak na sladké ..ale zaujímave je , že ked si čaj uvarím doma nesladím ho vôbec :D..o týchto vodách som ešte nepočula, ale skúsim určite :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Arizona mi též nechutná, je to moc sladké. Ale tohle pití by u mě asi též nepochodilo.. zaprvé proto,že tolik vitamínů kolik je v tom lidksé tělo ani za den nepotřebuje, což znamená, že to stejně vše zase vyloučím a piji jen drahou vodu. A taky mi strašně nechutná stevia a jsem naštvaná, že ji do všeho cpou. Zkazili mi víc jak půlku pití, protože ze stevie se mi opravdu dělá zle.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. píše sa "podstatnou",dosť to bije do očí :/ nápoj vyzerá super,len keby aj cena bola dostupnejšia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-O ..vďaka za upozornenie, ako sa to píše samozrejme vieme a aj niekoľko krát po sebe články kontrolujeme, a aj tak vždy niečo prehliadneme :)

      Odstrániť
  6. Vím, že o tom ten článek není, ale jsi nádhernáá!! Jinak Arizonu jsem nikdy neměla, ale Vitamin ano a moc mi chutná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)