Kozmetické "new in"

By | 14:14 8 comments
Úprimne ... už vám asi musíme trochu liezť na nervy, tým, že je to tu v poslednej dobe iba o samej kozmetike ... Pôvodne sme však v blízkej dobe žiadne kozmetické články nechystali, chceli sme trochu zmeny, hlavne aby to pre vás nebolo také nezáživné, ale tak trochu viac inšpiratívne. Mali sme v pláne outfity, nechtíky, nejaké chutné jedlo, či izbový random. Ale bohužiaľ ako sa u nás vraví "nevidalo", pretože chodíme domov z práce obe až večer a na fotenie je už tma a ráno sa ako vždy nestíha :( Neviem ako to stíhate vy, ale napríklad aj dnes, kedy mám voľno ako náhle som vytiahla foťák zamračilo sa a začalo pršať :( A to ma už poriadne nahnevalo :/ Z outfitu teda nebolo nič, tak že aspoň odfotím môj nový lak na nechty ... Čo čert nechcel jeden pazúrik sa mi nepekne zlomil, a fotiť ľavou rukou som sa ešte nenaučila :(( Preto, som pre dnes použila fotky, ktoré som nafotila ešte skôr a týkajú sa produktov, ktoré sa mi za posledné týždne nahromadili. Väčšinu som si kúpila poctivo sama, ale je tam aj zopár sponzorovaných. Všetky ich momentálne používam denno-denne a určite by som sa neskôr s Vami rada podelila o moje skúsenosti. Takže budem veľmi rada, ak mi do komentov napíšete na aký produkt by Vás zaujímala recenzia

Dúfam, že nám to pre tento krát ešte odpustíte a sľubujeme, že sa budeme snažiť už písať aj o inom :) Aj keď to možno nebude s kvalitnými fotkami ... Missy 








8 komentárov: Leave Your Comments

  1. Odpovede
    1. Určite sú a navyše ma strašne baví to balenie so skrytým štetčekom :)

      Odstrániť
  2. ten catrice rúž (alebo čo to je) je fajn? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to akoby priehľadná pomáda, alebo podklad pod rúž a ide o to, že funguje ako zvýrazňovač farby pier, čiže zvýrazní farbu tvojich vlastných pier, do takej miery, akoby si mala na perách rúž ... zároveň pekne hydratuje ... Určite super vecička :) Je veľmi podobná tej lízatkovej Maybelline Pop stick, ale tie ani z ďaleka taký efekt nemajú :)

      Odstrániť
    2. Ja mám práve tú Pop stick od Maybelline a som s ňou veľmi nespokojná. Je strašne suchá a aj pery vysušuje. Chcela som ju len kvôli tomu, že priesvitná tyčinka je tak pekná, ale ľutujem tie peniaze :(
      Mňa by zaujímala recenzia na mejkap, CC krém a tie dva krémiky na vlasy. Ešte som ich nevidela.

      Odstrániť
  3. mňa ako správnu make-upovú maniačku by zaujímala recenzia na make-up Dermacol :) aj to CC-čko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéé, já používala od Biodermy Nodé S a byla jsem s ní nanejvýš spokojená! Dej určitě vědět, jaké je tohle:)
    The Huge Lover

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)