Októbrový Ladybox - najlepší a najcennejší zo všetkých !

By | 18:52 6 comments

Bŕrr..to je ale zima..Bez snehu je to také nijaké. Tak som väčšinu času len doma, polihujem a sledujem vaše blogy, inšpirácie a recenzie :) Ja tu dnes mám pre vás minulomesačný ladybox.
Hneď v úvode musím napísať, že pre mňa to bol najlepší Ladybox všetkých čias. Prečo? Pretože vďaka nemu som objavila šampón a kondiciónér, ktoré by som si sama nikdy nekúpila a tak nezistila, že bez nich už nemôžem žiť!  


  • Počula a čítala som o zázračnom oleji tejto rady, ktorý je asi najlepší zo všetkých, ale neprikladala som mu dôležitosť. Už vôbec som netušila, že existujú aj šampóny a kondicionér tejto rady Mythic oil. Vyskúšala som naozaj všetko možné a zatiaľ najlepšie boli veci od Biodermy. Toto však prekonalo všetko, čo sa dalo a moje vlasy sú konečne také, aké som vždy chcela a neverila, že by v tomto živote také aj naozaj mohli byť :) Viac o nich vám prezradím v osobitnej recenzii, pretože si ju tieto výrobky skutočne zaslúžia. Pomaly mi už dochádzajú, ale mienim sa vyzbrojiť poriadnymi zásobami. Našla som ich na parfums.sk za asi najlepšiu cenu (aj keď nie je úplne nízka) ale iný šampón už kupovať fakt nemienim :)
  •  V ladyboxe sa ďalej nachádzal rúž a špirála od Catrice. Špirála je klasická z tých patriacich do slabej funkčnej kategórií a teda žiadny zázrak. Osobne by som si ju sama nekúpila. U mňa nerobí vlastne celkom nič výrazné. Zato na spodných riasach je nenápadná, ale rozčeše a predĺži jemným spôsobom. To je presne to, čo ja u spodných rias potrebujem. Rúž ma ale milo prekvapil. Asi ako jednej z mála mi farba naozaj sadla. Je skvelý hydratačný a na perách svojou gélovou konzistenciou aj veľmi príjemný. Momentálne môj najobľúbenejší. Čo je skvelé plus, pomerne dosť dlho drží a pri vrtsvení stúpa na farebnej intenzite aj výdrži.
  • Ďalej som v boxe našla masku na tvár od Skin 79, ktoré už mám vyskúšané a sú fakt super. O jednu môžete súťažiť aj vy v našej GIVEAWAY v našom vlastnom Jungle boxe! :)
  •  Poslednou  vecou bola vzorka spevňujúceho telového masla Palmer´s Cocoa butter formula, ktorej obdobný produkt bol aj v minulom Ladyboxe .Ten minulý mi učaroval, tento naopak sklamal.
Takže celkovo bol tento Ladybox nielen v najvyššej cenovej hodnote doteraz, ale pre mňa ako na mieru vyrobený! Získala som hneď niekoľko nových skvelých top produktov, ktoré sa na dlhý čas stanú mojou povinnou výbavou :). Niekedy sa nad existenciou obdobných skrášlovacích boxov zamýšľam. Nie vždy sa podarí 100% obsah, ale ak čo i len jeden z nich bude takto prínosný ako bol ten posledný a aj ten pred ním, hovorim,( vlastne kričím) hlasné ÁNO všetkým krabičkám krásy!! :)

-Marry-




6 komentárov: Leave Your Comments

  1. Keďže som nemala možnosť vyskúšať tie produkty na vlasy, strašne sa mi zapáčil ten rúž a špirála :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ikdyž box nemám doma, tady ten se mi zatím líbil nejvíc ze všech boxů:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som veľmi zvedavá na recenziu mythic oil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. teším sa na recenziu mythic oil...a rúž ma peknú farbu :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja sa teším na recenziu Mythic oil, ale zaujal ma tu ten rúž. Doma mám jeden svetlunký odtieň a som dosť prekvapená jeho kvalitou. Tu sa mi zapáčil tvoj odtieň, vyzerá tak fajne šťavnato. Ktorý to je?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dobre že píšeš..ja som úplne zabudla dať tam ten názov, je to Ultimate Shine Gel Colour 060 Don´t Pink And Drive.. a celkom si to vystiohla..je to skvelý rúž a pery robí najšťavnatejšie ! :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)