Spotrebované

By | 11:35 16 comments
Ahojte, už to bude skoro týždeň od posledného článku, nie žeby sa nám nechcelo písať, práve naopak nápadov je veľa, ale v tomto období bolo aj veľa iných povinností, ak ak sa náhodou našlo trochu voľna, neprialo nám počasie :( Dni sú čoraz kratšie, chladnejšie a tmavšie takže na fotenie veľa priestoru nie, čo nás veľmi mrzí, lebo mali sme pre Vás pripravených kopec článkov :( Ale určite sa nechceme sťažovať a vyhovárať, skôr je to výzva pre nás, aby sme sa lepšie naučili organizovať si čas :))



Článok o spotrebovaných produktoch tu už nebol dávnejšie, a ani sme ho nemali v pláne, ale akurát dnes som robila poriadky v kozmetike tak som niektoré produkty, ktoré stoja za zmienku vybrala, a bola by som rada ak by ste mi na nich aj vy napísali svoj názor, ak ich máte vyskúšané.

  • Krém Bioderma Légere som používala aj minulú zimu a bola som veľmi spokojná, je to ľahučký krém, vhodný pre suchšiu dehydrovanú pokožku a je výborným podkladom pod make-up. Preto som po ňom siahla aj túto jeseň. Pokožka je po ňom vláčna, hydratovaná, ... a pumpičkové balenie baví asi každého :) Určite odporúčam na zimu celú radu hydrabio, pretože veľa ľudí nevie, že má vlastne len dehydrovanú pokožku a nie suchú. 
  • Z rady Sébium som vypotrebovala aj "AL" s.o.s korektor na vyrážky, jazvy, čierne bodky a mastnú pleť. Je vo forme krému a vďaka šikovnému baleniu ho nanesiete priamo na postihnuté miesto. Nanášate 2x denne ráno a večer a za pár hodín sa stratí začervenanie a podráždenie a o pár dni po vyrážke ani stopy. Navyše bráni rozširovaniu baktérií a je výborný aj na jazvičky po akné. Odrádzajúca je však cena čo je asi 12 eur, takže ja ostávam aj naďalej verná starej dobrej Alpe :) 
  • K riasenke Great lash od Maybelline nemusím veľa písať, určite ju všetky poznáte a ak ešte nie tak si ju bežte kúpiť za tú cenu jedna z najlepších drogérkových, aspoň pre mňa určite :) Má klasický hrebienok, ktorý je však o niečo  menší ako u iných špirál, preto sa s ním veľmi dobre pracuje, riasy predĺži, oddelí a vydrží po celý deň. 
  • Ďalšia skvelá vec, od Maybelline je určite tekutý korektor Affiniton, ku ktorému sa vždy opätovne vraciam. Má krémovo- tekutú konzistenciu. Vyhovuje mi aplikátor s ktorým ľahko nanesiem toľko produktu koľko potrebujem a neodžabem sa :D Výborný je na kruhy pod očami aj na akné, nijako pokožku nedráždi a dokonca obsahuje výťažky z medu, hrozna aloe, vitamíny, takže má aj hojivé a výživné účinky. Ja mám odtieň 02 čo je farba prirodzená mojej pleti, čo je tiež výhodou že na miestach kde som ho použila ani nie je vidieť. Cena je veľmi priaznivá okolo 3-4 €. Najlacnejšie som ho zatiaľ zohnala v drogérií Teta.
  • Balea mlieko na vlasy je (resp. bola moja srdcovka), pretože všetko čo som dovtedy na vlasy dala mi ich ešte viac vysušovalo... toto mliečko to nerobí, moje vlasy boli po ňom krásne hebké, držali tvar a voňali celý deň za marhuľkami :) Vďaka pumpičke si nastriekate mlieko do dlane, (mne stačili maximálne dve stlačenia) a nanesiete asi od polovice vlasov ku končekom. Ja som si s ním niekedy pricapávala aj "anténky" na hlave :)) ... poznáte to ... Kúpite ho v DM asi za 2 eurá a vydrží vám strááášne dlho. No po niekoľkých mesiacoch používania si na ňho moje vlasy zvykli a tie účinky už prestali byť také "wau". Nahradil ho skvelý Mythic oil od Lorealu, no stále hľadám aj túto mliekovú formu, ktorú mám najradšej, takže ak viete o nejakom dobrom mliečku na suché vlasy dajte mi prosím vedieť :)
  • Posledným balením, ktoré po pózovaní pred foťákom letelo do koša, je revitalitzačný sprchový gél od Esprit connect. Čo sa týka nejakých jeho sprchovacích účinkov tak nie je to žiadny zázrak, pre mňa je sprcháč ako sprcháč, hlavne že krásne pení a nádherne vonia. Po tomto som však mala pocit luxusu ako z nejakého SPA :) Mala som ho v sade s toaletnou vodou a určite obe môžem odporúčať aktuálne ako darček na Vianoce, pretože tá svieža kvetinovo-ovocná vôňa musí ulahodiť každej žene :) 


Aké produkty ste dopotrebovali v poslednom čase vy? Kúpite si ich ešte?
-Missy-

16 komentárov: Leave Your Comments

  1. mňa by aj tá balea zaujímala ;) alebo asi len nevidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mléko na vlásky asi potřebuji jako sůl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem prečo, ale podľa mňa je na trhu akútny nedostatok hydratačných mliek na vlasy ... Obehla som celé mesto a našla som iba jedno v kaderníckych potrebách aj to stálo 20 eur :( Možno je to tým že žijeme v malom meste kde je vlastne akútny nedostatok všetkého ale predsa len by som uvítala takýto produkt v drogériách ... za mňa zatiaľ Balea v tomto vedie :)

      Odstrániť
  3. Krém mám taky, ale podle mě je hydratace slabá! A to nemám suchou pleť. Mám spíš smíšenou, ale tenhle krém si s extra suchými místy opravdu neporádí...

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž s krémami je to ako s mužmi ... každej vyhovuje iný :D mne zase veľa vecí sadlo so zelenej rady sébium a pritom moja pleť vôbec nie je mastná ani zmiešaná .. s Marry to riešime neustále pretože ak skúšame obe ten istý produkt vždy jednej nesadne ... a veru prešli sme si kadečím, kým sme si našli tie svoje :)

      Odstrániť
  4. Ten krém od Biodermy asi vyskúšam :) a tú špirálu od Maybelline mám tiež a som s ňou veľmi spokojná!! :) www.sparkleoflipstick.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada Monika :) Čo sa týka krému tak odporúčam vypýtať si v lekárni najprv nejakú vzorku, pretože tieto krémy nie sú vôbec lacné a ak ti nesadne (napríklad ako Janke) ostane ti len podarovať ho :(

      Odstrániť
  5. affinitone je moj oblubeny korektor..pouzivam ho dokonca aj ako podklad pod ruz ...ale momentalne som ho nahradila korektorom v kelimku od catrice ...a nad mlieckom na vlasy som uz rozmyslala..a nechapem ako to,ze este neskoncil u mna v kosiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Balea mléko se mi hrozně líbí a snad se k němu i brzy dostanu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak na to mlieko Balea sa chystam :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Korektor od Maybelline patří k mé top 10. Sem tam si koupím i jinou novinku,a le v závěru se vrátím vždy k němu. Je to opravdová stálice!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Oba produkty od Biodermy si chcem zaobstarat aj ja, snad budem tiez spokojna. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mala som Hydrabio Riche, ale teda moc ma nenadchol, zdal sa mi slaby aj na leto, nieto este v zime... A to ja mam Biodermu velmi rada, Hydrabio serum mam k dispozicii stale...
    To mliecko od Baley ma zaujalo, som rada, ze si doplnila recenziu ;)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a este som zabudla, na suche vlasy je skvely opravny balzam na konceky vlasov od Yves Rocher, tento tu: http://www.yves-rocher.sk/opravny_balzam_na_poskodene_konceky_vlasov
      Konzistencia je nieco medzi kremom a mliekom... staci male mnozstvo rozotriet v dlaniach a votriet do vlasov...

      Odstrániť
  11. Mythic Oil je predsa dostupný aj v podobe mlieka ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)