The power of Corset

By | 7:02 25 comments
Mám svoj prvý korzet! Túžila som mať jeden vo svojom šatníku. Opäť raz nadčasová záležitosť. Nech si hovorí kto chce, čo chce, je to geniálna vecička, ktorá už dávno nepatrí iba pod niekoľko násobné  vrtsvy oblečenia. Keď sa pozornejšie zapozeráte na svoju obľúbenú speváčku v klipe, alebo si pozriete nejakú fashion show známeho návrhára, určite ho spozorujete. Nevravím o korzetoch ktoré majú čisto erotickú funkciu :D Ide o klasické, ženské a vkusné kúsky tohto božského odevu. Stále patrí k výnimočným kúskom a každej žene dodá štatút Femme Fatale. Ten svoj mám zo stránky Loly.sk, konkrétne tento a už onedlho ho uvidíte aj v outfite...trochu odvážnom, ale aj tie sa cenia, nie? Kto nemá rád úvahy a zamyslenia sa, v tomto bode svoje čítanie ukonči. Kto by mal chuť a čas, pod fotkami som cítila potrebu vyjadriť sa k tomu, ako ten svet okolo beží a ako nesprávne ľudia majú nastavené svoje hodnoty... to ma niekedy vážne zamrzí.
...

...
Je niečo zmyselnejšie ako ženský korzet? Ženy sa ním "skrášľovali" od nepamäti. Klasický, čipkovaný čierny...pastva pre oči. V minulosti to bolo niečo, čo ostávalo zahalené pod vrstvami oblečenia, no dnes sa dostáva do popredia čoraz viac a viac. V hudobných klipoch, na prehliadkových mólach či na fashion blogoch a ich predstaviteľkách. Je vôbec vhodné, ukazovať tak intímnu časť krásy ženy okolitému svetu bez akejkoľvek sebadeštrukcie? Ak si zachováme v hlavách myšlienku, že podľa oblečenia súdim človeka, tak asi ťažko. Je veľmi ťažké ustrážíť si hodnoty a názory tam, kde naozaj patria a sú na mieste a otvoriť si myseľ a zmysel pre krásu a nazvyme to "umenie" tam, kde nemôže ublížiť, ale práve naopak ..polahodiť a potešiť. Človek súdi, už je to raz tak. Škoda že súdi podľa farby vlasov, oblečenia či počtu bankoviek v peňaženkách. Podľa množstva tetovaní, či práce ktorú robí. Tak povrchné, tak ľahké, tak mylné. Je až smiešne, čím sa obklopujeme a čomu sa naopak bránime. Za pravdu sa urážame a za klamstvo milujeme. Hodnoty sú to najdôležitejšie čo Človek môže mať. Tým sa odlíšujeme od zvierat. Hodnoty a myslenie. Spojme tieto dve veci dokopy a dostaneme plnohodnotného Človeka. Zásadového, morálneho, láskavého ale pritom svojského, inovatívneho. S citom, s láskou, so všetkým čo k človeku patrí. Je tak ľahké súdiť keď nemáme správne hodnoty... Najhoršie ale je, že v konečnom dôsledku za súdenie iného, paradoxne odsudzujeme seba samých. Odsudzujeme k čomu? Odpoveď nájdeme bohužiaľ väčšinou až vtedy, keď ju začneme kôli nespokojnosti so svojím životom vôbec hľadať. Skúsme tú nespokonosť predbehnúť ... 

.. Môj prvý korzet a moje prvé dojmy z okolia. Je krásny nielen na prvý pohľad, ale aj pocitom, ktorý žene dáva keď je v ňom zahalená. Buďme otvorený voči " kráse" ,slobodný voči jej prejavom a vzpurný tam, kde si to tie pravé hodnoty človeka vyžadujú :) Krásny zvyšok večera.
Marry 

25 komentárov: Leave Your Comments

  1. Je pekný :3 Chcela by som si niečo kúpiť podobné, ale bolo by to len pre priateľa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžem len odporučiť :)) priateľ bude určite preeešťastný :)

      Odstrániť
  2. tak týmto postom si ma dostala! úplne súhlasím s tvojim názorom a ku korzetu sa ani slovami neviem vyjadriť, pretože je tak krásny!!! čipku milujem a už sa teším na outfit, v ktorom ho predstavíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj.. Nikušik..ďakujem za podporu :-* čipku milujem úplne rovnako ! :))

      Odstrániť
  3. korzet dokáže úplne úžasne vytvarovať postavu a je to asi najsexi negližé :)...každopádne počkám si na outfit som zvedavá ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. extra super vytvarujú tie šnurovacie..tento je klasický na háčiky...ale tak isto vytvára pekný dojem postavy :))..no to som mala čo sľúbiť...teraz sa budem obávať, či sa vám ten outfit vobec bude páčiť :D

      Odstrániť
  4. Skutočne krásny kúsok a aj veľmi krásne napísaný text! Teším sa už na outfit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne si to napísala :)
    ja vlastním jeden korzet a 2 také "bodíčka" v štýle korzetu, síce zatiaľ som ich ešte nevystavila na svetlo sveta, len pod oblečenie, ale možno sa tebou inšpirujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, od teba dvojnásobne za ten text :)) korzet trebars len so sačkom..myslím, že by si vyzerala skvostne !

      Odstrániť
  6. korzety su krasna zenska vec, ale bohuzial ja sa v nich necitim dobre, nepride mi to na mna prirodzene, no na zenach sa mi pacia a urcite aj muzom;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno je to o druhu korzetu a štýle akým je spracovaný...myslím, že pre každú ženu existuje ten pravý...a je to aj o zvyku..najprv si môže človek prísť ako nahý, ale postupom času sa to zlomí. Je to hlavne o tom neriešiť ľudí, ich pohľady a súdenia. Si krásna žena, ja si na tebe ten korzet viem fakt predstaviť a vôbec mi to nepríde neprirodzené ;-)

      Odstrániť
  7. Krasny, korzety mam rada, ale nedokazu si predstavit, ze bych je nosila bezne. Pro me patri korzet do loznice:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj pre mňa, ale len tie erotické kúsky, ktoré viac odkrývajú ako zahaľujú..tie rafinovanejšie si zaslúžia trochu viac pochopenia a zúžitkovania :D

      Odstrániť
    2. Tak ja mam ty korzety, co spise zahaluji myslim, takovy, jako je na fotce. Na to bych nemela odvahu vzit si to normalne.

      Odstrániť
  8. Mně by se líbil k nějakému sáčku. Ale zatím na něj nemám odvahu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to máme rovnaký nápad ! :)) ..a s tvojou postavou by som korzet ani nikdy nevyzliekala..musíš v ňom pôsobiť do-ko-na-lo ;-)

      Odstrániť
  9. krásny :) už sa teším na ten outfit :)...tiež si nejaký chcem kúpiť...:)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každá jedna by mala mať aspoň jeden kúsok :))

      Odstrániť
  10. Jednoducho nádhera! Som zvedavá na outfit!
    Ja som už mnohokrát v obchodoch korzety obdivovala, ale nikdy som nenabrala odvahu. Aj tak by skončil len pod nejakou vrstvou odevu :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne bez vrchu byť nemusí..ale stačí prehoďiť rafinovane biele sačko a je to...najviac sa mi páčí, keď si žena ponechá sako rozopnuté...je to predsa ako čipkovaný top, len omnoho krajšie a luxusnejšie..vôbec nie je dôvod sa toho báť :)

      Odstrániť
  11. si ma inšpirovala :) určite aj ja sa popozerám po nejakom,len mám väčšie bruško,tak neviem,ako by som v nom vyzerala.Ale zas ked nevyskúšam,nebudem vedieť :)
    a súhlasím s kočkami,super text ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka, určite sa popozeraj, veľmi sa teším, že si sa po prečítaní článku odhodlala ! :)) korzet je práve na korekciu postavy a bruška ako stvorený ! krásne stiahne a vyformuje všetko to, čo má :) ďakujem pekne za pochvalu :))

      Odstrániť
  12. Ahoj, moc pěkný blog, nechceš se navzájem odebírat?:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja som šialená, ale mám doma asi 4 :D dva také na klasické nosenie aj navon a dva také pre priateľa :)
    Ja mám svoje z New yorkeru a doma potešili ;)

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)