Wishlist / Winter 2013

By | 16:31 13 comments
Krásnu, slnečnú Nedeľu prajem. Dnes bol tak nádherný deň, že som ho takmer celý strávila prechádzkou. Ktovie, kedy bude najbližsie znovu tak pekne. Načerapala som energiu do ďalšieho ťažkého pracovného týždňa a pre vás vytvorila môj zimný wishlist. Budem rada, ak nám dáte vedieť bez čoho si zimné obdobie neviete predstaviť vy. Ja okrem toho, čo mám vo wishliste bez teplého čaju s medom, teplej deky a kruhu priateľov a rodiny. Aj keď väčšinu sychravých studených dní nadávam, svojím spôsobom zimné obdobie milujem a čakám naň každý rok. Aj keď trochu v predstihu, ale Zima je už za dverami. Oddychuje počas nej nielen príroda, ale aj keď to tak niekedy v tom hektickom živote nevyzerá aj ľudia.. resp. mali by sme sa o to aspoň snažiť. Vínko, krb, dobrá spoločnosť a vonku vŕzgajúci sneh...  nepovedzte, že vo vzduchu necítite niečo výnimočné aj vy   
Marry


  • Shearling jacket - krásna, hnedá, teplá bundička. Momentálne must have. Na obrázku je konkrétne značka Burberry, ale my si vystačíme aj s "menšími" značkami :) Hodí sa takmer ku každému outfitu, jej využitie je teda veľmi široké a navyše každá žena ocení príjemné teplúčko počas mrazivých dní.
  • Classic bag - mám mnoho kabeliek, ale klasická neutrálna mi chýbala. Dnes už chvalabohu neplatí pravidlo nekombinovateľnosti kovov (zlato, striebro), ale mať univerzálnu kabelku, ktorá je elegantná a zároveň aj športová, univerzálna voči doplnkom aj tvarom a vďaka čierno hnedej kombinácii skvelo využiteľná, je naozaj nutnosť každého šatníka. Je nesmierne ťažké takúto kabelku nájsť, viem o čom hovorím. Takéto kabelky sa cenovo pohybujú v horibilných čislach a tak, ak náhodou natrafíte na takýto kúsok za rozumnú cenu, neváhajte ani sekundu. Je to kúsok, ktorý ak vytiahnete o niekoľko rokov zo skrine, vždy bude in.
  • Fur vest - kožušinová vestička je ďalšou vecou, do ktorej ak investujete a nekúpite prvý šmejd  naozaj trafíte do čierneho. Rovnako ako džínsovina nikdy nevýjde z módy, dotvorí aj ten najobyčajnejší outfit  a jeho majiteľke poskytne luxusný pocit výnimočnosti.
  • Ankle boots - čierne, klasické, neutrálne a šik. Najnovším hitom je užší predok a širší opätok. Nielen že sú pohodlné, ale aj skvelo variovateľné a ak vyberiete jednoduchý kvalitný kúsok, zaručene bude in aj o niekoľko desaťročí.
  • Burgundy nails - nechty v tónoch burgundy. Čokoľvek vo farbách vínovej je mojou slabosťou. Rovnako ako čierna a biela sa burgundy zaradila medzi top tri základné farby. Burgundy na perách a nechtoch je obzvlášť v zimných mesiacoch to pravé, čo spraví z každej ženy hotovú  famme fatale. 
  • Diorskin Forever foundation -  jeden z najlepších makeupov všetkých čias...dal by sa tak nazvať? No, podľa blogeriek  a spokojných uživateliek na celom svete určite áno. Jeho povesť predchádza zvučná značka a kvalitné zloženie. Čo na neho vravím ja sa dozviete už čoskoro :) Každopádne je to niečo, čo som chcela vlastniť už len pre ten pocit, ktorý ma zavalí vždy keď ho zbadám v kozmetickej výbave... áno, aj ja mám svoj vytúžený Dior  .

13 komentárov: Leave Your Comments

  1. Čo sa týka tej kabelky a vestičky, úplne s tebou súhlasím. Botičky sa mi tiež teraz páčia v tomto štýle a burgundy farba sa stala neodmysliteľnou súčasťou nie len môjho kozmetického sveta, ale aj šatníka, pretože táto farbička na mňa pôsobí neuveriteľne teplo a upokojujúco ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na ten make up som zvedavááá :) a aj ja by som chcela vestičku,len fakt zohnat spravny kusok da zabrať.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny wishlist, vybrala by som si z neho všetko. Brutálne sa mi páči ten lak a ak budem stíhať a nezabudnem, pôjdem ho do MACu pohľadať :) Neviem sa už dočkať recenzie mejkapu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Konečne bolo po chladných dňoch príjemne teplo.. aj keď, škoda že dnes to už nevydržalo :( ... ale také dni mám strašne rada, aj v prírode je všetko také farebnejšie a ešte teraz na jeseň. :)
    Už by bolo kúpiť nejaký poriadny kabát.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nad tou bundou slintám, ale hrozně moc :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No já musím říct že Dior forever jsem měla a vůbec mě nenadchnul:-(

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no..musím povedať, že moja recenzia sa bude niesť v podobnom duchu... radosť z neho mám ale aj napriek tomu :)

      Odstrániť
  7. Kožušinová vestička, pre mňa číslo jedna!
    Inak super blog :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super wishlist! :) Môj sa nesie prevažne v odtieni Burgundy :) Už som si stihla aj čo to dopriať :D
    Pozývam Ťa ku mne na giveaway:http://luccietips.blogspot.sk/2013/11/avon-shine-attract-lipgloss.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)