Christmas make-up look

By | 16:57 19 comments

Krásnu poslednú adventnú nedeľu prajem :) Dúfam, že vianočné prípravy už vrcholia vo veľkom a vašimi domovami sa šíri vôňa perníkov, závinov a vareného vínka :) Už o dva dni je tu vytúžený štedrý večer a ja vám dnes prinášam trocha inšpirácie, ako sa v tento sviatočný deň v kruhu rodiny nalíčiť. Zvolila som klasické zlato-červené líčenie s dvojitou linkou, v tento deň sa predsa radi fotíme, takže líčenie by malo byť o niečo výraznejšie a hlavne veselé. Takže pekne postupne:





  • Na tvár som naniesla sérum a krém Matricane od Biodermi, ktoré mi dokonale nahradili bázu pod make-up. Na kruhy pod očami som použila očný krém od Dermacolu a korektor Nyx. Po vsiaknutí všetkých krémikov som naniesla obľúbený CC-krém od Dermaheal, ktorý pleť zjednotil, prejasnil, dodal jej sviežosť a zakryl nedostatky (určite bude aj samostatná recenzia). Všetko som poriadne rozblendila buffer štetcom od BECy. Pleť som nechala chvíľu oddýchnuť a zatiaľ som si upravila obočie setom na obočie od Catrice a nasledovali oči.
  • Na celé viečko som ako podklad naniesla rozjasňovací tieň na oči Masterpiece od Max Factor (Pearl Beige), ktorý má mastnejšiu konzistenciu a tiene sa na ňho pekne zachytia, ale môžete ho použiť aj samostatne má príjemnú perleťovo zlato-béžovú farbu, s ktorou nikdy nič nepokazíte. Nasledoval zlatý tieň s jemnými trblietkami po celom pohyblivom viečku, okolo vnútorného kútika oka a jemne aj pod spodnú linku. Oko som v záhybe a jemne okolo spodnej linky orámovala matným stredne hnedým tieňom z paletky od ELF. Celé som to štetcom rozblendila do stratena a nasledovala linka...
  • Použila som svoju najobľúbenejšiu čiernu tekutú linku od MaxFactor, s ktorou sa pracuje naozaj fantasticky a na oku vydrží 24-hodín bez akéhokoľvek narušenia. Vytvorila som ňou dvojitú linku a to tak, že najprv som naniesla klasickú jednu, ktorú so m potiahla trochu ďalej a z nej som nadpojila asi v trištrvrtine oka ďalšiu rovnako dlhú. No chce to trochu praxe ak ak si príliš nie ste isté, radšej ostaňte iba pri tej klasickej jednej, ale odporúčam ju urobiť trochu hrubšiu a výraznejšiu. Konce týchto "cestičiek" som ozdobila klasickými ozdôbkami na nechty, ktoré som nalepila na troche priesvitného lesku na pery :) 
  • Riasy som najprv vytvarovala klieštikami. Nasledovala už len špirála, no môžte si kľudne nalepiť aj umelé mihalnice. Riasenka, ktorú som použila ja, je od Catrice "Better than false lashes", ale popravde nie je to nič moc, má zbytočne veľký hrebienok a k efektu umelých rias to má ďaleko. Navyše zlepuje ako blázon :( 
  • Po úprave očí a rias som sa vrátila späť k tvári a celú som ju prepúdrovala transparentným púdrom od Dermacolu. Kontúry tváre a líčka som zvýraznila za pomoci kontúrovacej paletky od ELF (cool) a skoseného štetca opäť od BECy
  • Čerešničkou už bol iba rúž. Mám veľmi rada červené rúže a tento sa na vianočnú tématiku hodí dokonale. Reč je o Catrice Ultimate shine 120 ketch me up! Krásne hydratuje, nerozpíja sa, dobre sa nanáša, je skvele pigentovaný, akurát ta výdrž je slabšia, ale to je pri týchto hydratačných rúžoch pochopiteľné. Aby som pery trochu prejasnila a dodala im "šťavu" použila som ešte priesvitný lesk od Astror, ktorý na počudovanie vôbec nelepí a ako jeden z mála leskov ho mám na svojich perách veľmi rada. Nenanášala som ho však na celé pery iba do prostriedku, aby som vykúzlila efekt plnších pier. 
  • Voiláá! Vianočné líčenie je hotové a nezaberie viac než 15 minút :) 





Použité produkty

Čo poviete? Páči sa vám nepáči? Určite rada prijímem aj vašu kritiku, pretože ja naozaj niesom na všelijaké experimentovanie a v týchto veciach sa nejako nevyžívam. Preferujem líčenie jednoduché a efektné a mojou srdcovkou sú výrazné pery. A čo vy chystáte sa na sviatky nejako špeciálne? 
Zajtra sa ešte môžete tešiť na vianočné nechtíky a možno bude aj outfit ;) 

-Missy-

19 komentárov: Leave Your Comments

  1. pekné, jednoduché :) ... s tým stromčekom je to naozaj také vianočné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super, páči sa mi ten nápad s dvojitou linkou :) A červené pery ti veľmi svedčia!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné líčenie :) páčia sa mi pery, ktoré pôsobia trošku ombré :) možno linku by som spravila trošku kratšiu :) ale 100 ľudí, 100 chutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Vidíš to ombre mi ani nenapadlo, ale máš pravdu :) A linku si každý môže urobiť aká sa mu páči, ja som hlavne chcela aby na fotke vynikla a nebola to len obyčajná linka :)

      Odstrániť
  4. Naozaj krásne líčenie, veľmi ti to pristane :)
    http://fashion-inspiration-love.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to super :) tú dvojitú linku som ešte nikde nevidela, páči sa mi, naozaj je to také ozvláštnenie :) určite to niekedy použijem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc se mi to líbí :) A obdivuji, že to umíš tak krásně nafotit.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja experimentovanie milujem..takze za mna mas 1* :) licenie ti pristane.. linka maxfactor nie je cierno-cierna, alebo sa trosku odtlacili tiene? Mne sa to stava po celodennom noseni... inak si linku pekne naniesla a nemam k nej vyhrady..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jejjj. Krásna si. :)
    http://my-secrets-and-dreams.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Very pretty makeup - perfect for the holidays! Love it!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dokonalé vianočné líčenie :) Dvojitá linka je skvelý nápad :) Veľmi sa mi to páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dvojita linka je super! Keby som si aspon jednu vedela poriadne urobit... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Opravdu krááásné líčení!!

    Přeji vám krásné vánoce!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne líčenie! :) Páči sa mi ten nápad dvojitej linky ;)
    Ak chceš, moje líčenie si môžeš pozrieť tu: http://luccietips.blogspot.sk/2013/12/my-x-mas-eve-make-up-look-tutorial-notd.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. This makeup is absolutely gorgeous;you're very talented!
    Love your blog (:

    I'm following you!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)