Goodbye Autumn in Parka style

By | 16:05 31 comments


Dnes je už prvý decembrový deň a hoci sme sa zatiaľ snehu nedočkali, myslím, že s jeseňou sa už môžeme definitívne rozlúčiť. Zimušná bunda, teplé čižmy, rukavice a šál zamotaný až pod oči sú už povinnou výbavou. Ja som to z počiatku trochu podcenila, preto teraz ležím s penicilínom a zázvorovým čajom v posteli... Väčšinu jesenných dní som nosila túto moju obľúbenú parku, takmer každý deň a zistila som, že som ju ešte nikdy na svojom blogu nespomenula, tak som si pomyslela, že je na čase! Neviem, či parky nosievate, ale ak áno, tak určite viete, že je to skvelý kúsok. Je v nej teplo, takže sa nepotrebujete zásobiť niekoľkými vrstvami, je ľahko kombinovateľná a zachráni vás v každom nečase. Najlepšie sa k nej hodia nohavice. Či už tmavé rifle alebo nejaké kožené a  k tomu iba jednoduchý rolák, sveter, košeľu, na nohy pohodlná obuv a môžete vyraziť.  Najlepšie všetko v tlmených zemitých farbách jesene. Inšpirácií ako nosiť parku nájdete na internete neúrekom, je len na vás v čom sa cítite dobre. Ja som zvolila túto moju jednoduchú kombináciu a klasickú parku som oživila kožušinkou. Mimochodom, kožušinka je ďalšou vecou, ktorá oživí hádam všetko. Milujem ju kombinovať a nosiť na všetky spôsoby. Je to niečo, čo nikdy nevýjde z módy a navyše mi celú zimu spríjemňuje a dodáva pocit tepla a pohody. Citiť sa v oblečení pohodlne a príjemne je základom prežitia týchto chladných dní. Nosievate podobné kombinácie, alebo by ste niečo pozmenili? Čo sa týka tej kožušinky je príjemná nielen ako časť oblečenia, ale je aj príjemná ako podložka pred krbom :)  Čo poviete, na jednej takej vám podržím miesto :) Krásny zvyšok Nedele.
Missy








Parka: Murphy&Nye
Burgundy Leather Pants: NewYorker
Sweater: Amisu
Shoes: Shoebou.com
Faux Fur: Vintage
Watch: Casio
Silver heart necklace: gift


31 komentárov: Leave Your Comments

  1. krasne tu vyzeras.. a nadherne vlasy mas na fotkach :)

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dorotka si milá, no fotili sme skoro ráno takže je vidieť ešte únava na tvári, ale aspoň tie vlasy to trochu zachránili :)

      Odstrániť
    2. praveze vyzeras skvele, bodaj by som ja vzdy taka pekna zobudila :D

      Odstrániť
  2. zlatá :) a ako ladíš aj s autom na fotke :)))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nika čo si ty nevšimneš :))) Náhoda je blbec, ale našťastie autíčko neplánovane poslúžilo ako super rekvizita a fotka sa celkom podarila :)

      Odstrániť
  3. Toto ti veľmi pristane! Aj farebne aj štýlovo :) A topánočky sú úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Vierka potešila si ma :* Intuitívne som zvolila presne tie farby, ktoré sú moje obľúbené :) Topánočky som už raz v outfite mala takže som váhala či ich znova obuť, ale prečo nie veď žiadna z nás nenosí zakaždým iné topánky :) Hlavne na jeseň ja striedam maximálne troje :))

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Kristine ďakujem :)) Zbožňujem ich, trochu mi je ich aj ľúto nosiť, aby som ich nezničila, lebo čo potom? :D Druhé také už nenájdem, no ale čert to ber, o rok už nemusia byť v móde alebo sa do nich už nevojdem :))

      Odstrániť
  5. Tie kotníčky sú zabité ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/11/christmas-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nicka :) Som rada, že sa ti páčia, sú aj veľmi pohodlné :)

      Odstrániť
  6. krásna si :) a outfit skvelý...:)))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ľubka ty vždy polichotíš :) Ďakujem som rada, že aj takto jednoduchý, každodenný outfit sa vám páči :)

      Odstrániť
  7. Pekné fotografie, outfit, farby, prostredie .. Prvé dve nemajú chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh ďakujem krásne, spočiatku som totiž váhala či ich sem vôbec dať, mne sa nepáčila skoro ani jedna :)) No vidím, že som nakoniec urobila dobre :)

      Odstrániť
  8. Nádherný outfit :)

    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale no, zasa nádherný nie je :)) Aj keď mi to lichotí, určite sa nechcem hrať na nejakú fashion blogerku ... Je to taký môj bežný pohodlný outfit, do práce, či na nákup, keď sa mi práve nechce parádiť :D

      Odstrániť
  9. velmi pekny outfit, krasna parka a mas nadherne vlasky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paťka ďakujem :) Tvoje sú oveľa krajšie :)

      Odstrániť
  10. Parka je luxusní! Dlouho jsem neviděla takhle krásnou! Hrozně moc ti to sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc se mi líbí kalhoty a boty. I když je článěk věnován hlavně parce tak ty dvě věci mě oslovily víc :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peťka ďakujem :) Práveže som veľmi rada, že ťa zaujali tieto dva kúsky ;)

      Odstrániť
  12. Odpovede
    1. Ďakujem Paula, vidím, že moje vlasy mali celkom úspech asi ich budem fotiť častejšie :)) Ibaže je málo dní, kedy sa im chce pózovať pred foťákom :)) Sú veľmi neposlušné

      Odstrániť
  13. vyzerá to úžasne, velmi sa mi páči takýto štýl.. aj parka.. možno na ďalšiu jeseň si ju kúpim. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Neviem, či budú parky v móde aj o rok, ale ak áno určite odporúčam si jednu zaobstarať je to skvelá vec v chladnejšom počasí :)

      Odstrániť
  14. you are looking absolutely stunning! love those jeans - the color is solo lovely for winter:)
    xxx
    www.fromarmanitozurich.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Hey, I just found your blog and it's pretty awesome. I LOOVE that parka and your pants, generally your sense of style is amaaazing .You are cute and pretty . You make everything look so easy by mixing them up . Anyywayy you absolutely have a new follower. I invite you to know my blog. I'd love to get your visit since i need views and followers. So if you can and have time please visit or even follow,I'd be grateful. Thank you in advance :)

    xxx

    Don't Know How To Name It
    http://dontnohow2nameit.blogspot.gr/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)