Obľúbené laky na nechty

By | 16:00 58 comments

Ahojte,
Jeseň sa len nedávno poriadne usadila, nestihla sa ani poriadne ohriať a už jej klope zima na dvere. O mesiac sú tu už najobľúbenejšie sviatky roka, no neviem ako vy ja sa ešte ani zďaleka sviatočne necítim :( Radšej som sa poriadne zababušila do mojej tepľúčkej vlnenej deky a zatiaľ čo si usrkávam zo šípkového čajíka s medom rozhodla som sa napísať článok o mojich obľúbených lakoch. Dala som dohromady svoje obľúbené farby na nechty, ktoré momentálne najčastejšie striedam podľa nálady a dúfam, že prinesú trochu inširácie aj vám. Zima je trochu fádne obdobie, väčšinou sme zababušení od hlavy po päty, ale pekný lak na nechtoch vie oživiť aj tú najtmavšiu a najdlhšiu vetrovku či kabát. Laky netreba podceňovať. Hovoria nielen o našej nálade, ale aj o vzťahu k nášmu zovňajšku. Ak máte nechty pekne upravené, nie vulgárne dlhé a krikľavo ružové, verte že hneď aj predavačka v obchode k vám začne inak pristupovať.  No späť k téme... Moje najobľúbenejšie farby sú túto sezónu čierna, biela, sivá a bordová. No rozhodla som sa doplniť ich o viacero farieb, ktoré ma z chladnejších mesiacov trochu prenesú do tepla :)




Čo sa týka značiek tak v mojom rebríčku sú na prvom mieste určite laky od RIMMEL. Krásne sa s nimi pracuje, kryjú už v jednej vrstve, nevysychajú (po roku sú stále akoby nové) a na nechtoch držia niekoľko dní. Potom nasleduje značka ZOYA, ktorá ma milo prekvapila nielen svojou kvalitou, ale aj výberom matných lakov, ktorých je na trhu tak málo. Za mňa určite tento smaragdovo-zelený odtieň Veruschka hodnotím ako lak roka! Na tretie miesto by som bez váhania dala menej známu značku CONSTANCE CARROLL, ktorú zoženiete v 101 drogérií. Ich laky majú neskutočne krásne odtiene, ktoré nezoženiete veľmi u iných značiek a na prvý pohľad ma upútali, pretože vo fľaštičke vyzerali tak lahodne krémovo. Ich cena je neuveriteľná okolo 1,70 € a musím povedať, že ich kvalite sa to ani zďaleka nerovná. Majú praktický štetec, s ktorým bezproblémov tromi ťahmi nalakujete celý necht, prekvapivo rýchlo schnú a výdrž majú tiež dobrú. Po nich by nasledovali značky Dermacol, Catrice, či Miss sporty a určite by som vyzdvihla aj laky Cosmetica Fanatica, ale nemôžem ani o jednom z nich povedať, že je zlý. Okrem prvých troch sú všetky na rovnakej úrovni a nie nadarmo som ich vybrala medzi moje obľúbené :) V neposledom rade nesmiem zabudnúť aj na starostlivosť o nechty, ktorá taktiež patrí k mojej lakovej výbave. Kvalitný spevňovač nechtov napríklad od Four Seasons (dostanete v lekárni) chráni necht pred lámaním, poškodením, či zožltnutím. Povrchový priesvitný lak (Rimmel 60 seconds) zasa chráni samotnú farbu laku pred olupovaním. A vďaka laku Check Matte od Miss sporty, vykúzlite efekt matných nechtov za pár sekúnd :) Škoda len, že ho už je skoro nemožné zohnať :( 


A čo vaša zbierka ? Ktoré značky alebo farby sú vašimi favoritmi túto sezónu? 


Paris Memories - black; Constance Carroll - 370 Sailor Blue; Cosmetica Fanatica - ?

Catrice - 875 It´s all I am blue; Catrice - 350 Absolutely chinchilly; Zoya - Veruschka

Rimmel - 390 Russia; Dermacol - 24; Miss Sporty - ? 

Gabriella Salvete - 148; Beauty uk - no.12
(Neuverili by ste aké ťažké je zohnať obyčajný kriedovo-biely lak, ďakujem týmto Gabrielle, že v jej kolekcii nechýba takmer žiadna farba :) )
Four Seasons- Nail hardner; Rimmel - 60 seconds; Miss  sporty - Check Matte





58 komentárov: Leave Your Comments

  1. Krásná sbírka. Já si před pár týdny taky uvědomila, jak jsou nehty důležité a konečně se o ně začínám starat, tak doufám, že jednou budu mít taky víc než jeden průhledný a jeden světle růžový lak na nehty a nebudu se bát ruce ukazovat a nebudu je muset schovávat do rukavic. Nejvíce mě oslovila ta zelená Zoya, to je nádherná barvička! Skvělá k vánočnímu stromečku... ještě ozdobit stříbrným kamínkem... ach! :D

    www.thehchangeofmissy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Missy :) Presne tak, o nechty sa starať treba rovnako ako o vlasy či make-up. Ja už keď vážne nestíham lakovať, tak ich aspoň očistím, spilníkujem a nakrémujem. Pretože lepšie nemať žiaden lak ako taký "ostrambaný" a každý iný. S to Zoyou mi čítaš myšlienky :) Určite sa chystám s ním vykúzliť nejaké vianočné nechtíky, a možno sa inšpirujem aj tým kamienkom ;)

      Odstrániť
  2. Ten ružový je krásny :) a zaujal ma lak s názvom Veruschka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))) Kto vie podľa čoho resp. koho ho pomenovali :) Ten ružový od Beauty uk bol v Ladyboxe a je to presne tá baby ružová farba, ktorú som si doteraz musela miešať, pretože je ťažko ju zohnať. Pripomína mi cukrovú vatu a myslím si, že na zimu sa veľmi hodí :)

      Odstrániť
  3. wau, tá modrá a ružová su krásne farby..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na nechtoch ešte krajšie :) Hlavne tá modrá...

      Odstrániť
  4. Verushka je krásny lak, tak ako pani Verushka vo svojich najlepších rokoch ;) Inak pekná zbierka lakov. Laky unčky Constance Caroll som si kupovala na základke a boli úplne skvelé, také akoby gélové. Škoda, že sa dajú kúpiť ken v málo drogérkach.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak myslíme na rovnakú ženu Veruschku von Lehndorff, tak to bola a stále je prekrásna žena, ktorá napriek svojmu veku vyzerá lepšie ako nejedna modelka ... Možno aj to bolo inširáciou pre Zoyu, pretože tento lak si určite všimnete medzi radom ďalších farieb a značiek :)
      Som rada, že máš ku CC takisto pozitívny vzťah, je škoda že je tak v úzadí, určite by si zaslúžila vlastný stojan :)

      Odstrániť
  5. Ešte otázočka, kde kupujete laky Zoja?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka ja osobne som ju kúpila v bižutérií Lily, ale možno sa dá zohnať aj v nejakej kamennej drogérií

      Odstrániť
  6. Všchny jsou opravdu krásnééé :) Nemůžu říct, že by se mi nějaký nelíbil :))

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka, som veľmi rada, že sa ti výber páči :)

      Odstrániť
  7. Veľmi pekná zbierka :)
    Ja momentálne milujem lak Racy z Avonu a všetky možné pieskové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zuzi :) S Avonom nemám dobre skúsenosti ani s lakmi ani s kozmetikou, ale napríklad tie pieskové laky, ma celkom lákajú, možno najbližšie nejaký vyskúšam :)

      Odstrániť
  8. Krásne farby :) vedela by som si určite vybrať :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší :) Ja mám vždy dilemu, ktorý lak použiť ... Som strašne nerozhodná a preto niekedy nosím jednu farbu aj mesiac :D

      Odstrániť
  9. These are all such pretty colors! I love the pastel pink one. And I think I have that Zoya green one.

    THanks so much for your comment on my blog :) I really like yours! I'm now following you on GFC, Bloglovin, Facebook, and Lookbook.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Azu for your lovely comment :) I like the pink and green one too. You have follow back from us. Hope you visit us again :)

      Odstrániť
  10. Cool post! Love it sooo much! I am going crazy for nail polishes!!! I love my nails so I have a lot of fun to change their form and their color :-D ! Waiting you on my blog http://violettas.altervista.org/ :-) there is a new post for you :-) I want to know what are you thinking about ;-) a hug!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much Violetta! I´m very glad that you like the article :) I'm honored that I can visit your blog again and read your new post ... Kisses :*

      Odstrániť
  11. tnx for your lovely comment :)) great blog ;)
    we can follow if you want to? let me know
    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasmina you very pleased me ;) Thank you for stopping by and following us :o)

      Odstrániť
  12. Great colours! I love the green one.
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Miši a nepamätáš si náhodou v akej lekárni sa dá kúpiť značka Four Seasons....tu v ČR ho totiž bežne kupujem v drogérii, avšak už sa ma naň pýtali aj kočky zo Slovenska, že kde by ho mohli zohnať...lebo ja sa priznám, že keď na Slovensku zbehnem do lekárne, tak som naň ešte nikdy nenatrafila....ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ela ja ho kupujem v lekárni Schneider, inde som ho tiež asi ešte nevidela :(

      Odstrániť
  14. divine blog ♥ follow for follow?
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Doris :) Sure, why not. I´m going to visit our page :)

      Odstrániť
  15. Great post! I am still on the lookout for a real golden nail polish, pure and shiny. Any idea? Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Lenya you´re very kind :) I would like to help you, but finding the perfect shade of gold is very complex. I own only this one from Miss sporty brand and I am very satisfied, but I do not know whether you can get it in your country. I´m going to visit your page too ;)

      Odstrániť
    2. Thx for your answer. Miss sporty looks nice but it's not the shade I am looking for, probably that shade doesn't exist after all, though. Anyway thank you so much for following, following back on GFC #596. Let's keep in touch, shall we.
      hugs
      xox
      Lenya

      Odstrániť
    3. You´re welcome dear :) Hope, you search out right color soon. We would be glad if we stay in touch, thanx for following via GFC.
      Kisses M&M

      Odstrániť
  16. Nice nail polish and great post
    I follow you

    http://beautyposhblog.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you darling :) We´re very glad that you like our blog :) We visited your page too, it´s very pretty :o)

      Odstrániť
  17. Thanks a lot for visiting me back. I am now following you on Bloglovin and G+. Would be great if you followed me back.
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. You´re welcome :) It´s my pleasure follow you back ;)

      Odstrániť
  18. Lots of great colours, like them all, especially the baby pink and golden ones those are my favourites!

    http://www.mursway.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. super post!! :) fajn blog, som tvoja nova citatelka

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. krásná sbítrka laků. Moje oblíbená barva laku fialová a světlá lehce do zlatova.

    sunstreetmonidesign.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Monika, lakov a rúžov podľa mňa nikdy nie je dosť :) Ale už som sa poučila a vyberám si iba také farby, ktoré viem, že určite vypotrebujem a fialová k nim rozhodne patrí :)

      Odstrániť
  21. Great post I'm so in love with the blue nail polishes! I just followed your blog on bloglovin!

    Much love xxx

    http://christinanista.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I´m very pleased Christina, you´re so kind :)
      Kisses xoxo

      Odstrániť
  22. Krásne farby! :) Ja tiež zbožňujem tie laky od Rimmel, úplne jedno aká je to kolekcia, podľa mňa sú všetky parádne ;) Inač, kde si sa dostala ku Zoya lakom? ;)
    Ak chceš, môžeš si pozrieť môj návod na vianočné nechty: Christmas Nailart Tutorial :) http://luccietips.blogspot.sk/2013/12/christmas-nailart-tutorial.html
    -Lucia ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka ďakujem :) Zoya laky som zohnala prekvapilo v bižutérií Lilly :) Ak ju u vás v meste máte určite sa choď mrknúť :) Ja si idem pozrieť tvoj tutorial :) Missy

      Odstrániť
    2. Kočkyy, a kde je bižutéria Lilly? Je to v KE? Ak áno, kde???

      Odstrániť
    3. Rada by som ti pomohla Lenka, ale netuším či je aj v Ke :( Skús omrknúť aj iné väčšie bižutky, možno budeš mať šťastie :) Alebo skús ebay, tam sa tiež dajú zohnať za dobré ceny.

      Odstrániť
    4. Aha, ja som si myslela, že vy ste niekde odtiaľ :) Ja tiež bývam celkom inde, ale občas tam chodím. No a za tým lakom by som sa rada presla :) Z ebay som ešte nikdy nič neobjednávala, neviem prečo, je tam toho strašne veľa a ja mám strach, čo by mi poslali.

      Odstrániť
  23. love it

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Thanks for your lovely comment

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. I really love your choices! Fabulous colors! New follower here! XOXO, Sissi http://www.beauty4free2u.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sissi I´m glad that you like my choice :) Have you any favourite color? Thanx for following us :o) Keep in touch ...

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)