Panier des Sens - Posilňujúci krém na ruky s kúzelnou vôňou Verbeny priamo z Provance

By | 17:12 22 comments

Aj pokožke rúk je potrebné venovať náležitú starostlivosť, najmä v zimnom období. Ja osobne si ruky rozmrazujem ešte pol hodiny po príchode domov, alebo ak som ešte v meste tak teplým vínkom :) No krém mám vždy so sebou a keď cítim stuhnuté a suché ruky, poriadne si ich namažem, vymasírujem a hneď je lepšie. To máte ako s pomádou na ústa. A tak, ako pocit popraskaných úst aj suché ruky znervózňujú každého. Popravde, doteraz som si vždy vystačila s klasickou alebo nechtíkovou Indulonou, ale omrzel ma obal, predsa len mám rada veci v kabelke pekne zladené, čo uvidíte aj v nasledujúcom príspevku, preto som hľadala niečo luxusnejšie. A našla sooom! :) Vďaka Biobeauty, ktorá ponúka okrem iných aj francúzsku značku Panier de Sens. No a čo je francúzske to je moje :)




Obal sa nápadne podobá na krémy značky L´occitane, ale nemala som možnosť vyskúšať ich, preto rozdiel v kvalite posúdiť nemôžem. Môžem však napísať dojmy o tomto posliňujúcom krémiku. Takže ako som už načala, krém prišiel zabalený v samostatnej krabičke, ktorej fotku som niekde zapotrošila, ale dodatočne ju sem určite hodím. Strieborný obal pôsobí veľmi luxusne, uhladene, je na ňom zobrazený kvet Verbeny, názov a vzadu podrobnejší popis a zloženie. Uzáver je šróbovací, ako zubné pasty Marvis, čo môže trochu viesť k nervozite, keď ho potrebujete v rýchlosti použiť a ten vrchnáčik vám akurát vypadne z ruky :/ No ale, to už nie je o kréme, ale o (mojej) šikovnosti :))) Čo ma však prekvapilo bola konzistencia krému. Kým Majkin olivový (recenzia TU), bol tekutejší, môj sa podobal na "šmalec", a zľakla som sa, že toto nerozotriem ani do Vianoc. Ale opak bol pravdou a krém sa rozotrel a vsiakol pomerne rýchlo a súčasne moje ruky krásne hydratoval, bez pocitu mastnoty. Všetko okolo mňa zrazu voňalo Verbenou, a to som dovtedy ani netušila ako vonia a musím povedať, že veľmi príjemne, sviežo trochu citrusovo, ale hlavne pomerne dlhú dobu. Každý sa vás potom bude vypytovať, čo vám tak pekne vonia :) Čo sa týka zloženia, tak úplne bio ani zďaleka nie je, ale je bez parabénov, farbív, silikónov, konzervantov, nie je testovaný na zvieratkách a je obohatený o tonizačný verbenový esenciálny olej, ktorý bol vyvinutý pre unavenú pokožku, a 20% bambuckého masla, čo už je samo o sebe zárukou jemnosti a vláčnosti pokožky. Ešte spomeniem cenu 8,90, ale stačí ho tak málinko, že určite vydrží 3 násobne dlhšie ako klasické krémy.

...

Na stránke biobeauty môžete nájsť tieto krémy vo viacerých variáciách - Levanduľa, Morský fenikel, Oliva, Ruža, ale aj napríklad telové mlieka, sprchové gély, mydlá, všetko s nádhernou vôňou a balením :) Nás táto stránka strašne baví a už si brúsime zuby aj na značku Natura Siberica, tak dúfame, že zaujme aj Vás :) Máte svoj obľúbený krém na ruky, alebo ich pravidelne striedate?
-Missy-

22 komentárov: Leave Your Comments

  1. Takéto krémiky mám rada :) Už len kvôli baleniu by som ho brala a potom určite kvôli tomu, že pochádza z Provence ♥ Strašne sa mi okrem iného páči, ako si to nafotila, pretože to akurát viac znásobila luxusný vzhĺad tohoto výrobku :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zasa nikdy nebola zástanca hutných mastných krémov, ale keďže pracujem celé dni v klimatizovanom prostredí moja pokožka strašne trpí, obyčajné krémy mi už nepomáhajú, preto či už na telo alebo pleť siaham po výživnejších. Ale verím, že keď sa moje pôsobisko zmení, vrátim sa k ľahším krémom :) Ďakujem za pochvalu, skutočne som sa snažila vyzdvihnúť ten krásny obal :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. :) Práve preto ním strašne šetrím a krém vytláčam zásadne od konca, pretože viem, že po čase sa zdeformuje a bude vyzerať ako použitá plechovka :( Ale zas by bola škoda sa iba na ňho pozerať :)

      Odstrániť
  3. I wish I could have understand what you wrote but this cream still looks amazing and so luxurious! XOXO, Sissi http://www.beauty4free2u.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I´m so sorry Sissi, maybe someday we'll write in English. But we have few foreign readers at the moment ... You can use translator at the top right.
      However, you wrote right, that cream looks amazing and is amazing at all :)

      Odstrániť
  4. Looks like a great product! Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. It is definitely great product :) We recommend this french brand Panier des Sens, is very friendly even to sensitive skin :)
      Hugs Evi :*

      Odstrániť
  5. vypadá hezky, ale s tím uzávěrem bych asi měla nervy :D krémy střídám, právě mám oblíbený jeden od Natura Siberica, cedrový

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D No to je pravda, ja už som svoje nervy pri tom šróbovaní stratila neraz, ale zas bez toho by krém stratil svoje čaro :) Od NS som skúšala vzorky a bola som nadšená, už len z tej vône :) Určite vyskúšam nejaký krém alebo mliečko, ak budeš mať recenziu určite nám pošli link rada si ju prečítam :)

      Odstrániť
  6. krasne nafotene ako do katalogu :) este aj to zrkadlo vam ladi k obalu :) vyzera velmi dobre kremik.. ja mam rada taketo tuhsie kremy..

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
  7. The cream is really great! Tried it already ;-)

    www.voguence.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I´m very delighted that you were satisfied with it :) Thanx for your opinion :)

      Odstrániť
  8. Mam aj svoje oblubene, ale rada skusam aj nove, pravidelne mam doma okolo 3-4 kremy odrazu...
    Tento vyzera velmi pekne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janka ak máš nejaký dobrý tip na krém sem s ním :)

      Odstrániť
    2. Napriklad tento :)
      http://saveonbeautyblog.blogspot.sk/2013/11/mineral-beauty-system-krem-na-ruky.html

      Ale celkovo musim povedat, ze mi vyhovuje aj vacsina kremov na ruky z Avonu... su to sice eurove "ksunty", zlozenie nic extra - snad az na jednu vynimku - ale moje packy si ich pochvaluju :)

      Odstrániť
    3. Presne z toho mám tiež doma vzorku, ale ešte som sa k nej nejako nedostala. Vidím, že to hneď večer budem musieť napraviť, keď si ho chváliš :)

      Odstrániť
    4. :D ano ano, dufam, ze das vediet, ako sa pacil Tebe, mna teda oslovil velmi...

      Odstrániť
  9. The cream looks very rich. I would love to give it a go.
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hi! Great blog! <3
    http://lapszynska.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nice post! thanks for sharing!
    xoxo
    http://dailyfashiondream.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)