Vamp ! ... Dermacol Vampire mega long lashes mascara

By | 16:18 11 comments

Dnes som tu s krátkou recenziou na špirálku od Dermacolu s názvom Vampire. 
Trvalo mi strašne dlho, kým som sa do recenzie pustila. Ja totižto do dnes neviem povedať, či je všeobecne dobrá alebo zlá. Musíte sa rozhodnúť samé :) Dám vám aspoň pár orientačných bodov a na konci sa dozviete, či by som si ju znova kúpila. Takže, výzor je u mňa mínusom, cena naopak plusom (cca 6,50 eur). Čo má pre pána spoločné žltá farba s upírskou tématikou?! :D. Takže to máme zatiaľ jedna : jedna. Riasy mi zo začiatku strašne zlepovala, no čím dlhšie som ju mala a postupne "vysychala", resp. ustaľovala sa, dostala sa do štádia, kedy sa to minimalizovalo na takých 30%. Náplň má čierno čiernu, čo je u mňa ďalšie veľké plus. Ako ste na tom zatiaľ s rozhodovaním, stále neviete?... Tak pokračujeme.  Aj keď ju mám pomerne dlho, ešte stále nepôsobí sucho. Naopak, stači prvé nanesenie a riasy sú dostatočne zvýraznené. Kam sa hrabú ostatné špirály, ktoré boli už po dvoch týždňoch používania úplne suché, či prázdne. Veľmi oceňujem, že riasy nemusím na sucho šúchať a drieť pol hodinu, aby sa na ne vôbec niečo nalepilo. Dočesať riasy a dotvoriť celkový dojem môžem aj pomocou inej kefky. 




Ako bonus je vhodná aj pre veľmi citlivé oči a nositeľky kontaktných šošoviek.
 Síce sa nedrolí, ale mne sa počas náročnejších dní niekedy trochu otlačí na horné viečko (nie je to nič strašné). Obalené riasy sú pružné a poddajné. Mám pocit, akoby ich dokonca ten obal nejakým spôsobom chránil a dodával elasticitu a silu. Je to ťažké, pretože viem, ako väčšina z vás naozaj neznáša zlepené riasy a je to niečo, čo vás okamžite odradí. Takže, moje resumé tejto krátkej recenzie je, že keďže poslednú dobu pri líčení automaticky siaham práve po tejto špirále, ako po prvej a líčenie mi s ňou trvá minimum času, prikloním sa k pozitívnym ohlasom.  Aj napriek jej negatívu, čo sa týka zlepovania, nateraz porazila všetky ostatné špirály, ktoré mám. Tie síce po hodine hrania sa vytvoria dokonalejší efekt, ale povedzme si rovno, ráno pri líčení do práce alebo školy, keď máme minimum času, potrebujeme rýchlosť a efektívnosť. Pre dramatickejší efekt, by som hľadala v iných vodách. Ja však vzhľadom k cene, výdrži náplne a efektívnosti už teraz viem, že si ju znova kúpim. Ako ju hodnotíte vy? Som zvedavá, či sa prikloníte k väčšine negatívnych ohlasov, alebo zvíťazia jej pozitívne vlastnosti :) 


PS: To len mne tak rýchlo letí čas a mám pocit, akoby od leta do Vianoc prešiel tak akurát možno mesiac? Kde sú tie časy, keď som sa ako malá nemohla Vianoc dočkať a tie nie a nie konečne prísť :D Krásny zvyšok týždňa ešte prajem :)
Marry



11 komentárov: Leave Your Comments

  1. followed you back
    xoxo
    http://dailyfashiondream.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kisses :-*

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. so sweet ladies. xoxo

    http://fleuryina.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  4. suhlasim.. presne aj ja som si na nu musela utriedovat myslienky..pretoze ona je taka pol na pol.. v jednom je super v inom zas nie je tak dobra.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ešte som ju neskúšala..ale asi nadalej zostávam verná mojej špirále od Miss Sporty..stojí okolo 3 či 4 € a je skvelá :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s miss sporty mám aj ja celkom dobrú skúsenosť :) hlavne tá cena je super

      Odstrániť
  6. Ja som momentalne namotana na moju Sexy Pulp od Yves Rocher, takze ziadne ine neakceptujem! :D Inak, baby, balik vraj uz dorazil, uz sa nan tesiiiiiim ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, na ňu počujem poslednú dobu dobré ohlasy ale že zovšadiaaaľ ..to sa mi asi pri nijakej špirále ešte nestalo..budem to musieť čeknúť, jak tak pozeram :D

      Odstrániť
  7. Wow, that's pretty cool!
    Cute blog:)

    <3
    www.gluehwurmi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Amazing mask!
    Kisses sweeties!!
    Marry Christmas and Fashion New Year! :))

    Come to see my today's post : Featured on Press!!!
    Lady Trends
    http://myladytrends.blogspot.com.es/ NEW POST!!

    https://www.facebook.com/myladytrends
    https://www.bloglovin.com/blog/4778765

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)