What´s in my handbag

By | 15:18 62 comments

Pekný víkend prajem :) Tento typ článku je akousi povinnou výbavou každého blogu. U nás sa zatiaľ neobjavil a váhala som či by vás vôbec ešte zaujímal. No z dlhej chvíle som predsa len zobrala foťák do ruky a aj pri mizernom svetle som obsah svojej kabelky cvakla, aby som vás mohla opäť trošičku viac pustiť do môjho súkromia, pretože to čo ťahám v taške každý deň netuší ani môj priateľ. Ten sa iba vždy nechápavo pozrie, keď mi ju zoberie z rúk, čo za stavebný materiál v nej stále vláčim :)) Čiernu kabelku na fotke značky U.S. Fashion, ktorú nosím skôr do práce, som kupovala ešte na jar cez eshop najkrajsiekabelky.sk. Veľmi sa mi páči jej štýl tzv. doctor´s bag a to že je priestranná, má svetlý vnútrajšok, takže v nej hneď nájdem čo potrebujem a má aj závesné putko na rameno v prípade, že nesiem ešte nákup, aby mi nezavadzala vruke. A čo v nej všetko denno-denne nosievam? 




  • V prvom rade je to Peňaženka, bez nej by som sa nepohla, mám tam všetky dôležité doklady a samozrejme peniaze. Vraj červená peňaženka prináša bohatstvo, ale moja finančná situácia sa zatiaľ nijako nezmenila :)) 
  • Mobil - už sa mi neraz stalo, že som ho zabudla ráno doma a bezproblémov som bez neho fungovala, ale na druhej strane sa veľa ľudí nepotešilo. Poznáte to práve ak nemáte telefón pri sebe vás každý začne zháňať ... 
  • Diár - môj osobný asistent, čo si totižto nezapíšem to si nepamätám :)) Mám v ňom nákupný zoznam, stretnutia, nápady na budúce články, dôležité dátumy. Všetko si zapisujem a plánujem, týmpádom nemusím na toľko vecí neustále myslieť a zbavuje ma to stresu a zmätkov. Mám ich dokonca niekoľko.
  • Vizitkovník - tento čierny kožený so zapínaním mám z ebay, rovnako ako púzdro na telefón a neplánovane spolu aj ladia :) Mám v ňom vizitky a všetky tie klubové kartičky. Skvelá vec ak nechcete mať peňaženku narvatú do prasknutia. 
  • Kozmetická taštička - nie som milovníkom tých lacných časákových taštičiek, ale táto z Harper´s bazaar mi učarovala, je kvalitná, priestranná a pritom nezaberie veľa miesta, vo vnútri je vystlaná červenou látkou a má aj závesné putko. Skvelá na cestovanie, či do fitka :) Čo v nej mám sa dozviete niekedy nabudúce :)
  • Voňavka - obľúbená mini verzia od Versace Bright Crystal. Ňou nikdy nič nepokazím.
  • S.O.S krabička - neberiem pravidelne žiadne tabletky, ale som kľudnejšia ak mám nejakú prvú pomoc pri sebe. Väčšinou sú to tabletky od bolesti, alebo na žalúdok. A pár leukoplastov.
  • Fľaša s čistou vodou - bez tej ani na krok, mám nízky tlak a rýchlo sa mi zatočí hlava, vtedy sa potrebujem rýchlo napiť. Tejto rozkošnej fľaši Minnie Mouse som proste nemohla odolať :) Nie je to Bobble bottle ale poslúži, našťastie máme doma celkom kvalitnú vodu aj bez filtra.
  • Slnečné okuliare a dáždnik - v prípade akéhokoľvek počasia;
  • USB kľúč





Ďalej sú tam pohodené ešte kľúčežuvačky, musli tyčinka v prípade poklesu hladiny cukru a nervozity :) Vreckovky (zvyknem nosiť aj vlhčené, či antibakteriálny gél), krém na ruky o ktorom som písala v predchádzajúcom článku a časopis, ktorý mi spríjemňuje dlhé chvíle pri cestovaní alebo v práci. Nakoniec ešte látková nákupná taška, nákup totiž zásadne nenosím v kabelke, iba ak nejakú menšiu a ľahšiu drogériu. A to je asi tak všetko :) Samozrejme záleží od toho kam práve idem, aké je počasie, čo všetko potrebujem v daný deň ... Preto mám radšej väčšie kabelky, do ktorých mi vojde veľa vecí, no nosievam aj crossbody, vtedy so beriem so sebou iba peňaženku, telefón, kľúče, vreckovky a rúž :) 

Čo nosievate vo svojej kabelke vy? Máte toho menej alebo ešte viac? Bez ktorých vecí sa (ne)zaobídete? 
-Missy-


62 komentárov: Leave Your Comments

  1. Väčšinou nosíme všetky ženy v zásade podobné veci. Ale vždy sú iné. Ja mám kabelku koľkokrát poloprázdnu a veľmi ľahkú. Zato moja mamina má tašku až po okraj preplnenú a nájsť v nej niečo bez zranenia či rozčuľovania je naozaj výkon.

    Ema

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak mamke naozaj nezávdím, ale na druhej strane ju chápem ... My ženy proste chceme byť vždy na všetko pripravené :)

      Odstrániť
  2. Tak v prvom rade sa mi veľmi páči tá kabelka, presne takú nejakú by som chcela :) A v podstate nosím tiež podobné vecičky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :) Určite pobehaj eshopy a nejakú podobnú nájdeš, ja som s ňou veľmi spokojná :) A súhlasím s vami baby, že v podstate každá nosíme to isté len v iných farbách :D

      Odstrániť
  3. zboznujem tieto clanky :) vsetko zakladne veci,ale kabelka je aj tak tazka :D poznam to :) tesim sa na obsah kozmetickej tasticky,ktora je mimochodom velmi pekna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Baška, tiež si rada pozriem tieto články a porovnávam si ich obsah s mojim :) Niekedy nájdem zaujímavé vychytávky :)

      Odstrániť
  4. V niektorýc vecičkách sa zhodujeme :) Možno urobím podobný článok, tento je veľmi pekný. Mám rada články, ktoré o blogerkách napovedia trošku viac :)
    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite urob, rada si ho pozriem :) Snáď sme na tom podobne :)

      Odstrániť
  5. Ja som veci vo svojej kabelke dost zredukovala, radsej mam vsetko potrebne v praci :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa to tiež pokúšala zredukovať, ale potom som mala pocit, že mi stále niečo chýba :)

      Odstrániť
  6. Vies o tom, ze fake rayban sa poznaju podla puzdra ?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. That's such a cute bag! =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. divine post, cute bag i like it ! <3
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. love your bag dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nice post) In my bag is always disorder))

    mary-tur.ru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. My bag is also often disordered :) But i love these little things that travel with me every day :)
      Thank you Mary :)

      Odstrániť
  11. Nice pics, and great stuff.. everything very usefull!
    I love ur bag!
    Sigue así guapa!
    www.theforeignergirl.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you darling :) I´m very happy for your comment :) Visit you soon ...
      Hugs :*

      Odstrániť
  12. nice bag, n wow, u really put that much in ur bag ? Thanks so much for ur comment on my blog ! If you want we can follow each other on GFC ,Bloglovin/Facebook..Let me know !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yes, almost everything, but depends on situation :) There are days when I wear only a crossbody or clutch
      Thank you, we follow you already :)

      Odstrániť
  13. Tá fľaška je zlatáá odkiaľ je?...:))) niečo podobné nosím v kabelke aj ja :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. I like your handbag, it's so sleek and chic :) Also, the black notebook is pretty cool.
    Thanks for your visit. Sure we can follow each other. I follow via gfc #614, waiting for you now :) xx

    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh really? I´m very happy you like it :) Thanx for stopping by :)

      Odstrániť
  15. Very nice post ! Beautiful bag !
    Thank you for comment and visit on my blog :-)
    I follow you :-) Did you want to follow me ?

    Kisses:-*
    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for visiting us :) We´re glad you like our blog, wanna follow via bloglovin?
      Hugs :*

      Odstrániť
  16. ja si tašku zvyknem brat uz len kvoli penaženke.. pretože kluce a mobil si len šupnem do vrecka a nič viac v podstate nepotrebujem... ked nejdem nikde na dlho.. ale ked už si ju beriem, tak tam natrepem kadejaké blúposti, ktoré akože potrebujem mať pri sebe. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kedysi to tak bolo aj u mňa :) A určite ani teraz nevláčim so sebou všetko ak nemusím, no viacmenej som preč z domu celé dni a bez týchto vecí by som sa neoblišla ... Ak idem iba do obchodu, alebo posedieť s priateľmi, či na prechádzku postačí iba crossbody alebo clutch, no aj do tých zvyknem narvať čo sa dá :D

      Odstrániť
  17. Vizitkovník bych potřebovala i já, protože jsem ten případ, komu praská peněženka ve švech.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peti určite odporúčam zaobstarať si, je to výborná vec. Mala som ten istý problém a teraz nosím v peňaženke iba peniaze a najnutnejšie doklady.

      Odstrániť
  18. Nosím obdobné množstvo vecí v kabelke.. Bohužiaľ sa mi tento rok celkom zapáčili clutch kabelky, takže sa snažím obsah mojej kabelky postupne zmenšovať, aby sa mi to (snáď niekedy) podarilo zmestiť aj do väčšej clutch kabelky...

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Clutch kabelky mám tiež veľmi rada, ale odporúčam dať si do nich iba kľúče, peniaze do nejakej priehradky, jeden doklad " keby niečo", púder, rúž a vreckovky. Môžno ešte mobil ak sa vmestí. To by malo na jedne večer postačiť :) Tento typ tašky totiž nevyzerá vôbec dobre ak je preplnený do prasknutia

      Odstrániť
  19. Hey there! :) Visit my blog and win a 50€ (70$) coupon for the Online Store Def-Shop, this is my first worldwide Giveaway, you just have to leave a comment with your name and mail address under the post! xx

    Hugs from Germany :)

    ZUM GIVEAWAY :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Thanks so much for visiting my blog and commenting! I'm now following you on GFC and Bloglovin :) Please follow me back on both so that we can keep in touch! Lovely blog!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. You´re very sweet Kathleen :) Thank you for visiting us, we are honored :) We definitely visit you soon again :)
      Kisses :*

      Odstrániť
  21. I always find it super interesting to see what people are carrying in their bags! Thanks for sharing and inspiring me to post a similar article in the future.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. My ženský jsme hrozné :))..tolik potřebných věcí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  23. I loooove seeing what other people carry in their bag ;-)!! Love your girls' blog.. I'm your newest follower at Bloglovin' :-).

    Love,

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. I love your bag and I love that you are very neat and organized! Awesome job! XOXO, sissi http://www.beauty4free2u.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Lovely bag! I'm following you on GFC and Blogloving hope you follow back ladies!
    xoxo

    Lady Trends
    http://myladytrends.blogspot.com.es/ NEW POST!!

    https://www.facebook.com/myladytrends
    https://www.bloglovin.com/blog/4778765

    OdpovedaťOdstrániť
  26. cute bag you have!
    xoxo
    http://dailyfashiondream.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. You have a cute bag. do you wanna follow each other, well let me know where you followed me and I follow back immediately. can't wait. xx

    http://fleuryina.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Hi, of course I'd like to follow each other. Already following you on gfc, please do the same ;)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Nice bags! Love these styles! They all look genius!
    Thanks for your sharing and posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Hi sweetie, I don't know if you realize but Google has delete the GFC and I'm triyng to get in touch with people that I was following and that was following me back to ask to follow each other on Bloglovin' so that we can stay in touch. I will follow you right back. Thank you, Kisses Ana
    http://www.bloglovin.com/blog/8529505/city-girl

    OdpovedaťOdstrániť
  31. noo mam asi menej veci :) ale velmi sa mi paci tvoj obsah kabelky a najma ten diar <3 nadhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. great bag!! a good perfume and hand cream is a must! :D

    Animated Confessions

    OdpovedaťOdstrániť
  33. beautiful post!
    what would you think about following each other? if you want we can also follow on other socials like instagram!
    just let me know on my blog :)
    kisses
    Cecilia
    smiles'avenue

    OdpovedaťOdstrániť
  34. miluju tyhle články!! miluju přehrabovat se virtuálně v cizí kabelce :))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)