Winter Burgundy make up look with Gosh lipstick

By | 11:51 50 comments
  
V zimnom období sa všeobecne trendy v líčení trochu menia. Mení sa aj ten môj. Tlmenejšie, chladnejšie farby  a pozornosť namierená na pery. 
Burgundy je vínová farba, ktorá ma celkom očarila. Je prekrásna na všetkom. Make up, oblečenie, výzdoba, nechty.. skrátka všetko v tejto farbe razom naberie na elegancii a luxuse. Zima znesie omnoho ťažšie líčenia ako leto, ale zároveň počas nej vyniknú aj nahé líčenia len s výraznými perami.  Aby sme si to neplietli s pin-up štýlom, ktorý patrí do celkom inej kategórie, spomeniem základné rozdiely. Základnou črtou je menej výrazné obočie, líčenie očí bez liniek a tieňov (alebo len minimum) a teda oči zvýraznené len pomocou špirály. Pre otvorenie oka a prežiarený pohľad poslúži biela alebo telová ceruzka vo vnútornej linke oka. Líčka zvýrazniť a vykontúrovať tvár len jemným poprášením pomocou bronzera, najlepšie podľa farby a typu pleti. Tento look krásne vynikne na svetlej pleti, ktorú máme asi každá v zime o niekoľko odtieňov prirodzene bledšiu. Vínové odtiene sú rôzne. Môžu byť s nádychom do bordova, červena, fialova, ale aj s hnedastým akcentom. S výraznými, sýtymi, burgundy perami okamžite prekuknete a získate punc pravej dámy. Líčenie je jemné a zároveň výrazné. Hodí sa ako na bežný deň, tak s malými úpravami skvelo vynikne aj pri nejakej výnimočnejšej večernej udalosti.
....
Nájsť ten správny burgundy odtieň, ktorý vám sadne môže byť niekedy trochu ťažšie. Zo skúsenosti ale viem, že je to jednoduchšie, ako pri vyberaní čistých, klasických, červených odtieňov. Ja som našla jednu z variant u značky Gosh a vôbec kúpu neľutujem. Je matný, extrémne pigmentovaný, hutný, krémový, zároveň má skvelú výdrž a na počudovanie pery nevysušuje. Máte pocit akoby boli pery zahalené v závoji vínových, hodvábnych plachiet. Kúpila som ho v kamennej FAnn parfumérii a určite si zaobstarám aj iné odtiene.
Cena je vzhľadom ku kvalite skvelá.. cca  7 eur. 


Použité produkty
Tvár 
  • Primer baviphat - Goodbye sebum primer 
  • Make-up Dior - Diorskin Forever 
  • Elf transparent powder
  • Bronzering powder by H&M 
  • Korektor Dermacol pallete
Oči
  • Obočie som dokreslila Catrice setom 
  • Riasenka  Dermacol - Vampire ( bohužiaľ riasy veľmi zlepuje a teda ju neodporúčam )
  • Ohyb oka som len minimálne zvýraznila pomocou paletky Catrice - Absolute nude. 
Pery
  • Gosh - 154 burgundy

Marry :)

50 komentárov: Leave Your Comments

  1. Nádhera! Já si zatím na tmavší odstíny rtů netroufám...

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vôbec nemáš dôvod..stačí raz skúsiť a uvidíš ako ťa okolie podporí..:)

      Odstrániť
  2. ta rtěnka je dokonalá, něco takového marně sháním :/

    Blondies z My Blond World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ..ja som hľadala pol roka :D a nakoniec som ju našla u Gosh..zmiatol ma ich tester k tomuto odtieňu..bol celkom iný ! Trblietavý, lesklejší a svetlejší..nešlo mi to do hlavy, keďže som z toho druhu mala nude odtieň a bol matný, bez jedinej trblietky..riskla som to, kúpila ho a urobila som dobre...je presne taký aký som toľko hľadala :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. ox..to je škoda! nesmierne by ti pristal.. :)

      Odstrániť
  4. Doslova oh my gosh!! Vypadá úchvatně!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa tešíím :)) ja som z neho tiež fakt nadšená !

      Odstrániť
  5. Mejkap vyzerá skvele a ten rúž... Tiež by som chcela taký odtieň. Aj ja v zime uprednostňujem výrazné pery, avšak s rúžmi je to ťažšie, lebo pery sa mi poriadne vysúšajú a ani výživné balzamy vždy nepomôžu, hlavne keď často prechádzam zo zimy do tepla a naopak. Takže ak sa na perách vyskytnú šupinky, ktoré rúž len zvýrazní, pretriem ho farebným leskom a všetko je tip-top ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dior ma trochu sklamal..čakala som viac..čo sa týka fotiek, je fakt skvelý a tak isto cítiť inú ligu už s prvého pohľadu a dotyku..bohužiaľ mi nesadol na moju pleť a dosť vysušuje pokožku..navyše mám pocit, akoby ho pleť počas dňa doslova vcucla ... rozhodne ale budem hľadať v radoch Dior ďalej ...na pery skús riboflavín, alebo celkovo pyridoxín z lekárne ..bojujú nielen už proti vzniknutým oparom, ale pomôžu aj pri suchých, oslabených perách...balzamy na pery by som volila tie, ktoré majú viac "masti" a menej vodných zložiek, podobne ako krémy počas zimy namiesto hydratácie pleti v mrazoch na tvári zamrznú a pleť poškodzujú, pričom pravé maste nezamrznú :)...aa rúž ma skvelú farbu, ktorá pristane takmer každému .. tá farba je proste must have :))

      Odstrániť
  6. vyzerá to pekne.. plus nechty.. pekne zladené.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super že si si všimla !!! náročky som to ladila :))

      Odstrániť
  7. taky říkám krása! a taky musí říst, že nevím proč, ale já na výrazné rty nemám pořád odvahu :-)
    ChickWithKick and her life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale no táák..nebláznite.. :)).. nepoznám ženu s "červenými" perami, ktorá by nebola okolím ospevovaná a obdivovaná...žena s krásnymi topánkami a červenými perami je proste nezabudnuteľná...COCO CHANEL povedala :" Dobrá žena s dobrým párem bot nemůže být nikdy ošklivá "... bola to veľmi múdra žena :)... a ja doplním to isté s burgundy perami ! :)) takže žiaden strach...

      Odstrániť
  8. Ten Catrice Set na obočie je super, tiež ho oceňujem dennodenne :-)

    Visit Papi Lapi Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. .. ja som ako trubka používala dlho set od Essence, lebo mi ten od Catrice prišiel strašne svetlý..ako pre blondýnky..:D.. až kým som ho raz z núdze nekúpila a nevyskúšala...a sadol mi perfektne !!! je ešte oveľa lepší ako od Essence ..tmavši a prirodzenejší..aspoň pre mňa.. Essence bol prílíš do hneda a k mojím tmavým vlasom to nepasovalo až tak dobre..

      Odstrániť
  9. Takýto rúž mám už dlho na wishliste, ale nemám zatiaľ odvahu. Veľmi ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. .. ako som už písala vyššie, strach tu nemá miesto! :)) a ďakujem :)

      Odstrániť
  10. naozaj krásne, rúž ma perfektnu farbu, vinové pery na zimu sú naj :) Rada to nosím tak ako aj ty :) krásna si na tej fotke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paťka ďakujem..aj ja sa u teba vždy líčeniami inšpirujem a slintám nad rôznymi odtieňmi rúžov, ktoré vlastníš ! :))

      Odstrániť
  11. s cipkou a make-upom vyzeras ako aristokratka zo zamku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vážne ? :))) odpadnem :D ... ostré rysy a biela ako sneh..no neviem či to budem brať práve ako lichôtku :D ..ale nie, žartujem..ďakujem ! :))

      Odstrániť
  12. velmi pekne, paci sa mi ta kombinacia.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wau má krásnu farbu ... a hodí sa ti :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Ľubka... farba je konečne presne taká, akú som toľko hľadala :)

      Odstrániť
  14. Odpovede
    1. ďakujem Nika :)) asi mám nejaké korene..si už piata, čo mi to hovorí :D

      Odstrániť
  15. Odpovede
    1. oh, thanx dear.. I just love this colour ! :)

      Odstrániť
  16. Thank you for your lovely comment on my blog.
    sure, i would love to follow each other, maybe on social media also, just follow me and let me know, so i can follow right back!
    Kisses, Ana Correia
    http://xoxocitygirl.blogspot.pt

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Lovely !!
    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. lovely post dear.
    would u like to follow each other?
    kisses,
    http://keepitstylishandsexy.blogspot.co.at/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. yeah honey, its totally great. thank you so much for following, followed back
    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  20. solo sad we don't have gosh in switzerland! would love to try there products and oh gosh (haha) that lipstick looks like the peeerrffect red!
    lovely post hon!
    lots of love from switzerland, xx
    www.fromarmanitozurich.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh dear, it´s so shame that in your country isn't Gosh available :(( It´s sad because their products are perfect !! We love them all :)
      Kisses xoxo

      Odstrániť
  21. Paaani, ja som si myslela, ze tretia fotka je ilustracna od Gosh! To si fakt ty? Ako francuzska modelka!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani neviem, ako mám na taký kompliment reagovať ! Snáď len.. napíš mi presné nastavenie rozlíšenia tvojej obrazovky na PC...:D Fotka je fotená u nás v kuchyni (najviac presvetlená miestnosť v byte :D), no a my s Missy zásadne nepoužívame photoshop, takže naozaj ešte raz ďakujem, za tak milé slová! :)) A hlavne od teba... ;-)

      Odstrániť
    2. Asi som ta rychlo zaskatulkovala podla tej profilovej fotky...
      Inak este stale cakam, ze napises, ze neee, cosiii, robim si srandu, to je stiahnute z webu. Lebo tato fotka je uplne iny level ako zvysne (OK, nepozrela som vsetky, to priznavam) Na tejto je tajomna ladova kralovna, ispirujuca, krasna... ale nechty na 2. a 3. fotke su ine! Na druhej su hrube, gelove, odrastene, na tretej krasne, prirodne. Tak sa priznaj :-))
      Tak ak si to naozaj ty, tak super, dufam, ze takychto tu bude viac.

      Odstrániť
    3. :)) ..ak si pozrieš iné líčenia na blogu, určite ma spoznáš..čo sa týka nechtov...už niekoľko rokov si nechávam moje nechty potiahnuť vrstvou gelu.. neznášam lámavé nechty a aj keď boli moje pevné, stalo sa mi že pri hľadaní v kabelke, alebo v lekárni v labáku, pri prudkejšom náraze sa mi proste necht zlomil..s vrstvou gelu sú pevné a odolné, preto som mu verná. Teraz v zimnom období, keď sa už stmieva veľmi skoro, fotíme fotky do článkov a recenzií niekoľko dní, keďže príprava, maľovanie fotenie aj keď sa to nezdá zaberie naozaj veľa času a v tme sa fotiť nedá...takže ak nám nejaké fotky chýbajú..cvakneme ich trebárs aj o týždeň neskôr..preto iná farba laku na tých nechtoch...:) Lak som sa pri prvom fotení snažila dopasovať a zladiť s rúžom :) My tiež dúfame, že kvalitnejších článkov a fotiek bude len pribúdať,stále sa učime, no a to je pre nás základ úspechu.. samotné učenie a zlepšovanie sa :)

      Odstrániť
  22. tá farba je úplne úžasná, nič pre mňa bohužial, ale je to krása

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) ..ak ti aj konkrétne táto farba nesadne..určite popozeraj iné farby..jeden TEN pravý pre každú ženu existuje ! :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)