CC krém Dermaheal recenzia + porovnanie s BB

By | 14:30 10 comments
Ahojte!
Tak a je tu prvá recenzia v novom roku :) Keďže som produkt chcela mať dostatočne vyskúšaný, prišla na rad až teraz. Éra BB krémov je už pravdepodobne neúspešne za nami a svojich 5 minút slávy momentálne slávia CC a DD krémy. Ak to tak pôjde ďalej nechcem si predstaviť, čo budú obsahovať také "XX" krémy :)) Osobne ma BB krémy veľmi nenadchli. Spočiatku priznávam, že aj ja som im podľahla a doteraz mám doma asi 7 nevypotrebovaných balení rôznych značiek. Teda môžem prehlásiť, že tie naše drogérkové boli absolútne oranžové prepadáky a s filozofiou BB krémov nemali veľa spoločného, zato tie kórejské splňali do bodky všetko čo sľubovali, ale to zloženie mi pripadalo často ako časovaná bomba :/ Ázijská a európska pokožka je predsa len iná a inak reaguje na niektoré látky. Takže som si povedala STOP ďalším takýmto krémom. No nebol by v tom čert, ktorý by ma nepokúšal zistiť v čom je vlastne rozdiel medzi BB a CC. Najprv som dlho pokukovala na CC krém od Max Factor, pretože vyzeral božsky, ale napokon vďaka spločnosti Medaprex sa nám naskytla možnosť vyskúšať tento roztomilý CC krém od značky Dermaheal, ktorá bohužiaľ u nás nie je taká známa, čo je veľká chyba!




Aj keď opäť ide o kórejskú značku, narozdiel od ostatných doteraz známych táto funguje na báze biomimetických peptidov (oligopeptidy) podobne ako rada Matrician od Biodermi. To znamená, že obsahuje látky podobné tým, ktoré máme v pokožke a tým udržujú pleť neustále mladistvú a pružnú. Viac o peptidoch a ich účinkoch na našu pokožku sa môžete dočítať TU. A takisto ich portfólio nie je orientované iba pre ázijskú populáciu, ale ich produkty sú vhodné pre každý typ pokožky. Už len tieto informácie boli pre mňa veľkým plusom a dôvera v nich vzrastala. Tento CC krém sľubuje 6 krokov v jednom: 
  • Kompletnú korekciu - kryje nedokonalosti, rozšírené žilky a póry , pigmentové škvrny, 
  • Zakrytie a upokojenie začervenalej pokožky 
  • Redukciu vrások vďaka komplexu oligopeptidov 
  • Vyváženú hydratáciu a rozjasnenie po celý deň 
  • Chráni pred UV žiarením SPF 30 a okolitým znečistením 
  • Ideálny po estetických ošetreniech pleti (peeling, laser) 
Nevýhody: 
  • Cena 20-25 € za 50 ml (dostanete na eshope medaprex.sk alebo vo vybraných lekárňach) 
  • Krytie - pre mňa slabšie 
  • Vhodné pre zrelšiu pleť 25+



Balenie je krásne minimalistické s praktickou tubou. Vďaka krémovej textúre sa veľmi príjemne nanáša a rýchlo sa vstrebáva. Používa sa na čistú krémom/sérom ošetrenú pleť a jemne sa vmasíruje. Ja používam round buffer štetec na nanášanie krémových produktov. Hydratuje neskutočne dobre po celý deň a čo je dôležité absolútne nezalieza do pórov a vrások. Vôbec nie je mastný a pritom na tvári vytvorí zdravý, svieži trochu lesknúci sa efekt, takže je dobré ho ešte prepudrovať. Môžete ho aj vrstviť, ale čo sa týka krytia veľmi si tým nepomôžete. To je také stredné, tón pleti síce zjednotí, ale nedokonalosti až tak nezakryje, preto je potrebné pomôcť si ešte s korektorom. Ja mám odtieň Tan Beige čo je stredne hnedá farba so sivo-ružovým podtónom a napriek tomu, že moja pleť ma žlto-oranžový podtón sadol mi skvele. Je veľmi prispôsobivý, aj preto si možno tento CCkrém vystačí len s dvomi odtieňmi. V ponuke je ešte odtieň Natural Beige, čo je o niečo svetlejšia farba. Ak nemáte problematickú pleť, tak skvelo nahradí akýkoľvek make-up, ale odporúčala by som ho skôr pre suchšiu a zrelšiu pleť 25 a viac, mladú pokožku by zbytočne zaťažil a mastnú ešte viac premastil.



Pokiaľ by vás zaujímal rozdiel medzi BB a CC, tak BB čko by malo v prvom rade hydratovať a rozjasňovať, preto aj ich konzistencia je tekutejšia. CC krém by okrem hydratácie mal už aj kryť a teda nahradiť make-up. Teda konzistennia je krémovejšia. To sú ale všetko iba "poučky". Záleží od konkrétnych značiek, už len medzi samotnými BB krémami sú rozdiely. Niektoré sú tekutejšie niektoré tuhšie, krycie, menej krycie. Ich spoločným menovateľom je jedine hydratácia. Mne tento CC krém sadol a je veľmi podobný BB krému od Missha. Narozdiel od neho je však omnoho výživnejší, nezalieza do pórov a nespôsobuje mi žiadne problémy v podobe vyrážok či upchatých pórov. 

A či by som po ňom ešte siahla? V budúcnosti to nevylučujem, ale momentálne si za 25 eur viem predstaviť kvalitný značkový make-up, ktorý mojej trochu problematickej pleti preukáže určite lepšiu službu. Ale určite ho vypotrebujem celý, bez nejakých výhrad. Dúfam, že bola pre vás táto rozsiahlejšia recenzia prínosná, hlavne ak rozmýšľate o tomto momentálne populárnom CC kréme, ktorý mnoho blogeriek vymenilo za svoje obľúbené make-upy. A ak už máte nejaké skúsenosti, budem rada ak sa s nimi podelíte v komentoch ;) Krásny zvyšok predĺženého víkendu :*






10 komentárov: Leave Your Comments

  1. velmi dobre napísaná recenzia,takto to má vyzerať :)
    tych 25 eur je teda celkom dosť,zato by som mohla mať naozaj kvalitnejší make up,a hlavne krycí,lebo sem tam sa mi porobia zo stresu vyrážky :D
    btw krásny podpis na konci článku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lucka veľmi si ma potešila :) Pri písaní recenzií mám vždy dilemu, pretože mám pocit, že čím viac času im venujem, tým akoby menej ľudí zaujali, a naopak :( Viem,že kratšie články sa lepšie čítajú, ale často v nich chýba kopec informácií a ja chcem, aby ste mali všetko potrebné pohromade :)
      S tou cenou máš pravdu je to veľa, ale je to naozaj kvalitná lekárenská kozmetika a budem rada ak sa u nás udomácni.
      Btw: Čoskoro bude recenzia aj na veľmi dobrý make-up, tak možno ti poradíme aj v tomto :)

      Odstrániť
  2. no mně právě asijská BB moc nesedí, třeba po růžovém Skin79 se mi udělaly strašně podkožáky :( naopak mám ráda všemi zatracovaný Garnier (na mastnou pleť), akorát je fakt tmavý, takže přes zimu nosím normálně make-up. žádné CC jsem ještě nezkoušela, tenhle vypadá hezky, ale na moji pleť bohužel není

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No presne to sa stalo aj mne s kórejskými BB-čkami, spočiatku boli super ale po čase som na pleti zbadala také drobné pupáčiky, ktoré nechceli ani zmiznúť a takisto sa mi začala mastiť pokožka, preto som ich vysadila. Teraz používam občas bb od Maybelline a v lete mi vyhovovalo bbčko od Biodermi. Spolu s Garnierom sú to asi tri najvydarenejšie bb krémy a tento cc krém, aj keď ho zatiaľ nemám s čím porovnať je už ale iný level a mám ho veľmi rada :)

      Odstrániť
  3. konecne mi po dlhej dobe islo nacitat vas blog.. okolo vianoc mi vypisovalo, ze ste si ho zablokovali a je len pre pozvanych.. myslela som si, ze koncite..celkom ma to mrzelo, ale som rada, ze to tak nie je..:) CC-cka som este neskusala.. potrebujem silnejsie krytie, takze som verna BB-ckam koresjkym alebo make-upom..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dorotka, nebudem tvrdiť, že nás nenapadlo so všetkým skončiť, pretože povinností pribúda a času je čoraz menej :( Ale obe sme zhodnotili, že by nám bolo ľúto za vami aj za našou doterajšou prácou, preto sme sa rozhodli vrátiť späť v novom šate a aj keď možno nebudeme prispievať tak často ako doteraz predsa len na blog nezanevrieme, ani na vás :)

      Odstrániť
  4. Veľmi pekná recenzia. Ja som si cez leto veľmi obľúbila BB krém od Garnier. Teraz som sa ale vrátila k makeupu, ktorý som používala predtým.
    CC som zatiaľ neskúšala. Po pravde mala som z toho pocit, že je to len ďalší marketingový ťah ako nalákať ľudí ....

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvelá recenzia! už som tento cc krém zachytila u niektorých blogeriek a všetky si ho tiež chválili ... škoda tej ceny je to priveľa :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. haven't heard of a cc cream so far but according to the photos it looks quite brilliant

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krasne ti kryje!

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)