MOTD - Lososová s modrou linkou + Ruby Rose lipstick

By | 15:09 37 comments

 Zdravím vás, krasotinky naše :) Dnes tu bude veľa slov a veľa fotiek.
Znova ma prepadla tvorivá chuť a aby to nebola znova recenzia, pustila som sa tentoraz do líčenia. Keďže je slniečko teraz skôr výnimkou ako pravidlom, mala som chuť na niečo letnejšie. Losová farba mi veľmi nepristane, ale všetko sa dá efektne skryť pomocou vytieňovania tmavšími tieňmi v banánikoch oka. A aby toho nebolo málo a pôsobilo to celé trochu, dajme tomu dynamickejšie, zvolila som ešte modrú linku. Najlepšie na záver a to skvelý krémový rúžik Ruby Rose v prekrásnej farbe zvonku aj zvnútra :) 




Takže, postup je stále ten istý. Ako podklad som naniesla podkladovú bázu od Elfu a bielu ceruzku. Na podklad som nanášala losový tieň, ktorý som iba pritláčala na viečko, aby bol čo najvýraznejší. Ak by ste chceli ešte výraznejší efekt, nanášajte ho na mokro (navlhčiť štetec). Používam paletku  tieňov z ebay, ktoré zoženiete za pár eur. Naposledy som ich videla na sammydress.com a dokonca majú poštovné zdarma. Ja som neodolala a kúpila si nejaký kabátik :D Moja kreditka po nociach určite plače, pretože poslednú dobu ma chytila mánia kupovania kabátov. Táto zima je mierna a mňa to baví, až na ten deficit slnečných lúčov. Mám väčšiu chuť sa " parádiť" a nosiť aspoň teda normálne veci, v ktorých vyzerám ako človek. Pominulé roky mi bolo totálne jedno, čo mám na sebe, hlavne že mi bolo teplo. A tak som chodila ako v šušťákovom skafandri :D (moja hrubá bunda po kotníky s kožušinou presne vystihuje toto pomenovanie) Odbočila som od témy :D Späť k líčeniu...

.....

 Ďalšim krokom bolo, že som do vonkajšieho kútika horného viečka a na vonkajšiu časť spodného viečka naniesla tmavý tieň a rozmazala dostratena. Do vnútorného kútika som aplikovala svetlejší krémovo - zlatavý tieň. Nakoniec som bielou ceruzkou predkreslila linku pozdĺž celého horného viečka, na ktorú som potom skoseným malým štetcom nanášala (znova len pritláčala) modrý tieň. Nakoniec som celkom pri riasach tenučko aplikovala čiernu tekutú linku, ktorá sa od konca oka rozšírila a ťahala som ju až za líniu oka, smerom k obočiu.  Pod obočie môžete šupnuť nejaký svetlý tieň na prejasnenie a zároveň krajší prechod. Špirálka, dokreslenie obočka a oči sú hotové :)


Farebná linka oživí každé líčenie a dodá mu šmrnc. Stačí biela ceruzka ako podklad  a vybrať si farbu samotnej linky :) Neviem prečo, ale mne sa oveľa lepšie kreslia tie farebné. S čiernou tekutou či gélovou linkou nie som až taký macher a stane sa mi, že je kostrbatá, alebo inak deformovaná. Na bielom predkreslenom podklade to však už ide oveľa lepšie, takže to určite vyskúšajte :)
 Čo poviete na takúto kombináciu? Viem, že mi takéto farby veľmi nepristanú, ale občas je fajn odtrhnúť sa z reťaze a vytvoriť niečo, čo možno nezapadá do typológie pleti, farebnému typu, či iným pravidlám  v beauty svete. Človeka to potom  aj viac baví, ako keď by si mal dvadsať rokov presne tak isto rutinne, už zo zvyku a  pri všetkej nudnosti rovnako maľovať oči či tvár. Farby dodajú energiu a náladu nielen ak sú na šatách, v prírode, či v priestoroch ale aj na naších očkách :) Celé som to zakončila jemnou, no napriek tomu výraznou farbou na perách.


Tento pokladík som si proste musela kúpiť. Prekrásny zlatý obal na mňa žmurkal už z výkladu. Táto značka nie je veľmi dostupná, aspoň nie v klasických drogérkach. Ruby Rose síce nepatrí k top značkám, ale na ich produkty sa poslednú dobu sypú samé chvály.  Navyše ich ceny sú viac než priaznivé :) Konkrétne táto rada rúžov nesie názov excellent moisture lipsticks. Krémovejšie "rtenky" som hádam ani nemala v ruke. Ani maslo sa na ne nechytá, pretože nie je dostatočne krémové. Má to však veľkú nevýhodu a to takú,  že sa pri aplikácii doslova hýbu pod rukami. Sú až príliš krémové a málo stuhnuté. Je potrebné teda menej tlačiť a nevysúvať ho počas nanášania veľmi von z obalu. To však ani nie je veľmi nutné, lebo farba sa nanáša priam sama :) To je jediná vada. Inak pigmentácia je geniálna, farba rovnako a pocit na perách skvelý. 



Ak by popracovali na pevnejšej konzistencii, boli by to hádam najlepšie rúže, porovnateľné so sortou od Mac-u (ich krémové rúže sa mimochodom presne tak isto gebria). Navyše ten obal.. ten obaaáal.:) Mám odtieň 154 a je to niečo medzi lososovou,  ružovou a nude farbou. Na fotkách je veľmi tažko zachytiť reál a navyše má každý inú prirodzenú farbu svojích pier a teda na každom inak v záverečnom finishi vyznie. No je to vskutku prekráásna farba a ak máte príležitosť ich na živo niekde vyskúšať hoci aj  len na ruke, urobte to. Budete milo prekvapené. Ja som túto farbičku našla v zašitej drogérke, no zvyknú mať svoj pultík aj v obchodných centrách. Cenu si už presne nepamätám, kupovala som ju snáď už pred viac než pol rokom, ale nad 3 eurá to myslím nebolo. 

                                                                           .....

Ak ste sa dočítali až sem, tak som rada ... ak ste si pozreli len obrázky, popravde ... ani sa nečudujem :D Teraz píšeme tých článkov pomenej, keďže sme obidve vyťažené a tak do jedného článku vpísať všetko, čo chcem, dá zabrať mne aj vám pri čítaní :) Som rada, že sa mám kam obrátiť, keď mám už učenia plné zuby a  môžem sa vám aspoň pomyselne vyrozprávať:) Som rada že vás máme ! :)) Majte ešte krásny večer, snáď sa čoskoro  znovu ozvem. Lav ya ;-*
Marry



37 komentárov: Leave Your Comments

  1. Sure,let's do it!
    Followed you :)
    I liked your fb page as well! It would be super cool if you did that too!

    Your Princess is in Another Castle

    xx Sofie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. odpadnem z teba :) krásna si, krásny rúž a zajtra pokukám v dargove, či nemajú ten rúž :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ruz urcite popozeraj a poskusaj :).. a dakujem... ale to vsetko robia malovatka :D

      Odstrániť
  3. To líčenie je dokonalé a ty si nádherná! Rúž ma tiež zaujal a určite po ňom budem pátrať, snáď na neho natrafím :) Tiež sa inak tejto miernej zime teším a presne ako píšeš, chce sa mi aj krajšie obliekať, keď nemusím byť zababušená od hlavy po päty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je vsetko len tym licenim, az taka hitparada to nie je, ale dakujem :)) ..ruz je fakt fajny, dufam ze na neho niekde natrafis, aby si ho skusila .. a k tomu obliekaniu, mne ked neni teplo, konci vsetka sranda :D ..a fakt ma clovek väcsiu chut sa trochu nahodit ..ale najhorsie je, ze ten moj skafander asi budem musiet zas vytiahnut, lebo najväcsia zima sa presunie na februar marec a hadam uz april vynecha..i ked..

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. ten ruz az nemozem uverit ze je len taky zabudnuty kus..mal by byt doslova vsade v kazdej predajni ci vyklade :)

      Odstrániť
  5. Krasne licenie oci a na ruzi ma zaujal hlavne ten obal - RR robi ruzom taketo obaly? No teeeda :) Ja som od nich mala nieco naposledy hadam este na strednej skole a to uz je fakt mega doba :)

    mrknite na moju narodeninovu giveaway:
    http://viacstylu.blogspot.sk/2014/01/narodeniny-narodeninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no presne :)) kedysi aj ja pamätam ..to bolo nieco pre tych najnenarocnejsich :D ..dnes sa uz dost vysvihli a s takym obalom ? :) ..pfff.. to je uspech zarucenyyy :)) Idem kuk :)

      Odstrániť
  6. WOW! To líčenie....fakt nemám slov! Toto sa Ti naozaj podarilo, naozaj ma zaujala tá farebná kombinácia! :)
    http://www.luccietips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooj..Lucka :)) ...dakujem pekne sa pochvalu..velmi sa tesiiim..som si myslela, ze budete nadavat, ze mi to nepasuje :D

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. pisem to stale..:) ale zas musim...na zivo je este ovela krajsi :))

      Odstrániť
  8. Veľmi pekné a vydarené líčenie. Farebné, no dá sa nosiť aj ako denné :) Keď opisuješ ten rúž, je to akoby som čítala o YSL rúži - super maslový a super pigmentovaný, len si pri ňom treba dávať pozor, aby sa hneď nezničil. A značku RR už síce neviem kúpiť, ale so sestrou sme mali (vlastne máme) pár paletiek tieňov a sú super. Ja ich už vlastne ani nepoužívam, ale sestra každý deň. U tej značky platí "kvalita za super cenu" :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne o to mi islo..ja som s tymto licenim normalne bola von..dokonca este aj v kostole, kedze bola nedela :D..YSL ruze su myslim vsetky presne takeho.. a mac ma taku len jednu sortu...ono to je velka vyhoda aj velka nevyhoda..ale preco za take nieco davat desiatky eur ked si moze clovek kupit to iste lacno a este aj v krajsom baleni :) mozem len suhlasit ze aj tiene od nich su fakt super...absolutne sa stotoznujem s tym, ze je to kvalita za vyhodnu cenu :)

      Odstrániť
  9. Krásne ličenie, lososová je super, minule som ju použila pri líčení, no tvoje líčenie sa mi páči ovela viac ! :) Skvelá kombinácia a si strašne fotogenická, krása ! :) A ten ruž vyzerá dokonalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :)) trosku som to zvyraznila este ..:) ..aaale cosi, fotky sice okrem upravy kontrastu a svetla nijak neupravujem, ale kym som sa cvakla tak aby ta fotka nejako vyzerala, tak som sa aj zapotila..ja si prave myslim ze fotogenicka nie som ani trosku :D, ale ked uz som ta blogerka, tak to musim nejako s tym fotenim zvladat, aby ste z toho aj nieco vizualne mali :)

      Odstrániť
  10. Odpovede
    1. :) tesim sa, ze sa pacia tolkym z vas :).. vdaka Kika

      Odstrániť
  11. Odpovede
    1. it´s cheap brand Ruby Rose..you can try searching on the net... I love it..:)

      Odstrániť
  12. Tak tu rtěnku nutně potřebuju! :D Krásné líčení :*

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)