My top 10 Beauty necessary

By | 14:45 30 comments

Zdravím vás krásky :)
Prajem vám krásnu oddychovú Nedeľu :) V tomto článku som spísala desať kozmetických vecí, bez ktorých si neviem predstaviť snáď ani jeden deň.  Snažila som sa ho spraviť, čo najobšírnejšie a najzaujímavejšie. Všetko sú to veci, ktoré mám odskúšané a po ktorých siaham najčastejšie. Možno nájdete niekoľko tipov na dobrý produkt, alebo zhodu s vašími obľúbencami. Každopádne som si uvedomila, že som na kozmetike závislá a v žiadnom prípade sa nechystám na odvykačku :D Uľahčuje a skrášľuje nám každodenný život. Je to istým spôsobom životný štýl a mne sa takto žije fakt skvele !  Kto so mnou súhlasí ? :) Poďme na to.

.....
 Make-up
Dermacol, Maybelline, Max Factor, Dermaheal, Vichy, Clinique

Make-up je u mňa taký základ všetkého. V bežný deň použijem len malú kvapku pre zjednotenie, ktorú rozotriem prstami. Keď potrebujem silnejšie krytie a výdrž, požijem štetec foundation buffer, ktorým make-up do pleti poriadne zapracujem. Mám rada ak je make-up dostatočne krycí, ak je krémovejší a nie vodový. Uprednostňujem tie bez olejových zložiek, dlhotrvácne a odolné. Je skvelé, ak udržujú matný vzhľad a majú správny svetlý odtieň s nádychom do ružova. Rada si miešaním jednotlivých odtieňov a konzistencíí vytváram nové kombinácie. Tieto tri používam asi najčastejšie. Niekedy mám chuť len na ľahký BB, či CC krém a keď sa nikam nechystám, nechám pleť odpočívať a dýchať. Celý deň potom behám po byte len s nejakou maskou, či krémom :)  



Púder
MAC, Rimmel stay matte, Nyc smooth skin, Elf transparent 

Moja pleť si vyžaduje fixáciu púdrom, aj niekoľko krát počas dňa a to najmä v T-zóne. Vyskúšala som mnoho druhov aj značiek. Hore uvedené druhy sú tie najlepšie s akými som prišla do kontaktu. Obľúbila som si tie transparentné a povedala by som, že mi vyhovujú asi ešte o trošku viac než tie farebné. Mac studio fix je klasika, ktorá je overená miliónmi spokojných zákazníčok. Ano, aj ja môžem potrvdiť že je skvelý. Avšak rovnako dobre mi poslúži aj Rimmel - Stay matte v kombinácii s niektorým z uvedených transparentných púdrov :) Nebojte sa produkty kombinovať. Ziskate multifunkčné líčidlá s viacerými  účinnými zložkami a vlastnosťami :) 

Korektor
Catrice, Dermacol, Nyx, Nip+fab, Maybelline

Ak by som si musela vybrať len jednu vec, ktorá by mi mala ostať, bol by to rozhodne korektor. Moja pleť je síce mastnejšia, ale nemá veľmi veľa defektov, teda nie je na pohľad problémová. Čo ma však trápi už od detstva sú kruhy pod očami. Ak sa ktorákoľvek z vás sťažuje, že práve tie jej sú najhoršie na svete, mýlite sa :) Vyhrávam na plnej čiare. Nielen že sú tmavé, sú aj hlboko vykrojené. Zakryť ich je priam umelecké dielo a aj tak ich nikdy nevyzmyzíkujem celkom. Najviac mi pomáhajú hutné korektory, ktoré sú vysoko krycie a trvácne, ale zároveň nevysušuju očné okolie. Najradšej kombinujem tekuté  druhy s hutnými. Ak by som si však mala znovu vybrať iba jedny, zvolila by som tie hutné. Predsa len, kryjú lepšie. V boji proti kruhom mi pomáhajú aj štetce. Konkrétne je to baby buffer a tenučký, malý, plochý štetček, pri finálnej úprave. U mňa neplatia farebné pravidlá typu, žltý zmizíkuje modrú a naopak. Keďže hneď niekoľko faktorov sa v mojom prípade bije. V prvom rade mám ružový podtón pleti, teda žltá pod okom priam kričí. V druhom musím opticky vyrovnávať " terén". Skrátka, je to hotová veda a téma na dlhší článok, takže možno sa dočkáte  niekedy nabudúce. Momentálne som objavila jeden skvelý korektor a to Catrice camouflage. Za tú cenu je kvalitatívne neskutočný a vo svete kozmetiky sa momentálne nehovorí v oblasti korektorov o ničom inom. Prekonáva omnoho známejšie a desať-násobne drahšie značky. Je to niečo, na čo sa určite v drogérke mrknite !


Set na obočie
Catrice, Essence, Nyx, H&M

Korektor a set na obočie. Dve základné veci, bez ktorých sa nepohnem. Donedávna som používala set od Essence, ale odkedy som objavila ten od Catrice, iný už ani nechcem. Vždy som ho obchádzala v domnení, že je na mňa strašne svetlý. Sama seba som sa v duchu pýtala, prečo ho vyrobili len v jednej farbe a to pre blond populáciu. Nebyť toho hrozného nepraktického balenia Essence setu, ktoré už ani nemôže pôsobiť lacnejšie, nikdy by neprišla na to, o koľko lepši je ten od Catrice. Nie len navonok, krajším, praktickejším a odolnejším balením, ale aj celkovo farbou a prirodzenosťou, ktorou na tvári pôsobí. Farba skvele sadla aj na moje prirodzené čierno čierne obočie. Obsahuje dve farby. Jednú svetlú a jednu tmavšiu. Mám pocit, že sa farebne prispôsobí absolútne každému. Výdrž je tiež skvelá. Nemám viac čo dodať, je skvelý a iný už proste nechcem :) A ak náhodou patríte k tým, ktoré ešte stále používaju na dokreslenie obočia ceruzky, vyskúšajte tieňe! Je to skrátka ne-po-rov-na-tel-né !

Bronzér / líčka
Nyx, Nyc smooth skin bronzer, Elf bronzer palette, Regina blush, Essence, Miss sporty

Na trhu je nespočetné množstvo bronzerov a líčiek. Farebné kombinácie a variácie od výmyslu sveta. Ostáva si už len vybrať farbu, ktorá sa nám hodí, alebo ktorá nám chýba v kozmetickej výbave. Ja najčastejšie siaham po lícenke od Nyx v odtieni taupe. Je to krásna farba, ktorá v sebe spája bronzér, lícenku a aj farbu vhodnú na kontúrovanie tváre. Odtieň je priam geniálny, pretože je s nádychom do sivo hneda, aké sú aj reálne prirodzené tieňe kontúr na vašej tvári. Žiadne oranžády, ako sme zvyknuté u 99% dostupných vraj "kontúrovacích bronzerov". Je to jedna jediná vec, ktorú využijete minimálne na tri spôsoby. Je trvácna a takmer z nej neubúda. Cena je vzhľadom ku kvalite taktiež priaznivá. Ak by som si mala vybrať len jednu vec z tejto oblasti, zvolila by som si určite práve túto :)


Štetce
Zoeva, Ebeline, Elf, Rebecca Floeter, ebay no name

Takmer každé moje líčenie zahŕňa spoluprácu so štetcami. Make-up, púder, bronzér / líčka, obočie a aj tiene aplikujem  práve pomocou štetcou. Tekuté a krémové konzistencie dobre zapracujete buffer štetcami, ktoré sú hrubšie a majú syntetické, taklónové či nylonové jemné štetitiny. Lícenka a bronzér sa aspoň mne lepšie nanášajú pomocou skosených druhou, v mojom prípade skôr prevládajú tie z prírodnych štetín. Na púder velikánsky a hrubý, na obočie malý, tenký a skosený. Tieňe sú pre mňa kategória, kde sa riadim podľa mojích vlastných skúseností, ktorý tieň sa mi pomocou akého štetca a v ktorej časti oka aplikuje najlepšie. Chce to prax a cvik, najmä čo sa líčenia očí týka :) Každý si nájde to, čo mu najviac vyhovuje.

Špirály
Maybelline, Diegodalla palma, Max factor, L´oreal, Rimmel 

Kto  pravidelne sleduje náš blog alebo instagram vie, že som riasenkový maniak. Riasenky nestíham ani spotrebovať a už si  hľadám a kupujem ďalšie :) Osvedčili sa mi tie od Maybelline a Max Factor. Celkom sa mi páči nový kúsok Lycraflex od Rimmel, ktorú som si kúpila naposledy. Som zvedavá aj na riasenku Diegodallapalma, ktorú som vymákla v úžasnej zľave a očakávam od nej solídne výsledky, keďže bežne stojí okolo 25 eur. Akcia na parfums.sk myslím ešte stále trvá. :) Bohužiaľ u mňa platí, že 99% riaseniek mi zlepuje riasy. Jedinou, ktorá tomu odolala bola Clump Defy od  Max Factor. A to je teda už čo povedať. Radí sa k tým naj, ktoré som mala možnosť vyskúšať..a že ich nebolo málo :)




Parfém
Chanel, Calvin Klein, Yves de Sistelle, Kenzo, Lacoste, Givenchy, Mont blanc, Versace

Parfém je neoddeliteľnou súčasťou môjho beauty sveta. Milujem vône korenisté a hrejivé, podmanivé ale aj svieže citrusové či kvetinové. Nesmú mi však spôsobovať bolesť hlavy, alebo nevoľnosť. Musia byť jemné, ale zároveň silné a opojné. Zbožňujem Chanel Chance Eau Fraiche, ktorá je jednoducho dokonalá. Spojenie citrusov pižma a ambry je pre mňa niečo priam nadpozemské. Neha, krehkosť a čistota ...presne to mi evokuje. Skvelou alternatívou bola Versace Versence, alebo novšia Vanitas. Kontrastom je Kenzo Jungle, ktorá je veľmi silná, s rovnako silnou výdržou. Je to vôňa, ktorá naplní miestnosť či v nej ešte ste, alebo už dlho nie. Ostane po vás opar myrhy vznášajúcej sa v priestore ako hmla. Jedinečná vôňa, ale nie pre každého. Momentálne používam Mont Blanc Presence d´une Femme, ktorá najprv vonia trochu ostrejšie, ale pochvíli sa rozvinie a naplno sa prejavia tóny vanilky, mandarinky, orchidey a pačuli. Aj po niekoľkých dňoch prekrásne vonia na šále, alebo kabáte kedykoľvek okolo nich v byte prechádzam :) Rovnako som si zamilovala parfum Thallium. Dlho som hľadala niečo so sladkým čerešňovým nádychom, čo by bolo jedinečné, ženské, hrejivé a zvodné a čo by mi hlavne nespôsobovalo migrény :D Thallium je presne taká. Obľubuje ju aj známa beauty guru Carli Bel :)


Balzám
Astor, Max factor, Regina jelení loj, Essence, TonyMoly, Dermacol

Zbožňujem starostlivosť o pery. Pomádky, či balzamy nechýbajú ani v mojej kometickej taštičke, kabelke, ani na písacom stole. Mám ich niekoľko a vždy po ruke. Moje pery majú tendenciu vysychať a to hlavne v tomto zimnom období. Najradšej mám klasický jelení loj, konopné balzámy a pod. Veľmi som si obľúbila masielko od Astor, ktoré okrem toho, že krásne jemne pery zafarbí, aj naozaj skvelo hydratuje. Je to taká fajnová voňavá pomadka, ktorá ma pekný obal a navyše farebné vlastnosti lesku :) Max Factor je trošku menej hydratačný, ale tiež veľmi príjemný na nosenie. Akurát mi vadí, že narozdiel od Astor masielka, ktoré je vysúvateľné, sa táto ceruzka klasicky zastruháva :/ Lesk TonyMoly je ázijská vychytávka z bbkremy.sk a kdekoľvek ju vytiahnem každý sa ma pýta, odkiaľ túto srandu mám :) Je voňavý, rozkošný a véeľmi príjemny. 



Vlasy
Tangle teezer

V neposlednom rade som sem musela zaradiť tohto užitočného pomocníka. Život bez neho si už neviem predstaviť. Na druhú koľaj dokonca vytlačil aj moju obľúbenú kefu z prirodných diviačich štetín. Moje dlhé vlasy konečne netrpia zapletancami a guzlením. Neverila som, že to funguje, ale riskla som to a som  veľmi spokojná. Nemám ten klasický tvar, ale takzvaný Dtangler s rukoväťou. 

Mobil
Sony xperia

Jedenástou vecou navyše je mobil. Nie je to síce kozmetická záležistosť, ale denne mi pomáha nielen v spojení s vami a blogom, ale mám v ňom aj niekoľko aplikácií, ktoré hojne využívam :) Naposledy som si odškrtla zo zoznamu jednu položku z nákupu a po publikovaní tohto článku si môžem odškrtnuť ďalšiu vybavenú záležitosť :)
.....
Toto je zoznam mojích kozmetických "must have", bez ktorých sa v žiadnom prípade nezaobíjdem. Snažila som sa vypísať viacero alternatív a druhov značiek, aby to bolo rôznorodejšie. Všetko sú to však veci ktoré mám doma a ktoré používam a viem, že sú naozaj dobré :) Budem rada ak mi napíšete, či sa v niektorom bode zhodujete so mnou, alebo máte celkom iný zoznam. Poprípade ktorú z vecí máte odskúšanú, alebo obľúbenú. A rozhodne mi napíšte, aký je váš obľúbený parfém, na to sa veľmi teším ! :) Posielam kiss :-* Majte sa krásne






30 komentárov: Leave Your Comments

  1. Jsme na tom skoro úplně stejně:)
    Doma mám úplně stejnou krabičku a nevěděla jsem co s ní, ale asi ji použiji na kosmetiku jak to tu máš Ty:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) aka nahodicka ... ja v nej mam vselico..naposledy gumicky a sponky do vlasov a teraz posluzila ako foto doplnok :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. na balzamy som aj ja manak ...aj na spiraly ....no doobre... na vsetku kozmetiku priznavam sa dobrovolne :DD

      Odstrániť
  3. ale marry, mont blanc bol do dnešného dňa môj jedinečný parfém, ktorý nemal široko ďaleko nikto a ty ma teraz takto sklameš? :D
    inak súhlasím s clump defy, tá je neuveriteľná, neviem, ako to robí, ale akoby každú jednu riasu oddelila. paráda!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha :D to fakt? ...sak ma poznas..vies, ze mne malo ktory parfem unikne :D a s tou max factorkou suhlasim uplne.. nechapem ani ja, ale oddeli aj najzlepenejsie riasy po inych hroznych spiralach..a dokonca aj na uz zaschnutych riasach !!

      Odstrániť
  4. Clump defy je fakt skvela! Mam rovnaku vasen :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. suhlasiiim :) zatial naj co som skusila... je skvela pomoc .. jaaaj ..tie vasne..:D este ze ich mame .. :D

      Odstrániť
  5. Awesome blog! Super liked it
    I'm following you on blogloving

    http://www.bloglovin.com/blog/11069387

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekný článok :) Ja som na tom, okrem púdru, úplne rovnako :) a tá srdiečková škatuľka je roztomilá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :) ..juuuj... zboznujem ju :) len uz pomaly nemam kde davat vsetky tie vecicky..vsetko je roztomile a vsetko mi treba :D a tak sa bojim, ze mi za chvilu bude vsetko padat na hlavu :D

      Odstrániť
  7. Super článok! Môj obľúbený parfém je Moschino Funny, čo je úplne svieža vôňa, ktorá na mňa pôsobí tak pozitívne a optimisticky :) Inak na Astor masielka čítam všade samú chválu, takže už asi vážne neodolám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poznam ju :) tiez ju mam rada, len sa strasne ..aspon mne..rychlo mina ! :D je to taka vonavecka s ktorou by som najradsej "nainfikovala" cely nas byt :D ..fakt prijemna..

      Odstrániť
  8. V týchto "potrebnostiach" sme sa celkom zhodli, akurát v značkách to mám trocha inak. Čo sa týka obočia, tiež uprednostňujem púdrový tieň, nanášanie sa mi zdá byť jednoduchšie a aj to vyzerá prirodzenejšie. No keď nestíham, dobrá je aj ceruzka :) A môj naj parfém: Alien a Alien Essence Absolue (Thierry Mugler) a Miss Dior. Totálne ich zbožňujem. Som teda skôr na sladké a ťažšie vône :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je tpo jednoduchsie..pre man aj rychlejsie a hlavne prirodzene...:) ceruzka je fajn ked ma niekto samo o sebe krasne obocie a potrebuje dodat len trochu farby...ziadna korekcia, doplnanie nic..inak si to neviem predstavit...aaa Thierryho zboznujem aj ja..:D to sme sa trafili ! mna okuzlila jeho womanity ..pouzivam ju stale ako zacina zima...tiez ju totalne zboznujem..:)

      Odstrániť
  9. Krásna krabička, tiež mám rada Catrice camouflage korektor a NYC púder. A máme rovnaký mobil. :)

    Sweet Letty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od obidvoch znaciek su to myslim ich top produkty :) takze dobra kupa :)

      Odstrániť
  10. ten parfém Thallium by som tiež chcela vyskúšať :) inak krásne fotky, vydarený článok :)

    Alena Shishkova inspired makeup :)
    http://beautecaresse.blogspot.sk/2014/01/alena-shishkova-inspired-makeup.html
    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zozenies ho na ebay ..a dost lacno :) .. a dakujem :))..

      Odstrániť
  11. Odpovede
    1. :) snazila som sa vybrat z kazdeho rozka nieco ..:)

      Odstrániť
  12. Krásné fotky! I když já se teda nemaluji denně, občas zůstanu 'nahá' ale s výběrem souhlasím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekto sa uspokoji s pomadou, alebo leskom a spiralou...takze ja toho potrebujem trosku viac :D snazim sa pleti dat co najviac oddychu a nenamahat ju kazdy den vrstvou make uou..ale to len ked som doma..vonku sa snazim upravit aspon trochu vzdy :)

      Odstrániť
  13. Odpovede
    1. ja som zavisla stale a nie len na max factor :DD ale nevadi mi to ani trochu :)

      Odstrániť
  14. Rada by som skusila MAC puder, aj ked pri mojej spotrebe sa to asi neoplati :D No odporucam ten s cipkovanym reliefom od Dermacolu :D
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no..mam aj Mac aj ten krajkovy dermacol... a uplne chapem ze si nadobudla dojem, ze pudre rychlo spotrebuvavas..ten od dermacolu totiz mizne ako vyplata v case vvyhodnych zliav :DD .. a ten Mac drzi, a takmer z neho neubuda..navyse dermacol je strasne sypky..mac je kompaktny a drzi ..skus Rimmel stay matte...vydrzal mi dlshsie ako Dermacol a je skoro porovnatelny s Mac-om (s istym prizmurenim oka) :)

      Odstrániť
  15. Parádní článek :) O pudru od MAC uvažuju už docela dlouhou dobu, jen je mi líto opustit můj milovaný max factor :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) dakujem ...puder od max factor mam tiez, nie jeden..ak myslis konkretne "creme puff" , tak ten je hned po Mac druhy najlepsi ak si nositelkou normalnej pleti a treti najlepsi (po Rimmel stay matte) ak mas mastnu plet :) ..teda z tych, co som vyskusala :))

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)