New beginnigs

By | 21:43 25 comments

"Každý príbeh má svoj koniec, ale v živote je každý koniec iba novým začiatkom."

Preto vám v prvom rade všetkým prajeme, aby vám nový rok priniesol všetko iba dobré, aby sa vám splnilo čo najviac snov a predsavzatí, aby ste boli úspešní v tom čo vás baví a ostali vždy sami sebou :)

No dosť bolo oficialít, ako ste prežili koniec roka? My sme sviatky aj Silvestra prežívali doma v kruhu rodiny a na blogerské povinnosti, fotenie a robenie článkov na túto tematiku sme ani nepomysleli. Zobrali sme si voľno a užili si sviatky bez čumenia do fotoaparátov ... Zvyšný čas sme radšej venovali vynoveniu dizajnu, ktorý sa Vám dúfame bude páčiť :) Nevieme, či si zvyknete dávať aj nejaké predsavzatia, no my sme si tento krát dali jedno veľké a to, že sa budeme snažiť v každej oblasti zlepšovat, lebo o tom všetko je ... nezastaviť sa na mieste. A nový rok je predsa ten najlepši čas na nový štart. Dúfame, že ste počas našej neprítomnosti na nás nezabudli, a že sa budete radi vracať na náš blog aj v novom roku:)

Marry a Missy :*

(Image Source: Jackson Finter)


25 komentárov: Leave Your Comments

  1. Veľmi pekná nová zmena a prajem aj ja Vám príjemné prežitie Nového roka, veľa šťastia, zdravia, lásky, úspechov a pohody ! Páči sa mi nový design, každá zmena je dobrá (väčšinou). Už som sa bála, že budete dlhšie zamietnuté :( Lebo ak som chcela prísť na Váš blog, vyhadzovalo mi, že nie som pozvaná na jeho čítanie :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...snažili sme sa zamakať..a aj keď to na prvý pohľad možno tak nevidno, každý html kód apod. osobitne nahodiť a zmeniť..to bol des.. a nechceli sme aby ste videli nepodarky, ale až konečný výsledok..ale mysleli sme na vás každý deň..či na nás zatiaľ nezabudnete...tak hádam nie teda :)) a ďakujeme za pochvalu ! celý blog je robený pre vás a len vďaka vám vlastne existuje, takžee váš nazor je pre nas ten naj ! :)

      Odstrániť
  2. Vsetko dobre v novom roku i Vam :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zlepšovať sa - tak to je krásne predsavzatie. určite suhlasim. Netreba stáť na jednom mieste, ale treba sa posuvať dalej a to sa dá dosiahnut zlepšovanim sa.
    Držim palce, aby to vyšlo :)
    Krásny nový rok!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny nový rok dievčence,nech sa Vám dobre píše a nech máte tú najlepšiu spätnú väzbu...
    krásny nový dizajn :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka, ty si čitateľka ako lusk ! :)) ďakujeme krásne za tak milé slová a priania :)))

      Odstrániť
  5. Dizajn sa podaril a aj vám všetko len to dobré a predsavzatie ste si dali super, tak by to malo byť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme pekne...budeme sa snažiť, to je základ :) , ako tak sledujeme tvoj blog, ty sa zlepšuješ míľovými krokmi ! :)

      Odstrániť
  6. Ahojte kočky, no už ste nám chýbali! ;) Milý článok, aj vám všetko dobré v Novom roku! Dizajn posúdim až doma, tu v práci mi to tak divne načíta vždy... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))) si zlatíčko ..hádam je všetko ok a blog ti už fičí ako má..daj vedieť :)

      Odstrániť
  7. Tak to je dobré predsavzatie.. ja chcem viac času tráviť s kamarátmi a spoznávať nových ľudí.. všetko čo som zameškala za posledné dva roky.
    Dizajn je naozaj vydarený. :) Lepšie sa mi to takto číta.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď doklepnem tú hnusnú štátnicu v najbližších mesiacoch, presne to budem robiť aj ja...ja som to totižto zameškala za posledných asi 8 rokov :DDD to je cifra čo :D
      ..ďakujeme, blog je pre vás, takže sa vám snažíme spríjemniť to tu ako najlepšie vieme :))

      Odstrániť
  8. Veľmi pekný dizajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne je to ;)
    alexxieofficial.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Už spoustu let si říkám, jak se ze mě stane nový člověk tento a tento rok..Letos jsem udělala radikální změnu, rozhodla se, že žádné nové já prostě nebude a budu taková jaká jsem :) I vám přeji krásný vstup do nového roku a hodně štěstí ve vašem zlepšování :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dokonalá fotka :) A všetko krásne do nového roku

    Pozývam ťa na môj blog a na práve prebiehajúcu giveaway dawnielicious.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Doma mi blog stále nefunguje, ani nehne! :( No aspoň v práci ide... ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooj..tak to je nanič..:/ ..rady by sme ti pomohli to vyriešiť..ale nevieme ako..keďže každému všetko ide...nevieme kde je ten problém aby sme to odstránili..:/

      Odstrániť
  13. No veď to... Ale o "chvíľu" budem meniť pc aj pripojenie na net, tak uvidíme... Zatiaľ budem fungovať takto prekombinovane :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)