Dermacol longlasting lipsticks

By | 14:29 49 comments


Zdravím vás kočky ! :) Pozdravujem vás od kníh ... keďže sa mi blíži štátnica, viete si predstaviť, čo zažívam. Dennodenné učenie sa podpísalo na mojom výzore aj nálade. Bolo mi smutno za blogom, za písaním článkov, chýbalo mi čítanie komentárov... proste vy :) ALE, vždy keď mám slabú chvíľku, "prídem" za vami na vaše blogy :) Čeknem ako Deniska stále rastie do krásy, aké krásne oddychové fotky zas pridala Mia, čo nového napísala Veronika, Dorota či Nina. Naposledy som klikla na Megan a rozmýšľala, nakoľko asi zľavnili tie topánky v Baťi :D Pozerám vás všetky a aj keď nestíham pridať koment, sledujem ako žijete a čo máte nové :) Tieto kočky mi len teraz narýchlo napadli, ak by som mala menovať všetky, nestačil by mi ani mesiac :) Takže som si povedala, že trochu zresetujem hlavu a spravím nejaký článok. Úprimne, poslednú dobu som natrafila na toľko skvelých vecí, s ktorými by som sa chcela s vami podeliť. Od skvelých micelárnych vôd, krémov, rúžov, cez sérum na riasy a obočie, až po nové vecičky do šatníka. Dúfam, že si vždy nájdem toľko času, aby som mohla postupne napísať o všetkom, o čom by ste podľa mňa mali vedieť :) Dnes to budú Dermacolky.

Po otvorení zásuviek môjho kozmetického stolíka, by ste zbadali vo veľkom množstve zastúpenú práve značku Dermacol. Pri ich stojane v drogérke sa vždy zastavím a sondujem, čo by som vyskúšala tentoraz. Úprimne, už mi toho ani veľa neostáva :D Ale napríklad u rúžov je to tak, že si väčšinou kúpim jeden, dva odtiene a zvyšok nikdy nevyskúšam. Je to možno škoda, pretože nikdy neviete, do akej novej farby na vašich perách sa zamilujete. Veľmi ma preto potešila ponuka vyskúšania týchto dvoch krásavíc :) No odolali by ste ?


Nová kolekcia Longlasting sa nesie v pre mňa dosť tmavých farbách. Uvítala by som aj nejaké svetlejšie, jemnejšie odtiene. Sú krásne sýte a hutné. Žiadne mäkké, rozgebrené nepodarky sa nekonali. Dermacol je celkovo v tomto na vysokej úrovni. Obal je taký... no po rozkliknuti je krásny zlatý a luxusný, ale v tom obale mne osobne nejako nerežú. Viem si predstaviť aj krajšie, ale to je len detail. Ako som spomenula, sú na sytém "klikačky" a kým som mechanizmus otvárania stihla vysvetliť mojej mame, už aj jeden - ako my doma hovoríme "pokrstila" :D Ten svetlejší som jej totiž darovala :) Oba sú krásne pigmentované a zamatové. Myslím, že to bola Petra  u koho som čitala, že jej prídu výdržou strašne slabé, až podpriemerné. No, ja mám trošku iný názor. Po zotretí rúžu mám ešte stále zafarbené pery. A to sa s ním teda nehrám a normálne ho z tých pier surovo zošúcham obrúskom. Jasné, že to nie je výdrž ako u dlhotrvajúcich rúžov ako má  M.A.C, či iné zvučné značky, ale výdrž teda podľa mňa majú slušnú. Odtlačiť sa odtlačia, ako každá, ale výdrž je predsa o niečom celkom inom, ako o odtlačeniach. Akurát si to vyžiadalo svoju daň v tom, že majú tendenciu pery mierne vysúšať a niektoré odtiene zvýraznia šupinky. To ale zredukujete na minimum použitím balzámu pred aplikáciou rúžu. Naopak si myslím, že na to aké sú hutné a ako sa držia na perách, sú na nosenie veľmi príjemné a krémové. Bude to asi tými voskami a zvláčňujúcimi olejmi, ktoré obsahujú, aby pery zároveň aj hydratovali. Samozrejme vrámci možností, ktoré dovoľujú mať v názve longlasting :) Krásny detail vo forme vyrytého názvu je na oboch stranách, no a pre mňa je to veľmi efektná záležitosť. 



Na papieri sú samozrejme farby trochu skreslené, keďže pery nemáme biele, farbia o dosť inak. Foto je len pre predstavivosť :) Zachytila som ich aj na perách a farbu som už nijako neupravovala, takže takto vyzerajú na dennom svetle. Jeden je tmavší fialový s mini čiastočkami trblietok, ale tie na perách vôbec nie je vidieť. Druhý je trochu svetlejší, niečo medzi ružovou a fialovou. Veľmi príjemne voňajú. Rúže stoja okolo 6 eur. Pre mňa sú to spolu s Rimmel by Kate Moss najlepšie rúže na slovenskom drogérkovom trhu. Konzistencia, kvalita spracovania, pigmentácia a aj výdrž. Jednoznačne top kvalitka :) Jediné, čo mi vadí je, že nezaradili do ponuky nejakú baby pink, či nude farbu. Celú škálu farieb si môžete pozrieť na ich stránke tu. Po tých svetlých by siahlo najviac ľudí, aj so mnou na čele. Teraz na zimu sú však všetky ich dostupné odtiene skvelé a oživia každú ženu, počas sychravých dní  :) Čo na ne vravíte, vyskúšali ste už nejaký odtieň? Viete ako to je...rúžov nikdy nie je dosť a ja nejaký tip len uvítam :)
......
 To je pre dnešok všetko. Vraciam sa ešte ku knihám, ale myšlienkami ostávam tu na blogu :) Snáď už čoskoro sa ozvem znovu :) Posielam pusu :-*



49 komentárov: Leave Your Comments

  1. Odstiny jsou nadherne! Budu se muset u nich take zastavit a vyzkouset :) treba bude novy prirustek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď sa raz zastaviš a vyskúšaš, zastavíš sa znova :D ..vlastná skúsenosť :))

      Odstrániť
  2. Vyzerajú dokonalo, zase budem mať kde "oplieskať" nejaké to euro :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) asi tak..ja sa chystám oplieskať najbližšie dni zas a znova :D

      Odstrániť
  3. Odstín 06 už mám doma, jsou skvělé :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) že? vážne sa im podarili :)

      Odstrániť
    2. jojo, určitě koupím ještě nějakou, u nás je mají do konce ledna zlevněné asi o 30% :-)

      Odstrániť
    3. to len ja mam smolu na tie zľavy, že ich nikdy nevymaknem...:/

      Odstrániť
  4. Mě prostě hrozně odrazuje ten obal, vůbec se mi nelíbí:(:D Ale stejně je vyzkouším, protože je všichni milují:) A odstíny jsou božské!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten obal nereže teda ani mne, ale tak..čo narobíme..tiež som prižmúrila oči.. :)) A na perách predsa nikto nevidí obal, ale farbu :)

      Odstrániť
  5. 06 - krásný odstín...must have :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa viac páči 05, ale to len preto, že som bledši typ :) must have su asi už všetky pre mňa :))

      Odstrániť
  6. to sú tak krásne odtiene! wow! takisto aj krásne fotky, vzhľad blogu a všeetko chválim dievčatá :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeme ! :))) veľmi sa tešíme, že sa zmena páči :) snažíme sa zlepšovať ..tak snáď to nejak pôjde :))

      Odstrániť
  7. Vypadají dokonale :) Taky mám v plánu si aspoň jeden odstín pořídit :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no jeden je minimum :)..to už aj keby na chleba nebolo, tak jeden odtieň by som povedala, že až musí vyskúšať každá :))

      Odstrániť
  8. podla pier som si myslela,že píše Missy :) až potom so videla podpis :D no asi vas ešte poriadne nerozoznavam.Ja som tiez bledšia,ale ten 06odtien by sa mi páčil.
    myslim ze dnes v Dm som ich videla,ale zajtra sa už pristavím :)
    štatnice som mala minuly rok,tak presne viem,čo zažívaš :/ držím palce

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha..:)) no tak na Missy a jej pery sa nechytám ani zďaleka..ale je pravda, že dobrý rúž, keď je dobre nanesený, celkom pery zmení :)) a snažila som sa dobre naštelovať na foto, aby bola farba dobre vidieť...:) mne sa páčí viac práve ten tmavši fialový, viac mi sedí teraz na zimu :)) jooj..tie štátnice...ďakujem pekne, snáď všetko dobre dopadne ! :)

      Odstrániť
  9. Wow uzasne farby!!! Statnice mam nejaky ten rok za sebou, viem co prezivas. Prajem pevne nervy :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farby a tá sýtosť dostali aj mňa :) ďakujem pekne...pevne nervy sa mi hodia :))

      Odstrániť
  10. Kočky máte naozaj úžasný design a celý blog je na vyššej úrovni, chválim ! Máte kvalitné fotky aj články, držím palce so štátnicami :) Inak k Dermacolkám, obal teda nič moc, ale tie odtiene čo som pozerala sú božšké, páči sa mi z týchto dvoch najviac 05 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidíš Patty..teba som chcela spomenúť tiež a zabudla som..všetky vypísať sa naozaj nedá..:) ĎAKUJEME za pochvalu, veľmi sa tešíme ak niekto ocení našu snahu..to je asi tá najlepšia pochvala, dali sme si predsavzatie byť lepšie..:) ..dermacolky..veru že sú božské..aj farby aj pigmentácia..a na tej 05 sa zhodneme asi len my dve, ako tak pozerám :D

      Odstrániť
  11. Woooow, ty odstíny nemají chybu!! Alespoň na fotkách, já si na ně stejně netroufnu, rtěnky už skoro nenosím... ale stejně se mi to tak strašně moc líbí :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si taká krásna žena, že ani zo srandy nehovor, že si na ne netrúfneš...:) "líbi se ti a nám by se líbili na tobě" ! ;-)

      Odstrániť
  12. Bože, ty jsou neskutečné!
    Opravdu vynikající odstíny a ta pigmentace! aspoň už vím jakou další rtěnku si do sbírky pořídím:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pigmentácia hovorí za všetko..už len vybrať taký odtieň, aby v tvojej zbierke žiaril :))

      Odstrániť
  13. Máš nádherné odstíny.... dnes jsem se na ně dívala v DM, ale všechny se mi zdály tak nějak moc tmavé :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to presne aj mne sa zdali v drogerke..tie svetlá tam strašne skresľujú..to už sa mi overilo aj pri make upe. A ďalšia vec je, že aj tmavšie rúže majú svoje čaro a hlavne teraz, v tomto období :)

      Odstrániť
  14. Absolutně úžasný rtěnky! Dík za tip ;) LadyAllila

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krásné odstíny! mně se vždycky na jiných takové líbí, ale sama nosím jemnější, přece jen jsem bledá blondýna. ale závidím těm, co takovéhle barvičky můžou :)
    jinak s tebou soucitím, mně čeká příští pondělí druhý pokus státnic a blog jsem teď na chvíli odložila, protože nemám čas fotit a hrozně bych si to pak vyčítala :( tak držím palce a pevné nervy na učení!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bledej blondske by pasovali podľa mňa tiež ..je to len o vybere ...:) ale tiež závidím tým, ktoré si nemusia vyberať a pristane im proste všetko :) ..oj..držím palce na štátnici, treba myslieť na to, že to peklo raz skončí a potom už len krása krása a radosť žiť ! :))

      Odstrániť
  16. Mne sa práve ten retro obal dosť páči :) a tá tmavofialová je super. Na štátnice držím palce, keď si spomeniem na tie moje... troje :D... no, polovica vlasov mi vypadala! Ale určite to zvládneš ľavou zadnou! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) tmavofialová je moja topka :) ..noo aspoň, že to už máš za sebou, to ti veľmi závidím :))..u nás je v poslednej dobe tiež móda vyhadzovať a posielať ľudí na štatnicu na tri krát..:// snáď sa mi to vyhne :/..ale bojím bojííím...

      Odstrániť
  17. 06 sa mi pozdava, co si o nich myslim ja uz vies:)Musim vsak pochvalit fotky,su naozaj krasne jemne a zaujimave! Urcite palec hore!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jéé ..ďakujeém Eli ;-* ..fotila som vyslovene s chuťou a elánom..a to sa ukákazalo aj na fotkách..:)

      Odstrániť
  18. Mám odstín č. 9 a ta rtěnka se mi líbí:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) som rada.. musím popozerať v drogérke priamo všetky odtiene na ruke..určite si nejaký ešte vyberiem :)

      Odstrániť
  19. Líbí se mi fotky! A ty rtěnky také, i ty jejich obaly :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekomu sa páčia niekomu nie..ale každopádne, nie sú nejaké úplne že hrozné...a hlavne kompenzácia skvelou pigmentáciou zaženie všetky ostatné nedostatky :) aa ďakujem za pochvalu..tvoje fotky sú vždy krásne, som rada, že aj tieto sa ti páčia :)

      Odstrániť
  20. lovely color :)

    ENTER MY GIVEAWAY, win 200$ worth dress!>>>http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/2014/01/dressale-giveaway-nagradjivanje.html

    OdpovedaťOdstrániť
  21. "Marry Missy 9. januára 2014 11:50
    :)) tmavofialová je moja topka :) ..noo aspoň, že to už máš za sebou, to ti veľmi závidím :))..u nás je v poslednej dobe tiež móda vyhadzovať a posielať ľudí na štatnicu na tri krát..:// snáď sa mi to vyhne :/..ale bojím bojííím..."

    To ja som robila z 3 odborov, preto boli troje :)... Hold niekto si "vie" vybrat co studovat :D Stresuje sa kazdy, ale potom ta ulava! ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to beriem spääť...zle som to pochopila :)..my máme dvoje štátnice ale neviem, či ich nakoniec nebude šesť a viac :D ..

      Odstrániť
  22. Krásné odstíny, i když 5ka se mi líbí víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Odpovede
    1. na živo je ešte krajší.. doslova žiarivý :)

      Odstrániť
  24. Jeej, to je mile, ze si ma spomenula a som rada, ze ma rada citas :-* Okamzite ako som sa dozvedela o novinke, tak som sa isla pozriet na odtiene, ale nevedela som si vybrat kvoli odtienom, preotze mam rada nude.. inak vcera som vam pisala komentar k novemu clanku a vobec mi nesiel poslat a casto krat mi blbne vas blog... neviem cim to je :-/

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hmm..tak ja už neviem..nakoniec sa asi budeme musieť vrátiť k starému dizajnu, lebo s týmto má veľa ľudí problém..:/ .... u dermacolu presne tie farby trošku hnevali aj mňa..ale aj tieto nie sú najhoršie..keď ich človek skúsi :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)