Sunday random 26/01/14

By | 18:00 24 comments


Ahojte! Po dlhšej pauze sa ozývam aj ja Missy :) Je mi veľmi ľúto, že som musela zanedbať blogový svet, ale nedalo sa inak ... V robote dvojnásobok práce, doma dvojnásobok starostí  a pomaly žiaden čas na seba :( Takto som si určite začiatok roka nepredstavovala. No postupne sa všetko dostáva do normálu a tak sa môžem konečne venovať aj Vám :) 
MILUJEM NEDELE ... dni kedy si môžem pospať dlhšie, všade je božské ticho, žiaden zhon, žiadne plány iba ničím nerušený pokoj :) Môžem si napúšťať plnú vaňu teplej vody s kopooou hustej bielej peny, zapáliť vonnú sviečku, pustiť obľúbenú hudbu (na zrelaxovanie odporúčam klasickú) a vychutnať si pár minút len pre seba :) Potom šup vychutnať si pravý domáci nedeľný obed v kruhu rodiny, dopriať si prechádzku s mojou láskou, prečítať si dobrú knihu či pozrieť dobrý film. A hlavne nenechať sa rušiť! To je moja ideálna nedeľa a čo tá vaša? 


Nový katalóg na Jar 2014 s kopou krásnych kúskov ... Objednávate?

Za poslednú dobu som si zaobstarala pár zaujímavých kníh a už sa teším ako ich postupne všetky prelúskam :) 
Najlepšie buchtičky od babičky :) Neexistuje nič chutnejšie v tento zimný deň :)

Svetríkov na zimu nikdy nie je dosť! Tieto sú moje najobľúbenejšie 

Pretriedila som si rúže a zredukovala ich na polovicu , ostali len tie naj a pár sa ich ešte povaľuje po kabelkách :) 

Praktické dekorácie 

 Aj vy ste sa už nevedeli dočkať? ;)



24 komentárov: Leave Your Comments

  1. Krásne fotky :)) júú Originals si idem hneď pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Určite si pozri a odporúčam aj nové VD po dlhej dobe bola celkom fajn epizóda ;)

      Odstrániť
  2. Krásne fotky, radosť pozerať! :) O Originals som doteraz ani nepočula (som mimo?:-)), ale ďakujem teda za tip na nový seriál :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôbec nie je zač :) Originals sú pokračovaním alebo sesterským seriálom Upírskych denníkov ... Ale myslím si, že vôbec nebude vadiť ak si ho pozrieš aj napriek tomu že si doteraz nebola fanynka VD :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. :) Že je super ? Kúpila som ho minulú zimu u vietnamcov, lebo nikde inde podobný nemali, ale toho roku som videla dokonca ešte krajší v KIK :) Svetríky sú proste srdcovka <3

      Odstrániť
  4. Krásne svetre, ja ich mám tiež kopu :) V zime treba poriadne zahriať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak :) Mám ich plnú skriňu a vždy si poviem, že už si túto zimu žiadny nekúpim ... No vždy "náhodou" narazím na nejaký pri ktorom si poviem "Ale veď taký ešte nemám" :D Veď to poznáš :) Pri takejto tuhej zime aká na nás zaútočila sú aj 3 naraz málo :(

      Odstrániť
  5. Nádherné fotky <3 Nedeľné obedy milujem aj ja! Ja som dnešok trávila robením manikúry, blogovaním, pozeraním filmu... Jednoducho pohodový deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si zlatá ďakujem :* Áno presne tak to má byť :) Škoda, že som posledné mesiace kvôli dvanástkam v práci o tieto krásne dni prichádzala, ale už nikdy viac! V nedeľu sa má iba leňošiť a vychutnávať :)

      Odstrániť
  6. pekne fotky :) len som si isla hlavu vykrútit pri tých knihách :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D trochu gymnastiky nezaškodí , ale určite to nebol zámer :)

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Teším sa že sa vám páči :) Aj keď v random postoch sú doma iné blogerky a ty určite patríš medzi ne ;)

      Odstrániť
  8. pekny post :) moje idealne dni su ked sa spoja aj povinnosti aj relax dokopy :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dominika :) Máš pravdu takéto ideálne by mali byť všetky dni, ale všetko je to asi len o tom ako si to sami zariadime :)

      Odstrániť
  9. krásne fotky :))) tie knižky by som všetky brala :P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hi! :) Beautiful photos ;)) So inspiring and full of aesthetics :)) Of course, we can follow each other ;)) I'm following you via gfc and I'm waiting for your turn :))

    Kisses and hugs,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hi dear,
    thanks a lot for your lovely comment :)
    Of course, we can follow each other! I follow now on GFC & Bloglovin, hope you follow back :)

    I love your pictures! Fantastic post :)

    Have a nice day
    x Maria ♥
    www.retrostreetstation.blogspot.de

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wow opravdu povedené fotky 👍 já neděle ráda nemám, u nás neděle byla ve znamení velkého uklidu vždycky ale za to malm relaxační soboty hauhauhau ☺️

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)