Dear February ...

By | 15:02 19 comments

Drahý Február...

niekedy premýšľam, či sa na Február teším, alebo naopak sa ho obávam. Je to mesiac kedy som sa narodila. A ako vždy som si to nechala na poslednú chvíľu. Na 28 deň a jeho posledné minúty. Každým rokom som sa na tento deň tešila viac a viac. Až do určitého bodu. Do bodu, kedy som zistila, že Február nie je len mesiacom osláv, ale aj iných podstatných udalostí. No a keďže mám vždy čas a neponáhľam sa, nakoniec je práve tento mesiac tým, ktorého sa najviac obávam. Má síce len 28 dní, ale zato si každý jeden deň naplno uvedomujem. Mohla by som ho nazvať aj zlomovým...

Dnes som oslávila okrúhlu dvadsaťpäťku :) Vzostupy a pády boli aj budú, veď o tom je celý život. Ale ja sa po rokoch dostávam do bodu, kedy sa na každý Február začinam znovu viac a viac tešiť. Bez obáv a zlého pocitu. Vraví sa, že človek sa každých sedem rokov života radikálne mení. Vo svojích názoroch a postojoch, mentálne aj fyzicky dozrieva. Akokoľvek som  sa tomu bránila a stoj čo stoj som tvrdila, že ja sa teda vôbec nemením, dnes vidím, že je to naozaj tak. A viete čo, som tomu rada! 
Takže, drahý Február... každým rokom mi prinášaš viac múdrosti a zážitkov. Každý rok si neodmysliteľnou súčasťou toho, kým sa stávam... Preto budem od teraz znovu bez obáv a s radosťou očakávať každý tvoj ďalší príchod.

S láskou
           Marry

 Vôňa, ktorá spája svet muža a ženy v kombinácií s čisto ženským doplnkom sa stali mojou obľúbenou kombináciou 
♥ Stojan na hodinky je pre mňa strašne maličký a nezmestia sa mi tam všetky kúsky.. budem to musieť nejako domyslieť :) 
♥ Kedykoľvek, kdekoľvek, koľkokoľvek  
♥ V našej chladničke nájdete vždy zásoby čokoládových ovčích jogurtov a kozích syrov :) 
♥ Hmmm, skvelá káva s kúskami kakaa... ešte aj teraz cítim tú arómu 
♥ Zemiačky poliate kyslou bezlaktózovou jogurtovou smotanou. Okoreníte, postrúhate/nadrobíte kozí syr a pochúťka je na svete :) 
♥ Ľahký, rýchly a chutný obed. Pochutnala som si na ňom aj dnes .. 
♥ Nie sú zdravé, ale chutné teda sú ! U mňa vedie čokoláda... Ak by som vám zaviazala oči a privoňali by ste si, dali by ste ruku do ohňa, že som vám pripravila čokoládový puding a nie kašu :)  
♥ V poslednej dobe som spráskala toľko sladkostí, že mi nepomôže nijaká detoxikačná kúra na svete :D 
♥ Niektoré hodinky som nemala na ruke už niekoľko rokov. Mám obdobia, kedy si vyberiem jedny, dve a tie nosím dokola. Aj vy to tak máte ? :) 
♥ Kozmetické okienko nesmie chýbať :D Dermacol krajkový voňavučký púdrik a Naked Basic za pár dolárov. 
♥ Zbožňujem ten zlatý detail ! 


19 komentárov: Leave Your Comments

  1. Všetko najlepšie ;) inak krásne fotky a tým jedlom si mi spravila chute :)
    the unicorn princess

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vsetko naj :) ja som akosi so svojim vekom v pohode. teda v ten dany den si poviem, ze cooo, to uuuz? ale inak je to fajn, nejak to neprezivam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá vôňa CK určite nie je unisex. Unisexová je CK One, toto je CK in2u for her ;) tiež ju mám :)
    a - ovsené kaše a ovčie jogurty <3, tá káva Douwe Egberts - v príchuti Caramel - mám už štvrté balenie, z UK som si teraz doniesla originál čokoládovú príchuť a to je fakt niečo! v práci mám zas Vanilku, ani tá nie je na zahodenie :)
    A všetko najlepšie k narodeninám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anoo viem :) rozmýšľala som nad kúpou aj tej druhej..ale vo mne evokuje unisex aj táto aj som si to overila a funguje to vážne aj na chlapovi :D ale radšej to opravím, aby som vás nemiatla :) tie kávy sú fakt božskééé .. a ďakujeem :)

      Odstrániť
  4. Krásné fotky :)
    Hlavně se mi líbí ty brýle... a ck mám taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie hodinky sú super :) a jahody, mňam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky aj krásny text :)
    Všetko najlepšie k narodkám, nech ti takýto optimizmus vydrží, aj ja by som ho mala v sebe nájsť :) Takže "CARPE DIEM" ♥
    Okrúhla 25 ma tiež čaká o tri mesiace :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne krásne fotky! všetko najlepšie prajem :)))))
    a tú kávu som už tak chcela vyskúšať,ale ešte som ju u nás nikde nevidela...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ďakujeem krásne.. a kávičku nájdeš v kauflande :)

      Odstrániť
  8. Blahozelam! Tie aromatizovane kavy som si aj ja oblubila, najradsej mam vanilkovu.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. všetko naajsamlepšie kolegynka :)
    krásne okuliare

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dodatočne všetko najlepšie! <3 A krásne fotky, na tie jahody som dostala okamžite chuť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty fotky, ty hodinky...to všechno <3 Mně bude za pár dní 25 :-). Nechce se mi, ale nic nenadělám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vsetko naj kolegynka ;) ta kava, kde ju kupujes? Neviem sa jej akosik dopatrat :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Nička ! :-* a kávičku hľadaj v kauflande :)

      Odstrániť
    2. Skús pozrieť na stránke coffeein.sk, tam sa mi zdá že som ju videla :)))

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)