... last days

By | 15:42 13 comments

Zdravím vás :)
Dnes si dáme oddychový post plný fotografií. Poslednú dobu sa mi nahromadilo niekoľko fotiek, ktoré tvorím čoraz častejšie. Nie som ten typ človeka, ktorý len tak jednoducho pustí druhých do svojho súkromia, alebo sa delí o svoje malé "tajomstvá" . Samu  ma prekvapuje, ako otvorene pristupujem k ľuďom v poslednom období. Nikdy som to nemala vo zvyku. Aj tu na blogu sa odo mňa objavovalo len minimum článkov, ktoré  poodhalili moje súkromie. Budem sa snažiť postupne ukazovať viac a viac :) Myslím, že je to pre vás zaujímavejšie ako len recenzie a fotky kozmetiky. Za posledné obdobie som uskutočnila toľko nákupov, že si musím dať najbližšiu dobu vážne pauzu ! :D Od kozmetiky, cez oblečenie a doplnky. Taktiež som si posledné dni uvedomila, že na ničom nezáleží viac než na zdraví. Je to síce otrepané, ale silu slov si uvedomí každý až vtedy, keď sa na človeka všetko naraz zosype. So zdravím úzko súvisí oddych. Hektické obdobie, málo oddychu a stres. No žiadne pocity zadosťučinenia, či pokoja sa po skončení takýchto období nedostavujú. Povedala som si dosť! Radšej si toho na seba menej naložím a radšej si popritom stihnem viac vychutnať život.
 Na čo je nám všetka múdrosť, krása a bohatstvo sveta ak nám pokoj v duši chýba ? Verte mi, že nič. Nič na svete nie je dôležitejšie ako zdravie, rodina a pokoj.
.....
 Preto, aj keď sa nám stane, že  v živote " zlyháme " ,alebo nespĺňame to, čo je od nás pod tlakom okolia vyžadované, na chvíľku sa zastavte a uvedomte si, že nič čo by sa nedalo niekedy napraviť sa nedeje. Všetko sú to len banálne veci, ktoré majú svoje riešenie či už skôr alebo neskôr. Nie cieľ, ale cesta je predsa dôležitá. Práve tá nás formuje a robí lepšími. Osobný rast je niečo, na čo by sa mal každý zamerať. A presne takto začínam žiť ja práve teraz ! :)
 Posledných pár dní som oddychovala, čerpala inšpiráciu a fotila. Niekoľko fotografií sa objaví v tomto článku a pár si ich pre vás nechám do článku ďalšieho. Pozdravujem vás a posielam veeľa sily do boja s každodennými radosťami aj starosťami života ! 
Marry :-* 

Po týchto okuliaroch som túžila už minulú sezónu,  ale až teraz som si konečne urobila radosť :)


Ako už Missy dala vedieť na FB, na stránke bionatural prebiehala akcia dňa na tento zázračný ricínový olej. Hneď sme si každá objednali jeden a ja som si prihodila na skúšku ešte tento hydrofilný odličovaci olej. Lemon tea tree na mladú a problematickú pleť.
Chcelo by to upratať :D Zásuvku už nemôžem ani zatvoriť. Je to asi polka zo všetkých, čo mám. Niektoré som porozdávala, a hlavne Missy, pretože sama by som ich nevypotrebovala nikdy :D Aaa..ano, nakupujem aj tak ďalšie ! :D

Fotka z nášho instagramu. Rituál, ktorý má u mňa miesto každý jeden deň. Čajík o piatej  <3 :)
Pri upratovaní krabíc som si uvedomila, koľko skvelých vecí som spoznala a vyskúšla vďaka ladyboxom. Uznávam, že mali aj horšie "dni" , ale niekedy sa im aj niečo podarilo! Vlastne väčšinou. Škoda, že to s tou reklamou preháňali a my sme radšej ukončili spoluprácu, než by sme mali byť osemstoôsme v poradí s recenziami :/
Naaaaajlepšie jogurty. Asi ľahko uhádnete, ktorý druh mám najradšej ! :D Čoko, čoko, čokolaaaadu. Sú skvelé a navyše neobsahujú laktózu!
Džúsiky veľmi nepijem. Máloktoré sú totiž naozaj také zdravé, ako sa tvária. Niekedy urobím výnimku a pochutnám si :)
Aaaach, už na FB som spomínala, že toto bola asi siedma pizza v priebehu dvoch týždňov. Dnes hrdo prehlasujem , že počet sa zvýšil na osem ! :D




------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PS: Fandíme naším chlapcom ! Ale pamätajme, že hokej je len hra, tak to aj tak berme :)

13 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ako by si mi čitala z duše...ja som tento semester doplatila na zanedbávanie zdravia a všetko sa na mňa tým stresom zosypalo...takže teraz premýšľam či ma vôbec cenu trápiť sa školou alebo sa dať fyzicky a psychicky dokopy...ale asi zvolím druhú možnosť...predsa zdravie je prvoradé a školu môžem dorobiť aj neskôr

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako by si mi čitala z duše...ja som tento semester doplatila na zanedbávanie zdravia a všetko sa na mňa tým stresom zosypalo...takže teraz premýšľam či ma vôbec cenu trápiť sa školou alebo sa dať fyzicky a psychicky dokopy...ale asi zvolím druhú možnosť...predsa zdravie je prvoradé a školu môžem dorobiť aj neskôr

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oo novy članok <3 a ten šufliček s tym množstvom make upov odpadavam :DDDD ich nejako miešaš,alebo čo potom robis s takym mnozstvom ?:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty kks tolik makeupu, tak jako brala bych to tež že :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no to máš pravdu velikú. po týždni po štátniciach sa konečne cítim ako tak fajn, inak som bola stále nervózna, akoby ani nebolo PO tom...
    relaxuj :)
    nič nestojí za naše zdravie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marry,článok ako balzam na dušu..Ja práve končím v práci, som si spravila čaj a že idem kuk čo je nové na fb, hneď som sa prelinkla ku vám na blog a ďakujem za tieto riadky :) Zdravie je to najpodstatnejšie, tiež som si prešla obdobiami, kedy mi všetko prerástlo cez hlavu, nakopilo sa mi veľa školy,práce a proste..ako to slušne povedať - vybuchla som, a padla na hubu...chvíľku mi trvalo dať sa dokopy..no ale teraz sa už riadim tým, že všetko má svoj čas, radšej budem robiť menej vecí a poriadne a zaroveň si ukradnem čas na relax, čas len pre seba...držme si palce nech nám to aj vydrži v praxi :) A inak krásne okuliare! Kupovala si z nejakého eshopu, či? Ospravedlňujem sa, že pišem anonymne, len nedá sa mi prihlásiť, neviem prečo :( Prajem pekný večer..Baška, biobeauty.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkná sbírka make upů :D. Podobně to vypadá i u mě, protože nejsem schopná to pak vyhodit :D...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wooow fakt tie okuliare su perfektne!!! A inak fotky su strasne mile... pekny clanok ;))
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krasne fotecky, okuliare nemaju chybu, aj ked mne by ich tvar nesadol, no tisko zavidim ;)
    Pozyvam ta do mojej giveaway:
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pizzaaa! Ach, som v robote od pol osmej a na obed si este budem musiet počkať, takže mi z toho obrázku tečú slinky :D Vyzerá famózne :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ach, čistá pravda Marry.... tiež som mala posledné 3 mesiace psychiku v prdeli, ani nie tak kvôli štátniciam ako kvôli rozchodu po 4,5 ročnom vzťahu.... skvelo som to naplánovala pred štátnicou... nuž netušila som ako sa zosypem a v deň D, som plakala a klepala sa, až kým som nešla na rad, úžasné, a to som šla posledná.... a tak som si povedala, že takáto troska byť už zo mňa nemôže a preto je mi zdravie už naozaj prednejšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)