Moja zimná starostlivosť o pleť

By | 11:00 19 comments

Ahojte, 
Zima sa s nami neľútostne zahráva, denno denný boj s vetrom, mrazom, slnkom alebo dažďom nám dá poriadne zabrať nielen psychicky, ale aj fyzicky. Mne teda určite. Nikdy som nebola senzibilný typ a vplyvy počasia sa ma nijako nedotykli, ale tento rok je to hroznéé. Neviem či starnem alebo naozaj sú tie zmeny také silné, že zlomili aj mňa, tak či onak "Tak ako v zime meníme šatník mali by sme zmeniť aj kozmetiku."



Kým počas roka je moja pleť normálna, tak v zime už naozaj cítim zmenu. Pokožka je suchšia, začervenalá, stiahnutá, badať jemné šupinky a mimické vrásky sú oveľa výraznejšie. Ale čo je hlavné tvár pôsobí veľmi mdlo a unavene. Preto som si v zime veľmi obľúbila modrú radu od  Biodermy "Hydrabio". Používala som ju už minulú zimu a bola som veľmi spokojná. Čistiace mliečko Hydraio Lait je krémové, ľahučké odstráni nečistoty aj make-up, a pleť nevysušuje, ale naopak hydratuje. Používam ho večer pred spaním aj každé ráno namiesto micerálnej vody. Následne ráno nanášam na vyčistenú pleť výživný krém Hydrabio Riche. Je takisto veľmi krémový, ale nie tuhý a mastný. Rýchlo sa v pije, pleť osvieži a hydratuje do hĺbky po celý deň a je výborným podkladom pod make-.up. Používam ho veľmi rada v kombinácií s Hydrabio sérom vtedy je účinok oveľa intenzívnejší. Žiaden z týchto výrobkov nedráždi oči a je vhodný aj pre citlivú pleť. Vďaka patentu Aquagenium® prinavracajú pokožke jej prirodzenú schopnosť hydratácie. Čo je na zimu úplne skvelá kombinácia. Denný krém Hydrabio Rich rada striedam s NIP+FAB Moisture fix. Neskutočne pleť vyhladí, zvláčni, osvieži, rozjasní a navyše akýkoľvek make-up na ňom skvele drží po celý deň. Určite jeden z najlepších krémov, aké som kedy mala (Po Matriciane). Narozdiel od Biodermi obsahuje viac prírodných zložiek (jojobový olej, šípkový olej, lanolín, výťažok z hroznových jadier, kys. hyaluronovu atď) a celkom fajn vonia. Oba krémy majú navyše pumpičkové balenie čo musím spomenúť, lebo ja to na krémoch zbožňujem :)



Okrem neustáleho čistenia, krémovania a napínania pokožky jej občas doprajem aj relax v podobe masky. Veľmi som si obľúbila túto bahennú Planet spa od Avonu. Ale rovnako dobre hydratuje aj jogurt, uhorky či med. :) Ak sa počas dňa cítite unavene a vaša pleť sa začína sťahovať a vysušovať výborná vec je termálna voda v spreji od La roche-posay. Dve- tri strieknutia vás preberú, osviežia, dodajú pleti vodu a Váš make-up to nijako nepoškodí. Ja ju mám v práci vždy poruke :) Pozor však na prílišnú hydratáciu, ktorá môže skôr uškodiť ako pomôcť a dopomôžte krásnej pleti aj zvnútra - pravidelným pitným režimom a pridaním minerálov do stravy. 


Tvár by sme mali. Prejdem na telo. To je na tom podobne, ale tým že je chránené oblečením, nie je vystavené toľkým vplyvom.  Telové mlieko Atoderm je stvorené pre toto obdobie. Odporúčam ho naozaj pre celú rodinu. Je extrémne výživné, krémové, obsahuje vitamín E a viac nasýtené oleje, ktoré chránia pokožku pred vysúšaním. Navyše je bez parfémov, parabenov a je hypoalergénny. Pumpička vám nadávkuje iba toľko produtku koľko potrebujete, takže celé balenie Vám vydrží neskutočne dlho. Pokožka je po použití ešte dlho neskutočne hebká a vláčna. Je to moje obľúbené telové mlieko. No v poslednom období som si zamilovala prírodné oleje a celkovo prírodnú kozmetiku. Doteraz som oleje používala viac menej iba na vlasy, pretože ma desila predstava tej mastnoty na pokožke či tvári. Ale moje obavy boli zbytočné. Predsa len nie je olej ako olej a keď si nájdete ten správny žiadna mastnota sa konať nebude. Mojim najobľúbenejším je kokosový olej. Neraz som to spomínala a určite ešte budem. Používam ho na vlasy a každý večer na tvár. Má úžasné hydratačné a hojivé účinky a ráno sa zobúdzam s pleťou ako batoľa :) No a tú vôňu určit opisovať nemusím :) Druhým je makadamiový olej a tým si teraz v zime výhradne natieram celé telo po kúpeli. Strašne rýchlo sa vpije do suchej pokožky a v momente ju zvláčni a vyhladí. Stačí ho malé množstvo poriadne vmasírovať a hneď sa môžete obliecť. Rada telu doprajem aj domáci peeling a na to mi stačia 3 PL olivového oleja a 3 PL kryštálového cukru zmiešať naniesť na vlhkú pokožku poriadne vmasírovať najmä na problematické partie a osprchovať- rýchle, lacné jednoduché a hlavne účinné!


Na záver niečo na ruky a pery. Tieto produkty rozhodne nemusím nijako extra predstavovať. Klasická indulona je doteraz nenahraditeľným univerzálnym krémom a ďakujem jej výrobcom, že je stále v obehu. Na suché ruky či päty nepoznám nič lepšie. Vždy keď si k nej privoniam pripomenie mi to materskú škôlku, neviem prečo, ale rada sa tam v spomienkach vždy vrátim :) Na pery som toho tiež už vyskúšala mnoho a vždy sa vrátim ku tomuto hojivému zázraku z Oriflame. Je to výborný včelí produkt, ktorý má taktiež široké využitie. (Jednému známemu sa vďaka nemu zahojila nepekná jazva na tvári.) Milujem ich voňavé limitky!! Vanilka, karamel či čerešňa sú neskutočnééé! Zbieram ich ako pokémonov a musím ich mať proste všetky!! :)


Ak ste došli až na koniec budem veľmi rada. Trochu som sa rozkecala, to bude asi tým, že teraz prispievame po menej tak je toho viac čo mám na srdci :) Dúfam, že si každá z vás našla v tomto článku to svoje a píšte ako sa vy staráte o svoju pokožku v tomto ročnom období. Môžete pridať aj zaujímavé tipy a rady na kozmetiku, či domáce recepty :) Krásny zvyšok nedeľe prajem





P.S: Bioderma si pre Vás všetkých pripravila pravidelnú akciu "Bioderma for everyone", kedy každý mesiac vo vybraných lekárňach nájdete jeden produkt za zvýhodnenú cenu iba 4 €!!! Minulý mesiac to bol krém Atoderm Nutritive a tento mesiac je to sprchový gél Atoderm Douche. Mysšlienkou projektu je, aby si každý mohol vyskúšať produkty Bioderma za veľmi dostupné ceny. Informácie o vyraných lekárňach, kde akcia prebieha nájdete na našom FB alebo priamo na stránkach Biodermi.


19 komentárov: Leave Your Comments

  1. Krásné produkty a líbí se mi ty fotky ve sněhu... pěkný nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ako náhle napadlo veľa snehu nedalo sa odolať :)

      Odstrániť
  2. Krasne spracovany clanok a tiez podobne ako dievcatam vyssie sa mi pacia foto v snehu :) Hydrabio je skvela a nad Atoderm som tiez uvazovala...

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakuje krásne :) Snažila som sa to trochu obzvláštniť :)

      Odstrániť
  4. Super fotky a krásne spracovanie! ;)

    www.luccietips.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný článok. S Biodermou Hydrabio mám tiež veľmi dobré skúsenosti :) Veľmi by ma zaujímalo, kde kupuješ kokosový a makadamiový olej?
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nicka to ma potešilo :) Som aj za Biodermu rada že Hydrabio má čoraz viac fanúšikov je to konečne hydratačná starostlivosť, ktorá funguje do hĺbky a nie len navonok :) No a tieto olejčeky mám zo stránky bionatural.sk veľmi odporúčam, majú široký výber a veľmi dobré ceny v porovnaní s kamennými obchodmi :)

      Odstrániť
    2. Juj tak to sa hneď idem pozrieť. Ďakujem krásne ;)

      Odstrániť
  6. pokemon :)))) pripajam sa k dievčatam,vyborne spracovany clanok,ako vždy na vysokej urovni :) :* ja som si teraz kupila v dmke na tvár detsky krem do zimy od Babylove a od Nivea hydratacny...oba su skvelé :) aj ten makadamiovy olej mi je sympaticky,asi pozriem po nom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) To bolo prvé čo mi napadlo :D a veľmi pekne ďakujem Lucka snažíme sa stále trošku posúvať ďalej aj keď sú to len malé krôčiky a takéto komentáre nám vždy dodajú veľa chuti do písania článkov :**
      Detská kozmetika je skvelá tiež ju občas použijem ak chcem, aby si pleť oddýchla od tej chémie a Nivea je nestarnúca klasika rovnako ako Indulona :) No v poslednej dobe som prišla veľmi na chuť prírodným olejom, ktorým som dlho odolávala ale naozaj môžem potvrdiť, že niet nad silu prírody :)

      Odstrániť
  7. Ja tie vaše fotky milujem :) Väčšinu výrobkov používam aj ja, až na modrú indulonu, ktorú neznášam :D jednoducho je na mňa moc mastná a vôbec sa mi nevpije do rúk - čo je ale najhoršie, v konečnom dôsledku mám ruky ešte viac vysušené :-/... No a legendárne vajíčko z Oriflame som ešte v živote neskúsila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj aké milé prekvapenie :)
      A skúšala si nechtíkovú indulonu? Dlho som ju používala ale na zimu mi už nestačila. A vajíčko určite skús je to naozaj taký malý zázrak ;)

      Odstrániť
    2. Mobilná verzia funguje! :D
      Nechtíková je fajn, ale tiež je na mňa na zimu slabšia - teraz používam /okrem iného samozrejme :)/ harmančekovú, tá je dobrá a krááásne voní! :) Vajíčko som neskúšala len preto, že ma odrádza lanolín v zložení, na ktorý mám byť alergická...

      Odstrániť
  8. Skvelý článok ! U mňa je to podobne tiež mám v zime úplne inú pleť ako napr. v lete alebo na jar.Kokosový olej je super či už na vysušené ruky a na pleť ani nehovorím.Občas som aj indulonu použila na pleť alebo som mala extrémne vysušenú pokožku.Pomohla! ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)