Perfect blush and sweet lips with Zoeva

By | 15:42 10 comments


Nemecká Značka ZOEVA sa vo svete teší čoraz väčšej popularite. Jej produkty sa za posledných pár rokov vyšvihli nielen na luxusnom vzhľade, ale aj na kvalite. Doteraz sú ich štetce veľmi populárne a podľa niektorých recenzií sa pomaly doťahujú  aj na nedobytnú Sigmu. Ale rozhodne aj dekoratívka stojí za zmienku. Osobne sme mali od tejto značky možnosť vyskúšať očné tiene, linky, pigmenty, štetce a teraz prišla na rad lícenka a rúž z najnovšej kolekcie.



Lícenka je produkt, ktorému pozornosť venuje u nás stále ešte málo žien. Pri makeup-och, korektoroch a tieňoch stoja rady ľudí a lícenky ostávajú nedotknuté. Pritom práve tie sú tým produktom, ktorý dokáže robiť zázraky. Avšak dôležité je trafiť správny odtieň a naniesť lícenku tak, aby sme nevyzerali ako marfuša. Chce to trochu praxe, ale stojí to zato. Osobne preferujem matné púdrové lícenky, ale na trhu nájdete aj krémové či minerálne s trblietkami ale aj bez. Nanášajú sa na lícne kosti resp. jabĺčka bližšie k očiam, ale neexistuje presné pravidlo, záleží to od typu vašej tváre (viď obrázok vyššie).

LUXE COLOR BLUSH
-Burning up-





Mala som už pár líeniek rôznych (lacnejších) značiek, ale popravde s touto od Zoevy sa ani zďaleka nedajú porovnať. Obdržala som odtieň Burning up čo je broskyňovo-hnedá povedala by som až tehlová matná farba, vhodná pre teplé podtóny pleti presne ako mám ja.
Jej prednosti oproti iným lícenkám sú hlavne v textúre a zložení.  Táto je kvalitne lisovaná s ultra-jemnou, hodvábnou textúrou, ktorá dokonale splynie s pokožkou. Stačí jeden dotyk štetca a produktu a farba hneď priľahne k štetinám, absolútne nepráši, ale je dostatočne pigmentovaná preto je potrebné štetec pred nanesenim na tvár trochu oklepať. Keď už sme pri nanášaní chcem upozorniť, že:

"Púdrové lícenky sa nanášajú na prepudrovanú pleť, kým krémové nanášame lícenku priamo na makeup /podkladový krém/ a až potom prepudrujeme pleť" 

Je to dôležité, aby sa produkt ľahko naniesol a nespôsobil nepekné fľaky na tvári.
Musím potvrdiť, že dodá pokožke extra svieži vzhľad, ktorý vydrží celý deň. Niekedy dokonca dlhšie ako samotný make-up :) Vzdušná textúra zaručí prirodzenú a žiarivú farbu na líčkach a dodá tvári šmrnc a potrebné zvýraznenie lícnych kostí. ďalšou výhodou je že produkt neobsahuje žiadne parabény, parfémy, minerálne oleje a Ftaláty (zmäkčovadlá). Namiesto toho do ňho primiešali olej z broskyňových jadierok a vitamín E, ktoré pokožku zvláčnia a chránia pred vyskúšaním .Vybrať si môžete z 5 zvodných odtieňov a cena je 8,95 € a obsah vydrží určite aj viac ako rok. Ak teda líčite iba seba...


LIP  CRAYON+
-Sweet heat-

Rúž v ceruzke Lip Crayon+ taktiež milo prekvapil. Jeho konzistencia je úžasne krémová a ľahká. Obsahuje zložky, ktoré pery hydratujú konkrétne vzácny perlový extrakt, vitamín E, jojobový olej a harmanček. Ako sme zvyknuté z drogérií väčšina hydratačných rúžov je málo sýta a výdrž je biedna. Lip Crayon od Zoevy je veľmi dobre pigmentovaný a na perách vydrží asi 3 hodiny bez poškodenia. A to stačí naniesť iba 1 vrstvu. Obsahuje decentný lesk, aby pery získali "šťavu". Produkt podobne ako lícenka neobsahuje minerálne oleje, parabény, parfém. Na výber máte z 5 tich krásnych farieb. Hlavným negatívom je jeho cena v pomere k obsahu Tá je 7,50 € za 2,8 gramu!!! Update: Ceruzka je strúhateľná, ale nechajte ju predtým trochu pobudnúť v chladničke aby stvrdla, lebo je dosť krehká.
Oba produkty si môžete objednať na www.zoeva.sk alebo .cz






Máte aj vy svoju obľúbenú lícenku? Píšte svoje skúsenosti. Ja idem ďalej pokračovať v upratovaní a už sa teším na večer s priateľmi pri dobrom vínku :) Užite si zvyšok víkendu a nevešajte hlavu nad problémami či zlým počasím. Po búrke predsa vždy výjde slnko ;) 


10 komentárov: Leave Your Comments

  1. Tvářenka se mi moc líbí, takové odstíny mám nejradši :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odstín tvářenky je moc pěkný a i rtěnka se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá lícenka je krásna, taká univerzálna farba :) A ceruzka ma prekvapila, keď píšeš, že tie gramy sú len to čo "trčí".. ona sa nestrúha?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak vyzerá to tak, že len to čo "trčí" :( No strúhať by som ju nestrúhala lebo je veľmi krehká a na internete som sa stretla s dvomi verziami týchto ceruziek ... jedny sa vysúvajú druhé nie takže som sama zmätená ...

      Odstrániť
  4. Mne sa veeľmi páči ten rúž, taký prirodzený, pekný odtieň, ale tá cena ma akosi odrádza :-/ A lícenka má pekný obal :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
  5. velmi pekne odtiene.. pri tom ruzi je to naozaj prehnane ta cena..az sa mi to nechce verit, pretoze sa vacsinou daju take ceruzky vysuvat...

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ide o tzv. jumbo tuzku a da sa struhat struhatkom na ceruzky s velkym otvorom.

      Odstrániť
  6. Moc se mi líbí ta rtěnka, má takový příjemný odstín... :)

    http://minuscin-svet.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta tvářenka je krásná. Mám ráda tyhle odstíny.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)