Prvé vlasové sérum, ktoré skutočne funguje

By | 13:30 22 comments




Ktorá z nás netúži po krásnych dlhých a hustých vlasoch? Bohužiaľ doba v ktorej žijeme, stres, znečistené ovzdušie, chémia, nedostatok vitamínov a minerálov v strave, to všetko má vplyv nielen na naše vnútro, ale aj na zovňajšok ... Hlavne vlasy a pleť. K tomu pridajme ešte fénovanie, žehlenie, farbenie a to môžme byť ešte radi, že na tej hlave vôbec ešte niečo máme. Takže ak chceme mať naozaj krásne a zdravé vlasy prvým krokom je určite zdravá strava a výživa. Až potom môžme siahnuť po prostriedkoch, ktoré náš cieľ urýchlia a podporia. Jedným z nich je aj toto sérum proti vypadávaniu vlasov RENOKIN Hair Revitalizing Solution.


Toto sérum je výnimočné v tom, že obsahuje biomimetické peptidy (poznáme napríklad z produktov od Biodermi), vitamíny Retinyl (vit. A), Biotín a 5 prírodných rastlinných výťažkov (z plodov americkej trpasličej palmy, z koreňa horčinky tenkolistej,  z portulaky zeleninovej, z tuje východnej a  z listov rastliny Ginkgo Biloba). Tie Bránia postupnému vypadávaniu vlasov, prekrvujú pokožku hlavy a stimulujú rast nových vlasov. Udržujú pokožku hlavy čistú a zdravú, chráni pokožku pred nepriaznivými vplyvmi prostredia. 

Účinky
  • Zastavenie nadmerného vypadávania vlasov.
  • Obnova rastu vlasov z poškodených vlasových vačkov.
  • Výživa vlasov.
  • Prekrvenie pokožky (dôležité pre výživu vlasových vačkov).
  • Revitalizácia pokožky hlavy, takže už žiadne svrbenie pokožky na hlave.





Moja skúsenosť a použitie: 

Použitie je veľmi jednoduché a zaberie denne len pár minút. Sérum nastriekame buď na cieľovú oblasť, alebo na celú pokožku hlavy (nie na vlasy) a krúživými pohybmi jemne vmasírujeme. Sérum má číru vodovú-jemne penivú konzistenciu, takže sa vypije za pár sekúnd. Vďaka výťažkom bylín príjemne vonia. Čo je ale dôležité treba ho nechať pôsobiť aspoň 3 hodiny a až tak si umyť vlasy. Malo by sa používať 2 x denne ráno a večer, no pre nedostatok času som si to vždy nechala iba na večer, kedy som si vlasy mohla poriadne roztrapatiť a nechať sérum pokojne pôsobiť. Pre maximálny efekt sa doporučuje spolu so sérom používať aj šampón a kondicionér Renokin Hair Revitalizing,  ale nie je to podmienkou. Mne obsah fľaštičky (60 ml) vydržal pri používaní 1x denne približne mesiac. No kúra by mala trvať 2 mesiace čo sa rovná 2 baleniam séra.

......

Nechcem teraz začať zveličovať, že sa jedná o nejaký zázrak a vlasy mi narástli o 10 centimetrov za pár dní to by som klamala. Ale jeho účinky spozorovali skôr ľudia v mojom okolí  a to ešte v čase, keď som sérum používala (na prelome novembra-decembra). Vraj "z čoho mám zrazu také husté vlasy". Najprv som tomu sama neverila a tvrdila im že to sa im len zdá, no nezdalo. Sama som to postrehla keď som si robila cop, že je o niečo hrubší, alebo pri umývaní vlasov, že napriek agresívnemu rozčesávaniu bolo na kefe menej vlasov. Nebol to žiadny extrém, každopádne mi sérum na objeme určite pridalo. Vlasy nikomu nenarastú zo dňa na deň, ale sérum aktivuje vlasové folikuly a cibuľky, ktoré doteraz spali, a vlasy začnú opäť rásť. Aj keď to trvá 3-4 mesiace kým si to všimnete. Ja som však už po pár týždňoch postrehla, že mi začalo rásť plno malých detských vláskov okolo čela, ktoré tam dovtedy neboli. Navyše vlasy, ktoré som si podstrihla koncom roka, o niečo rýchlejšie dorástli, dovtedy to bola večnosť. Moje skúsenosti s týmto sérum sú určite pozitívne. Určite by som radšej investovala do tohto ako do nejakých umelých príčeskov, ktoré vlastne nič nevyriešia. Nie je to najlacnejší špás jedno balenie stojí 50 eur no pre tých ktorých naozaj trápia riedke a jemné vlasy to môže byť veľká pomoc. Mrknite na stránku medaprex.sk alebo medaprex.cz a môžete si o týchto výrobkoch prečítať oveľa viac. 



Kým ja som testovala tento výrobok, Marry podrobila jej analýze sérum na rast mihalníc. Čoskoro prinesie svoje postrehy aj ona. Pekný zvyšok dňa a ak máte skúsenosti s týmito sérami na vlasy či už dobré alebo zlé píšte do komentárov sama som zvedavá :)




22 komentárov: Leave Your Comments

  1. Odpovede
    1. Ďakujem, ale nie je to len môj blog delíme sa o ňho dve :) Určite sa prídeme mrknúť aj na ten tvoj ;)

      Odstrániť
  2. no znie to dobre. hustejsie vlasky by som brala :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kto by nie :) určite odporúčam vraj zaberá už len samotný šampón Renokin, ten som ale nemala iba to samotné sérum, a recenzia hovorí za všetko :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. :( nie je to málo, ale zas ak si porovnám koľko prípravkov som už na vlasy vyskúšala tak tá suma by mi určite vystačila na minimálne 3 takéto séra :)

      Odstrániť
  4. Něco takového bych na vlasy potřebovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to dúfam, že som ti dala dobrý tip :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Slovo luxus to naozaj vystihuje :) Od obalu, cez vôňu až po samotné účinky ... Ako som písala nie je to zázrak,ale pri poctivom a pravidelnom používaní sa jeho účinky určite prejavia u každého :)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. Môžem len potvrdiť, že cena je priamo úmerná kvalite :)

      Odstrániť
  7. och ta posledna fotka ta je hrozna :( akoze dobra a k veci, len neznasam vlasy v chumacoch aj u kadernicky aj ked si ich sama doma fukam a toto je ako vlasy v chumacoch :)) ale pekna recenzia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je mi ľúto, že som ťa trochu znechutila, no sú to len obyčajné umelé vlásky ktoré patria bábike :) Takže žiaden zločin na vlasoch nebol vykonaný, ale ďakujem za postreh :)

      Odstrániť
  8. škoda, že nemáš foto pred a po, lebo 50€ bez relevantného dôkazu by som len tak nedala :) som zvedavá na tie mihalnice :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pôvodne som mala pripravenú jednu koláž, ale zdalo sa mi, že na nej žiaden rozdiel nie je vidno ... No máš pravdu bez dôkazov je to na nič takže som to zvážila a fotka je tam :) Určite budú aj celé vlásky, ale už v inom článku ;)

      Odstrániť
  9. Ach, je to dosť drahé. Keby bol obsah aspoň 200 ml, tak to hneď objednávam. Priznám sa, že hoci nemám problém za dekoratívku vyhodiť také prachy, čo sa týka starostlivosti o vlasy už verím máločomu. Lenže keď to hovoríš ty... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) No ja som tiež neverila, lebo na vlasové prípravky, ktoré sľubujú zázraky som minula nemálo peňazí a zo všetkého najviac mi doteraz pomohli obyčajné semiačka :) Ale musím sa priznať že po spotrebovaní tohto séra som ostala naozaj milo prekvapená aj moje okolie ... škoda tej ceny no :( Všetko má svoje plusy aj mínusy ...

      Odstrániť
  10. Moc pěkný článek! Jinak máš skvělý blog!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za uznanie :) Našťastie sme na ňho dve :)

      Odstrániť
  11. Sice už jsem několik let na vlasy hodně háklivá a nedám na ně nic, co by nebylo 100% přírodní nebo ještě lépe BIO, tak ta fotka before a after mě dostala. Sakra, teď to taky potřebuju a budu se prát s vlastním svědomím:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka tiež postupne prichádzam na chuť prírodným produktom :) Ale občas nezaškodí dávka chémie, aby vlasy neboli veľmi rozmaznané :) Teda aspoň moje si na dobré veľmi rýchlo zvykajú. A svedomím sa vôbec netráp tvoje vlásky sú krásne aj bez kadejakých sér ;)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)