Saint Valentine's Day ♥ make up look ♥

By | 17:56 24 comments

Zdravím vás kočky (ak nás sledujú aj chlapi, ozvite sa :D)
Určite ste niekde na romantickej večeri, v kine, alebo neviem kde a uživate si dnešný deň naplno. Ak ste už doma, pochváľte sa, ako ste tento deň trávili :) Keď sa povie "Valentín" , predstavím si jemné líčenie, ružovkasté, fialkové. Niečo, čo len zvýrazní prirodzenú dievčenskú krásu. Milky way  je názov "planétky", ktorú som použila pri líčení. Sama by som tomuto odtieňu nevymyslela krajší a lepší názov ♥. Túto paletku tieňov budem často spomínať a dočkáte sa aj samostatnej recenzie. Astor masielko je v odtieni 007 Delicate Lilac. Zbožňujem ich a pomaly si z nich tvorím malú zbierku. Kto sleduje náš instagram, alebo facebook, všimol si nápad na skvelý darček pre seba, alebo hocikoho, koho chcete potešiť. Prekrásne, voňavé a hlavne rozkošné telové mliečka, či sprcháče potešili moju dušu práve dnes :) Aký darček ste dostali vy? Niečo sladké či voňavé... hmotné či nehmotné :)
Tento post berte len ako bonusovku, aby sa aj u nás objavilo niečo tématické, valentínske :) Pozdravujem vás, Marry :-*




fotka z mobilu


24 komentárov: Leave Your Comments

  1. Líčení je krásné! a moc se mi líbí ta paletka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. také jemné nevtieravé mám najradšej ! :)) z paletky som unesená a aj po týždni na ňu stále čumím jak na zázrak :D

      Odstrániť
  2. pekne ličenie také jemné denné tie telove mliečka vyzeraju veľmi dobre :)

    missinka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jemná fialová dokáže divy :) jooj tie mliečka sú geniálne ! :)

      Odstrániť
  3. Líčenie je super, si kočka. Valentína zo zásady nikdy neslávim, takže aj dnes som ho strávila sedením za pc a písaním nového, celkom nevalentínskeho postu na blog :D.
    No ale naša milá zlatá kolegynka nám všetkým pokúpila srdiečkové lízatká :)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ďakujem Claire ..vieš, že ani ja..:D ale takú zlatú kolegynku by som teda brala :))

      Odstrániť
  4. krásne všetko, od teba, cez fotky po paletku a telové mliečka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To líčenie je super! :) A btw, máš super obočie! :D

    www.luccietips.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj Lucka, ďakujéém...väčšinou ľudia kritizujú také obočko...nevedia im prísť na chuť a radšej majú tie klasické nudné :D

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. výraz "strašne pekne" som kedysi používala aj ja :D ale už som sa poučila.. tak snáď platí len to druhé slovo :D

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. ďakujem Livka, trošku sme sa aj zladili s tými líčeniami :)

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. dokonalosť je nudná :D ale tá fialková kombinácia je taká super, že sa to ani nedá veľmi pokaziť :)

      Odstrániť
  9. Krasne, mala som velmi podobne licenie TU, presne aj si predstavujem valentisky make-up vo fialovych a ruzovych tonoch.. velmi ti to sekne..iank na tie masla si musim uz aj ja posvieitit, vsade ich chvalia :)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc pěkné líčení, navíc ta BH paletka vypadá úžasně.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je fakt bombastická..ani som nečakala, že bude až taká super :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)