Top prepadáky II.

By | 19:55 31 comments

Zdravím :) Dnes som tu v poradí s druhým článkom na tému prepadáky. Dnes ich bude málinko viac počtom, ale ostaneme pri piatich podkategóriách. Tohto článkové prepadáky nestáli najmenej penazí a preto ma dosť mrzí, že sú mierne povedané na ho..  na nič. Ale čo už, tak mi treba ... snáď sa poučím do budúcna a nenechám sa  už zlákať (no to určite, snívaj ďalej :D). Takže,  aspoň môžem varovať vás a zachrániť vám nemalú korunu  euro v peňaženke :)


Makeup - Dior Forever

Ách... taký krásny, taký luxusný, voňavý ..a taký nepoužiteľný. Už po stlačení pumpičky a "vymáčknutí" tej malej ďobky je vidieť že máte dočinenia s top kvalitkou. Všetko by bolo super, nebyť jedného vážneho kazu. Po nanesení na pleť ste asi tak minútku unesená, že čo do kelu je toto za pecka make-up ! Po minútke si vravíte presne to isté, ale už s negatívnym podtónom. Do pleti sa akoby vcucne a je fuč. Respektíve je fuč tá zamatová krásna vrstva, ktorá dokonale splynula s vašou pleťou, s jej farbou a nedokonalosťami, no pritom to bolo skoro neviditeľné. Po tej minútke ostane len na niektorých miestach, pleť je suchá, akoby sa vám priamo pred očami dusila. Tento make-up nielenže zvýrazní každú šupinku, ktorú na tvári máte, on ich vytiahne aj meter spod kože :D A aby nebolo málo, aj keď bežne šupinky nemáte, tak ich aj sám rekordne veľa na tvári vytvorí !! Och..je to skrátka des. Skúšala som ho aj miešať a kombinovať doslova s mastnými make-upmi či dokonca krémami, ale on je tak silný a tak "kvalitný" že prebije všetko :D Takže, Dior, Dior..uznávam ti krásu, ladnosť a kvalitu...ale z obalu sa nenajem. Ja potrebujem činy a dobrý finish !  S mojou pleťou, aj keď  mám mastný typ si  teda vôbec nesadol. Bohužiaľ mu udeľujem titul prepadák . Ak máte bezproblémovú pleť a ani náznaku po šupinkách, mooožno vám sadne. Ale  len možno :)



Olejček - L´oréal  
Professionnel absolut repair cellular

Pri pravidelnej objednávke šampónov na vlasy som pri jednom nákupe prihodila do internetového košíka aj tento olejček. Ja fakt neviem, či som mala zatmenie mozgu alebo čo, ale dodnes nechápem, prečo som si nekúpila ospevovaný Mythic oil. Tak dlho som po ňom túžila a toľko chvály som na neho počula.. ale nie, ja som chcela objaviť niečo ešte lepšie a hlavne novinku, aby som vám ju mohla hrdo poradiť ako topku :D No, teraz vám možem akurát tak poradiť, čo si určite nekupujte. Vraj sérum na rozstrapkané končeky. V názve mu sedí len to "absolut"  a to v takom zmysle , že nerobí absolúutne nič :D Používala som ho tak, ako sa má, teda votrieť do vlhkých vlasov a bla bla.. V skratke : nefunguje ani trochu, po asi piatom použití  som vo fľaštičke mala už len polku a miestami som mala dokonca pocit, že namiesto vyživenia končekov ich ešte viac vysušil.
Už len pre porovnanie : L´oreal Absolute repair 50 ml cena 7,90 / L´oreal Mythic oil 125 ml cena  8,30 ... no môžem byť väčší blbec?! :D


Fyziologická penová voda - La Roche posay

Pred niekoľkými mesiacmi sme s Missy obdržali balíček od La Roche posay na testovanie. Obsahoval nejaké krémiky, micelárnu vodu, penu a vodu v spreji. Všetky vecičky boli veľmi príjemné a taký vyšší nadpriemer. Výnimkou bola micelárna voda, z ktorej som bola nadšená a od vtedy si ju kupujem v plných baleniach. Plánujem článok s porovnaním všetkých micelárok, ktoré som vyskúšala a LRP sa umiestnila na vrchných miestach. Druhou výnimkou bola táto penová voda. Tá ma veľmi sklamala. Nechápem totiž dôvod jej existencie. Vo fľaštičke voda, po vystreknutí na ruku pena. Bolo by to fajn, keby sa po chvíľke neskvapalnila a nebola tak strašne lepkavá. Mali by ste si ju prstami poriadne vmasírovať do pleti  a potom zotrieť tampónikmi spolu so všetkými nečistotami a make-upom. Už pri tom vmasírovaní som narazila na problém. Pena sa bleskovo vpila do pokožky a ja som ju drhla na sucho. Mala som neskutočne nepríjemný lepivý pocit, akoby sa vcucla do útrob pokožky a vzala tam  so sebou aj všetku špinu z povrchu.  Nastúpila teda voda, s ktorou som to zmyla, ale aj tak som mala strašne nutkavý pocit, že pleť nie je dostatočne čistá. Navyše, ako dobre viete, moja pleť vodu  neznáša a preto používam na umývanie tváre výlučne micelárne vody. Ak by som chcela zvoliť niečo, čo budem musieť zmývať vodou, volila by som skôr gély, alebo pleťové mydlá a nie túto penovú vodu. Navyše sa mi po nej objavili drobné pupáčiky a pleť bola zjavne podráždená. Za mňa teda určite nie, nevidím žiaden dôvod si ju kupovať. Ostávam verná ich micelárke, ktorá je naopak bombastická :)


Štetce - Ebelin

Štetcov mám veľa, ale to mi nebráni v hľadaní a kupovaní ďalších. Kto si už nejaké kozmetické štetce kúpil a používa ich denne, tak ma určite pochopí. Neodolala som týmto dvom v stojane Ebelin. Ako sa vraví, sú ako dve hrozná :D Jeden horší ako druhý. Skosený je taký tvrdý a ostrý, že pri nanášaní bronzera, alebo lícenky mi zmaže make-up a vytvorí fľaky. Je veľmi nepríjemný na pleti a doslova máte pocit, ako keby ste sa do líc pichali ihlou. Druhý je zas taký riedky, že je nemožné s ním niečo naniesť. Pôvodne je určený na púder, no ale dovoľte mi zasmiať sa :D Tento typ štetcov sa používa na tekuté, krémové druhy make-upov,  ktorými ich akoby "naťupkáte" do pleti a vytvoríte skvelé krytie a prirodzený efekt. No ale, aby fungovali a dosiahli ste pleť dokonalú ako z photoshopu, musia byť naozaj kvalitné a husté. Tento taký nie je. Bolo mi ľúto ho úplne zahodiť, ako ten skosený a tak našiel svoje uplatnenie ako "rozmazávač". Nanesiem bronzér, lícenku a rozjasňovač a týmto štetcom to všetko poriadne dostratena rozmažem a zapracujem :) Našťastie nerobí fleky, keďže je jemný a riedky.


Podkladové bázy na oči - Alverde a Gosh

Toto je asi najhoria časť týchto prepadákov. Sú príšerné. Celkom nepoužiteľné. Gosh používala na stretnuti s Biodermou známa vizážistka a pochvaľovala si ho, tak som si po jeden išla aj ja. Konzistencia je priehľadná a gélová. Nanesiete ho na viečko a pocítite ten hnusný, mastný finish. Poviete si, však ono sa to vsiakne... no nevsiakne :D  Chcela som si naniesť očný tieň, ale celé sa to šmýkalo, rozmazávalo. Tieň nedržal, nedal sa poriadne naniesť. Nebol sýtejší, ako to pri podkladových bázach býva, ale naopak nevýraznejší. Pri trblietkavých dokonca stiahol aj tie trblietky. Tieň ostal mdlý a taký nijaký. Že sa tieň zlial do čiarky do desiatich minút, je už len čerešnička. Bázu Alverde som po vyskúšaní mala chuť ísť vrátiť  do drogérky a otrepať im ju o hlavu :D .. a to hocikomu, kto tam bude :D Je to grcka !! Nič viac. Po rozotretí sa zhrudkuje, a nevsiakne. Je to abolútny prepadák. Neviem, či som mala chybný kus alebo čo..ale toto je normálne na žalobu :D  Na fotke som musela prebytok odstrániť obrúskom a zvyšok rozotrieť. 





Týmto výrobkom sa teda vyhýbajte, sú fakt  na nič. Ten časák tam tiež nie je len tak,  ako ozdoba. Poslednú dobu tvorí 90% časopisov reklama. Mala som  ho prečítaný za 5 sekúnd. Dal sa totiž akurát tak prelistovať. Čítanie magazínov je pre mňa relax a načerpanie inšpirácií, na ktoré sa vždy teším. Dúfam, že sa vrátia do starých koľají. Áno, dnes už síce sú iné formy sledovania noviniek, kozmetiky a pod... internet je silný pán. No listovanie časopisov a magazínov na úrovni má svoje čaro, ktoré je nenahraditelné... to nech mi nikto nevraví, že nie. Ešteže sú tie blogy, kde si môžeme nájsť a prečítať všetko možné. Dúfam, že aj tento článok bol aspoň trochu prínosný.
 Na teraz sa odmlčím... už o týžden ma čaká prvá štátnica !!! Držte mi všetky prsty, veľmi sa bojím a strašne už chcem mať po nej. Snáď to dobre dopadne. Určite sa ozvem  :)
Majte sa krásne a užívajte si slobodu bez štátnic !! :D :-*

31 komentárov: Leave Your Comments

  1. Pekny clanok, s tym Dior make upom si ma teda nepotesila, ale zaroven som rada, ze som sa vyhla gulke. Vdaka za info ;) O Gosh baze som taktiez robila recenziu a vyslo mi to na rovnako :)
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/11/eyeshadow-bases-review-big-fail.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ďakujem Nicka.. som rada, že aj iní majú rovnaký názor :)

      Odstrániť
  2. Wow tak s tym dior make-upom si ma prekvapila, to by som necakala

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no..to som asi prekvapila viacerých :/ a hlavne seba :(

      Odstrániť
  3. Podobnú čistiacu vodu, ktorá sa zmení na penu mám od Nivea a dosť mi vysušuje pokožku, takže ju nepoužívam veľmi rada. Čo sa týka tej bázy GOSH, tak ja som ju dostala už dávnejšie na testovanie a tiež som mala také dojmy najprv ako ty, ale bola som upozornená, že to nie je báza, ktorá sa nanáša pod tiene (aj keď ten názov mi tak pripadal...) ale je určená na očné okolie, čiže napr ako podklad pod korektor pod oči. Tak funguje dobre, keďže konzistenciou je podobná napríklad aj klasickej báze Dermacol. Podľa mňa sa dá použiť aj na celú tvár pod klasický makeup, nevidím dôvod, prečo by mala fungovať len na očnom okolí :) Ja som o nej písala tu: http://mynewbeautybook.blogspot.sk/2013/01/gosh-velvet-touch-eye-primer.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj hej..na očné okolie..na tú masnotu nechytá mne osobne nič..ani práškové tiene , ani mastné.. ani make-up nie je výnimkou.. a povedzme si otvorene..keď vysolím za takú mini verziu, čo má byť kvázi na tvár nad 10 eur už to je na hlavu...a ak má slúžiť ako báza na očné okolie a byť ešte taká na figu..tak nech stiahnu z obalu ten zavádzajúci názov a vylepšia konzistenciu.. :D potom sa s nimi môžem baviť vôbec o zmysle existencie takej somariny :D ....šak ten makeup na tom musí doslova kysnúť... potom sa upchávajú póry a pleť vyzerá desne.... ox..normálne ma vytočili ! :D

      Odstrániť
  4. V prvom rade drzim palce pri statniciach!
    No a k tym prepadakom - od Diora som mala velmi podobny problem s Diorskin Nude, tiez bol na pleti velmi suchy a zvyraznoval supinky a drobne vrasky. A jeden podobny riedky stetec mam aj ja, od Elf, ma to byt stetec na bronzer, ale na ten by nesluzil ani nahodou :) No nasla som mu vyuzitie, tym, ze je taky riedky ( a aj zosikmeny) ho pouzivam na oprasovanie zbytkov tienov spod oci, co tam napadaju pri liceni. Na toto sa hodi skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ešte dobre že som nekúpila aj ten Nude... hlaavne že píšu, že je hydratačný ! axx jaj ...

      Odstrániť
  5. Já jsem minulý týden vyhodila 900 za špatný odstín make-upu .... To dopadá tak, že má člověk chuť na Lancome a nevyzkouší jej na vlastní ksichtík:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) no...jeden Lancome make-up bez skúšky na ksichtíku je na ceste ku mne :D ja sa už modlím, aby som ho zas nemusela vyhodiť...to už fakt nee :D

      Odstrániť
  6. Mna by porazilo keby si kupim taky drahy make up a je naprd-teda stalo sa mi to viackrat,ale s tými lacnejšími,tak mi to newbolo až tak luto.Škoda,že nie je niekde nejaky zberny dvor,kde by sme mohli nosiť kozmeticke veci,ktore nam nesadli,a že by nam dali nejaku časť peňazí späť :D asi možem snivať haha...na očné viečka používam bázu od Dermacol,mne vyhovuje,ale inu som neskušala,tak nemôžem porovnať.A ba vlastne áno,od Elf taku tu do dvoch eur.A držím palce na štátniciach.určite ich dáš,o tom nepochybujem :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ..šak ma aj skoro porazilo :D som to musela rozchodiť..ale to sklamanie bolo veľmi veľké..ja že objavím super make-up na roky a vykľuje sa z toho taký prepadák..:/ bázu Dermacol určite skúsim..mám rada ich veci.. ale konzistenciou asi bude podobná tej Gosh..uvidíme..každopádne je na ceste ku mne báza ktorá je lepšia ako Urban decay aj Too faced..takže som strašne zvedavá a dúfam, že tá už bude naozaj fajn a že ľudia o nej zas netrepali somariny :D

      Odstrániť
  7. Jee konečně můžu psát :-)!!!

    To je ale velké překvapení, děkuji za super článek!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no konečne :) tvoje milé slová nám chýbali ! :))

      Odstrániť
  8. Oj na ten make-up jsme se koukala už v Sephoře tuším...tak nic, budu hledat dál jiný ;).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ešte že som dala vedieť včas..a neurobila si takú zlú investíciu ako ja...

      Odstrániť
  9. super článok :) ten Dior ma prekvapil riadne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Strašne som bola zvedavá na ten Dior, už keď si si ho kúpila. Dlho po ňom pokukujem, ale teraz už prestanem. Mne čistiace peny celkom vyhovujú (mala som Vichy), no mám s nimi spojený podobný pocit lepkavosti. Keď to však zmyjem vodou, všetko zmizne a tá moja pekne vzala so sebou aj mejkap. Čo sa týka podkladových báz, tak táto oblasť ma už prestala zaujímať. Síce ešte pár doma mám, ale nepoužívam ich. Strašne ma odrádzajú tie silikóny. Hlavne patlať si ich na oči...
    Článok je inak skvelý :) A prajem ti úspešné štátnice. Jasné, že to dáš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chápem, že niekomu môže vyhovovať aj pena..ale keby sa aspoň dobre na pleti rozmasírovala ..tak to prežijem..že mne nesedí..ale inak jej nemám čo vytknúť..ale táto je na figu, lebo ešte nestihne človek nič spraviť poriadne a už je fuč :D a ja potom čo..driem zas vodou pleť na sucho s uterákom....
      ďakujem za pochvalu... pocit z dobre odvedenej "roboty" je na nezaplatenie .. že sa človek s tým nepáral zbytočne ! :))

      Odstrániť
  11. Jiizus ten Dior ma teda riadne sklamal, som netusila, ze t bude az take zle...
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja :( ..ale ako tak zisťujem, ani ostatné Dior make-upy nie sú lepšie ..

      Odstrániť
  12. Ďakujem za tento článok, hlavne čo sa tých podkladových báz týka, lebo som nad obidvoma rozmýšľala! Ale o podklade v tyčinke od Gosh som zas čítala len chvály, s ňou skúsenosti náhodou nemáš? :) A inak od Ebelin som mala štetec na makeup a ten bol celkom fajn :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) som rada, že som ťa ušetrila tých nervov z nepodarkov ! :) no a od Gosh nechcem už žiadnu bázu ..mala som ich už niekoľko aj na tvár a ani jedna nebola dostatočne dobrá...ALE ! na ceste ku mne je už báza, ktorá je cenovo dostupná a vraj je lepšia ako Urban decay aj Too faced dokopy ! Hneď ako mi príde "oprobujem" a dám echo :) strašne sa na ňu teším..mám z tej značky už niekoľko vecí a všetky boli zatiaľ super.. do času používam essence bázu na oči..je to smiešne, ale zatiaľ porazila aj oveľa drahšie bázy čo som mala...i keď nie je 100% ...to rozhodne nie.. takže sleduj ďalej .. zatiaľ neprezradím o akú značku ide :)

      Odstrániť
  13. Tak ja úplne seriózne odporúčam podkladovú bázu pod očné tiene od Avonu! :D http://saveonbeautyblog.blogspot.sk/2014/01/avon-podkladovy-ocny-tien-3-g-cena-550.html
    Kto ju nevyskúšal, možno ma vysmeje, ale mne naozaj tiene vydržia s ňou v neporušenom stave celý deň! Mejkap od Diora, hm, fakt blbé... Držím palce na štátniciach! Mysli na to, že takto týždeň už budeš mať po tom! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tú chváli veľa ľudí...ale ja Avon a Oriflame neznesiem..teraz som po x- rokoch urobila výnimku a objednala si make-up z Oriflame a len sa mi potvrdilo, že to nie je nič pre mňa ..aj keby neboli výrobky samé o sebe zlé..ja som na nich proste alergická..celá sa vysypem, opuchnem a neviem čo ešte.. proste katalógová kozmetika podľa mňa nie je "čistá" a moja pleť to hneď rozpozná :(

      Odstrániť
    2. No povedzme si na rovinu, žiadna sláva to nie je :) ja tiež z týchto značiek používam len niektorý druh kozmetiky ako napr. krémy na ruky alebo telové mlieka, ale táto báza mi fakt sadla...

      Odstrániť
  14. Super článek, vím po čem nemám sáhnout :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) bodaj by som si o tom bola aj ja prečítala skôr niekde inde ! :D

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)