Vichy - Dermablend / záchrana z lekárne, keď už nič iné nepomôže!

By | 18:47 12 comments

Zdravíme vás, tentoraz netradične obidve Marry aj Missy :)

Dnes vám predstavíme make-up, ktorý nás doslova nadchol. V prvom rade by som chcela spomenúť, ako som sa o tomto zázraku dozvedela. Oboznámila ma s ním moja švagrinka, ktorá  po tehotenstve hľadala niečo, čo by vyhovovalo jej precitlivenej pleti. Rozhádzané hormóny v tele dokážu napáchať značnú neplechu a vy zrazu trpíte na problémy, ktoré vám až dovtedy nič nehovorili. Drogériový sortiment poslúži pri bežných korekciách, no akonáhle sa objavia zložitejšie problémy zistíte, že zrazu nemáte po čom siahnuť. Kam smerujú vaše najbližšie kroky? Kožný lekár, lekárnik. To sú dve osoby od ktorých čakáte pomoc. Všetci sme len ľudia a ani pri tej najlepšej vôli sa nedá vždy poradiť tak, ako by si človek prial. Či už z dôvodu nevedomosti, alebo nedostatočnej skúsenosti. Nepoznám lekárnika a ani lekára, ktorý by mal vyskúšaný komplet celý sortiment ktorý ponúka. Nastupujú rôzne prepytovačky v okolí, či náhodou niekto neriešil podobný problém a ak áno, ako ho vyriešil. Presne tak som sa dostala k tomuto skvelému make-upu. Keďže som ho vyskúšala a zhodnotila jeho pozitívne kvality nielen ja, ale aj švagrinka, rozhodla som sa podať pomyselnú štafetu ďalej a oboznámiť s ním aj Missy. Tá bola z neho nadšená a o jej skúsenostiach s ním sa dočítate ďalej.



Prednosti tohto fluidného make-upu spočívajú v jeho ľahkosti, nedráždivosti a vo vysokej krycej schopnosti. Už po prvom použití vidíte ten rozdiel oproti ostatným make-upom. Zo zvedavosti som si vykydla na ruku množstvo, aké zvyknem denne používať. Chyba! Stačilo ho úplne málinko na celú tvár a to som ju verte nemala v najlepšom stave. Ostala som prekvapená, keď jedna jediná vrstva zakryla absolútne všetko bez použitia korektoru či púdru. Dokonca prekvapivo aj odtieň sadol nám obom, pričom každá má iný podtón pleti. 
.....

 Po nanesení a jednoduchom rozotrení make-upu štetcom (žiadne šmuhy a fľaky nehrozia) som už ďalej nepotrebovala tvár púdrovať, pričom sám make-up vytvoril na pleti matný púdrový efekt. Ja mám síce normálnu, trochu suchšiu pokožku, ale určite bude výborný aj pre mastnejšiu pleť. Nesmieme zabudnúť vyzdvihnúť aj to, že na tvári neoxiduje. Aký ho ráno nanesiete, taký večer odlíčite. Výdrž je viac než vynikajúca. 16 hodín som s nim síce nestrávila, ale takých 10-12 určite a ostal nedotknutý. Pleť nijako nezaťažil, nepremastil, a aj keď nie je nijako zvlášť hydratačný, na tvári ho ani necítite - taký je ľahučký. Mala som po ňom pocit, že sa vôbec nevpíja do pleti ako klasické hutné a mastné make-upy, ale vytvára akoby ochrannú vrstvu. Podľa rôznych testov je to dokonca jeden z najlepších nekomedogénnych make-upov. Obe sme sa teda zhodli na tom (čo sa nestava často), že je to jeden z najlepších make-upov, ak nie najlepší, aký sme doteraz vyskúšali. Podla Marry ma síce nejaké nedostatky, ale to na jeho kvalite nijako neuberá. Vadila jej vôňa. Aj keď sa uvádza, že je bez parfemácie, cítila v ňom niečo ako naftalén? No, ja som nič také nevnímala, naopak mi snáď ešte aj voňal :D A aj keď je odtieň prispôsobivý, uvítala by o niečo svetlejší, respektíve s ružovým podtónom. 


Výhody:
-Zloženie: Termálna voda z Vichy – voda z prameňa Lucas je obohatená 17 minerálnymi a 13 stopovými prvkami, ktoré jej dodávajú upokojujúce a posilňujúce vlastnosti, výrazne znižujú prejavy štípania, svrbenia a pálenia a ochraňujú pleť pred voľnými radikálmi. 
- Je hypoalergénny a nespôsobuje akné
-Vhodný pre obzvlášť citlivú a problematickú pleť
-Vysoká krycia schopnosť
-Nezaťažuje pokožku, nesteká a vytvára dokonalý súlad s pleťou
-Bez parabénov a nekomedogénny (neupcháva póry) 
-Ľahká aplikácia a výborná výdrž
-SPF 35


Nevýhody: 
- Voňa, ale nie je to nič, čo by extrémne vadilo
- Malá škála odtieňov (iba 4) 
- Cena cca 20 eur za 30 ml (no vydrží veky, pre malé množstvo ktoré stačí použiť)


Po všelijakých skúsenostiach s touto značkou musíme usúdiť, že sa jednoznačne Vichy pochlapilo a poskytuje naozajstnú pravú pomoc tam, kde ju potrebujeme a nevieme si rady. Máte s týmto make-upom skúsenosti aj vy? Alebo váhate či si ho kúpiť? Dúfame, že vám naša recenzia aspoň trochu pomohla pri výbere a v blízkej dobe si povieme niečo aj o novinke z radov Vichy, ktorá je naopak ako stvorená pre neproblematickú pleť, ktorú nezaťaží a ktorá má zároveň veľa zaujímavých účinkov ≧◠◡◠≦✌

Mária a Michaela

12 komentárov: Leave Your Comments

  1. Já bych si teda dermablend na obličej asi nedala, pač je moc hutnej a bála bych se, aby neucpával póry. Ale já sama ho používám dycky když mám nějaké šaty, které jsou odhalené , tak na sjednocení dekoltu, ramen, rukou a trochu zad (prostě aby nejel byl hezký obličej, ale to ostatní, co čouhá z plesových šatů)

    Blondies z My Blond World

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá hodně dobře :)) ale ta cena no :(

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetky Dermablend produkty od Vichy ma zaujali, len škoda tej ceny. :( Ale keď píšete že tento výrobok vydrží večnosť, asi nad ním pouvažujem :)

    www.luccietips.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. teda ma zaujal ale ta cena ma odradza no uvidim.. velmi dobre kryje ale tiež by som uvýtala svetlejší odtieň..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ho vždy miešam s BB krémom lebo mám pocit že sám o sebe vyzerá na pleti veľmi neprirodzene. Ale ako korektor je výborný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzera skvele, len ta vyssia cena ma odradza..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tá cena mi zas nepríde nejak vysoká. keď niekto dá za loreal 13-15€ a toto vydrží dlhšie, no...
    mne vichy nie je bohvieako sympatická značka, ale až raz budem mať problém s hormónmi, tak si na neho spomeniem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja osobne tento makeup mám a aj ho používam je to skutočne jeden z najlepších makeupov z lekárne. Krycia schopnosť je neskutočná síce ako ty píšeš nepotrebujes prepúdrovať mne sa pleť celkom kvalitne leskne pokiaľ ju neprepúdrujem na rozdiel od estee lauder DW, ktorý tiež používam.
    A je skutočne málo odtieňov co je velka skoda mne napr. nesedi ani jeden stoepercentne ja mam odtien nude a pride mi az prilis ruzovy pre moj ton pleti.

    Mrknite holky na náš blog ja mám teraz recenziu na Mario Badescu produkty na akné.

    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To krytí je úžasné! tohle bych ve své kosmetické taštičce ocenila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Môj obľúbený :) zvykla som ho používať, keď som mala fakt veľmi zlú pleť a bola som naozaj spokojná. Teraz už také vysoké krytie nepotrebujem, ale určite by som po ňom opäť siahla, keby sa problémy vrátili :)
    Inak, tá cena sa mi nezdala až taká hrozná, fakt mi vydržal omnoho dlhšie, ako iné makeupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To je sila, mne sa práve tento mejkap nejako nepozdával, asi kvôli baleniu, no ale teraz ste ma naň poriadne nažhavili. Ak má takú skvelú výdrž, musím ho vyskúšať! Vďaka za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Je to najlepsi makeup. Raz som pouzila vzorku, a od r. 2010 som mu verna :) Je drahy, ale oplati sa investovat, mne vydrzi cez 6-8 mesiacov! A to ho pouzivam skoro kazdy den! Vydrzi dlho, kedze je husty, obcas ho ,,miesam" s makeupom, takisto od Vichy Area Teint

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)