Bioderma gumovacia maska pre dokonalé vyhladenie pleti

By | 17:14 10 comments



Ahojte :) Sobota je deň, kedy si doprajem zaslúžený oddych po celom týždni. Aj keď do obeda to ešte vyzerá dosť chaoticky (nákupy, varenie, upratovanie), ale poobedie patrí naozaj iba mne :) Dobehnem zmeškané seriály, prečítam pár úryvkov z knihy či časopisu, a zrelaxujem pri obľúbenej hudbe vo vani plnej tepľučkej vody s hromadou peny a ak nájdem nejaké sviečky  pridám aj  romantiku :) Ešte pred tým si však na vlasy a na tvár nanesiem masku, aby mi počas kúpeľa mohla pokojne pôsobiť. Zabijem tým 3 muchy jednou ranou! Na záver už len manikúra, pedikúra a a program v mojom domácom beauty salóne je za mnou :) Keď už sme pri maskách na tvár o jednej si teraz niečo povieme.... Ide o novinku z radov Biodermy. Táto maska sa podstatne líši od masiek, ktoré som doteraz vyskúšala a určite aj vy. A to hlavne jej "gumujúcim efektom". Áno počujete dobre gumujúcim. Masku je potrebné z tváre doslova zgumovať! Ale poďme pekne postupne....



Ja ju používam naozaj len raz za týždeň-dva a to iba pred sprchou alebo počas kúpeľa, pretože po nej ostáva trochu bordel. Nanesiem dosť silnú rovnomernú vrstvu, (s tým nanášaním je trochu problém , pretože maska vám akoby mizne pod rukami) na suchú čistú pleť a nechám pôsobiť 5-10 minút. Už v momente ako ju nanesiem cítim ako začína pracovať. Pleť sa okamžite stiahne, konzistencia masky trošku stvrdne a zaschne. Potom nasleduje bod jej odstránenia. A to je ďalší zádrheľ. Treba ju ako som spomínala zgumovať. Klasicky ako keď gumujete ceruzku tak si začneme prstami šúchať masku z tváre. Znie to trochu drasticky, ale nebolí to :) Len to trvá trošku dlhšie a pozostatky masky máte všade naokolo. Ak ste úspešne prešli týmto procesom, odporúčam dočistiť pleť ešte micerálkou, lebo nejaké malé zbytky vám ešte ostanú. Ja som ale vyskúšala túto masku iba klasicky zmyť vlažnou vodou a poviem vám výsledok bol ten istý! To gumovanie má ale predsa svoje opodstatnenie a to hlavne v tom, že sa ním odstraňujú zároveň aj staré odumreté bunky ktoré sa na masku nalepia a zároveň s ňou aj zaschnú a odlúpnu sa. (podobne ako peeling).



A výsledok??? Ten vás určite zaujíma asi najviac. No zhrniem to je fantastický! "Pleť máte ako detskú prdelku, čistú, matnú, hodvábnu, sviežu a takisto vám odstráni podstatne zredukuje póry a čierne bodky. A hlavne žiadne začervenania a vyrážky, iba krásna pleť ako po retušovaní. Čo viac si priať? :) Nevýhodou však je že sa rýchlo míňa a pri jej cene (11,99 €) je to dosť podstatná nevýhoda. Tiež ten samotný proces ostraňovania nemusí každému vyhovovať, keďže pleť je pri ňom dosť namáhaná. Ale môžete vyskúšať aj môj šetrnejší spôsob." Mám normálnu trocha zmiešanú pleť takže neviem posúdiť ako reaguje maska s citlivou pleťou, ale na to tu máme Marry, ktorá masku vyskúšala tiež a rada by sa s vami podelila aj o jej skúsenosť 
--->


"V mojom prípade bola pleť rovnako zamatová , hladučká a hebká , no hĺbkové čistenie vytiahlo na povrch všetky "zabudnuté" a ukryté potvorky. Netreba sa zľaknúť, pretože je to znak, že maska naozaj účinkuje. Len hĺbkovo vyčistená pleť môže byť zdravou žiariacou pleťou. Kto má za sebou nejaký dermatologický odborný zásah, vie presne o čom hovorím. Prvých pár dni má človek pocit, že vyzerá ešte horšie, no až po konečnom zahojení pleti vidí ten rozdiel. Ak si to zhrnieme, na prvý pohľad sa táto maska tvári, že snáď nemá jednu pozitívnu vlastnosť. Od zlého nanášania, cez veľké množstvo, ktoré je potrebné aplikovať, bordel pri gumovaní, po prvotne zhoršenú pleť. No ako v živote tak aj tu platí, že ta najľahšia cesta nie je vždy tá najlepšia. Stačí vydržať prvotný proces čistenia a výsledky sa zaručene dostavia. Keďže nie je nutná častá aplikácia, balenie vydrží tak akurát. Nanášanie sa so zvyšujúcim počtom aplikácii taktiež zlepšuje a vy postupne získavate v ruke grif pre správny spôsob nanášania masky. Minimálny čas pôsobenia v podobe piatich minút je obrovským pozitívom pre každú uponáhľanú ženu, ktorá sa po celom dni už teší do postele. Masku môžete nechať pokojne pôsobiť, kým si umývate zuby. V prípade naozaj bleskových výsledkov odporúčam po maske použiť Bioderma sébium sérum. Aplikovať sa môže aj v kombinácii s vaším obľúbeným nočným krémom. Ráno sa zobudíte s obnovenou, vyhladenou a rozjasnenou pleťou. Minimalizujete tvorbu kožného mazu a zároveň predchádzate vzniku nových poškodení. Škoda. že sa pre ich silné účinky nedajú v tejto kombinácii používať denne. Sú totiž doslova vykúpením pre mastnú problematickú pokožku. Pri pravidelnom hĺbkovom čistení, a správne zvolenej doplnkovej starostlivosti sa plež zlepšuje a kvitne do krásy. Jediné, na čo sa potom pri problémovej pokožke môžete vyhovárať, je len nesprávne zvolený životný štýl, zlá strava alebo rôzne neresti." Marry



Vyskúšali ste už aj vy túto novinku? Aké z nej máte dojmy? Išli by ste do toho?



 a Mária


10 komentárov: Leave Your Comments

  1. Měla jsem gumovací masku od Sisley a Nobilisu a je to super pocit, když se člověk odrbe :)) Tahle vypadá pěkně, nevěděla jsem o ní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako milo si to napísala "odrbe" :D Ale pravda! Odporúčam každému vyskúšať tento typ masky, ja by som si ju kľudne natrela na celé telo, ale predstava toho ako by som ju pol dňa len zošúľavala a zbytok dňa iba upratovala ten bordel je dosť odrádzajúca aj keď ten výsledok by bol určite fantastický!!! :))

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Určite skús! Nepoznám zatiaľ nikoho kto by s ňou nebol spokojný :)

      Odstrániť
  3. Vyskúšala som vzorku a bola som nadšenáááá :) len mám vela masiek a som si povedala,že kým ich neminiem,novú si nekúpim...alebo predsa hej? :D
    super recenzia,vidieť,že si si dala záležať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) To je presne môj prípad! Ja si to hovorím zakaždým, ešte som len v polke balenia a už by som chcela vyskúšať niečo nové. To je strašné! :D Našťastie zdravý rozum stále zvíťazí, aj keď je pravda, že sa potom snažím produkt vypotrebovať oveľa rýchlejšie :))
      Ďakujem krásne za pochvalu, naozaj sme sa snažili obe napísať dobrú recenziu, lebo táto maska si to zaslúži :)

      Odstrániť
    2. ano,obe ste ju písali,asi som bola myšlienkami niekde inde,ked som spomenula len jednu z vás :) dnes si idem kupiť plne balenie,som sa rozhodla :D ach tá ženská márnivosť

      Odstrániť
    3. :) Luci nad tým sa vôbec nezamýšľaj, viac menej som ju písala ja, ale prispela aj Marry, aby ste mali názor od oboch z nás, pretože aj obe máme iný typ pleti :) Ja verím, že s maskou budeš spokojná, aj keď bude to chcieť zvyknúť si na to nanášanie a gumovanie. Určite nám hneď napíš ako sa ti pozdáva, strašne som zvedavááá :)

      Odstrániť
  4. vyzerá naozaj zaujímavo, ale na suchú pleť to asi nebude vhodné, čo? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si myslím, že bude vhodná aj pre suchú pleť, ale naozaj nenechávať ju na pleti dlho iba max. 5 minút a buď zmyť vlažnou vodou alebo zgumovať. Ja napríklad vôbec nemám mastnú pleť občas dokonca suchú, a vôbec mi nijako pokožku nevysušila. Práve naopak mala som po nej pocit, že je taká vláčna a akoby úplne nová :) Myslím, že sa v lekárňach dajú zohnať aj vzorky, skús sa informovať :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)