Fresh spring make-up for brunettes

By | 19:00 35 comments



Krásny podvečer prajem :) Aký ste mali deň? Ja som práce doletela z práce premočená do nitky :( Celý deň nám leje ako z krhly a  strašne sa ochladilo. Len dúfam, že zima sa k nám nechce vrátiť späť. Veď ešte včera bolo tak krááásne!!! Po dlhej dobe som sa preto rozhodla pripraviť nejaký ten make-up tutorial. No a čo iné vás napadne v tomto období ako svieži jarný make-up? :) 
. . .


Celé líčenie mi trvalo asi 10 minút, takže naozaj rýchlovka a zvládnete ju aj ráno pred cestou do práce či školy úplne bez stresu. Na čistú pleť som naniesla krém na stiahnutie pórov a podklad v jednom Pore refiner od Biodermi a na očné okolie očný gél od Dermacolu, aby som uľavila ospalým a unaveným očiam. A samozrejme na pery vazelínu, aby boli jemné a hydratované a nevytvárali pod nánosom rúžu šupinky. Kruhy pod očami a malé nedostatky som zakryla korektormi tekutým (pod oči) od Maybelline a tuhým od Catrice. Po chvíli som štetcom (stipple brush) naniesla momentálne môjho favorita Make up Vichy Teint idéal (určite bude recenzia) a celé to zapúdrovala kompaktným púdrom od Maybelline. Nasledovalo obočie, ktoré som upravila a vyplnila pomocou paletky od Essence, ktorú všetky dôverne poznáte.




Zelené tiene mám veľmi rada, krásne ladia s mojimi hnedými vlasmi a očami, stačilo už len vybrať tie správne. Pri prehrabovaní sa mojou zbierkou rôznych mini paletiek som narazila na túto už pomaly prachom zapadnutú paletku od ELF. V jej pigmentácii to nie je žiadna výhra, ale na bežné denné líčenie úplne postačí. Štyri odtiene úplne jednoducho skombinujete s použitím jedného štetca. Najprv som však naniesla bázu ELF bez tej by tiene nedržali, potom som viečko zjednotila korektorom a do oblasti vnútorného kútika som naniesla žltý odtieň. Do prostrednej časti viečka zasa zelený a do vonkajšieho kútika a vnútorného záhybu oka svetlejší hnedý. Celé som to poriadne rozblendila a namiesto čiernej tekutej linky som použila najtmavší hnedý tieň z paletky, s ktorým som urobila štetcom jednoduchú linku na hornom aj dolnom viečku, aby som líčenie pekne orámovala, ale nebolo zbytočne tvrdé. Jednoduché však? Riasy som prečesala obľúbenou špirálou od Maybelline a na líčka a lícne kosti som naniesla oranžovo-broskyňovú lícenku od Zoevy ako stvorenú na toto ročné obdobie. Od Zoevy som použila aj hydratačný rúž v ceruzke v prirodzenom odtieni mojich pier, ktorý ich jemne zvýraznil a dodal lesk a šťavu. 




Aj keď to nie je žiadne profesionálne líčenie, výsledok sa mi páči len škoda, že foťák to nezachytil lepšie a živšie :( Čo poviete? Tiež sa rady líčite na jar v týchto sviežich farbách? Alebo aj napriek ročnému obdobiu ste verné svojej klasike?



Produkty:
Tvár
Bioderma Pore Refiner
Dermacol Eye gel 
Vichy Teint Idéal - 25 Sand
Maybelline Affinitone - 02
Catrice Camouflage cream - 01 Ivory
Maybelline Fit me! Púder - 125
Zoeva Luxe color blush - Burning up!

Oči 
ELF Essential Očné tiene Quattro - Periwinkle
ELF Essential - Podklad pod očné tiene - Neutral
Maybelline Big Eyes Mascara
Essence Eyebrow set

Pery
Pocket Vaseline Rosy lips
Zoeva Lip crayon - Sweet heat

Štetce







35 komentárov: Leave Your Comments

  1. To je krásné! jsem taky hnědooká a tahle kombinace barev je božská. Jarní, svěží, super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka ďakujem, potešila si ma :) My hnedooké to predsa len máme s tými farbičkami o niečo jednoduchšie, ale zasa modré vyniknú aj samé o sebe a hneď upútajú pozornosť :) No ja by som nemenila ;)

      Odstrániť
  2. Ja sa práveže farieb nejako ešte stále bojím. Ale čím viac vidím na blogoch takéto krásne farebné líčenia, tým viac ma to láka :)
    Fakt je to veľmi pekné :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka, ďakujem :) Aj ja som sa vždy bála, že budem vyzerať ako klaun :)) No treba len skúšať a skúšať a sama prídeš nato, že obavy sú zbytočné pretože budeš presne vedieť čo ti pristane. A aj farebné líčenie môže byť veľmi decentné. Ty si krásna baba určite sa nemáš čoho báť. Ja sa tiež stále len učím a sama mám radosť ak vidím krásne nalíčenú a upravenú ženu a poviem si tak takto by som chcela raz vyzerať aj ja :)

      Odstrániť
    2. Tak toto je jeden z najkrajších komentárov aké mi kto dal, ďakujem krásne ♥ Som sa až usmiala na obrazovku keď som si prečítala, že som krásna baba :)
      Ja sa teda raz do tých farieb odhodlám! :)

      Odstrániť
    3. ♥ Katka vôbec nemáš začo ďakovať, myslela som to úprimne a čudujem sa, že takéto komplimenty nedostávaš častejšie ;) Určite do toho choď, už keď som sa dala nato "JA" ako zástanca čiernej a bielej :D Teším sa až uvidím výsledok čoskoro aj na tvojom blogu :) M.

      Odstrániť
  3. Nádherná kombinácia farieb :)) Pasuje ti... A chcem ti ešte pochváliť tvoje vlásky :)) Tiež som majiteľkou kučeravých vlasov, avšak v línii tváre, sa mi vyrovnajú :(( A ty ich máš aj v okolí tváre krásne kučery :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška :) Hlavne za tie vlásky, lebo ma strašne neposlúchajú a dajú mi naozaj zabrať, kým ich dám do nejakej podoby :) Veď určite vieš o čom hovorím, ja ich mám tiež do polovice iba jemne vlnité a kučery mám až od polovice všetko záleží od toho ako sa vyspím a aký prípravok na ne použijem. A niekedy aj podľa počasia :) Určite chystám článok aj o vláskoch takže sleduj nás aj naďalej, budem veľmi rada, ak si vymeníme skúsenosti ;)

      Odstrániť
    2. Nieje zač :)) už dávnejšie keď som bola u kaderníčky mi hovorila, že vlasy keď sú čerstvo nafarbené tak sú od korienkov tiež kučeravé ako v dĺžkach. A keď sú odrastené, tak akoby padali, sú ťažké od tej farby. Neviem čo je na tom pravdy :)) Lebo sem tam mám(ale to je málokedy) aj od korienkov pekné kučeravé iba keď ich dobre načuchrám a tužidlo dám, ale nesmiem prehnať lebo hneď môžem na druhý deň umývať :D :)

      Chcela som od Balei Locken šampón, čo je určený pre kučeravé vlasy. Ale namiesto toho som zobrala Glatt glanz šampon a vôbec neľutujem. :)) Konečne mám jemné vlásky, a ani masku na vlasy netreba.
      mal by uhladzovať a pridávať lesk. :))

      Vyskúšala som mnoho značiek, dokonca aj tých kaderníckych. Ibaže rozdiel bol v cene. A dosť sa mi mastneli vlasy :((.

      Masky ktoré mne vyhovujú: Gestil Wonder, Kallos /Placenta, Jasmine/ :)) Tieto pravidelne používam. A nakoniec olej na vlasy /avon/. Chcela by som vyskúšať aj Biosilk, alebo CHI olej :))

      Hádam nevadí že som sa trošku rozpísala :))

      Odstrániť
    3. Absolútne nevadííí! Práve naopak, teším sa takýmto komentom, práve nato sú blogy :)
      To o tom farbení napríklad počujem prvý krát !!! Niečo na tom pravdy určite bude, ale nie je to pravidlo, pretože občas si vlasy farbím a mám pocit, že práve po farbení sú oveľa rovnejšie. Moje sú "najkučeravejšie" vtedy, ak ich dôkladne umyjem, nechám preschnúť v uteráku nanesiem nejaký olejček a vyfénujem ... Alebo niekedy nemusím ani fénovať, hlavne po umytí čo najmenej s nimi narábať a v žiadnom prípade nečesať!!! Vtedy sú zaručene od vrchu po spodok kučeravé! Ale vlasy treba samozrejme aj česať, preto česanie-nečesanie stále striedam. Šampón od Balei Locken som mala aj ja, ale zdal sa mi o ničom a mal veľa silikónov, teraz rada používam šampóny od Garnier Ultra Doux alebo klasické detské Johnson. Vôbec si nepotrpím ani na drahé šampóny, ako vravíš rozdiel je iba v cene. No po samotnom šampóne ostávajú vlasy strašne presušené, preto musím ešte použiť nejaký balzám, alebo masku. Osvedčili sa mi masky od Akamuti, Biodermi, či klasický kokosový olej. Striedam ich strašne veľa, pretože moje vlasy si rýchlo zvykajú. Chystám sa vykúšať ešte značku O´right a Label.m. Tak uvidíme, určite sa k tejto téme ešte vrátim :)

      Odstrániť
    4. Jj, tiež si myslím, ale to mi hovorila iba kvôli tomu aby som sa u nej farbila a nechávala 15€ každý mesiac... Odkedy mi zničila vlasy, už som k nej nechodila :)) Doma sa farbím a podstrihujem končeky :)))

      Tak tak, súhlasím s tebou, lebo keď ich po umytí rozčešem, tak akoby stratili tvar aa od korienkov sa mi vyrovnajú :((

      Ja som teraz nejaký čas používala Dixi žihľavový :D práve kvôli mastneniu. keďže krásne vyčistil vlasy, len trebalo použiť kondicionér alebo masku inak by sa zachuchmali vlasy :D :)) no mne nevadia tie silikóny v šamponoch.. i keď si myslím že práve kvôli nim sa mi mastnia vlasy :( ...

      Odstrániť
  4. Líčení se mi velice líbí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. velmi pekne a pristane ti to.. na fotografiach mas krasne vlasy, take bohate.. ale podla maminy viem aky je to tazky udel mat kucery prirodzene a strat sa o ne.. :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Určite by sme si s maminkou mali o čom pokecať :) Je to aj radosť aj starosť, všetko záleží od toho ako si v daný moment vlasy upravím a čo na nich "nacapem" :)) Myslím, že žiadny zaručený recept nato, aby boli dokonalé neexistuje samé si musíme nájsť to svoje :)

      Odstrániť
  6. Krásne, presne také svieže a jarné :)
    ten zelený tieň hnedým očkám pristane, škoda že modrým už tak nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Pritom klasická zelená farba vôbec nepatrí medzi moje obľúbené a v šatníku nemám asi žiadnu, ale pri líčení po nej siaham veľmi často :) Na modrých očiach zasa oveľa viac vyniknú odtiene oranžovej, purpurovej, tyrkysovej, či moje obľúbené nude farby :)

      Odstrániť
  7. Gorgeous eyes. Love these tips!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much Kathleen :) You´re so nice, i´m little at a loss (*.*)

      Odstrániť
  8. Veľmi ti to líčenie pristane :) Ale čo obdivujem najviac, sú tvoje vlasy. Krásne :)
    http://suzieandherlife.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Odpovede
    1. Thank you Alice! I´m very glad that you like it :))

      Odstrániť
  10. dokonalé!!! :) Aj ja chcem hnedé očiiiiiiii!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeeem ❤ Jani veď ty máš krásne modré okále, čo by druhé za ne dali :) Takže vôbec to nerieš, každá by sme niečo pomenili na sebe, ale to by sme potom boli ako od Mattela :D A to už by bola nuda ;)

      Odstrániť
    2. Díííík :)... No veď to ja len keď som uvidela to super líčenie ;)

      Odstrániť
  11. Pekné, milujem farby.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja tiež, ale v líčení mám pred farbami veľký rešpekt :)

      Odstrániť
  12. Krásne! Mňa tiež veľmi teší, keď na niekom vidím, že sa nebojí farieb, či už na očiach alebo na perách :) A máš nádherné vlasy <3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jojo, líčení pěkné, ale ty Tvoje vlasy, ty vlasy!!! Fakt nádhera, krásná barva a ta hustota, se máš!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)