Každý deň krásna s rúžmi AVON

By | 19:22 17 comments

Zdravím vás kočky :)
 Ultra colour absolute je nová rada rúžov, ktorá si vás zaručene podmaní. Tieto krásavice som vám proste musela ukázať už dnes. Myslím, že za všetko hovoria fotografie a veľa slov už nebude treba. Avon si u mňa šplhol na plnej čiare a presvedčil ma, že tak ako sa zdokonaľujeme my, sa zlepšujú aj ich produkty. Konzistenciou mi pripomínajú masielka od Astoru. Sú krásne jemné a vláčne. Nevysušujú pery, farby sú žiarivé a sýte. Výdrž je klasická, taký lepší priemer. Mojím obľúbencom sa stal odtieň Natural flush. Je to nude farbička, ktorá sa zdá byť s ružovým podtónom, ale na perách je trošku teplejšia. Doplní každé denné líčenie a skvele uzemní aj "dymový look". Krásne ružové balenie žiariace ako diamant vám pri každej príležitosti vyčarí úsmev na tvári. Na perách som neskúšala všetky, keďže pre vás pripravujeme ďalšiu súťaž o Lipstick jungle box plný darčekov a určite sa v ňom ocitne aj jedna z týchto krások ! Za mňa a Missy sú to skvelé rúže, ktoré nás prekvapili a používame ich denne :)  


"Každý deň krásna a iná" 

Takéto heslo mi napadlo pri pohľade na tieto rúže. Čo na ne vravíte? Mrknete sa na ne v katalógoch Avon? Keďže je to novinka, uvádzacie ceny budú priaznivé. Na dnes je to všetko, rýchlovka čo :) Bežím k mojím povinnostiam, ktoré na mňa dnes ešte čakajú. Vám ale prajem krásny večer, plný oddychu ! Marry :-*

z ľava : Natural flush, Lovely cherry, Tea rose, Rich merlot


17 komentárov: Leave Your Comments

  1. no na to sa pozriem a určite si vyberiem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsou to krásné odstíny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle rtěnky z Avonu mě naprosto okouzlily :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerajú úplne skvelo, momentálne hľadám nejakú peknú staroružovú farbu a pozriem, či by taká nebola aj v tejto rade. Z týchto štyroch odtieňov ma zaujali určite všetky, ale vzhľadom k tomu, že mi výrazné farby veľmi nesvedčia, tak by som išla do Natural flushed a Tea rose. Na ruke vyzerá skvelo aj druhý z ľava. :)

    Ema

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tusim prave tea rose mam prave na ceste..uz sa nan tesim :)

    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  6. podľa mňa su tiež úžasne!:) vlastním odtiene "Tea rose" a " Radiant Raisin" su podla mňa úžasne!:)

    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerajú veľi lákavo, ale zatiaľ som bola sklamaná čo sa týka rúžov od Avonu.
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovedaťOdstrániť
  8. uz jeden vlastnim ;) len ten obal mi pripada lacnotka, co je skoda

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zatiaľ som na ne počula samé chvály a na perách vyzerajú naozaj dobre, asi prelistujem katalóg ;)...

    OdpovedaťOdstrániť

  10. Looks amazing!

    I’m waiting for your opinion on my latest post!
    BABYWHATSUP.COM

    Facebook | Instagram | Bloglovin |
    Win a trip in Genoa

    Kisses, Alice.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já jsem jednu vyhrála na FB a musím říct, že je fakt super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Z Avonu som mala len raz jeden jediný rúž, ale bola som z neho veľmi sklamaná. Tieto si však každý chváli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. od avonu jsem rtěnky zatim nezkoušela ale ta tea rose vypadá fakt dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Great colors of lipstiks :) i must try it ! (świetne kolory szminek muszę wypróbować) !
    lefffka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. nadherne fotky... krasne spracovane :-) ruze z avonu mam dva a som spokojna, dokonca boli naozaj lacne a necakala som nejake zazraky a su skvele..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Máte tak krásné fotky... Narazila jsem na Váš blog dnes a mám teda o zábavu postaráno:))
    Natural, ta je super!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)