Krémy Dermacol na každý problém

By | 17:59 5 comments

Ahojte :) Nepochybujem o tom, že značku Dermacol dôverne pozná každá z nás. Niektoré ich produkty a výrobky sú nesmrteľné a v drogériách si vždy držia svoje popredné miesto. Či už ide o sprchové gély, krémy alebo kvalitnú dekoratívnu kozmetiku, nemala som v rukách produkt, s ktorým by som bola nespokojná. Dnes vám chcem predstaviť tri krásky, ktoré stoja za vyskúšanie :)



Prvou z nich, je tento už na pohľad chutný krém na ruky Aroma Ritual s prenikavou vôňou červeného hrozna a limetky. Z tejto rady krémov je síce mojím obľúbencom Belgická čokoláda a pralinka, ale aj táto vôňa ma dostala. Vždy keď si ním nakrémujem ruky, mám pocit ako by som bola práve oberať lesné plody :) Zakaždým keď si k nemu pričuchnem, hneď ma to povzbudí a naladí. Konzistencia krému je akurát, nie veľmi tuhá ani riedka, výborne sa natiera a vpije do sekundy bez toho aby zanechal na pokožke mastnotu. Iba jemný neviditeľný film, ktorý ruky chráni, zanechá ich hebké a voňavé ešte dlhú dobu. Obsahuje Vitamín E a cenný olej z hroznových jadier, ktoré regenerujú suchú pokožku rúk a zabraňujú jej starnutiu. Nevynechávam ani nechty, o tie sa stará tiež. Balenie je praktické ako sme u krémov na ruky zvyknuté, má 100 ml a jeho cena jen iba 2,27 €.






 . . .
Očný Gel Eye Gold sa stal mojím denno - denným spoločníkom. Nikdy som očné krémy ani gély nepoužívala, ale vekom a vyťaženosťou, sa na mojich očiach začínajú prejavovať známky čo i len najmenšej únavy. A "nacapať" korektor na dehydrované a opuchnuté očné okolie je pre mňa nemysliteľné! Pleťový krém síce svoju úlohu spraví, ale tento malý pomocník je cielene zameraný na problémy akými sú opuch, únava a kruhy pod očami. "Zázračne osviežujúci gél vytvára vďaka špeciálnemu kokteilu 7 bylín okamžitý pocit pohody a rýchlo sa vstrebáva. Obsahuje aktívne zložky rastlinného pôvodu, ktoré prispievajú k regenerácii pleti a zároveň pôsobia preventívne proti vzniku červených žiliek." Síce kruhy pod očami vám neodstráni (nato pomôže iba zmena životného štýlu), ale zmierni opuch a okolie očí hneď vyzerá zdravšie a jasnejšie. Veľkosť polovice hrášku postačí na obidve oči, má mierne chladivý efekt, a čo je výhoda môžete ho použiť kedykoľvek počas dňa pri únave, pocite pálenia očí, priamo na viečka alebo pod oči dokonca aj na samotný make-up. Nijako nedráždi ani citlivé oči, nezaznamenala som žiadne slzenie, začervenanie či pálenie. Balenie má 15 ml takže v pohodne si ho hodíte do kozmetickej taštičky a jeho cena je 6 €.



. . .

Trojicu uzatvára Dermacol Whitening face cream. Ide logicky o bieliaci krém, teda skôr krém s bieliacimi účinkami. Mal by redukovať množstvo a intenzitu pigmentových škvŕn a chrániť pokožku pred UVB žiarením. Takýchto krémov je v našich drogériach veľmi málo, teda asi žiadne. Za to má Dermacol veľké plus. Obsahuje vitamín B3, extrakt z granátového jablka, olivový a makadamiový olej. Krém je biely a nijak zvlášť hutný, skôr ľahký riedši. Pomerne výrazná je však jeho vôňa, ktorú je celkom dlho cítiť. Je to spôsobené práve vitamínom B3 ktorý ma svoj typický pach, ak ste ho niekedy brali viete o čom hovorím. Ale pre krásu človek vydrží všetko :D Stačí ho použiť iba v malom množstve a pomerne rýchlo vsiakne,  príde mi, že trochu lepí. Pokožku nijak nedráždi a pôsobí po ňom vyživená a hydratovaná. No keďže ja nemám skoro žiadne pigmentové škvrny ani pehy (teda okrem leta, ale mne sa to páči takže to nikdy neriešim), posunula som krém mojej mame, ktorú niekoľko takých na pohľad nevinných bodiek trápi. Po niekoľko týždňovom používaní (fotky boli robené dávnejšie, teraz ten obal vyzerá dosť zdeformovane), zhodnotila výsledky asi tak, že škvŕn sa síce nijako nezbavila, ale pokožku má oveľa jemnejšiu, napnutejšiu, zdravšiu a ani stopa po suchých miestach. Takže účinky určite má, len možno u každého iné. Možno by to chcelo dlhšie ho používať. Navyše výrobca odporúča pre naozajstný efekt, používať tento krém spolu s Dermacol Whitening gommage - čistiacim gélom s mikroperličkami. Obsah je 50 ml a cena 11,50 €.



. . .

Ak by ste mali o niektorý z týchto produktov záujem môžte si ho objednať aj cez internetový eshop Dermacolu. Oplatí sa to oveľa viac, pretože tam prebiehajú neustále akcie. Napríklad práve v týchto dňoch (do konca Marca) za nákup nad 11 € poštovné neplatíte. Ak ste nový zákazník, na váš účet sa automaticky pripíše kredit 4 € na prvý nákup. Alebo si vyberte 4 produkty z ponuky a zaplatíte len 22 € (viď Košíček Krásy). Nielen, že ušetríte s každým nákupom, ale zbierate aj body, ktoré si môžete uplatniť na rôzne darčeky. No proste garantujem, že zo stránky neodídete bez spokojného nákupu :)) 
My s Marry podľahneme zakaždým :)

viac na stránkach www.dermacol.sk alebo www.dermacol.cz





5 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ten bieliaci asi kúpim mamine. Minule sa ma pýtala, že či nepoznám nejaký presne takýto - na pigmentové fliačky a ty si mi pekne pomohla - nemusím už ani googliť :) Možno jej zaberie a ak nie, tak ak by po ňom mala zdravšiu a celkovo lepšiu pleť, aj to je výhra :) Ďakujem teda za tip! :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to som veľmi rada :) Moja tiež zháňala, ale takéto krémy pod 25 eur nekúpiš a väčšinou ti k tomu treba dokúpiť ešte nejaké to sérum, nočný krém, peeling a neviem čo ešte. Preto som neváhala dať jej vyskúšať tento, veď Dermacol je kvalitná kozmetika a práve krémami začínali, takže som vedela, že sklamaná nebude :) A možno sa nakoniec aj tak vrátime k starej dobrej klasike - petržlenová vňať s citrónom :)

      Odstrániť
  2. Ten očný krém vyzerá perfektne :) už dlhšie hľadám niečo, čo by fungovalo

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten telovy krem vonia uplne uzasne :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)