Novinky, ktoré hýbu svetom "TOP 10 cosmetic news 2014"

By | 13:00 28 comments

S jarnou sezónou sa akoby roztrhlo vrece s novinkami v každej oblasti. Je to najplodnejšie a najobľúbenejšie obdobie módnych návrhárov, ale aj kozmetických spoločností, ktoré sa medzi sebou pretekajú, ktorá predstaví svoj produkt ako prvá. A my sme potom zahltené nekonečným množstvom reklám, informácií a recenzií a naraz zisťujeme, že aj keď sme doteraz nič nepotrebovali, zrazu potrebujeme VŠETKO!!! Marketing je silná zbraň, ale zdravý rozum ešte silnejšia, preto treba selektovať a nenechať sa opantať. Preto sme sa rozhodli trochu vám s výberom pomôcť a pripravili sme niekoľko noviniek, ktoré momentálne lomcujú reklamami nielen u nás, ale aj v zahraničí, a ktoré rozhodne treba aspoň vyskúšať!




1. Clinique Cheek Pop blush - Tieto rozkošné lícnenky v tvare gerbery sú jednoducho neodolateľné! Dostupné sú v štyroch odtieňoch jeden sladší ako druhý :) Svieže farby vyčarujú krásny rumenec na tvári a dodajú pleti prirodzený jas. Nie sú skvelé len na pohľad, ale neprášia a majú skvelú výdrž. K tejto kolekcii patria aj masielka na pery, špirály, linky, tiene v tyčinke v krásnych jarných farbách. Takže ak obľubujete túto značku rozhodne si prídete na svoje. Viac na stránke Clinique.


2. Maybelline Better Skin SuperStay - Kým sa u nás ešte len teraz zapĺňajú stojany s kolekciou FIT ME, v Británií sa už hovorí a píše o ďalších novinkách od tejto populárnej značky. Jednou z nich je aj hydratačný make-up Better skin. Bol navrhnutý pre perfektnú pleť -  výrobca tvrdí, že ponúka stredné krytie, vyhladenie nerovností pleti, vyrovnanie tónu, a zjemní rôzne začervenania a škvrny. Ale to nie je všetko! Prichádza s pomerne silným tvrdením, že vyčaruje lepší a zdravší vzhľad pleti už počas troch týždňov užívania. Obsahuje niektoré zložky pre starostlivosť o pleť, ako je vitamín B5, horčík, meď a zinok. Je vhodný pre všetky typy pleti a ak sa k nám dostane tak dostupný bude až v 8 odtieňoch. Lákavé nie?

3. Bourjois Perfect CC 123 eye cream - Hydratačný očný korektor dokonale kryje tmavé kruhy pod očami a iné chybičky krásy, ako sú drobné linky a vrásky. Okamžite rozžiaruje pleť okolo očí a vďaka silikónovému flexibilnému aplikátoru sa jednoducho nanáša. Vraj je fantastický! Kto trpí na tmavé kruhy pod očami v dôsledku nedostatku spánku a únavy, bolo zistené, že broskyňový tón v tomto korektore ruší modré tóny celkom dobre aj bez nutnosti použitia ťažkej textúry. Konečne niečo čo očné okolie nevysušuje, nezaťažuje a zároveň perfektne kryje. Je dostupný už aj u nás vo Fann Parfumériach alebo na internete. Jedinou nevýhodou je že sa vyrába iba v 2 odtieňoch. Takže hop alebo trop.

4. Garnier Ulitmate blends - táto rada na vlasy je vraj zatiaľ to najlepšie od Garnier vlasovej kozmetiky. Napomáha rastu vlasov, ich hĺbkovej výžive, sile a lesku. Je výsledkom 7 ročného výskumu a testovania na 2 tisícoch žien. A na svete je rad produktov, ktoré sú prekvapivo cenovo dostupné, vôňajú božsky a fungujú rovnako ako oveľa drahšie produkty. Odporúčajú ju dokonca poprední vlasový stylisti.  Môžete si vybrať z niekoľkých variácií - kokos, argánový olej, vanilkové mlieko, zelený čaj a brusnica - niečo pre každý typ vlasov. Pri pravidelnom používaní by mal byť vidieť rozdiel už po 2 mesiacoch, nielen na dĺžke ale aj na kvalite. Už sa neviem dočkať, ako sa s touto radou osobne zoznámim :) 



5. Pantene BB créme - BBčkové šialenstvo ešte neskončí, práve naopak. Stalo sa inšpiráciou aj pre vlasovú kozmetiku . Pantene BB krém bol navrhnutý tak, aby riešil 7 známok starnutia vlasov v jednom kroku. Beauty Balzam na vlasy poskytuje ochranu, posilnenie a ľahkú výživu a sľubuje okamžité zlepšenie vlasov, zdravý vzhľad, objem, lesk a hladkosť. Je to ľahký krém, ktorý môžete nanášať na vlhké vlasy pred stylingom a tiež na suché vlasy, pri záverečnom stylingu. Obsahuje mastné alkoholy pre hydratáciu, ochranné polyméry na zjmenenie, bojové prostriedky proti statike a krepovateniu, a kokosový olej na zlepšenie kondície vlasov. V predaji aj Pantene Ulitmate BB creme 10v1.

6. Aussie 3 miracle light - túto značku som osobne ešte nevyskúšala, pretože vždy ma odradili viac menej neutrálne recenzie, že sa o žiadnej zázrak nejedná ako výrobca sľubuje a je to kondicionér ako každý iný. Aaale, hneď ako som zahliadla ich novinku 3-minútový zázračný kondicionér vo forme šľahačky!, povedala som si, že to musím mať. Šľahačkové veci sú podľa mňa tie naj pretože sú šetrnejšie a dostanú sa všade tam, kde obyčajný sprej či krém nie a začínajú v kozmetike spôsobovať dosť veľký boom!!! Možno sa mýlim, ale je to pre mňa veľké lákadlo. Dostupný bude v 2 variáciách, v ružovej a zelenej - a na objem a na hĺbkovú regeneráciu.

7. Max Factor Excess volume - Modelky FW 2014 nalíčené touto maskarou vyčnievali z radu, odlišovali sa ohromujúcim objemom a intenzívnym vzhľadom rias celkom nových rozmerov. Vedci Max Factor sa nechali inšpirovať procesom výroby luxusných kožených výrobkov a zistili, že tajomstvo výnimočného objemu rias spočíva v ich lakovaní – presne ako sa lakuje koža. Pri lakovaní sa koža pokrýva vrstvou akrylového roztoku. Keď akryl zaschne, zvýrazní farbu čiernej neuveriteľne hladkou vrstvou, je trvácna, ochranná a flexibilná, pričom ju charakterizuje vysoký lesk a intenzívny vzhľad. Rovnaký princíp platí aj v prípade obojstrannej maskary. Základná vrstva vyčaruje s pomocou zatiaľ najväčšej mf kefky extrémny objem, vďaka zhusťujúcej farbe s obsahom vosku, tmavých pigmentov a objemových čiastočiek. Vrchná vrstva = Intenzívny čierny lak, má redšiu konzistenciu ako základná farebná vrstva, vďaka čomu sa ľahko rozplýva po celom obvode rias. Zatiaľ som našla samé pozitívne ohlasy a určite ste ju zaregistrovali aj u nás, tak hor sa testovať :)


8. Catrice Prime and Fine waterproof powder - Catrice nedávno prestavila skvelú novinku zo štandardného sortimentu. Úžasne jemné a vodeodolné zloženie zmatňujúceho púdru Prime and Mattifying odolá vlhkosti a kvapky vody po ňom iba ľahko skĺznu. Transparentný púder sa prispôsobí každej pleti, dokonale zafixuje líčenie a vitamíny A a E zabránia predčasnému stárnutiu pleti. Bonusom je už len nádherné balenie so zrkadielkom. Takisto je už v ponuke v Catrice stojanoch v DM.

9. Maybelline Baby skin primer -  V Číne či Británií  sa o inom nehovorí a určite bude veľkým hitom aj u nás. Ide o podkladovú bázu, ktorá pleť vyhladí, doslova vygumuje póry, zamaskuje jemné vrásky, zmatní a zanechá na pleti iba zamatový pocit, tak že vaša pokožka bude pôsobiť ako detská prdelka. Konzistenica by mala byť niečo ako hodvábny gél, ktorý by mal okrem iného zaručiť aj dlhú trvácnosť make-upu. Prirovnávajú ju k Benefit Professional, ktorá bola veľmi diskutovaná. Nechajme sa prekvapiť. Opäť je vyrábaná v dvoch verziách modrej a ružovej. Kým modrá útočí na póry, ružová ma za úlohu vyrovnať a zjednotiť farebný podtón pleti aby make-up pôsobil oveľa prirodzenejšie.

10. Maybelline Buffs lipstick collection - na tieto krásky sa tešíme asi najviac :) Prenádherná kolekcia nude rúžov v luxusnom nude balení vám rozhodne nedá spať. Konzistencia je podobne ako u predchádzajúcich rúžov z rady Color sensational bohatá a krémová, s pigmentáciou, ktorá sa líši medzi jednotlivými farbami. Čím tmavší odtieň, tým dlhšia výdrž. Som presvedčená, že každá z vás si medzi nimi nájde minimálne jednu favoritku, bez ohľadu aký podtón pleti máte. Výborný doplnok k paletke Naked čo poviete? Reálne farby rúžov si môžete pozrieť napríklad TU 

 Tak čo vybrali ste si niečo z našej ponuky, čo by ste si určite zaobstarali? Alebo sa medzi nimi našlo niečo, s čím už máte skúsenosť? Ja dúfam, že sa všetky tieto produkty dostanú aj na náš trh a budeme si môcť vymieňať skúsenosti :) 




28 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ja sa teším hlavne na maybelline buffs, už som ich videla v Rakúsku a ľutujem, že som nekúpila. Ktovie kedy sa k nám dostanú ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ako na ihlách :) Ale ako poznám naše drogérie ešte si hodnú chvíľu počkáme :( Veru škoda, že si jednu hneď nekúpila, mohli sme si teraz prečítať nejaké ódy alebo možno naopak ... Nevadí verme, že čoskoro budeme všetky spokojnými majiteľkami ;)

      Odstrániť
  2. bb cream na vlasy ma celkom pobavil.. :-D normalne som sa pousmiala, co nevymyslia.. zaujali ma body 8, 9, a 10... tie ruze sa k nam dostanu cela kolekcia? na bazi som celkom zatazena, takze si tu maybeline aspon pozriem :-) Clinique licenky ma nechavaju chladnou..uz som ich videla na viacerych blogoch a akosi to so mnou nic nerobi..mozno to robi aj ta cena :-D

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tiež bb krém na vlasy hneď udrel do očí a moja prvá reakcia bola "no to snáď nie"! :)))) Ale napokon môže to byť zaujímavá skúsenosť, hlavne keď si predstavím tie jemné, lesklé, zdravé a husté vlasy, ktoré výrobca sľubuje :o) Mhmm jedna báseň ... Dúfam len, že to nebude rovnaké sklamanie ako po všetkých tých bbčkach na tvár ...
      Netuším či budú u nás všetky odtiene Buffs rúžov, ale pevne verím, že áno :) Clinique dekoratívka sa tohto roku nedá jednoducho obísť aj napriek tomu, že nie je až taká dostupná ako ostatné značky :)

      Odstrániť
  3. Rúže vyzerajú dobre... A BBčka ja osobne dosť neznášam, o to viac som zvedavá na BBčko na vlasy! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani rada ťa tu opäť vidím :) Popravde ja ich už tiež obchádzam ako sa dá, aj keď nebudem klamať, že mám zo 2-3 obľúbené BB aj CC krémy, ale iné už nevyhľadávam skôr sa zameriam na kvalitný make-up a denný krém. Pantene ma ale prekvapilo, práve od nich som tento krok nečakala uvidíme či bude správny :)

      Odstrániť
    2. Si zlatá, aj ja tu sama seba rada opäť vidím! ;D Tiež som toho názoru, že kvalitný make-up a dobrý denný krém nenahradí nič, a tiež mi ešte žiadne BBčko nesadlo odtieňom, bohužiaľ... Momentálne prežívam trpké sklamanie z toho biodermáckeho, ešteže bolo len za 4 eurá! :) No veď čoskoro sa k nemu na blogu vyjadrím...

      Odstrániť
  4. Ten Superstay Better Skin vyzerá zaujímavo, ale ktove kedy a či sa k nám vôbec dostane.. každopádne, u Garnieru to podľa mňa vyzerá len na zmenu balenia :D Osobne neverím, že nejako zásadne zmenia zloženie.
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúšala som zatiaľ iba vzorku a popravde bola by bola škoda ak by sa k nám nedostal. Momentálne fičí v Británií a je aj hlavným sponzorom Germanys next Topmodel 2014, čo je nie je ďaleko takže je tu veľká nádej :) A Garnieru dávam veľké nádeje, tak snáď to nebude len zmena dizajnu. S ich produktami som bola vždy spokojná neboli síce zázračné, ale svoju prácu urobili vždy dobre a rada sa k nim vraciam. Veď uvidíme možno ani tie sa k nám nedostanú ako kopec skvelých produktov od Garnier.

      Odstrániť
  5. Řada Clinique Cheek Pop Blush. Kdybych už neměla tři další tvářenky:-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Lícenky sa našťastie nemíňajú tak rýchlo ako make-upy či púdre, ja za celý rok vypotrebujem max. dve a ani si nerobím žiadne zásoby. Investovať do kvalitnej lícenky sa oplatí. Dôležité je, aby neprášili a boli trvácne a tieto navyše vyzerajú tak chutneee :)

      Odstrániť
  6. Garnier vypadá hodně lákavě :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súúhlasíím :) Prebehla som niekoľko zahraničných recenzií a boli veľmi pozitívne, hlavne na ich zázračný olejček, ktorý urýchľuje rast vlasov čo je dosť silný marketingový ťah. Necháme sa prekvapiť či bude tento 7 ročný výskum stáť zato :)

      Odstrániť
  7. V mojom kosiku urcite skonci novy sampon od Garnier, BB cream od Pantene a Maybelline makeup. Ostatne vyrobky ma az tak nezaujali ale kebyze zijem na SVK alebo aspon v Europe tak si mozno zaobstaram Catrice puder. Uz len obzerat kedy pridu tieto produkty do kanadskych drogerii lebo s napr niektore produkty sa sem dostali az teraz ako velka novinka zatial co na Slovensku sa uz mesiace predavaju. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ja som si stále myslela, že v akom zapadákove to žijem :) Ale zdanie možno klame, kdekoľvek na svete budeme vždy nám tam bude niečo chýbať .. Či už je to kozmetika, alebo teplo domova. Ale určite tam máte kopec iných skvelých vychytávok, o ktorých my tu ani netušíme, nie? :)

      Odstrániť
  8. O novej rade Garnier Ultimate blends viem a plánujem si kúpiť masku a olejček. Zaujala ma ale maskara a očný korektor, keďže mám neskutočné kruhy pod očami. Takže pri najbližšej návšteve drogérie je to jednoznačne moje :)
    http://suzieandherlife.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skvelý výber Zuzi! :) Rozmýšľam presne rovnako, len by som si tam ešte prihodila make-up a pár buffs rúžov od Maybelline ;)

      Odstrániť
  9. Tak šampony od Garnieru vypadají strašně lákavě!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) To áno, teším sa, že Garnier sa čoraz viac zlepšuje a zlepšuje. Momentálen používam ich radu bez prabénov a silikónov a som spokojná. A už sa neviem dočkať týchto noviniek :)

      Odstrániť
  10. Teda! Těším se na Better Skin. doufám, že se k nám dostanou i světlé odstíny! A Maybelline Buffs? Nemůžu se dočkat!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite áno :) Len teraz je nimi zahltený celý Germanys Topmodel tak možno preto taký deficit :)) A ku rúžom nemám čo povedať, lebo som si istá, že všetky sme rovnako nadšené už teraz ;)

      Odstrániť
  11. Jejda z tohohle bych chtěla vyzkoušet fakt všechno! :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) To poznám, keď som robila túto koláž nemohla som od nej odtrhnúť oči a myslela som len na to, že asi predám obličku :D Tohto roku naozaj veľmi vydarené novinky teším sa :)

      Odstrániť
  12. na tie clinique lícenky pozerám už dlho. Len ma odrádza tá cena. A taktiež som zvedavá na tu Aussie penu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá cena je vysoká súhlasím, ale aj napriek tomu by určite v tomto zozname nemali chýbať :) Lícenku si nekupujeme každý mesiac a verím, žeby to bola dobrá investícia.

      Odstrániť
  13. No teda, neviem na čo si ma nalákala viac :D Nude rúže vyzerajú super a určite by som si nejaký vybrala! A na CC korektor od Bourjois počúvam všade samú chválu, takže sa im určite veľmi vydaril :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tie clinique lícenky vyzerajú skvelo, len tá cena... Ausie produkty milujem, takže to bude opäť niečo pre mňa :D A k tomu Better Skin, ja bývam v Nemecku a tu sa to predáva už asi mesiac alebo tak, ale problém je ten, že sa do drogériek dostali len tmavšie odtiene, tie svetlé vôbec nie, takže možno v lete :/
    Najviac ma však zaujalo to Baby Skin, Porefession od Benefitu som skúšala, mala som malú vzorku a bol to produkt, do ktorého by som išla aj za tú cenu, ale ak sa na trhu objaví niečo s tým istým efektom a za menej, tak prečo nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pomóc s tým BB od Pantene. Ja mám dokonca BB lesk na pery od Bourjois, ale som rada, že sa táto nezmyselná mánia nerozširovala aj ďalej v podobe leskov....och:D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)