OOTD: Vintage Plaid Blazer and riding boots

By | 17:00 42 comments

Ešte nie je ani apríl a počasie sa nám už zbláznilo! Pred pár hodinami ešte svietilo slniečko a pred chvíľou sa okolo prehnalo malé tornádo a zajtra už má snežiť :/ Posledné dni boli pre mňa ťažké, ale aj o tom je život a ja niesom typ človeka, ktorého len tak niečo položí. Preto som sa po krátkej pauze opäť vrátila k písaniu článkov a ďakujem Marry, že to aj napriek svojim povinnostiam potiahla. Aj to je výhoda blogovania v dvojici :)  Ale o tom už v inom článku ... 
..........


Práve slnečné lúče posledných dní mi pomohli udržať si dobrú náladu. Dni sú čoraz dlhšie a aj času je zrazu akoby viac. Po dlhej dobe som teda mohla vybehnúť von s foťákom v ruke a nebáť sa že zamrznem :) Konečne môžem oprášiť všetky tie sačka, trenčkouty, bundičky, ktoré na mňa celú zimu smutne pozerali zo skrine. Ako napríklad toto ... Dlho som zháňala sako s týmto vzorom, strihom a materiálom. Prehľadávala som obchody, internetové stránky, ale márne. Až som raz po dlhej dobe navštívila second-hand a na moje prekvapenie tam viselo sako presne ako z mojej hlavy! Vzala som ho do ruky s obavami, že to určite nebude moja veľkosť alebo bude mať nejakú vadu, že si ho doteraz nikto nekúpil. Na moje počudovanie bolo úplne nové a dokonca od značky Jaeger, čo je veľmi luxusná kvalitná britská značka s veľkou tradíciou. Schmatla som ho a utekala k pokladni. Doma som už len odpárala rukávy zo starej koženej bundy aj z nového saka a šikovná krajčírka mi to dala dohromady tak ako som chcela. Veľmi sa z neho teším, bolo ako stvorené pre moje jazdecké čižmičky :) Zbožňujem tento vidiecky anglický štýl a vy?






Blazer - Jaeger (second-hand) + DIY
Burgundy Sweater - China shop
Faux leather Pants - F&F
Riding boots - CCC
Clutch - Second-hand
Sunglasses, Watch - Aliexpress
Shamballa bracelet - Shamballa.lamballa (FB)
Magazine - Top Fashion 




42 komentárov: Leave Your Comments

  1. joooj veľmi krásna si tu - krásna farba vlasov, makeup a ten blazer :O - vydarený ... a ako vidím v ruke Top Fashion magazín - čo na neho teda hovorite?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi ďakujeem za kompliment, od teba to si to vážim o to viac, že viem že si veľký kritik a v móde sa vyznáš :)
      Top fashion som si kúpila na tvoje odporúčanie a musím uznať, že si mala pravdu. Je to iný level, vôbec ho neberiem ako nejaký časopis, ale rovno odbornú knihu. Na každej strane inšpirácia, články k téme, žiadne reklamy a zbytočné články typu "Prečo muži neplačú...". Veľmi mi pripomína britskú Marie Claire, ktorá je myslím ešte o niečo hrubšia, ale aj plná reklám. Nebránila by som sa ak by TF vychádzal každý mesiac, už koncom marca má výjsť vydanie na Jar Leto 2014, tak som zvedavá čo prinesie :)

      Odstrániť
  2. 1000000 bodov! Uplne ze top! Velmi ti to pristane, aj vlasky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Baška ty si strašne zlatá ďakujem :*

      Odstrániť
  3. Si jeden z mála kučeravých žien, ktorým podľa mňa pristanú aj rovné vlasy :) Ako dlho si ich žehlíš? Mne sa do toho nikdy nechce, trvá to večnosť..
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Jeeej naozaj? Kto má pozná dlho tak sa mu zdám čudná, ale ja sa v rovných cítim nejako lepšie :D Tiež sa mi do žehlenia nikdy nechce, preto to ani nerobím často. Väčšinou mi to trvá tak do pol hodiny, už som si našla svoj systém :) A mám aj dobrú žehličku, so starou mi to trvalo tiež večnosť :( Predtým si ešte vlasy nastriekam ochranným sprejom a rozčešem, nechám voľne vyschnúť a až tak si postupne po pramienkoch prežehľujem ... Inak celkom si ma teraz inšpirovala na nový článok :))

      Odstrániť
  4. Súhlasím s Tebou. Tieto slnečné dni sú super. Uživám si slnečné lúče a hneď mám lepšiu náladu.
    Sačko vyzerá fantasticky a veľmi pekne Ti sedí. Super kúpa :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) To som rada, nevedela by som si predstaviť žiť niekde na Islande, kde slnko takmer ani nevidia, musí to byť hrozné :( Ďakujem za kompliment robí mi radosť, dúfam, že ho poriadne vynosím a nieže sa zasa dostaneme zo zimy rovno do leta :-O

      Odstrániť
  5. Na týchto fotkách vyzeráš inak ale sekne ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No "Inak" ja viem, stretávam sa s týmito názormi často :) Možno by som sa uchytila ako tajný agent :)) Ďakujem

      Odstrániť
  6. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. keď som videla na FB fotku že fotíte, tak som si povedala, že asi niekoho iného,pretože som vôbec nezistila že si to ty Missy:)) vyzeráš krásne! outfit aj vizáž sú dokonalé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milééé :D:D Ono niekedy to je aj výhoda, že ťa ľudia nespoznávajú :)
      Ďakujem veľmi pekne za komplimety, aj keď lichotiť by som mala ja tebe tvoje líčenia sú vždy skvostné ;)

      Odstrániť
  8. Nádherný outfit, moc se mi líbí ten blazer♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikuška , som veľmi rada, že sa páči aj vám <3

      Odstrániť
  9. No skoro som ťa nespoznala,mne sa strašne páči ked sa kučeravé vyžehlia :))) tento tvoj"diy" sako sa mi velmi lúúúúúbi,teda celá sa mi lúbiš,kočka si Missy(ale aj Marry pravdaže:) moje naj naj blogerky :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka ty vieš vždy tak polichotiť :** Aj v mene Marry ti krásne ďakujeme za priazeň a za milé komentáre :) Strašne krásne sa to číta o to väčšiu zodpovednosť do budúcna máme. Ďakujem ešte raz ;)

      Odstrániť
  10. Krásne skombinované! Tiež sa mi tento štýl páči a tiež musím pochváliť aj makeup a vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Vierka, ale keď sledujem tvoje make-up tutorialy mám sa ešte čo učiť :)

      Odstrániť
  11. Blazer je dokonalý, pecka :) Inak tiež sa musím pridať, maš krásne vlasy, velmi ti pristanu vyžehlené ako aj kučeravé :) Krásny outfit !

    OdpovedaťOdstrániť
  12. BEautiful boots! Love your blog and your looks! I started following you on Bloglovin. I hope you keep up with the great posts. I'd love to see more of these from you<3!

    Come by some time and maybe follow too? Stay in touch!

    xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much for stopping by and following, hope we can visit each other more often ;) xoxo

      Odstrániť
  13. I love how polished and put together you are. This look truly shows off your fantastic style and great taste. Gorgeous coat and I love how you paired it with these tall boots.
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much Kathleen for your lovely comment! I very appreciate it and i'm so glad that you like it :** kisses, hope we can stay in touch!

      Odstrániť
  14. Beautiful. Thanks for stopping by the blog! xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. The pleasure is all mine. Thank you :) <3

      Odstrániť
  15. Nice outfit, really like your rose gold accessories!

    Jules x

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj, som tu prvý raz a som poctená :-) Musím naozaj pochváliť výber saka a ten nápad s rukávmi! Veľmi Ti to pristane... A slnečné okuliare sú pre mňa ďalšia topka :-)

    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka ďakujem, že si sa zastavila a za tvoj milý komentár, veľmi si to vážim :)

      Odstrániť
  17. Naozaj dokonaléa čižmy aj sako sú prekrásne. Minule som nad Top Fashion premýšľala a asi si ho aj kúpim, pretože som naň neuveriteľne zvedavá :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :)) Určite si ho kúp, vychádza len 2x do roka a je plný zaujímavých informácií a článkov, určite nebudeš ľutovať! Stojí 5 eur, ale má okolo 250 strán. Ja som z našich časopisov už zúfalá, pripadajú mi občas ako letáky z tesca :(

      Odstrániť
  18. Beautiful look. Love the cool blazer and booties!

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jeeej, tak to sako je uplne brutalne :) krasny outfit, fakt sa mi paci. Ma to napad, je originalny a velmi stylovy :) Vyzeras prekrasne!!

    Chudnutie 24/7

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej ďakujem krásne Audrey, veľmi si ma potešila :))

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)