Spotrebované - Február

By | 19:03 17 comments

Zdravím :) Ani sme sa nenazdali a je tu už Marec. Ja sa ale na chvíľku ešte vrátim a dnes vám ukážem spotrebované produkty za mesiac Február :) Ako som sama zistila, najviac míňam telové mlieka a krémy na tvár a pery. No a šampóny na vlasy sú u mňa stratený prípad. Keďže mám vlasy dlhé a ťažké, pri jednom umytí spotrebujem lepšiu štvrtinu šampónu. Keby som mala písať a fotiť naozaj každučkú vec, ktorú za mesiac miniem, tento článok by bol asi tak 20 x dlhší. Takže som pre vás do dnešného článku vybrala najzaujímavejšie kúsky :)

......

Mixa Balancing cream 6%

 Krémov na tvár nikdy nie je dosť. Obzvlášť ak máte pleť citlivú a vyžaduje si skutočne citlivý ale účinný prístup. Mojím jasným favoritom je rada Matrician. Bioderma to s ňou zaklincovala a ja som zatial lepší krém nemala. Jeho cena si však aspoň u mňa vyžaduje čas od času ho s niečím prestriedať. Osvedčil sa mi Physiogel krém, ktorý ale tiež nie je najlacnejší. Neskôr som narazila na tento krém od Mixy a hneď ma zaujal jeho názov "balancing". To je presne niečo pre mňa ! Prebehlo mi mysľou. Stál ma niečo cez 5, alebo 6 eur..skutočne si to už nepamätám. No milo ma prekvapil. Sľubuje zmatnenie ale zároveň aj hydratáciu. Všetko to človeče čuduj sa aj splnil. Ako je vidieť z fotografie, je veľmi krémový, hydratačný a prijemný, no vďaka obsahu zmatňujúceho púdru zároveň udržuje matnú pleť. Je bez parabénov, farbív a navyše je aj hypoalergénny. Výsledok : Váša citlivá pleť je po celý deň hydratovaná, vyzerá zdravo a neleskne sa. Môžem s tým len súhlasiť. Pleť ostala matná asi trojnásobne dlhšie než pri iných krémoch, no zároveň sa nevytvárali šupinky ani nič podobné. Je teda skvelým podkladom pod make-up. Neodporúčala by som ho používať dlhodobo. Niektoré krémy je potrebné striedať a tento je jedným z nich.


Bioderma Atoderm Lip balm

Hydratačná, gélová vecička, ktorá mi robí spoločnosť počas celého roka. Bez rušivej vône a farby. Jednoduchý priesvitný gél, ktorý obnovuje a zjemňuje popraskané a vysušené pery. Zvyšuje prah tolerancie pokožky a na perách zanecháva vláčny pocit. Striedam ho s jelením lojom, ale vždy keď to moje pery potrebujú sa k nemu znova vrátim :)

......

Bioderma sensibio eye gel

Očný krém-gél, ktorý je vhodný aj pre nositeľov kontaktných šošoviek. Už z tohto bodu vyplýva celý rad skvelých vlastností tohto pomocníka a je zárukou výbornej tolerancie pre oblasť okolia očí. Obsahuje tiež látky znižujúce prekrvenie, takže napomáha redukovať opuchy. Po nanesení  rýchlo vsiakne a nezanecháva mastný film. Bol k mojím očiam naozaj citlivý a obľúbila som si ho. No musím priznať, že mi s opuchmi nepomohol a ani nevyhladil jemné vrásky. Na taký očný krém zrejme ľudstvo ešte nevyspelo :D


Fitoval Shampoo Hair loss

Jeden zo šampónov, ktorý prešiel mojou kúpelňou tento mesiac. Kúpila som si dva. Jeden na vypadávanie vlasov, ktorý vám ukážem dnes a druhý na poškodené vlasy. Už dávnejšie som mala nejakú vodičku, aktivátor z tejto rady, no vážne už neviem čo to presne bolo. A keďže si nepamätám bližšie info, znamená to len jedno, že to nebolo nič dobré alebo výnimočné. Celkovo rast vlasu ako takého je veľmi zložitý a zdĺhavý proces. Žiadny aktivátor ani šampón neurobia zázraky na počkanie. Niekoľko mesiacov trvá, kým sa vlasová cibulka aktivuje a vyrastie z nej nový vlas. Na vlasovú starostlivosť v oblasti šampónov mám teda iné kritéria. Tak ako pleť na tvári , tak aj vlasová pokožka je v mojom prípade veľmi citlivá. Obyčajné drogériové produkty mi pokožku hlavy vysušujú. Tvorba lupín a svrbivá podráždená pokožka nepoteší, všakže. Jemné lietajúce vlasy dokážu pokaziť náladu rovnako. Pri tomto šampóne som nepocítila žiaden z týchto nepríjemných prejavov. Nemala som síce na hlave leviu hrivu, ani mi nepomohol zastaviť vypadávanie vlasov v stresových obdobiach, ale to je vlastne nemožné v tak krátkom časovom období. Naopak ma celkom milo prekvapil, že mi ako jeden z mála nespôsoboval nijaké problémy a vlasy boli počas celého používania v dobrom stave :) Kupovala som ich v lekárni a majú 200ml. Určite si ich v budúcnosti znova kúpim. 


Micelárna voda La Roche-Posay

Túto vodu absolútne zbožňujem ! Je pre mňa ako stvorená a stala sa mojou najobľúbenejšou micelárkou všetkých čias. Aby fungovala tak ako má dlhodobo, striedam ju s ružovou Biodermou. Je to absolútne nedráždivá voda, ktorá je k pleti nežná a jemná ako pierko. Všetky ranky a rozrýpané kráteriky na pleti sa s jej pomocou priam strácaju pred očami. Parfumáciu ma veľmi jemnú, no neviem ju bližsie definovať. Je to vôňa čistoty a sviežosti. Ale opakujem, že je veľmi veľmi jemná. Ešte nikdy sa mi nestalo, aby som počas používania nejakej micelárky doslova videla ako pleť kvitne do krásy. Aj tie najjemnejšie micelárne vody mi spôsobobali sčervenanie pleti. Táto mi  dokonca aj moje vlastné začervenanie a podráždenie pleti zmierni. Doslova pleť lieči a nie len odličuje. Žiadny pocit napnutej alebo lepivej pleti.
  Neviem, či takto úžasne sadla len mne, alebo takto funguje u každého, no ja si už život bez nej neviem predstaviť. Po prvom týždni používania som zbadala prvé zmeny k lepšiemu. Pleť skvele pripraví na nanášanie denného alebo nočného krému. Nemám výhrady ani k aplikovaniu na tampónik. Po otvorení má taký ten klasický otvor. Funkčne nemá ani jedinú chybičku. No ako sa vraví, dobrého veľa nenarastie a ak aj narastie tak sa bleskovo minie. To je jediné mínus, ktoré má. Míňa sa extrémne rýchlo a to ňou ani neodličujem oči. V tom je tá Biodermácka teda lepšia :/ Očí neodličujem s nijakou micelárnou vodou. Vždy volím odličovač ,ktorý je priamo určený na očné okolie a väčšinou je aj s olejovou zložkou. Cena verzus výdrž je dosť na nič, ale to ma neodradí, pretože je pre mňa absolútne famózna ! 


Mixa Micelárna voda

Lacnejšia varianta micelárnych vôd. Aj keď je obsahovo rovnaká ako Laroche-Posay, jej výdrž je omnoho dlhšia. No hneď v úvode musím spomenúť príšerný dávkovač. Je takmer nereálne trafiť sa do tampónika. Nerobím si srandu, je to vážne o nervy. Čo sa týka samotnej vody, je to priemer. Je fajn využiť ju ako taký "medzistav", kedy vyplní čas v období keď vám vaša obľúbená micelárka skončí a na novú ste si ešte nenašporili. Rovnako ako aj krém od mixy , neodporúčam používať ich dlhodobo. Po viac ako troch týždňoch sa mi pleť začala zhoršovať a začínala byť na túto vodu háklivá. To sa mi ešte pri žiadnej nestalo. V prvých týždňoch však funguje tak, ako má a je celkom fajn. Odlíči čo má byť odlíčené, je jemne parfúmovaná (ruže) a pomer cena výdrž je obstojná. Ešte som si spomenula, že hneď po prvom odlíčení som mala pocit stiahnutej, lepkavej a napnutej pleti. Je to zvláštne, ale po druhej aplikácii tento pocit zmizol. 



Dermacol 24h control longlasting make-up

Ako už viete, make-up a iné krycie krémy sú moja slabosť. Ani ich radšej nejdem všetky spočítať :) Posledný týždeň mi pribudli ďalšie tri do zbierky, ale o tom vám poviem nabudúce :) Vyskúšala som už všelijaké druhy, konzistencie a teda aj značky, ale vždy sa rada vrátim k tomuto pokladu. Ak sa pri ňom trafíte do správnej farby, vhodnej pre váš podtón pleti, máte vyhraté ! Výdrž má najlepšiu zo všetkých čo vlastním. Max Factor Lasting Performance sa s ním delí o prvú priečku. Max factor je však ťažký a pri dlhodobejšej aplikácii upcháva póry s následnou tvorbou akné. Dermacol je presný opak a  má všetky pozitívne vlastnosti , aké od kvalitného maku-upu vyžadujem. 

  • dobrá krémová konzistencia, žiadna vodová žbrnda. 
  • skvelé krycie schopnosti,  tiež asi najlepšie z toho čo som skúsila, 
  • matný efekt. 
  • už spomínaná výdrž je jeho veľkou devízou. 
  • môžete ho používať týždne, mesiace či roky vkuse a pleť vám nezhorší. 
  • dosť dobrý výber odtieňov.
  • hypoalergénny
  • s koenzýmom Q10



Ak sa však netrafíte do odtieňa, všetky tieto vlastnosti pokazí jedna jediná a to vytvorenie masky. Sám o sebe mi nepríde ťažký. Základom je teda vybrať správny odtieň. To nikdy nepodceňujte. Ja používam odtieň číslo 1 s podtónom do ružova. Výdrží v pohode celý deň a pri dobrom zafixovaní púdrom je odolný aj voči dotykom. Pleť akoby chránil a zvyšoval jej elasticitu. Mám už asi desiate balenie :D No raz sa mi stalo, že som omylom kúpila iný odtieň a ten mi leží v šuflíčku plný dodnes. Takže opakujem, poriadne vyberajte :)


Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette

Niekde som čítala, že ak ju raz skúsite, zamilujete si ju. Keď si predstavím, že som hádam ešte nikdy žiadnemu tieňu  neprišla na dno, asi na tom niečo bude. Tri farby používam denne a asi ľahko uhádnete, ktoré to budú :) Tieniky sú však dosť prášivé, čo vidieť aj na fotografii. Vytáča ma to a aj keď sa snažím po každom líčení paletku očistiť, znova sa rýchlo zapráši. To je jediné mínus. Paletka mi niekoľkokrát spadla a nič sa nestalo. Za tú cenu mi vydržala skoro celý rok každodenného používania. Farby vybrali naozaj dobre kombinovateľné. Síce najviac využívam tri farby, ale to len pre to, že keď sa ponáhľam 99,9% času :D siaham automaticky po overenej klasike. Inak sa krásne dajú využiť všetky farby. A skoro by som zabudla. Priložený aplikátor ma veľmi prekvapil. Využivam aj jednú aj druhú stranu. Penovým aplikátorom nanášam svetlé tiene na pohyblivé viečko a štetcovú stranu využijem na vykreslenie oblúku v ohybe oka tmavým hnedým tieňom.
  


......

Sme na konci. Dalo to teda poriadnu prácu, všetko to dlhodobo zhromažďovať a nakoniec spísať. Už sa teším, ako to všetko po tomto článku vyhodím do koša a uvolní sa mi konečne nejaké miesto na nové veci :D Samozrejme žartujem, v mojej izbe už nie je ani centimeter voľného miesta. Všetko pre vás odkladám a zhromaždujem ako syseľ :D Ale je fajn sa takto poohliadnuť a zosumarizovať, čo všetko som skúsila a aký to na mňa vlastne spravilo dojem. Dúfam, že bude tento článok pre vás zaujimavý a budem rada ak mi dáte vedieť, či by ste takéto zhrnutie brali každý mesiac :) Aby som nezabudla, ďakujem každej jednej osôbke, ktorá mi napísala komentár pod minulý článok. Ste SKVELÉ, ďakujem ešte raz ! :) 

Teším sa na najbližšie obdobie. Prišlo nám niekoľko nových správ a nové výzvy, na ktoré sa aj s Missy veľmi tešíme. Budeme vás včas informovať. Aby ste sa mohli tešiť aj vy, chytáme pre vás ďalšiu súťaž o lipstick jungle box , ktorý bude znova praskať pod váhou skvelých darčekov! Majte ešte krásny zvyšok týždňa a vlastne aj krásny marec ! Marry :-*  



17 komentárov: Leave Your Comments

  1. ten dermacol make up ma zaujal,ale ako pišeš spravny odtien a to sa ja netrafim :(
    a super spracované ;)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda, že sa nepredávajú vzorky :/ a ďakujem za pochvalu :-*

      Odstrániť
  2. Zaujimave postrehy, ma naopak micelarka LRP nesedi absolutne, micelarka od Mixy mi zatial sedi dobre, ale mam ju len nieco vyse tyzdna.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dermacol make-up mám taky ráda, splnuje vše, co očekávám od dobrýho make-upu.
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, splňuje všetko čo má :)) .. akurát som zabudla spomenúť, že sa tá dávkovacia pumpička zvykne aspoň u mňa zasekávať a to mi dooosť žerie nervy :D ale dá sa to ručne stručne vyšrúbovať a je to..

      Odstrániť
  4. Make-up Dermacol je fakt super, zatiaľ najlepší aký som našla, tiež používam odtieň č. 1 a je super, krásne ružovučký, žiadne oranžové oxidovanie nehrozí. Akurát sa mi zdá, že pleť trochu vysušuje, ale to určite podkladový krém vyrieši. Na tú micelárku od Mixy som sa chystala, ale teraz si nie som istá, keď ten dávkovač je taký nepraktický. Atoderm od Biodermy určite vyskúšam tiež, na moje neustále smädné pery to bude určite super vecička.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. č.1 si má získal presne tou krásnou ružovučkou farbou , ktorá neoxíduje..ako píšeš..skvelé splynie s pleťou a nie je absolútne vidieť, drží sa tam ako kliešť a pri tom neupcháva pokožku..je to jednička a to nie len číslom farby :) Tá mixa je nepraktická príšerným spôsobom, ale dá sa to prekusnuť..môžeš si ju preliať aj do inej fľaštičky, ak by ti vyhovovala :)

      Odstrániť
  5. Make-up od Dermacol vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Makeup Dermacol u mě taky boduje. Měla jsem ho doma už třikrát, ve stejném odstínu č 1, i když bych brala ještě o fous světlejší. Vždy pak sáhnu po nějakém jiném, ale v závěru se k němu vždy vrátím.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty Catrice stíny vypadají i přes tu prášivost skvěle! Vždycky na ně koukám a nemůžu se rozhodnout! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. makeup mi akurat konci - moj oblubeny affinitone od maybelline..... no hladam nieco ine. tak diky za inspiraciu :) uz len ten odtien..... hej a akurat mam ten mixa kremik. ved uz poznas aku mam otrasnu plet. :D ale tento krem je celkom fajn zatial. wau

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak tak tento makeup od Dermacolu je jedným z mojich najobľúbenejších :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Práve dnes som písala recenziu na môj momentálne najobľúbenejší mejkap Lancôme a vy ma tu takto nalákate na Dermacol :) No a keď vidím tu Nude paletku Catrice, nadávam si, prečo som ju dnes zasa v drogérke vrátila do stojana. Stalo sa mi to už x-krát, že som ju mala v rukách alebo v košíku, a nakoniec som ju vrátila. Na jednej strane sa mi strašne páči, na druhej ma odrádza, že nie je matná, alebo aspoň 2 tiene keby v nej boli matné. Keď si ju však tak chválite, asi jej dám šancu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. uáááááá, konečne som "našla" notebook, na ktorom mi váš blog na kompletku funguje!!! :D Tak sa tešííííííííííííím! :))))) V robote mi nejde otvoriť vôbec, v pc funguje len mobilná verzia, detto netbook, a konečne som sa dožila ;)... Tak sa vytešujem, že som napísala tento komentár skôr, ako som si článok prečítala, to sa mi ešte nestalo! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty ma svojimi slovami a optimizmom vzdy tak naladis a potesis, ze si to ani nevies predstavit. Som velmi stastna, ze jednou z nasich citateliek si prave TY! :-)))

      Odstrániť
    2. aaale, ešte aj slzu uroním od dojatia! ;DDD
      A teda ešte aby som aj k veci niečo napísala :D Určite by sme privítali, keby takéto články boli pravidelne, ja sama ich tiež na blog dávam... Sú zárukou, že máš niečo naozaj dôkladne otestované...
      Tú paletku Catrice by som chcela aj ja vyskúšať, a tiež niečo od Mixy, hold to chystanie k tomu mi nejako trvá...
      No a ešte jeden komentár od veci: Všetko NAJ k narodeninám! :D Síce riadne oneskorene, ale čo už, keď som "spojazdnila" váš blog až dnes :)...

      PS: Už sa teším na druhý LJ box!!! ;D

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)