March favourites

By | 9:56 23 comments

Zdravím :)
Dnes som tu s miliónom fotografií za Marec a Apríl. Konečne som si po zime zorganizovala a pretriedila šatník, venovala som väčšiu pozornosť mojej pokožke a rozmaznávala som sa dekoratívnou kozmetikou a sviežim parfémom :) Za posledné obdobie som si veľmi obľúbila pár pomocníkov, s ktorými som zbytočne nestrácala čas a mohla som sa venovať diplomovke a "študentskému stresu". Bolo to všetko o chlp a ja som šťastná, že som to všetko prežila bez väčšej ujmy na zdraví :/ Aspoň že počasie ma nabíjalo energiou a so slnečnými lúčmi som sa zobúdzala do krásneho rána. Momentálne to vyzerá tak, že sme asi preskošili leto aj jeseň a zima sa znovu hlási o slovo.  Ale my sa nedáme ! :)
......


Kožené a Riflové Bundičky / Leather and Denim Jackets

Celé zimné obdobie som sa tešila na moje milované bundičky. Zbožňujem ich a vlastním niekoľko riflových aj kožených bundičiek v rôznych farbách. Šedá, modrá, červená, vybíjaná aj klasická, čierna :) Hnedú som mala dnes na sebe :) Nemám veľmi rada až príliš horúce počasie, keď človek sotva lapá po dychu. Vychutnávam si príjemné jarné počasie, kedy si na seba môžem hodiť práve jednu z bundičiek a ide sa :)



Avon Femme Parfums

Okúzľujúce tóny sladkej hrušky, zvodnej magnólie a hrejivej ambry vo flakóne žiarivej hviezdy. Krásna kombinácia , čo poviete. Veľkosťou padne do každej kabelky a vôňou vás bude sprevádzať po celý deň. Musím sa priznať, že som nepatrila k nadšencom katalógových vôní, ale táto mi totálne prirástla k srdcu. Dá  sa zohnať za skvelú cenu, stači hľadať. Jednoznačne najlepšia katalógová vôňa, akú som mala možnosť skúsiť.Väčšinou je ťažké trafiť sa do rôznorodého vkusu ľudí, no tútu vôňu by som nazvala univerzálnou. S negatívnou reakciou som sa ešte nestretla ani v blogovom svete ani v mojom okolí :) Veľkým plusom je spomínaná výdrž. Pri každom zafúkaní vetra ju vždy znova a znova zacítim :)


Lioele BB cream

Musíte uznať, že toto je už čisto z estetického hľadiska prekrásna záležistosť. Lioele patrí k tým najlepším vo svete BB krémov. Je fakt skvelý a hlavne v zimnom období, kedy mám pleť suchú a napnutú. Práve vtedy ocením krémovú textúru BB krémov najviac a sú balzamom pre moju tvár. Má výbornú kryciu schopnosť, ktorá v súlade s tým , že je to len krém a nie klasický make-up nevytvára masku. Teda ak ho pravdaže dobre rozotriete a nevrstvíte ako o dušu :) Jedinou nevýhodou týchto krémov je aspoň u mňa to, že ich nemôžem používať dlhodobejšie. Upchávajú póry  a s ich zložením je to tiež  trošku horšie. Je to čisto dekoratívka, ktorá nepatrí k ozdravným produktom. No na jeho kvalite to nič neuberá a ak patríte k milovníčkam BB krémov, ktorým nesadol napríklad taký BB krém od Biodermi, ktorý je práve zameraný aj na uzdravovanie a upokojovanie pokožky na úkor krytia,  toto musíte rozhodne vyskúšať. Je to naozaj trieda a luxus v jednom.


Regina Lícenky / Blushes

Používate pri svojom líčení lícenky? Ak nie, rýchlo to napravte. Lícenky sa dajú zohnať v obstojnej kvalite za pár drobných a službu, ktorú vám urobia si nebudete vedieť vynachváliť. Zdravé líčka , lesk na pery a špirála vám dodajú šmrnc v minútke a zvládne to naozaj každý, takže žiadne výhovorky. Usmejte sa na seba do zrkadla a na najvyšší bod (najviac vystúpená časť do priestoru) líčok naneste lícenku, najlepšie skoseným štetcom (trebárs aj tým od essence) smerom k uškám. Zamilujete si ten efekt, to vám môžem zaručiť :) Skvelou alternatívou lacnej no dobrej lícenky je napríklad značka Regina. Lícenky sú minerálne, zapečené, stoja niečo cez 3 eurá a sú skvelo pigmentované. Základné parametre teda spĺňajú :) Ocenila by som trošku kvalitnejšie balenie, ktoré by mohlo byť pevnejšie, ale za tú cenu je samotný obsah naozaj kvalitný. Mám odtieň č.1 a č.3.  Gramáž jednej je 3,5g a je takmer nemožné ich minúť :) Používam ich už asi rok a vôbec z nich neubudlo.


Dermacol Duo Blushes

Ďalšou alternatívou je Dermacol a jeho krajkové duo líceniek.  Na tejto fotografii je presne zachytený odtieň, čo sa mi na ruke už nepodarilo zachytiť. Neviem, prečo mi všetky odtiene na ruke hádže do enormne teplých farieb. Budem musieť vymyslieť iný spôsob, ako vám budem ukazovať odtiene, alebo si požičiam inú ruku :D Každopádne, ak hľadáte niečo vyslovene chladné, tak toto pre vás nebude. Naozaj majú teplejší nádych. Ja som toto duo využívala pri mojej klasike v líčení v nude tónoch. Tmavší odtień lícenky som používala na kontúrovanie pod lícne kosti a svetlejšiu práve na líčka. Myslím, že sa to pekne dopĺňalo s nude  líčením očí. Čo na púdrových produktoch Dermacolu naozaj milujem je ich vôňa. Niečo medzi vanilkou, kokosom a neviem čím :) Robil mi spoločnosť posledné mesiace každý jeden deň.


Dermacol 2 in 1 - Očný Tieň a Ceruzka

Neviem ako vy, ale ja mám večne problém ráno v rýchlosti nájsť moju obľúbenú čiernu ceruzku na oči. Možno preto, že je vážne malá a je to ako hľadať ihlu v kope sena (v mojom kozmetickom stolíku doslova :D). Preto som ocenila túto ceruzku na oči, ktorá tvorí šikovné duo s krásnym fialovým chladným tieňom. Čierna ceruzka je mäkkučká a ja som sa najprv bála, že ju miniem za tri dni. No na počudovanie mi jej stále ostáva pomerne dosť. Fialovú oceňujem  pretože je vhodná nie len klasicky na horné viečko ale aj do vnútornej časti spodného viečka (waterline). Krásne oživí líčenie, a tým že je chladná a tlmená, nepôsobí rušivo ani krikľavo. Chce to trošku jemnejší pristup, pretože obidve časti sú jemné ako pierko, a tak nehrozí že si oko podráždite, alebo oškriete :) Ceruzka aj tieň sú vysúvacie a tak s korigovaním mieri vysunutia nie je problém. 


Telové Mliečka Boemi

Keď som objavila internetový obchod Boemi absolútne som sa zamilovala !  Nevedela som, na čo skôr kliknúť a čo si mám skôr kúpiť. Navyše tie super ceny. Veľmi oceňujem ak si výrobca dá záležať na každej maličkosti a dotvára tak celkový dojem výrobku. Obaly týchto telových jogurtov sú božské. Rozkošnejšie vecičky som už dávmo nevidela. Precízne zabalené s krásnou zavesenou popisnou kartičkou. Po otvorení vidíte, že na vás naozaj nešetrili a naplnili ich až po samotný okraj. Do nosa vám hneď udrie omamná vôňa. Je taká výrazná že ňou zaplavíte celú izbu. Citite ju aj na pokožke, ale nie je to zas žiadny bolehlav a postupne prchá a zjemňuje sa. Ich produkty sú skvelé ako darček pre seba alebo niekoho iného. Potešia každú osôbku, ktorá miluje krásu a rada sa krásou obklopuje. Ja mám variantu čierne hrozno a mandarínku so zeleným čajom. Mandarínka vonia trochu intenzívnejšie. Sú vláčne a zanechávajú na pokožke svieži pocit čistoty. Normálne som si musela ísť pri písaní tohoto článku nakrémovať aspoň ruky a zápästia  aby som ich mala pod nosom :) Sú to moje cukríčky a dokonca mi aj vôňou nejaké cukríky  pripomínajú :) Cena jedného mliečka je 4,90 eur. Určite prelúskajte stránku a dozviete sa veľa o ich výrobe a podobne. Za mňa skvelý objav posledného obdobia klik .



Germany's Next Topmodel

V telke toho už veľa nepozerám, ale každý rok sa teším na nemeckú verziu hľadania topmodeliek s Heidi Klum. Je to šialena žena, ktorá ma každým rokom bláznivejšie nápady a viac energie. Vždy je skvele nahodená od vlasov až po päty. Je to veľmi štýlová, charizmatická a inšpiratívna žena. Zároveň sa program každým rokom viac a viac zdokonaľuje a nádejné modelky musia prejsť jednotlivými kolami prekážok. Fotenia od výmyslu sveta odhaľujú, aké ťažké je byť modelkou. Zákulisia prehliadok, líčení a stylingov. Nebojte sa, že nebudete rozumieť ide to aj bez toho :) Dosť často fotografi používajú angličtinu a slovíčka ktoré v nemčine používajú sú dokola stále tie isté a rýchlo do toho nabehnete :) Za mňa super program na ktorý sa teším každý štvrtok a ktorý ma naladí optimizmom ! :)





The Carrie Diaries 

TVD (upírske denníky) si dávajú pauzu po každom dieli minimálne na tri týždne..totálne ma znechutili. PLL(klamárky) majú prestávku dlhodobú a celkovo je toho žalostne málo čo sa dá pozerať. Kedysi dávnejšie som začala s prvou sériou The carrie diaries. Po prvých dieloch som nadšená nebola. Prvá séria skončila a po druhej nebolo ani chýru a tak som na to zabudla. Počas tohto obdobia som mala veľmi málo času, nepozerala som telku ani seriály na internete, skrátka nič. Po odovzdaní diplomovky som potrebovala nejako zresetovať hlavu. ale ako na truc mali všetky obľúbené serály pauzu. Hľadala som nejakú náhradu až som sa preklikala na druhú sériu the carries diaries. Vravela som si bóože..zasse toto? :D.. ale nejako som sa premohla a  poviem vám, druhá séria je celkom iná a omnoho lepšia! Celkom ma to chytilo a v priebehu dvoch, troch dní som mala pozreté všetky dieli druhej série.
 Myslím, že hneď v prvej časti je zlomový bod a zachytená krásna myšlienka. Aby ju človek pochopil do hĺbky je dobré aby vedel o čo ide z predošlej série. V skratke, niekedy sa musíme v živote vzdať tých najcennejších vecí a ľudí, aby mohli prísť iní, možno ešte lepší. Tak ako pri šachu je nutné niekedy obetovať kráľovnú aby sme vyhrali, to isté sa deje aj v živote. V období, ktoré som prežívala počas sledovania tohto dielu som neskutočne precítila hlbokú podstatu tejto myšlienky. Každým ďalšim dielom to dostávalo väčší a väčší šmrnc a podobu s legendárnym SATC (sex v meste). Bohužiaľ, všetko dobré rýchlo skončí a s treťou sériou sa už nepočíta :/ Veľmi ma to mrzí, pretože tento seriál mal zo všetkého niečo a mal pomerne veľké predpoklady byť úspešným  .



Nazbieralo sa toho pomerne dosť, čo som vám chcela ukázať :) Budem rada ak mi dáte nejaký tip na skvelý program ktorý si nenecháte újsť, alebo obľúbený produkt, ktorý vám robí spoločnosť počas týchto dní :)  Aby som nezabudla, majte krásne sviatky plné pohody ! Pozdravujem, Marry :-*

23 komentárov: Leave Your Comments

  1. clanok nabity informaciami a krasnymi fotografiami :-) najviac ma zaujala bundicka s koralikmi na pleciach.. odkial je prosim? Licenky Regina sa daju kupit aj na Slovensku? Ja som ich zatial videla len u ceskych bloggeriek.. :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Dorotka, bundičku mám už veľmi dlho, kupovala som ju zo zahraničného internetového obchodu, ale pri mojej frekvencii nakupovania si už naozaj nepamätám ktorý to bol a strácam prehľad :D. Marí sa mi, že ju mám odtiaľto :) http://www.chicnova.com/clothing/women-s-jackets-coats
      Regina lícenky som našla v jednej zapadnutej drogérke a je to škoda, pretože ich tiene na oči a aj lícenky sú vážne super, až na ten obal no :) Myslím, že by sa dali kúpiť aj na nete..musím to omrknúť :)

      Odstrániť
  2. Boemi miluju dvoufázovou pěnu do koupele - je olejovitá, takže se pak nemusim mazat a nádherně voní
    Na ty mléka jsem koukala a jsou pecka - ale teda pokud člověk neni jak sušenka ( http://obchod.boemikozmetika.sk/sk/eshop/kupelove-peny-a-oleje/cierne-hrozno-penivy-olejovy-kupel-240ml.html )
    A teď mám zrovna taky ten černý hrozen a je prostě nej
    Blondies z My Blond World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áách, ani mi nehovor a neukazuj nič ďalšie, ja jednoducho neviem odolať ! :)) Je to krása nad krásou :) Čierne hrozno som si veľmi zamilovala, je skvelý !

      Odstrániť
  3. Tak takéto články stoja za to.. :)
    Ja tiež nemám rada moc horúce počasie, milujem svoju čiernu koženu bundu.. a hlavne mikiny, takže také jarné počasie zbožňujem, aj keď v posledných dňoch je fakt nejako chladno.
    Tie telové mlieka vyzerajú fantasticky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne ! :) Sparné dni neznášam, to je ako za trest, teda aspoň u mňa. Škoda že tých príjemných dní v roku je dokopy možno 10 :D a zvyšok buď mrzne alebo sa treba roztopiť :/

      Odstrániť
  4. Toto počasie na kožené bundičky milujem aj ja! Dlko som hľadala ten svoj dokonalý "křivák" a konečne som ho asi pred mesiacom našla a odvtedy je to môj najobľúbenejší kúsok, je to fakt veľmi univerzálne a každá žena by ho vo svojom šatníku mala mať :) Femme nosím v kabelke stále, krásna svieža vôňa. A prosím ťa kde pozerávaš Germany´s Next Top Model? Dááávno som to sledovala, ale teraz neviem kde to chodí :) Ale vtedy sa mi to veľmi páčilo a aspoň si osviežim nemčinu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a kde si ho našla ?:) Ja si svoje bundičky zásadne nakupujem cez internet zo zahraničných shopov..u nás mi buď nič nesedí, alebo to má 99% populácie na sebe :/ Naposledy som si kúpila riflovú bundičku v H&M-ku, ale neviem či nebudem ľutovať, keď sa všade na každom vyrojí tá istá..uvidíme :) Kupovala som klasický strih bez ozdôb, tak snáď sa to stratí.. modelky pozerám každý štvrtok na Pro7-čke po ôsmej večer :)

      Odstrániť
    2. Ja som ju tiež hľadala veľmi dlho, lebo v žiadnom obchode ma úplne neohúrila a nesadla mi, až som si nakoniec kúpila v Pimkie, kde mali asi 5 druhov (v H&M som pre porovnanie našla 1) a páčili sa mi rovno 3 :) Tak som si nakoniec jednu zobrala a neľutujem. Pimkie ma dosť v poslednej dobe prekvapilo, aj keď som parku hľadala, tak nikde nič poriadne, až som si ju kúpila tam a za úplne smiešne peniaze, lebo mali akurát nejakú akciu a teraz túto bundičku, takže najbližšie, keď budem niečo zháňať pôjdem rovno tam :D

      Odstrániť
    3. vďaka za skvelý tip ! :)) Pimkie nemám veľmi po ruke, takže to budem musieť nejako poriešiť, ale určite sa tam najbližšie mrknem :) Inak to presne poznám..človek hľadá a hľadá a nikde nič, ale keď potom nájde to čo hľadal, ten pocit je na nezaplatenie a keď to ešte vymákneš v akcii, tak to je raj :D

      Odstrániť
  5. Ty tělové mléka vypadají hodně dobře!! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super post baby, radost citat :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tiež sa mi páčia tie telové mlieka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článek. Hodně mě zaujaly tělové mléka od Boemi. Značku vůbec neznám, ale potom co jsem si projela jejich stánky mě zaujala a už vybírám co si objednám :D. Takže moc díky za super tip.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa musím premáhať, aby som tú ich stránku už konečne zatvorila a dala si pauzu... ak sa nexcem zruinovať :D Som rada, že bol článok užitočný :))

      Odstrániť
  9. Tie telové mlieka vyzerajú tak úžasne cukríkovo :) ja ešte stále nemám od zimy poriadok v šatniku, chystám sa na to stále keď prídem domov, ibaže nikdy to nejak nestihnem :D tak možno tento vikend.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som to tiež odkladala z víkendu na víkend :) Niekedy nás povinnosti a únava zavalia na toľko, že nemáme na nič čas, pri tom je to taký relax, človek pri tom celkom vypne a naladí sa na ďalšie obdobie..úplne som ožila a to len stačilo nájsť si trošku času pre seba :)

      Odstrániť
  10. Regina lícenky sú úžasné, mám 2 odtiene a kúpila som ich za 1,29 Eur/1 ks. Úžasná cena, skvelá pigmentácia, len jedna mi náhodou spadla na zem a zlomilo sa mi otváranie. To by mohlo byť lepšie. Ale naozaj odporúčam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je mega cena ! :) kupovala si ich v kamennom obchode, alebo cez net? Daj nám tip :) Sú vážne super a za takúto cenu by som kúpila aj všetky dostupné odtiene :))

      Odstrániť
  11. Tuším nikto nedal tip na program, tak ja dám :) Na HBO práve fičí štvrtá séria Game of Thrones a hoci ja ešte len končím druhú, namotala som sa na to riadne... A to som ten seriál začala sledovať "z donútenia", kvôli článku :)
    No a inak ma zaujali aj Regina lícenky! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mliečká vyzerajú skvelo, najmä teda obal a musím povedať, že aj tie cruzko-tiene ma zaujali. Pekný článok!

    Ema

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ty si môj človek, najmä s tými bundičkami. Kupujem nohavice - odnesiem si bundičku, kupujem šaty - odnesiem si bundičku... :D Inak krásny článok.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)