Maybelline FIT ME POWDER 125 review

By | 18:18 13 comments


... to je motto novej rady od Maybelline s názvom Fit me! Táto rada obsahuje tekutý make-up, púder, lícenku a korektor v niekoľkých odtieňoch. Paradoxné však je, že hoci majú produkty rovnaké čísla ich odtiene sa dosť líšia. Preto sa radšej riaďte testermi než intuíciou. Pôvodne som mala v pláne vyskúšať make-up. No len čo som ho v drogérií capla na ruku vedela som, že kamaráti nebudeme :( Aj ten najsvetlejší odtieň mi prišiel pritmavý a oranžový. Konzistencia príliš vodová a trochu mastnejšia a nie veľmi krycia. Ale je to len o prvom dojme, na tvári by možno pôsobil inak no nechcela som riskovať. Čo však chválim je určite obal, vyzerá luxusne a veľmi mi pripomína make-upy z parfumérie. Vráťme sa ale späť k púdru. Pretože make-up ako plán A zlyhal, nedalo my teda odísť naprázdno a siahla som po kompaktnom púdri, ktorý mi tak či tak už minul. S Dermacolom som bola spokojná, ale strašne mi liezlo na nervy to balenie. U tohto je to práve balenie čo upúta na prvý pohľad. Vybrala som si odtieň 125, ktorý patrí k tým svetlým. Kľudne som ale mohla zobrať aj o niečo tmavší, no pod drogériovým svetlom je všetko "úžasné"! Poznáte to...



Po otvorení vás prekvapia dve poschodia. V jednom je samotný púder a pod ním je akoby priehradka so zrkadielkom a priestorom pre labutienku, alebo čokoľvek iné, čo potrebujete schovať :) Celkom dobrá vychytávka :)) Labutienku oceňujem, pretože je praktické mať všetko po ruke, osobne mám v kozmetickej taštičke aj štetec, ale používam ho minimálne a skôr na lícenku. Púder samotný má 9 g a je najemnučko zomletý, takže trošičku práši, ale je to skôr len taký nebadateľný poprašok. Po nanesení (či už štetcom alebo labutienkou) zanechá zamatovo-hebký matný finiš. Absolútne neupcháva póry, nezalieza do vrások ani nezvýrazňuje suché miesta na pletí. Nemení farbu make-upu a myslím si, že sa to s ním ani nedá prehnať. Je celkom dobre prispôsobivý. Jedinou jeho nevýhodou je, že ak máte mastnejšiu pleť, alebo hoci len T-zónu, je potrebné ho použiť viackrát za deň. Nemá totiž dlhú výdrž. Tie, ktoré máte suchú pleť sa zasa nemusíte obávať vysušovania. To u tohto púdru vôbec nehrozí a takisto žiadne obavy s masky na tvári. Krásne s pleťou splynie. Celkovo by som ho hodnotila ako taký priemer. Je veľmi podobný púdru NYC či Dermacolu, ale má z nich asi najslabšiu výdrž. Na druhej strane pekne rozjasní bez pocitu stiahnutej, suchej pleti. Takže pre suchú pleť určite áno, pre mastnejšiu stačiť nebude. Určite ho vypotrebujem celý, ale po ňom si už brúsim zuby na iný ;) Cena púdru je v drogériách okolo 7 €.






Aký je váš favorit medzi púdrami? Plánujte vyskúšať niečo z tejto rady, alebo už máte nejakú skúsenosť so spomenutými produktami?


13 komentárov: Leave Your Comments

  1. Vyzerá krásne a luxusne :) Ale s mojou mastnou pleťou sa budem musieť poobzerať po inom, hoci tento ma veľmi lákal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru balenie sa vydarilo, ani ten obsah nie je vôbec zlý, škoda tej výdrže inak bo bol určite jeden z naj kompaktných v drogériách :) Ak máš mastnejšiu pleť investovala by som do drahších púdrov z lekárne či parfumérie. Škoda, že na púdre neexistujú vzorky ako na make-upy, hneď by sa jednoduchšie vyberalo :)

      Odstrániť
  2. Mne sa veľmi páči, mám dokonca aj ten make up a vyhovuje mi, hoci naozaj veľmi nekryje, ale nevysušuje a ja som s ním veľmi spokojná, takže si rada zaobstarám aj tento púder, skvelá recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to je vždy individuálne :) Ja verím tomu, že tieto make-upy majú množstvo faniniek, ale ja už skôr striehnem na novinku Superstay :) Púdrik je celkom fajn, ak ti sadol make-up tak sklamaná určite nebudeš :) A ďakujem za pochvalu :)

      Odstrániť
  3. Ja teraz potrebujem novy puder, na tomto sa mi paci balenie, ale vzhladom k tomu, ze puder pouzivam len striedmo a vydrzi mi velmi dlho, asi zainvestujem do niecoho drahsieho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak veru, tiež sa čoraz častejšie zastavujem v parfumériách a obzerám, čo si kúpim až mi dôjde toto a toto ... Do vecí ako make-up, púder a korektor sa oplatí zainvestovať, len nájsť ten správny produkt ... Všetky vieme, že ani ten drahší nie je vždy zárukou kvality. No máme to my ženy ťažké :))

      Odstrániť
  4. Vypadá dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na zahodenie rozhodne nie je :) Používam ho denne aj niekoľko krát, mám rada ako moju pleť zmatní a vyhladí ako detskú prdelku :) Hoci len na krátku dobu :)

      Odstrániť
  5. Ahoj pozyvam ta ku mne na blog na GA o pekny shamballa naramok
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/04/giveaway-s-womanologysk.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jojo, ty make-upy jsou hodně drsné, docela jsem v drogérce koukala. já mám korektor (odstín 15, který je světlejší než 10, málem jsem si odnesla špatný!) a hrozně mi leze do vrásek pod očima.
    jinak z pudrů mám nejradši Sexy Mamu od theBalm, drží celý den a fakt vydrží matovat! se slevou se dá přes net sehnat i kolem 300

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super tip :) Od The Balm som sa zameriavala vždy skôr na paletky a tak, púdre som nevyhľadávala ale rada si nechám poradiť :)

      Odstrániť
  7. Vyzerá celkom fajn. Z tejto rady mám už dlhšiu dobu korektor a je to pre mňa jeden z najlepších drogérkových korektorov, s akými som sa stretla :)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, Maybelline korektory mám veľmi rada a chystám sa aj na tento Fit me, dúfam, že nesklame ako make-up z tejto rady. A ak by aj náhodou tak Affiniton to istí ;)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)